Achizitie publica - ?Servicii de proiectare, constructie si amenajare si inchiriere stand pentru targuri ( conform cod CPV 79950000-8 Servicii de organizare de expozitii, de targuri si de congrese)? in cadrul proiectului ?Jilava, mai aproape de tine!?
Detaliu pentru invitatia numarul 321896
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321896/14.03.2012
Denumire contract: ?Servicii de proiectare, constructie si amenajare si inchirierestand pentru targuri ( conform cod CPV 79950000-8 Servicii de organizare de expozitii, de targuri si de congrese)? in cadrulproiectului ?Jilava, mai aproape de tine!?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA JILAVA (CONSILIUL LOCAL JILAVA)Cod fiscal: 4420791, Adresa: COM. JILAVA, SOS. GIURGIULUI, NR. 279, COD 077120, JUDETUL ILFOV, Jilava, Telefon: 457.01.15, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. JILAVA, SOS. GIURGIULUI, NR. 279, COD 077120, JUDETUL ILFOV, Jilava, Romania, cod postal: 077120, telefon: +40 214570115, fax: +40 214571171, persoana de contact: Constantin ?tefan CO?UG
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de proiectare, constructie si amenajare si inchirierestand pentru targuri ( conform cod CPV 79950000-8 Servicii de organizare de expozitii, de targuri si de congrese)? in cadrulproiectului ?Jilava, mai aproape de tine!?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie ?Servicii de proiectare, constructie si amenajare si inchirierestand pentru targuri (conform CPV 79950000-8 Servicii de organizare de expozitii, de targuri si de congrese)? in cadrulproiectului ?Jilava, mai aproape de tine!? Cod SMIS 19426Durata contractului ce urmeaza a fi atribuit: 6 luni, respectiv de la data semnarii contractului de prestari servicii de catre ambele parti, pana la data finalizarii proiectului, respectiv pana la data de 23.08.2012.
II.1.6) CPV: 79950000-8 - Servicii de organizare de expozitii, de targuri si de congrese (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 098.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se constituie garantia de participare in valoare de 1441, 9 lei. Per de valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea aut contr.Forma de constituire: instr de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc bancara ori de o soc de asigurari; sau ordin de plata in contul RO52TREZ4215006XXX000277, deschis la Trezoreria Ilfov, cod fiscal: 4420791 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Aut contr are dreptul de a retine garantia in oricare din urm sit: a)Isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei;c)Oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu a constituit garantia de buna executie in perioada de valab a ofertei;d)Ofertantul a contestat un act al aut contr la CNSC, Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 2781 alin. (1) O.U.G. nr. 34/2006) se va retine o suma de: 720, 98 lei.In conf cu Lg 346/2004, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei prin prezentarea doc justificative corespunzatoare.In acest caz, garantia va fi insotita de decl pe propria raspundere pv incadrarea in categoria IMM.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa de la punctul I.1) sau in format electronic (in SEAP), cu conditia semnarii acesteia cu semnatura electronica de catre banca/soc de asigurari emitenta.Aut contr va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea aut contr.In cazul constituirii garantiei printr-un instrument de garantare se va completa Form 15 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest form
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din val. contr. Garantia de buna ex. se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la Trezorerie la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in termen de 15 zile lucratoare de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din HG nr. 925/2006. Ofertantul poate constitui garantia de buna executie in cuantum de 50% din val. solicitata de Beneficiar in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea informatiilor privind situatia economico-financiara Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri globala, in ultimii 3, nu mai mica decat 75.000 lei. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionate se reduc cu 50%., Cerinta nr. 2Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara (copie certificata de ofertant pe propria raspundere)., Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii trei ani calculati de la data limita de depunere a ofertelor au prestat servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire, a caror valoare, individual sau cumulat, sa fie de minim 70.000 lei, exclusiv TVA. Ca dovada a indeplinirii cerintei obligatorii ofertantul va prezenta documente/contracte/recomandari/procese verbale de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire si care individual sau cumulat sa nu fie mai mica decat 70.000 lei, exclusiv TVA. Copiile respective vor fi certificate prin semnarea pe proprie raspundere a documentelor (numele, prenumele si semnatura reprezentantului legal), cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic. In sit in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activit econom de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prez informatiilor corespunz perioadei efective de activitate, Continuare cer 1.Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte si/sau informatii echivalente: - indeplinirea obligatiilor contractuale; - daca pe parcursul derularii au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale, cazuri privind nerespectarea legislatiei in vigoare de catre prestator (produse din vina exclusiva a contractantului), receptii amanate sau respinse din motive imputabile prestatorului, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia ca urmare a neindepliniri sau indeplinirii in mod defectuos a obligatiilor contractuale asumate de catre prestator. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in lb rom., Cerinta nr. 2Declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Pentru personalul propus se vor prezenta: CV, copii conf cu originalul, ale diplomelor si certif. CV vor fi completate conform modelului comun european.Prezentarea tuturor documentelor se va face in limba romana sau traducere autorizata. Ofertantii vor prezenta Decl de disponib (Form 9) pe perioada contractului din partea pers cheie propus pentru indeplinirea contr.Orice modificare in componenta echipei, ulterioara contractarii, va fi supusa aprobarii de catre beneficiar, Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii, Subcontractantii. Prez Listei cuprinzand subcontractantii cu specializ acestora. Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.In cazul in care ofertantul este decl castigator, se vor incheia subcontractele respective, pana la semnarea contractului. Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract.Pe parcursul derularii contr, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontra nominaliz in oferta fara acceptul aut contr.In cazul in care pentru indeplinirea contrac tului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.Res mat si umane ale subcontr declarati se vor lua in cons pentru partea lor de implicare in contr ce urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prez doc relev in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Asocierea. Op econ au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta min urm: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de op economici, indeplinirea cerintelor privind situatia eco-fin, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2012 15:55