Achizitie publica - Servicii de proiectare, asistenta tehnica si consultanta pentru implementarea proiectului integrat
Detaliu pentru invitatia numarul 279124
COMUNA GRINDU (PRIMARIA GRINDU-JUDETUL TULCEA)
Cod de identificare fiscala: 4794010
Adresa: PRIMARIA COMUNEI GRINDU, JUD.TULCEA, Grindu
Telefon: 0340501001
Fax: 0340501001
Denumire invitatie: Servicii de proiectare, asistenta tehnica si consultanta pentru implementarea proiectului integrat
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de proiectare, asistenta tehnica si consultanta pentru implementarea proiectului integrat ?DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII, A SERVICIILOR DE BAZA SI PASTRAREA TRADITIILOR CULTURALE IN COMUNA GRINDU, JUDETUL TULCEA?Principalul loc de prestare: La sediile ofertantului castigator si ale autoritatii contractante.Coduri CPV71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice71248000-8 - Supraveghere a proiectului si documentare79411000-8 ? Servicii generale de consultanta in management
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 14.02.2011 13:00
Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Grindu, judetul Tulcea (sediul Primariei Grindu - Secretariat), cod postal 827085
Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Deschiderea ofertelor va avea loc la sediul Primariei Grindu, judetul Tulcea
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 455, 807 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind participarea la licitatie in concordanta cu regulile de concurenta, Copii dupa codul de inregistrare fiscala si certificatul de inmatriculare, Certificat constatator eliberat de ORC (original sau copie legalizata), Situatia economico-finanaciara: Bilantul - 31.12.2009 - sa fie pozitiv, Informatii privind capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului, Informatii privind capacitatea profesionala a persoanelor responsabile de indeplinirea contractului, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatii, Standarde de asigurare a calitatii, Standarde de protectie a mediului si protectia muncii.Garantia de participare la procedura: 8000 lei.Detalii despretoatecriteriilede calificare solicitate pentru atribuirea contractului se obtin din Fisa de date publicata in SEAP.
Documentatia de atribuire se poate obtine on-line: www.elicitatie.ro (SEAP)
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
100
Descriere: Componenta financiara
Durata de elaborare a documentatiei de proiectare PT+CS+DE+DTAC
10
Descriere: Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Durata de executie a lucrarilor contractului? se acorda astfel: a) pentrucea mai mica durata de realizare a documentatiei de proiectare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) pentru o durata de executie mai mare decat cea prevazuta la lit. a) dar nu mai mare de 45 zile, se acorda punctajul astfel: P2.1n = (termen minim/termenn) x punctajul maxim alocat.Detalii in Fisa de date a achizitiei.
Organizarea activitatii de gestionare a contractelor , particularitati specifice achizitiilor publice din fonduri FEADR(PNDR), gestionare activitate rambursare cheltuieli eligibile
60
Descriere: Descriere: Punctajul se aloca pe cele 5 subcriterii descrise in Fisa de date a achizitiei, subcriterii ale caror punctaj maxim este urmatorul: A1 ? 5 puncte, A2 ? 20 puncte, A3 ? 10 puncte, A4 ? 20 puncte, A5 ? 5 puncte.Punctajul total ce se acordase determina in urma insumarii punctajelor acordate de comisia de evaluare pentru fiecare subcriteriu.P 2.2= P A1+ P A2+ P A3+ P A4+ P A5Nota: Obtinere unui punctaj mai mic sau egal cu 50% din punctajul maxim al acestui criteriu conduce la declararea neconformitatii ofertei cu cerintele Caietului de sarcini.Detalii in Fisa de date a achizitiei.
Metodologia de prestare a serviciilor, organizarea si planificarea in timp a activitatilor
30
Descriere: Descriere: Punctajul se aloca pe cele 2 subcriterii descrise in Fisa de date a achizitiei, subcriterii ale caror punctaj maxim este urmatorul: B1 ? 15 puncte, B2 ? 15 puncte.Punctajul total ce se acordase determina in urma insumarii punctajelor acordate de comisia de evaluare pentru fiecare subcriteriu.P 2.3= P B1+ P B2Nota: Obtinere unui punctaj =50% din punctajul maxim al acestui criteriu conduce la declararea neconformitatii ofertei cu cerintele Caietului de sarcini.Detalii in Fisa de date a achizitiei.Punctajul total tehnic se obtine prin insumarea punctajelor acordate pentru criteriile 2.1-2.3: Ptehnic = P 2.1 + P 2.2 + P 2.3Punctajul total acordat pentru fiecare oferta se calculeaza pe baza formulei: P total = P tehnic x 50% + P financiar x 50%Punctajul total se calculeaza ca suma a punctajelor individuale a fiecarui membru al comisiei de evaluare a ofertelor.