Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de proiectare arhitecturala


Detaliu pentru invitatia numarul 339425
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 339425/14.11.2012
Denumire contract: servicii de proiectare arhitecturala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de proiectare arhitecturala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de proiectare arhitecturala pentru 2 obiective la OS.Cruce si OS.Breaza
II.1.6) CPV: 71221000-3 - Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 285.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Aceasta reprezinta 2%, din valoarea maxima alocata.Cuantumul total al garantiei de participare la licitatie este de: -1300, 00 lei pentru Lot. 1 «Sediu ? ocolCrucea» ;
- 1025, 71 lei pentru Lot. 2 «Reparatii simodernizarea sediu de ocol Breaza»Aceasta va fi virata in contul autoritatii contractante: -cont deschis la BRD-Suceava, cod IBAN-RO41BRDE340SV10287103400Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 ? Anexa 1 ? Declaratie privind incadrarea intreprinderilor in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.
Garantie de buna executie
Gar. de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire: a) instrum. de gar. (formular 11), care seprezinta in original, in cuantumul si pentru perioada convenita a contractului. Nota: Gar. trebuie sa fie irevoc. Instrum. de gar. trebuie saprevada daca plata gar. se va executa conditionat sau neconditionat. b) prin retineri succesive. In acest caz contractantul are oblig. de adeschide la unit. Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit. contract. Suma initiala care se depune de catrecontractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indepliniriicontractului, autorit. contract. urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenitecontractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: Formularul 12A; 2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: Formularul 12B; 3)Certificat de participare cu oferta independenta -Cerinta obligatorie: Formularul F3; 4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: Formularul F4; Nota: Persoane cu functii de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul DS.Suceava Ing.Sorin Ciobanu-director, Ing.Valerian Solovastru director tehnic, Ec.Vasile Rusu-director economic, jr.Tironeac Aftanasie-birou juridic, ing.Lazar Constantin-responsabil achizitii, ing.Prigoreanu Dan-sef birou investitii. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Cerinta nr. 5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa si depune Formularul 12 C din Sectiunea Formulare;Informatii privind asocierea-Se va complete si depune Acord de asociere, - potrivit Formular 10, Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Prezentare certificat constatator, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatoruluieconomic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. PENTRU OFERTANTUL CLASAT PE PRIMUL LOC in urma stabilirii clasamentului final: inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata, DACA IN CADRUL OFERTEI ACESTA A FOSTPREZENTAT IN COPIE CONFORM CU ORIGINALUL. Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Documentele sunt acceptate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerintaminima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceri globalaCerinta minima obligatorie: Cifra medie anuala globala de afaceri din cel mult ultimii trei ani, trebuie sa fie de cel putin :130.000, 00 leipentru Lot. 1 «Sediu - ocol Crucea») si 102.571, 00 leipentru Lot. 2 «Reparatii si modernizarea sediu de ocol Breaza»)., Se va completa si depune: Formularul B din sectiunea FORMULARE - in originalSe va lua in calcul cursul BNR valabil pentru data de 31 decembrie al fiecarui an.Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii suma mai sus mentionatase reduce cu 50%.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Bilantul contabil la 31.12 2011Se va prezenta si depune: Bilantul contabil la 31.12 2011 , vizat siinregistrat de organele competente sau dupa caz, (copie certificata deofertant pe propria raspundere);Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iarlipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Informatii privind bonitatea firmei, Se vor prezenta si depune declaratii bancare care sa ateste bonitatea firmei - eliberate de catre banacile cu care societatea are relatii contractuale - in originalPrezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iarlipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati(calculati pana la data depunerii ofertei) .Cerinta minima obligatorie: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) auexecutat servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire.Ofertantii trebuie sa faca dovada executarii de serviciii similare, in valoare de cel putin 65.000, 00 lei pentru Lot. 1 «Sediu - ocol Crucea» si 51.285, 50 leipentru Lot. 2 «Reparatii si modernizarea sediu de ocol Breaza», In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate., Se va completa si depune: Formularul 12 F, din sectiunea FORMULARESe vor prezenta si depune : Formularul E din sectiunea FormulareFormularulE va fi insotitde documente doveditoare din care sa rezulte indeplinirea tuturor elementelor solicitate ca si cerinta minima obligatorie: copii dupa contracte derulate (se vor prezenta parti relevante, nu integral), copii procese verbale de predare primire a proiectelor si copie dupa procesul verbal de excutie a asistentei tehnice, toate acestea prezentate in copie certificata ?conform cu originalul?, purtand stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic precum si recomandari /documente constatatoare din partea beneficiarilor., Nota: i. Ofertantul va prezenta documente din care sa rezulte valoarea prestatiilor executate;ii. In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta contractul de subcontractare din care sa reiasa partea de contract pe care a executat-o, precum si valoarea aferenta acesteia;iii. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, numarul zilelor de lucru, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi;Recomandarile / contractele / aferente prestatiilor executate in afara Romaniei se vor prezenta insotite de traducerea autorizata in limba romana.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Cerinta nr.2Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Declaratie privind personalul de specialitate implicat in derularea contractului si certificarilor detinute.Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa dispuna de pesonal cu experienta in domeniul: - arhitect- cu drept de semnatura, cu experienta profesionala in proiectare de lucrari de civile dovediata prin participarea la cel putin un proiect similar.- inginer ? specialitatea constructii civile, cu experienta profesionala in proiectare de lucrari de civile dovediata prin participarea la cel putin un proiect similar.Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie;, Se vor completa si depune urmatoarele documente: a) Formularul 12 I ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani?.b) Formularul ?Declaratie privind personalul de specialitate implicat in derularea contractului si certificarilor detinute?c) Curriculum Vitae pentru cadrele de conducere si specialistii angajati cu contract, datate si semnate.d) Ofertantul se va angaja ca in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., Cerinta nr. 3Declaratie privind dotarile specificeCerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are in dotare sau dipune de urmatoarele: - program ? soft ? specializat de proiectare;
- program ? soft ? specializat de intocmire a devizelor ? baza de calcul -;, Se va completa si depune: Formularul 12 h din sectiunea FORMULARESe vor prezenta si depune : Formularul 12 h din sectiunea FormulareFormularul12 h va fi insotitde copiile conform cu originalul a licentelor pentru programele ? soft-urile ? specializate de proiectare si intocmire a devizelor ? baza de calcul pentru realizarea si intocmirea listelor de cantitati de lucrari.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Cerinta nr. 1Certificare ISO 9001:2008, Se vor prezenta si depune documente emise de organisme acreditate care confirma Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 (sau echivalent) laofertant, cu aplicabilitate la codul CAEN solicitat.Se va prezent Certificatul ISO 9001 sau echivalent, in copie cu mentiune ?Conform cu originalul? semnata si stampilata.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata la notariat.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.Nota : Nu se admit operatori economici in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2012 16:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer