Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata realizarii lucrarilor si executie lucrari de constructii pentru : "Construire infrastructura pentru prevenire si protectie impotriva inundatiilor"


Detaliu pentru invitatia numarul 341595
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA CUCUTENI (PRIMARIA COMUNEI CUCUTENI)
Numar invitatie: 341595/07.01.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata realizarii lucrarilor si executie lucrari de constructii pentru : "Construire infrastructura pentru prevenire si protectie impotriva inundatiilor"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CUCUTENI (PRIMARIA COMUNEI CUCUTENI)Cod fiscal: 4540984, Adresa: Comuna Cucuteni, judetul Iasi, , Cucuteni, Telefon: 0232717007, Fax: 0232717007
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Chisnaului nr 27 etajul 1 camera 8, Iasi, Romania, cod postal: 700117, telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Chisnaului nr 27 etajul 1 camera 8, Iasi, Romania, cod postal: 700117, telefon: +40 0332408304, fax: +40 0332402539
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata realizarii lucrarilor si executie lucrari de constructii pentru : "Construire infrastructura pentru prevenire si protectie impotriva inundatiilor"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata realizarii lucrarilor si executie lucrari de constructii pentru : "Construire infrastructura pentru prevenire si protectie impotriva inundatiilor".
II.1.6) CPV: 45246200-5 - Lucrari de protectie a malurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 960, 528.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 119.000 lei.Constituire: conf art.86 din HG 925/2006 react contul RO27TREZ4085006XXX000563 deschis la trezoreria Tg Frumos. Of.din categ IMM conf.Legii nr.346/2004 gar.de partic.se constit.in prop.de 50% din cunatumul precizat. Per.de valab.: 90 zile calend. de la term.limita de dep.a of. Restituirea: conf.art 88 din H.G 925/2006 reactualiz.In cazul form. unei contestatii, in masura in care Consiliul disp. resp. acesteia, aut.contr.va retine contestatorului din gar. de partic.in rap. cu val. estimata a contractului, procentual asa cum apare prevazuta la art. 278 ind.1 din OUG 34/2006 reactualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA). Modul de constituire a garantiei de buna executie conf. Art.89 si 90 din HG 925/2006 reactualizata Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin.(4) Atentie! In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Persoane juridice/fizice romane: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in art. 180 din din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare; se va completa formular nr.1;2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Prezentarea declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; se va completa formular nr.1;3.Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat ANAF, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;4.Se va prezenta certificatul privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de autoritatile locale, in original, copie legalizata sau copii certificate conform cu originalul (in conformitate cu Ordinul ANRMAP publicat in M.O. nr. 687 din 28.09.2011), care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Operatorii economici care se inregistreaza cu debite la bugetul de stat si/sau cel local, vor fi exclusi din procedura de achizitie;5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform ORDIN ANRMAP Nr. 314 din 12 octombrie 2010; se va completa form.nr.3;6.Certificat de cazier fiscal-Prezentare certificat de cazier fiscal al societatii valabil la data limita de depunere a ofertelor;7.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ind.1 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ind 1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - ofertantul va completa formularul nr. 2 din sectiunea III ?Formulare. Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: Brinza Pamfilica-primar, Barzu Gheorghe-viceprimar; Perju Ermina - contabil; Rusu Gica-secretar; Consiliul locali: Anitoaei Tudorel, Barabula Mariana, Barzu Gheorghe, Gavriloaie Vasile, Huruleac Ioenl, Miron Vasile, Stupcanu Viorel, Trufanda Ionut, Tun Mihaiu.8.Declarati privind calitatea de participant la procedura -Se va prezenta Declaratiei privind calitatea de participant la procedura - formularul nr. 5 din sectiunea -formulare si modele.In cazul asocierii, documentele de mai sus vor fi prezentate obligatoriu de toti operatorii economici din care este formata asocierea Se solicita prezentarea de certificate emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea precum si autorizarea ofertantului pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului pentru executia lucrarilor.Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei sunt cuprinse activitatile care fac obiectul prezentei achizitii, in original, copie legalizata sau copie certificat conform cu originalul, aflat in perioada de valabilitate. In cazul in care ofertantul prim clasat, in urma verificarii cerintelor minime de calificare si aplicarea criteriilor de atribuire a depus pentru Certificatul constatator o copie certificata conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, originalul sau o copie legalizata a documentului prezentat spre validarea autenticitatii acestuia. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte certificatul.Daca este cazul documente edificatoare care sa dovedeasca ca operatorul economic se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul); se va completa formularul nr. 26Pentru serviciile de proiectare, ofertantii trebuie sa faca dovada atestarii firmei conform ordinului 1671/2007, in vederea elaborarii documentatiilor pentru fundamentarea solicitarii avizului de la sitemul de Gospodarire a apelor si a aurizatiei de gospodarire a apelor.- Se va prezenta Copie dupa certificat emis in baza ordinului 1671/2007 valabil la data deschiderii ofertelor.Ofertantii trebuie sa faca dovada atestarii firmei conform ordinului 182/2009 pentru activiatii de imbunatatiri funciare cu viza in termen, atat pentru serviciile de proiectare cat si pentru lucrarile de executie pentru acestea din urma, domeniile de competenta solicitate fiind 1 si 5.- se prezinta Copie dupa certificat emis in baza ordinului 182/2009 pentru activitati de imbunatatiri funciare (servicii de proiectare si lucrari de executie) cu viza in termen.Ofertantii trebuie sa faca dovada unui certifiat de atestare/reatestare a capacitatii de exploatare frestiera conform Ordinului 223 din 07.04.2008 emis de MAPDR, deoarece lucrarea presupune si lucrari de dfrisare. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertei.-Copie dupa certificat de atestare/reatestare a capacitatii de exploatare forestiera.Persoane juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrarein conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte: -datele de identificare durata de funztionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/actionarii (dupa caz), administratorii/persoanele imputernicite (dupa caz) si activitatile autorizate (dupa caz)-domeniul de activitate al ofertantului corespunde obeictului procedurii;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privind la procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Risc profesional: Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca in cazul in care este declarat castigator ofertantul va asigura dotarile si personalul necesar realizarii contractului., Capacitatea financiara cash-flow pentru executie in valoare de 2.864.513, 40 lei, pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 6luni. Formula de calcul conf. Ordin 925/2011 : (valoare estimata contract/ perioada derulare contract) X perioada solicitata de aut.contr. Dovada cash flow se solic.numai pentru executia lucrarilor din acest contract nu si pentru proiectare(dur totala contr.15 luni, dur. maxima exec. lucr.12luni). Astfel: val. estimata contract pentru care se solic. cash flow este valoarea estim. exec: 5.729.026, 81lei fara TVA, perioada de derulare contract este perioada maxima admisa de executie lucrari (12 luni conform cap.IV.2.1, punct 3), perioada solicitata de aut. contr. 6luni. (5.729.026, 81/12) X 6= 2.864.513, 40 lei, Cifra medie globala pentru cel mult ultimii trei ani trebuie sa fie deminim 11.900.000lei.Bilanturile contab ptr anii ptr care se face dovada sau orice alte doc care pot proba informatiile prezentate . Nota: Bilant contab sau celelalte doc care prob inform prez se vor aduce in copie certificata conform cu originalul.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri. Persoane juridice / fizice straine: Daca in tara de rezidenta a op. ec. straini aceste doc. se depun prin alte metode (spre ex. Electronic), of. va depune si o declaratie de propria raspundere asupra modului de inregistrare a doc. la autoritatile abilitate, specificand denumirea si adresa acestora precum si data transm.,
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Proiectare/ExecutieDeclaratia PRIVIND EFECTIVELE MEDIIANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR in ultimii 3 ani, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal calificat pentru realizarea proiectului tehnic.Cerinte minime personal servicii de proiectare: -manager de proiect : studii superioare de lunga durata; atestat in managementul de proiect; experienta profesionala generala cel putin 3 ani.-2 ingineri proiectanti constructii hidrotehnice cu studii superioare in domeniul proiectarii constructiilor hidrotehnice, experienta profesionala in domeniul proiectarii de minim 3 ani, experienta profesionala spcificadem prin det calit de ing proiect in cadrul a cel putin 1 contract de lucrari hidro-1 topograf servicii de proiectareCerinte minime personal executie lucrari: -sef santier: inginer studii superioare de lunga durata in specialitatea constructii hidrothnice cu experienta profesionala generala cel putin 3 ani.-responsabil executie lucrari hidrotehnice-responsabil cu controlul tehnic al calitatii-1 inginer topograf -pentru lucrarile de executie, Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora In cazul in care nu se va subc parte/parti din lucrare se va completa cu ?Nu este cazul?. Res mat si umane ale subcontr decl se vor lua in consid pentru partea lor de implic in contr care urm sa fie indepl daca sunt prez docum in acest sens, Informatii privind acordul de asociere (daca este cazul) Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna. Aut. Contr. va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care ofertantul este declarat castigator, acesta din urma fiind obligat sa prezinte acordul de asociere legalizat.Ofertele depuse de o asociere trebuie sa ind. urmat. cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partenerin parte din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii precum si categoriilede lucrari executate de acestia. b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. c) Unul din membri trebuie numit ca partenerconducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fieconfirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte, Exp sim: Lucrari de constructiiOfertantul va face dovada ca in ultimii 5 ani are unul sau mai multe contracte cu lucrari similare celor ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica ca volum si complexitate(lucrari de aparari de maluri, regularizari, infrastructura de prevenire impotriva inundatiilor) executate si duse la bun sfarsit, in valoare cumulata de minim 5.700.000 lei fara TVA.Servicii de proiectare: Ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani a prestat unul sau mai multe contracte servicii proiectare in domeniul constructiilor hidrotehnice cu o valoare cumulata de minim 230.000 lei fara TVA.Cerinta poate fi indeplinita si prin prezentarea a cel putin unui contract care sa cuprinsa si proiectare si executie in valoare de minim 5.930.000 lei fara TVA din care :230.000 lei fara TVA - servicii de proiectare similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri si 5.700.000 lei fara TVa lucrari executate si duse la bun sfarsit de natura si complexitate sim, Informatii privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (pentruexecutant lucrari) Informatii privind lista principalelor servicii de proiectarerealizate in ultimii 3 ani (pentru servicii de proiectare), Pentru proiectare: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de mijloacele si echipamentele necesare si suficiente derularii contractului de servicii de proiectarePentru mijloacele si echipamentele ca nu se afla in proprietatea operatorului economic se va prezenta un contract/precontract de inchiriere sau un angajament ferm prin care terta persoana confirma ca va pune la dispozitia ofertanului mijloacele/echipamentele necesare., Pentru executie: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispune de utilaje si echipamentele necesare executarii lucrarilor descrise in caietul de sarcini.Pentru mijloacele si echipamentele ca nu se afla in proprietatea operatorului economic se va prezenta un contract/precontract de inchiriere sau un angajament ferm prin care terta persoana confirma ca va pune la dispozitia ofertanului mijloacele/echipamentele necesare.Pentru blastiera si statia de sortare se vor prezenta toate autorizatiile si avizele in termen de valabilitate in conformitate cu prevederile legislative in vigoare. Servicii de proiectareInformatii privind managementul calitatii ISO 9001:2008 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare., Servicii de proiectareInformatii privind managementul mediului ISO 14001 sau echivalent valabile la data limita de depunere a ofertelor. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare, Lucrari de constructiiOfertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent pe domeniile de activitate ale contractului (lucrari de constructii hidrotehnice si exploatare forestiera) Se va prezenta o copie dupa certificatul eliberat de un organism acreditat, Lucrari de constructiiOfertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al calitatii ISO 14001 sau echivalent pe domeniile de activitate ale contractului (lucrari de constructii hidrotehnice si exlploatare forestiera) Se va prezenta o copie dupa certificatul eliberat de un organism acreditat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctaj maxim alocat ?70 puncte . b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel : P(n) = pret minim/pret(n) x 70
Termen de prestare a serviciilor de proiectare
15
Descriere: a) pentru cea mai scazuta durata de prestare a serviciilor de proiectare se acorda punctaj maxim alocat ?15puncte.b) pentru alta durata decat cea prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(t) = durata minim/durata (n) x 15 unde: Durata minima reprezinta cea mai mica durata de prestare a serviciilor de proiectare ofertata in cadrul prezentei proceduri, care respecta conditiile impuse de autoritatea contractanta, respectiv nu este mai mare de 90 de zile si nici mai mica de 30 zile. Ofertarea unei durate de prestare a serviciilor de proiectare mai mare decat termenul maxim stabilit mai sus (90de zile) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma. Autoritatea contractanata nu va puncta suplimentar ofertarea unei durate de prestare a serviciilor de proiectare mai mica decat cea minim precizata mai sus (respectiv, 30zile).
Durata de executie a lucrarilor
15
Descriere: a) pentru cel mai scazut termen de executie se acorda punctaj maxim alocat ? 15 puncte b) pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(t) = termen minim/termen (n) x 15, unde In aceasta formula durata minima reprezinta cel mai mic termen de executie ofertat in cadrul prezentei proceduri, care respecta conditiile impuse de autoritatea contractanta, respectiv nu este mai mare de 12 luni si nici mai mic de 6 luni. Ofertarea unei durate de executie mai mare decat durata maxim stabilita mai sus (12luni) conduce la declararea ofertei ca fiind neconforma.Autoritatea contractanta nu va puncta suplimentar ofertarea unei durate de executie mai mica decat cea minima precizata mai sus (respectiv, 6 luni).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se va descarca in mod gratuit de pe www.e-licitatie.ro, aceasta fiind atasata prezentei inviatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 07.01.2013 11:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer