Achizitie publica - Servicii de proiectare, dezvoltare si implementare a unui site Web si de dezvoltare a unei aplicatii software pentru functionarea retelei SISOP necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea capacitatii institutionale a MAI in domeniul gestionarii dosar
Detaliu pentru invitatia numarul 339164
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339164/12.11.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare, dezvoltare si implementare a unui site Web si de dezvoltare a unei aplicatii software pentru functionarea reteleiSISOP necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea capacitatii institutionale a MAI in domeniul gestionarii dosarelor europene, al transpunerii si al aplicarii aquis-ului comunitar? - cod SMIS 32862
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELORCod fiscal: 4267095, Adresa: Str. Eforiei nr.3 sect.5, Bucuresti, Telefon: +40 213156468, Fax: +40 213156468
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Revolutiei nr. 1 A, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 10086, telefon: +40 214301925, fax: +40 213165577, persoana de contact: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei, str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MAI-Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei-Bucuresti, str. Leaota nr.2A, sector 6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare, dezvoltare si implementare a unui site Web si de dezvoltare a unei aplicatii software pentru functionarea reteleiSISOP necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea capacitatii institutionale a MAI in domeniul gestionarii dosarelor europene, al transpunerii si al aplicarii aquis-ului comunitar? - cod SMIS 32862
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de servicii de proiectare, dezvoltare si implementare a unui site Web si de dezvoltare a unei aplicatii software pentru functionarea reteleiSISOP, inclusiv servicii pentru organizarea si desfasurarea activitatii de instruire cu privire la administrarea si utilizarea site-ului web si a aplicatiei software, necesare implementarii proiectului ?Dezvoltarea capacitatii institutionale a MAI in domeniul gestionarii dosarelor europene, al transpunerii si al aplicarii aquis-ului comunitar? - cod SMIS 32862, conform Caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 72413000-8 - Servicii de proiectare de site-uri WWW (World Wide Web) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 304, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 6.080 lei.In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului 3.040 lei, conform prevederilor art. 278^1 alin.(1) din O.U.G. nr. 34/2006.Este recomandabil ca aceasta garantie sa fie emisa de o banca ce are corespondent in Romania.Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire: prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu Formularul nr. 14.- constituirea garantiei de participare prin virament bancar, se face in contul: RO86TREZ7005005XXX000168, Cont deschis la D.T.M.B, Cod Fiscal 4267095.-prin depunerea unei sume de bani la casieria M.A.I.?Directia Generala Financiara din Str. Eforiei, nr.3-5, Parter, Sector 5, Bucuresti conform art. 86, alin.5, lit. a si b din H.G. nr.925/2006.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006.Daca operatorul economic este IMM, pentru a putea beneficia de prevederile art.16 alin.2 din Lg. nr. 346/2004, acesta va depune atasat dovezii de constituire a garantiei de participare declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr.1 din L.346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM.Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va solicita la incheierea contractului. Cuantumul acesteia va fi de 10% (respectiv 5% pentru IMM) din pretul contractului, fara T.V.A.Este recomandabil ca aceasta garantie sa fie emisa de o banca ce are corespondent in Romania.Garantia de buna executie se va constitui in conditiile art. 90 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si modificat conform H.G. nr. 1045/2011: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original.- prin virament bancar, se face in contul: RO86TREZ7005005XXX000168, Cont deschis la D.T.M.B, Cod Fiscal 4267095.Daca operatorul economic este IMM, pentru a putea beneficia de prevederile art.16 alin.2 din Lg. nr. 346/2004, acesta va depune atasat dovezii de constituire a garantiei de buna executie declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei nr.1 din Lg. nr. 346/2004, care sa ateste incadrarea ca IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare); se va completaFormularulnr. 1 depus in original (lider, asociat, tert sustinator).Precizari: a. Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se va completa Formularul nr. 2 depus in original (lider, asociat, tert sustinator).3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale (Administratia Finantelor Publice) de pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care trebuie sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare eliberarii acestuia . Documentul trebuie sa ateste ca ofertantul nu inregistraza datorii scadente (in luna anterioara celei in care se depune oferta) la bugetul general consolidat al Romaniei. (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).4. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, sau echivalent, din caretrebuie sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare eliberarii acestuia. Documentul trebuie sa ateste ca oferantul nu inregistreaza datorii scadente (in luna anterioara celei in care se depun ofertele) la bugetul consolidat al Romaniei. Documentul se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr. 1 si 2 si a documentelor de confirmare.- Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform 181 lit.a), c^1 si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane juridice/fizice straine: - In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se acceptaprezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- Operatorul economic nerezident va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana .5. Declaratie privind calitatea de participant (Formularul 3 in original ? lider, asociat, subcontractor).- In cazul ofertei depuse in asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.6. Certificat de participare la licita?ie cu oferta independenta: Cerinta obligatorie conform Ordinului ANRMAP nr.314/12.10.2010. Completare Formular nr. 4in original.7. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006Cerinta obligatorie: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze o declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 referitoare la evitarea conflictului de interese, se completeaza Formularul nr. 5.(in original).Persoane cu functie de decizie: Stoica Ion, Danut Tudor, Mihai Badescu, Mihai-Catalin Necula, Florin Cosmoiu, Romica Marinescu, Emil Lungu.NOTA : - Se pot prezenta si orice alte documente doveditoare, echivalente. in conditiile art. 182 dinO.U.G. nr. 34/2006. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor/furnizarea produselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei. Prin prezentarea certificatului constatator emis de ONRC ofertantul trebuie sa dovedeasca corespondenta dintre obiectul sau de activitate si obiectul contractului. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Daca, initial a fost prezentata o copie a certificatului constatator/ documentelor edificatoare, in cazul in care ofertantul este clasat pe primul loc, la solicitarea Autoritatii contractante, in etapa de evaluare, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, acesta trebuie sa prezinte originalul/copia legalizata a documentelor, in termen de 3 zile de la primirea solicitarii.Persoane juridice /fizice straine.Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (insotite de traducere legalizata, semnate si stampilate, in copie legalizata).Se solicita: - documente ce dovedesc o forma de inregistrare/atestare/apartenenta din punct de vedere professional, - documente care atesta faptul ca are un punct de lucru in Romania, - Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Dispozitiile art. 190) alin 2 din OUG nr. 34/2006 ale art. 11l din H.G. nr. 925/2006 se aplica corespunzator.In situatia in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile art. 190 alin. 2 din O.U.G. nr. 34/2006., Informatii privind asocia?ii /subcontractantii.1.Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asocierein care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele asocierii pentru indeplinirea contractului.2. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului.3.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului., 4. Fiecare subcontractant va completa cu propriile date o declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul desemnat castigator are obligatia de a prezenta la incheierea contractului de achizitie publica contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. In cazul in care ofertantul nu are subcontractanti, va fi prezentata o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte acest lucru., Informatii privind capacitatea tehnicaCerinta obligatorie: prezentarea Listei principalelor servicii de proiectare site-uri web si de dezvoltare de aplicatii software prestate in ultimii 3 ani (calculati de la data depunerii ofertelor), continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati., Experienta similara Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a prestat si dus la bun sfarsitin ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor, cel putin 1 contract ce a presupus prestarea de servicii similare cu cele ce fac obiectul contractului de achizitie public ce urmeaza a fi intribuit (proiectare site-uri web si de dezvoltare de aplicatii software), cu valoare de minim 150, 000.00 lei, fara TVA. Activitatile ce au presupus prestarea respectivelor servicii similare pot fi demonstrate prin prezentarea a cel putin unui document/contract/ proces verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare de 150, 000.00 lei, fara TVA. Recomandarile/acceptantele vor fi emise si semnate de beneficiarul acestor servicii. In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ., Se va prezenta o Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani, calculati de la data depunerii ofertelor. In cazul asocierilor, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ prin luarea in considerare a experientei tuturor membrilor asocierii.Nota: Ofertantul are obligatia de a prezenta documente/contracte/ procese verbale de receptie din care sa rezulte ca ofertantul a prestat servicii proiectare site-uri web si de dezvoltare de aplicatii software, aproiectelor similare.1. Din continutul documentelor / contractelor / proceselor verbale de receptie trebuie sa rezulte date referitoare la: beneficiarul contractului;tipul serviciilor/activitatilor prestate; perioada in care s-a derulat sau se deruleaza contractul; valoarea contractului fara T.V.A., 2.Prin prezentarea documentelor/contractelor/ proceselor verbale de receptie ofertantii trebuie sa se incadreze in oricare dintre urmatoarele situatii: a) ofertantul a dus la indeplinire toate activitatile contractului;b) ofertantul a dus la indeplinire o parte din activitatile unui contract;Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea de documente astfel cum se precizeaza mai sus. Referitor la forma de prezentare se aplica prevederile art. 188 alin.(2) lit.a) din O.U.G.nr. 34/2006. Documentele/contractele/ procesele verbale de receptie ce sunt in alta limba decat limba romana, vor fi insotite de traduceri autorizate., Calific si exp prof a personal dinechipa de proiect Se solicita doc ce atesta ca poate pune la dispozitie experti/consultanti vorbitori de lb romana si cu experienta in proiectarea de siteuri web si dezv de aplicatii sw pentru gestionarea bazelor de date.Expertii propusi de Ofert pentru prestarea serv ce fac obiectului contr trebuie sa indeplin urmat cond. minime: Expert 1: Manager de proiectStudii superioare de lunga durata, Studii de specializ. in management de proiect certificateCNFPA/ANC / echivalent.Experienta in implementarea a min 1 proiect similarcacomplexitate tehnica Expertul 2: Expert tehnic : Specialist baze de date Studii superioare de lunga durata in informatica/ stiinta calculatoarelor(Matematica-Informatica, Automatica, Calculatoare, Cibernetica/ echivalent)Curs de specializare in tehnologiile de dezv. de baze de date recunoscut la nivel nat/european. Experienta dovedita in analiza, proiect. dezv si/sau administrarea de solutii de date relationale (RDBMS), Expertul 3: Expert tehnic ? Specialist in analiza, dezvoltare si testare a aplicatiilor softwareStudii superioare de lunga durata in IT (Matematica - Informatica, Automatica, Calculatoare, Electronica, Cibernetica sau echivalent)Curs de specializare in tehnologii de analiza, dezvoltaresi testare de aplicatii softwareExperienta dovedita in analiza, dezvoltare si testare de solutii informaticeExpertul 4: Expert tehnic ? Specialist instruireStudii superioare de lunga durata in IT (Matematica - Informatica, Automatica, Calculatoare, Electronica, Cibernetica sau echivalent).Curs de formator in domeniul IT recunoscut la nivel national sau europeanExperienta practica intr-un proiect in care a indeplinit rolul de specialist instruire/formator a utilizatorilor si/sau administratorilor aplicatiilor informatice, Nota: Prin proiect/contract similar se intelege un proiect/contract care a inclus fluxuri de lucru, baze de date si aplicatii web si a urmat cel putin fazele de analiza a cerintelor, proiectare, dezvoltare si implementare.Pentru fiecare dintre experti se vor prezenta urmatoarele documente: 1.Curriculum vitae (CV) in format EUROPASS -Formularul nr. 152. Angajamentul de participare a persoanei/persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajat/angajate astfel de persoana/persoane), semnat in original.3. Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, relevante pentru proiectul in cauza;, 4.Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in Cv .In cazul in care expertii prezentati nu sunt vorbitori de limba romana, operatorul economic va asigura servicii de traducere si interpretare de specialitate, in limba romana pe toata durata contractului. Operatorul economic va lua toate masurile pentru asigurarea unor traduceri de calitate. In acest sens se vor prezenta CV-urile traducatorilor precum si atestatele si diplomele acestora.- Demonstrarea participarii in calitate de expert la proiectele similare se va face prin declaratie pe proprie raspundere in care se va mentiona: titlul proiectului, autoritatea beneficiara, valoarea totala a proiectului, perioada de derulare, persoana de contact.Declaratia va fi insotita de o copie a contractelor/documentelor la care se face referire in declaratie., Declaratia expertului clasat pe primul loc va fi insotita de o copie a contractelor/documentelor la care se face referire in declaratie, semnate si stampilate. Fiecare expert va face o descriere detaliata a experientei profesionale, calificarilor si a altor aspecte considerate relevante sustinute de Curriculum Vitae.Nota: CV-urile sau declaratiile de disponibilitate ale altor experti nu trebuie sa fie incluse in oferta tehnica.Este recomandabil ca fiecare Curriculum Vitae sa contina maxim 6 (sase) pagini.Anii de experienta profesionala solicitati ca cerinta se vor calcula pana la data intocmirii CV-ului.Ofertantul va completa o declaratie de disponibilitate pentru fiecare expert propus., Avand in vedere faptul ca CV-urile expertilor propusi de catre Ofertant vor fi luate in considerare ca parte a procesului de evaluare a ofertelor, expertii nominalizati nu vor putea fi schimbati pe intreaga perioada a derularii proiectului, cu exceptia situatiei in care persoana nominalizata inceteaza sa mai fie angajat al organizatiei Ofertantului. In aceasta situatie, Ofertantul va nominaliza un inlocuitor care va avea cel putin aceleasi calificari cu cele ale persoanei pe care o va inlocui. Nominalizarea oricarui nou expert va fi supusa aprobarii Beneficiarului.Avand in vedere termenul de finalizare a contractului si specificul contractului, care implica o interactiune permanenta intre personalul Beneficiarului si echipa de experti, persoanele propuse pentru aceste roluri vor fi vorbitoare de limba romana., Nota: Orice informatie falsa furnizata de catre operatorii economici in cadrul procedurii de achizitie publica poate conduce la excluderea acestora de la participarea la procedura de atribuire. Standarde de asigurare a calitatii. Se va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca aceasta are implementat si mentine, conformSR EN ISO 9001:2001 (sau echivalent), un sistem de management al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.11.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 09.11.2012 08:10