Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare, consultanta si asistenta tehnica


Detaliu pentru invitatia numarul 320230
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Comunei Poiana Dambovita
Numar invitatie: 320230/14.02.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare, consultanta si asistenta tehnica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Comunei Poiana DambovitaCod fiscal: 4280280, Adresa: comuna Poiana, judet Dambovita, Poiana, Telefon: 0245721841, Fax: 0245721841
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Poiana, judet Dambovita, Poiana, Romania, cod postal: 137365, telefon: +40 245721841, fax: +40 245721841, persoana de contact: Marian Serban
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: primaria comunei poianacomuna poiana, sat poianajudetul dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare, consultanta si asistenta tehnica
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare, consultanta si asistenta tehnica din partea proiectantului privind ?Infiintare sistem de canalizare ape uzate menajere in satele Poiana si Poienita din comuna Poiana, judetul Dambovita ?
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 387, 040 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 7.700, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: conform art.86 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executieeste de 5% din valoarea contractului.Forma de constituire a garantiei de participareprin retineri succesive din situatiile de plata partiale , intr-un cont deschis in favoarea autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent, in conditiile alimentarii initiale a contului cu 0, 5%din valoarea contractata fara TVA, in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii generale despre ofertant: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neancadrarea in dispozitiile art.181, din OUG34/2006- Cazier judiciar- Cazier fiscal- Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (certificatul se va prezenta numai in original sau copie cu mentiunea « Conform cu originalul »);Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (certificatele se vor prezenta numai in original sau copie cu mentiunea « Conform cu originalul »);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 fata de urm.perscu atributii in cadrul autoritatii contractante: Persinaru Ion- viceprimar, Ilie nicoleta - ref.urbanism, Chitu Alexandru- consilier agricol, Stroe Dumitru - casier, Persinaru maria- ref. achizitii publice.Certificat de participare cu oferta independenta Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ?din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC- in caz contrar ofertantul va fi respins din procedura.Acest certificat va fi solicitat ofertantului clasat pe locul I, in original sau copie legalizata, pentru conformitate.Pentru persoane juridice/fizice straine: copie conforma cu originalul a certificatului de inmatriculareInformatii privind asociatii/subcontractantiiCalitatea de participant la procedura de atribuire
Capacitatea economica si financiara
Descriere: prezentarea bilanturilor contabile aferente ultimilor 3 ani (2008, 2009 si 2010) vizate si inregistrate de organele competente., Prezentareabilanturilor contabile dela fineleanilor2008, 2009 si 2010 vizate si inregistrate de organele competente (bilanturile se vor prezenta in copie semnata si stampilata de catre societate ?conform cu originalul?); (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste bilanturi contabile)Situatiile economico-financiare trebuiesc prezentate pentru exercitiile financiare: 2008, 2009, 2010., Demonstrarea capacitatii prin sustinerefinanciara.Sustinerea va fi facuta in forma impusa de art.186 dinOUG 34/2006, aprobata cu modificari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Cifra medie de afaceri pentru anii 2008, 2009, 2010 deminim 774.000, 00 RON sau echivalent euro (transformarea leu-eurose va realiza la cursul mediu al euro pentru fiecare an, conform datelor furnizate de Banca Nationala a Romaniei - www.bnr.ro)Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima potrivit urmatoarelor echivalente euro/ron: - conform cursului mediu BNR in anul 2008, - conform cursului mediu BNR in anul 2009, - conform cursului mediu BNR in anul 2010,
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa prezinte O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, insotita de certificari de prestare pentru lucrari similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea , perioada si locul prestarii serviciilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.- completare Formularul 10 si anexa 10? se vor exclude din competitie ofertantii care nu fac dovada receptionarii/predarii unor contracte pt. proiectare retele de alimentare cu apa , canalizare si/sau epurare(in oricare din ultimii 3ani), cu o valoare de cel putin 213.824, 00 lei., detinerea licentei de program pt. proiectare asistata; detinerea minim a unei statii totale topo; minim un receptor GPS ; minim o nivela digitala, declaratie cu personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune, sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant , din care sa reiasa participarea minima a cate unui membru in echipa , cu experienta in proiectarea retelelor de apa canal si statii de epurare , inspecialitatile: expert modelare hidraulica, expert geotehnic, expert principal topograf, expert inginer de proces si controlul pierderilor, expert inginer electric, expert ingineria mediului, coordonator lucrare cu studii superioare de lunga durata si experienta de minim 3 ani in proiectarea si executia retelelor de apa canal si statii de epurare;
- lipsa declaratiei de participare pentru o pozitie din tabelul de specialisti experti enumerati mai sus, duce la excluderea ofertantului din procedura.-Pentru acestia se vor prezenta CV-uri si copii lizibile ale actelor doveditoare de studii si specializari. Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistemde management al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim (40 puncte);b) Pentru celelalte preturi punctajul se acorda astfel: P(p)=Pre?minim/Pret(n) x40 puncte;
. Costul operational anual maxim garantat
60
Descriere: a)Pentru cel mai scazut dintre costurile operationale anuale maxim garantate pe o perioada de 30 de ani se acorda punctajul maxim (60 puncte); b)Pentru celelalte costuri operationale anuale maxim garantate punctajul se acorda astfel: P(c)=Costminim/ Cost(n)x60 puncte; Unde: P(c)= punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?costul operational anual maxim garantat?; Costminim - cel mai scazut dintre costurile operationale anuale maxim garantate pe o perioada de 30 de ani; Costminim = 30 (ani) x (cost operational maxim garantat);Cost(n) - costul operational anual maxim garantat pe o perioada de 30 de ani ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul: Cost(n)= 30 (ani) x (cost operational maxim garantat)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: postata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2012 09:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer