Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare arhitecturala, respectiv: I. (DTAC)+(DTOE) + (Avize si acorduri) + (Obtinere Autorizatie de Construire); II. (PT)+(DDE) + (Documentatie tehnico-economica pentru organizarea licitatiei pentru lucrarile de executie); III.Asistenta pe


Detaliu pentru invitatia numarul 334903
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: TURSIB S.A.
Numar invitatie: 334903/05.09.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare arhitecturala, respectiv: I. (DTAC)+(DTOE) + (Avize si acorduri) + (Obtinere Autorizatie de Construire); II. (PT)+(DDE) + (Documentatie tehnico-economica pentru organizarea licitatiei pentru lucrarile de executie); III.Asistenta pe santier (in executie), din partea proiectantului.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTURSIB S.A.Cod fiscal: RO 789401, Adresa: Calea Dumbravii, nr.133-135, Sibiu, Telefon: 0269 - 426 100, Fax: 0269 - 210 771
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dumbravii, nr.133-135, Sibiu, Romania, cod postal: 550399, telefon: +40 269426100, fax: +40 269210771, persoana de contact: ADELA HILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante din Sibiu, Calea Dumbravii nr. 133-135
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare arhitecturala, respectiv: I. (DTAC)+(DTOE) + (Avize si acorduri) + (Obtinere Autorizatie de Construire); II. (PT)+(DDE) + (Documentatie tehnico-economica pentru organizarea licitatiei pentru lucrarile de executie); III.Asistenta pe santier (in executie), din partea proiectantului.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare arhitecturala, respectiv: I. (DTAC)+(DTOE) + (Avize si acorduri) + (Obtinere Autorizatie de Construire); II. (PT)+(DDE) + (Documentatie tehnico-economica pentru organizarea licitatiei pentru lucrarile de executie); III.Asistenta pe santier (in executie), din partea proiectantului.
II.1.6) CPV: 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 495, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de9.500 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile socotite de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei este de 10 % din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre: a).o societate bancara (Scrisoare de garantie bancara conform formularului prezentat in documentatia de atribuire ? Formular I) sau b). o societate de asigurari.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie in termen decel mult 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documente din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006; Documente din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 (Persoane cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: ing. Adrian Popa, ing. Pavel Cristian, ec. Anca Presecan, cons. jur. Adela Hila, ing. Dan Caprariu, Ioana Leca - reprez. al Primariei); Certificat fiscal eliberat de ANAF si certificat fiscal privind impozitele si taxele locale care sa atesteca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ; Certificatul de participare la licitatie, cu oferta independenta. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - original sau copie legalizata;Pentru persoanele fizice, autorizatie de functionare / altele echivalente pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului;Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, Bilant fiscal la 31.12.2010 si la 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice si echipamentul tehnic, mijloacele fixe pe care candidatul / ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului., Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, ale personalului angajat, precum si numarul si pregatirea cadrelor de conducere., Lista cu principalele servicii prestate in ultimii 3 ani., Se vor prezenta contract/contracte, care au avut ca obiect prestarea unor servicii similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie, a caror valoare cumulata, sa fie de minim 100.000 euro(exclusiv TVA).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2012 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer