Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare detalii de executie si executie lucrari privind obiectivul -"SISTEM SPATII VERZI IN ORASUL DRAGOMIRESTI, JUDETUL MARAMURES"


Detaliu pentru invitatia numarul 345835
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL DRAGOMIRESTI (PRIMARIA ORASULUI DRAGOMIRESTI)
Numar invitatie: 345835/24.04.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare detalii de executie si executie lucrari privind obiectivul -"SISTEM SPATII VERZI IN ORASUL DRAGOMIRESTI, JUDETUL MARAMURES"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL DRAGOMIRESTI (PRIMARIA ORASULUI DRAGOMIRESTI)Cod fiscal: 3627560, Adresa: Dragomirestinr. 1086, Dragomiresti, Telefon: 0262-337333, Fax: 0262-337361
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Dragomirestinr. 1086, Dragomiresti, Romania, cod postal: 437140, telefon: +40 262337333, fax: +40 262337361, persoana de contact: Ioan Zubascu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Dragomiresti, Oras Dragomiresti nr. 1086, Judetul Maramures, Romania, cod postal: 437140, telefon: +40 262337333, fax: +40 262337361, persoana de contact: Ioan Zubascu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare detalii de executie si executie lucrari privind obiectivul -"SISTEM SPATII VERZI IN ORASUL DRAGOMIRESTI, JUDETUL MARAMURES"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare detalii de executie si lucrari privind "SISTEM SPATII VERZI IN ORASUL DRAGOMIRESTI, JUDETUL MARAMURES".Valoare totala estimata :622.899 lei fara TVA din care : servicii de proiectare detalii de executie(valoare estimata 4000 lei fara TVA), executie lucrari(valoare estimata 587.175 lei fara TVA), cheltuieli diverse si neprevazute ( valoare estimata 31.724 lei fara TVA)
II.1.6) CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 622, 899 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 11800lei, valabila 90zile(de la data limita de primire a ofertelor;in cazul IMM-urilor cuantumul este de 50% din valoarea integrala).Gar. de participare poate fi constituita astfel: a)scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante?original sau b)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari;Scrisoarea de garantie bancara se va intocmi respectand strict modelul din Sectiunea Formulare. c)ordin de plata in cont nr RO29TREZ4415006XXX002070 deschis la Trezoreria VISEU DE SUS, benef. Primaria Orasului Dragomiresti, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor?in copie.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar. de particip. vor fi respinse.A.C.are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu gar. de particip., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)retrage oferta in perioada de valab. a acesteia;b)fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contr. in termenul stabilit;c)fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie gar. de buna exec. a contractului;A.C.va retine parte din gar. de participare in conditiile si conform cu art.278(1)alin.1)din O.U.G.nr.34/2006, cu modific. si compl. ulterioare, in cazul in care ofertantul depune contestatie la CNSC, iar acesta respinge contestatia.Gar. de particip. se va returna numai dupa semnarea contr. de achiz. publica.Ca exceptie, gar. de particip. constituita de catre op. ec. a carui oferta a fost stabilita ca fiind castig., se va returna numai dupa semnarea contr. de achiz. publica si constit. gar.de buna exec. a contr.Gar. de particip., in original, prezentata in alta limba decat limba romana, va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana, legalizata la notariat.Cursul de referinta considerat pentru echivalenta gar. de participare depusa in euro sau alta moneda va fi cel afisat de BNR in data de 06.05.2013.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5% din valoarea fara TVA a contractului. b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: Modul de constituire a garantiei de buna executie, se va face fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (completat in conformitate cu tipizatul din sectiunea Formulare), fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu prevederile alinetatului (3) al art. 90 din HG 925/2006( caz in care ofertantul castigator are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu Hotararea nr.1045 din 19/11/2011 si de a vira in contul respectiv o suma echivalenta cu 0, 5% din valoarea contractului fara tva semnat cu autoritatea contractanta).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original;3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr.509/2011 ? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;4. Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local , care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr.509/2011 ? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul;5. Certificat de cazier fiscal , valabil la data limita de depunere a ofertelor ? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalulOfertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.6. Cazier judiciar al administratorului sau administratorilor, asa cum sunt acestia declarati la Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor ? in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul7. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - conform Ordin 314/2010 - in original8. Declaratie neincadrare in prevederile O.U.G. nr. 34/2006 , Art. 691*) - in original ;Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Cosor Vasilepresedinte al comisieiMembrii : -Ilban Carmen .? membru- Ticala Alexa ? membru-Zubascu Ioan .? membru-Deiac Palaga ? membruPersoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Ilban Carmen . - consilierTicala Alexa .- consilierMoldovan Anuta - consilierZubascu Ion .- consilierIlban Grigore.- consilierOfrim Vasile Adrian - consilierFont Ioan. - consilierPitic Ion Radu - consilierTomoiaga Vasile .- consilierFitigau Vasile- consilierFitigau Mihai .- consilierFitigau Ioan Calin .- consilierConducatorul autoritatii contractante : - Cosor Vasile ? PRIMARPentru persoane juridice straine: Prezentarea a oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cum ar fi Certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor .OBSERVATII: ? Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.? Certificatele vor fi depuse obligatoriu in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul si vor prezenta situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele conform Ordinului Presedintelui ANRMAP Nr.509/2011. Pentru persoane juridice romane: - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalentul acestuia din care sa rezulte nume complet, sediul/sediile, punctele de lucru, persoanele autorizate/imputernicite (administrator/administratori) precum si faptul ca are in obiectele de activitate corespondentul pentru lucrarile/serviciile solicitate in prezentul contract, emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial- ? in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul.Pentru persoane fizice/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, anexandu-se si traducerea autorizata si legalizata in limba romana).Atentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Atentie ! Cerintele trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Neindeplinirea cerintei de catre oricare dintre asociati, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a)Resurse financiare de minim 295587lei pentru a putea sustine executia lucrarii pe jumatate din perioada de derulare a acesteia ? respectiv pentru 2 luni.Dovada sub forma de scrisoare de garantie bancara , scrisoare de atestare linii de credit sau orice alt document din care sa rezulte ca ofertantul, la semnarea contractului, va dispune de resurse financiare de minim 295587lei pentru a putea sustine executia lucrarii pe jumatate din perioada de derulare a acesteia ? respectiv pentru 2 luni, asa cum este estimata conform caietului de sarcini. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata., b)Media cifrei de afaceri globala din cel mult ultimii 3ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie egala sau mai mare decat 1.150.000lei . Valorile vor fi exprimate in lei si in euro, pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Cerinta privind media cifrei de afaceri globala este obligatorie, dar se poate demonstra si prin luarea in considerare a tuturor resurselor ofertantului principal si al asociatilor.- declaratie privind cifra medie de afaceri globala ; Se va completa si depune, in original, Formularul B2 din Sectiunea Formulare.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, documentul mentionat se va prezenta pentru fiecare asociat.Sunt lasate la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.In cazul operatorilor economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, media cifrei de afaceri globala din cel mult ultimii 3ani (2010, 2011, 2012)admisa va fi de 575.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Experienta similara: Proiectare-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, cel putin 1(un) sau max.2 contracte de servicii proiectare, in val.cel putin egala cu 4000lei fara TVAExecutie-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani impliniti la data limita pentru depunerea ofertei, 1(un) sau max.2 contracte, in val. cel putin egala cu 587.175 lei fara TVAPt. indeplinirea cerintei minime solicitate privind exp.similara se accepta si prez.1(un)contract avand ca obiect serviicii de proiectare+executie lucrari similare in val. cel putin egala cu 591.175 lei fara TVACei 5 respectiv 3 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere .Se va prezenta: FormularulC3 si anexa - Lista privind principalele servicii/lucrari executate/prestate in ultimii 5 ani, respectiv in ultimii 3 ani, insotita de documente/certificaripentru serviciile/lucrarile care se vor lua in considerare pentru indeplinirea cerintei privind experienta similara-copii certificate conform cu originalul. Respectivele documente/certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; a.Operatorii economici care nu si-au indeplinit conditiile contractuale privind calitatea si/sau au prezentat documente false in cadrul procedurii de atribuire sau la alte proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica vor fi respinsi din cadrul procedurii de atribuire a contractului.b.Pentru calculul pretului contractelor exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul stabilit de catre parti in respectivele contracte (daca este cazul) sau, in absenta acestuia, cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractelein cauza.c.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana., b)Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor-declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor ? in original;, c)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatorul personal cheie :1 inginer horticol- absolvent studii superioare. 1 manager de proiect- absolvent studii superioare, atestat ca manager de proiect cod C.O.R. 241919(sau un alt standard ocupational echivalent) in urma absolvirii unor cursuri recunoscute national (de catre Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor) si/sau international , 1 RTE constructii edilitare, 1 inginer instalatii 1 sef de santier- absolvent studii superioare 1 responsabil SSM 1 inginer ingineria mediului 1 electrician-- absolvent studii superioare tehnice, autorizat ANRE II B, conform ordin Presedinte ANRE nr. 90/2009 cu modificarile si completarile ulterioare Pentru persoanele nominalizate mai sus se vor depune: CV, contractul de munca /contract colaborare / declaratie de disponibilitate si diplomele de studii / atestate care dovedesc specializarea si autorizarea - copii certificate conform cu originalul, d)declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? in original;Se va completa si depune, in original, Formularul F din Sectiunea Formulare., e)Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? in original; Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune minim de :1 echipament de insamantat, 1 echipament de tuns iarba, 1 incarcator frontal, 1 vibrocompactor, 2 autoutilitare, 1 autospeciala nacela pentru lucru la inaltime Pentru dotarile nominalizate mai sus se vor depune: copii contracte inchiriere sau leasing-parti relevante/ copii facturi de achizitie , se accepta si declaratii de punere la dispozitie a utilajelor., f)informatii privind subcontractantii.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti specializarea acestora. Se va completa si depune, in original, Formularul D din Sectiunea Formulare, inclusiv anexa. Acord de subcontractare si informatii privind proportia (fizica si valorica) care urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti si specializarea acestora (daca este cazul)., g)informatii privind asociatii : Acordul de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire (daca este cazul). Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului, caz in care la incheierea contractului de servicii se va prezenta fie acord de asociere legalizat fie contract de asociere. Ofertele depuse de operatori economici care sunt parteneri si alcatuiesc o asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener in parte din cadrul societatii mixte/ consortiului/asocierii precum si categoriile de servicii executate de acestia. b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte. d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului). e) Toti partenerii din cadrul asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului. f) Structura asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noua asociere trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate a)standard de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalentul acestuia- copie certificata conform cu originalul a unui document care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii privind modul de conducere si controlul activitatilor aferente obiectului procedurii (Certificat ISO 9001 sau echivalent).In cazul unei asocieri, fiecare din asociati trebuie sa indeplineasca cel putin nivelul minim impus referitor la implementarea si certificarea Sistemului de Managementul Calitatii ISO 9001 (sau echivalentul acestuia)pentru lucrarile pe care acestia le vor executa/proiecta in cadrul contractului, b)standard de management al mediului ISO 14001 sau echivalentul acestuia- copie certificata conform cu originalul a unui document care sa ateste implementarea standardelor de management al mediului pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii (Certificat ISO 14001 sau echivalent);In cazul unei asocieri, fiecare din asociati trebuie sa indeplineasca cel putin nivelul minim impus referitor la implementarea si certificarea Sistemului de Managementul Mediului ISO 14001 (sau echivalentul acestuia) pentru lucrarile pe care acestia le vor executa/proiecta in cadrul contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a tuturor lucrarilor ce fac obiectul contractului
20
Descriere: Durata de EXECUTIE
Durata de proiectare detalii executie
10
Descriere: Durata de PROIECTARE
Durata de garantie
10
Descriere: Durata de garantie ACORDATA LUCRARII
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2013 14:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer