Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare documentatie tehnico-economica vizand cresterea eficientei energetice a unui numar de 6 blocuri de locuinte si pregatirea cererii de finantare pentru obtinerea finantarii nerambursabile


Detaliu pentru invitatia numarul 344476
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL SUCEAVA
Numar invitatie: 344476/29.03.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare documentatie tehnico-economica vizand cresterea eficientei energetice a unui numar de 6 blocuri de locuintesi pregatirea cererii de finantare pentru obtinerea finantarii nerambursabile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL SUCEAVACod fiscal: 4244792, Adresa: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Telefon: +40 0230212696/167, Fax: +40 0230520593
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 0230212696/167, fax: +40 0230520593, persoana de contact: Dan Dura, Grusca Cristian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiului Suceava, B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare documentatie tehnico-economica vizand cresterea eficientei energetice a unui numar de 6 blocuri de locuintesi pregatirea cererii de finantare pentru obtinerea finantarii nerambursabile
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare documentatie tehnica-economica vizand cresterea eficientei energetice a unui numar de 6 blocuri de locuinte si pregatirea cererii de finantare pentru obtinerea finantarii nerambursabile, respectiv: Expertiza tehnica a cladirilor de locuit , Raportul de audit energetic RAE, Documentatia avizare lucrari de interventie DALI (piese scrise, piese desenate), Documentatia tehnica (DTAC) pentru autorizarea executarii lucrarilor de interventie, Proiect tehnic si Detalii de executie PT+DE (piese scrise, piese desenate) si elaborarea caietelor de sarcini pentru executarea lucrarilor, pentru furnizorii sistemelor si a principalelor materiale, caietelor de sarcini pentru receptii, pentru urmarirea in timp si pentru intocmirea cartii tehnice, Cererea de finantare, Obtinerea Certificatului de urbanism, impreuna cu taxele corespunzatoare obtinerii Avizelor si Acordurilor specificate in Certificatul de Urbanism (taxele aferente intra in sarcina contractantului), inclusiv acele Avize/acorduri, dupa caz, necesare executarii unor lucrari corespunzatoare categoriei C de lucrari secundare, conexe lucrarilor principale, Avizul tehnic si/sau Acordul Inspectoratului de Stat in Constructii, privind documentatiile tehnico-economice pentru obiectivele de investitii finantate din fonduri publice (taxele aferente intra in sarcina contractantului), Acordul de mediu, Avizul PSI, Obtinerea Autorizatiei de construire pentru fiecare proiect in parte (taxa aferenta intra in sarcina contractantului), Proiectantul are obligatia contractuala sa asigure Asistenta tehnica acordata pe perioada evaluarii, selectiei si contractarii cererii de finantare, pana in momentul semnarii Contractului de finantare nerambursabila cu Autoritatea de Management.Cuantum cheltuieli diverse si neprevazute: 0 lei.Nefiind eligibile sub aceasta axa, cheltuielile diverse si neprevazute din cadrul devizelor generale pe fiecare proiect in parte sunt 0; in fapt, acestea nu pot fi incluse in bugetul cererii de finantare neexistand o linie bugetara in acest sens
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 248, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4978 lei - Garantia de participare se constituie in lei in conditiile art. 86 alin. (1), (2) si (3) din HG 925/2006;
- Se poate constitui si prin ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, in contul RO05TREZ5915006XXX000186, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244792 - Instrumentul de garantare trebuie sa prevada in mod obligatoriu ca ofertantul va pierde suma de 2489 lei in cazul in care se oferta se incadreaza in situatia descrisa la art. 278^1 din OUG 34/2006; - dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. - Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 de zile, egala cu perioada de valabilitatea a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cerere. Perioada de valabilitate curge de la data limita de depunere a ofertelor. - In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art. 16, alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM. Se va prezenta in original Anexa 2 sau Anexa 3 completata de fiecare asociat, dupa caz. - echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. - Autoritatea contractanta va retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand aceasta din urma se afla in oricare din situatiile descrise la art. 87 alin. (1) din HG 925/2006. In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art. 278^1 lit. d) din OUG 34/2006, actualizata
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA (5% in cazul IMM). Mod de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Vor fi exclusi din procedura de atribuire toti ofertantii care se afla in situatiile prevazute la art. 180, art. 181 si 69`1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.1)Completare Formular 12 A, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular; In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 A in original.2) Completare Formular 12B, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Formularul 12 B va fi insotit de urmatoarele documente: Certificate de atestare fiscala eliberate de DGFP teritoriala si Primaria de care apartine ofertantul privind plata taxelor si impozitelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste certificate.3) Completare Formular 12 B ?TERT, prezentat in original, in cazul in care ofertantul prezinta un tert sustinator.4) Completare Formular 69^1, prezentat in original. Fiecare ofertant/candidat/ofertant asociat/ subcontractant / tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.NOTA: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: - Lungu Ion ? primar- Doroftei Ovidiu ? viceprimar- Varvara Gavril ? viceprimar;
- Ciutac Ioan ? secretar municipiu- Vaideanu Elisabeta ? Director Executiv, Directia Buget, Contabilitate si Fiscalitate- Cordus Carmen Mihaela, sef Serviciu Contabilitate- Siriteanu Mihaela Angelica, viza control financiar preventiv propriu- Sofian-Nicoara Mirela-Rodica, viza control financiar preventiv propriula care se adauga membrii comisiei de evaluare, respectiv: - Dura Florentin Dan, Sef Serviciu Integrare Europeana si Strategii de Dezvoltarepresedinte- Cerlinca Florin, Director Directia Generala Tehnica si de Investitiimembru- Nenec Narciza, consilier Serviciu Integrare Europeana si Strat. Dezv.membru- Damian Camelia, sef Serviciu Patrimoniumembru- Olariu Mihaela Sanda, consilier Serviciul contencios administrativmembru- Teodorescu Marian, consilier Serviciu Investitiimembru- Grusca Cristian, consilier Compartimentul achizitii publicesecretarMembri de rezerva: Jitariuc Mihail, director Directia PatrimoniupresedinteLazar Georgeta Gabriela, consilier Serv. Integrare Europeana si Strategii de Dezv.membruOlariu Cezar Paul, consilier Serviciu Integrare Europeana si Strategii de Dezv.membruChitescu Vasile, sef Serviciu InvestitiimembruVasiliu Ana Mihaela, consilier Serviciul Contencios administrativmembruConstantin Vasile Doru, consilier Serviciul InvestitiimembruIgnat Eugen, consilier Compartimentul achizitii publicesecretar5) Certificate de participare cu oferta independenta - Completare Formular 314, prezentat in original.6) Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular 12C, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular.NOTA: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul, nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, candidatul va prezenta o Declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana A). Persoane juridice romane: Certificat emis de ONRC, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre judecatorul sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.B). Persoane fizice romane: Documente edificatoare, care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, forma de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei.C).Persoane juridice /fizice straine: Documente din care sa reiasa forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Informatiile cuprinse in aceste documente trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertei.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte documentele solicitate la Cerinta 1 - pct. A), B) si C) de mai sus, dupa caz.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de Informatii generale, inclusiv cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, respectiv. 2010, 2011 si 2012. Aceasta trebuie sa fie in cuantum de minim 480000 lei. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii, insa vor lua in considerare toate celelalte cerinte privitoare la acesti indicatori, respectiv cifra de afaceri medie anuala sa fie de minim 480000 lei. Se va completa Formularul 2 in originalPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezentalista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Candidatul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor serviciiprestate de la infiintare.Se va completa Formular 12E in original, Ofertantul va prezenta cel putin un document/contract/parti relevante contract/proces verbal de receptie sau a unui numar maxim 3 documente/contracte/ parti relevante contracte/procese-verbale de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii similare a caror valoare sa fie de cel putin 248.000 lei fara TVA.Pentru dovedirea experientei similare in realizarea de Cereri de finantare ce au fost depuse la o Autoritate de Mangement a unui Program Operational, ofertantul trebuie sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca implicarea sa in realizarea minim unei cereri de finantare ce a fost depusa la o Autoritate de Management (dovada depunerii si dovada participarii sale la intocmirea Cererii de finantare).In cazul in care experienta similara este dovedita de ofertantul care a indeplinit respectivul contract in asociere sau subcontractare, va prezenta copia acordului de asociere legalizat sau copia contractului de subcontractare, din care sa rezulte valoarea din contract care a fost prestata in asociere sau in subcontractare. Pentru fiecare contract va fi prezentat completat Formularul 12E-2 ? Experienta similara si copii dupa documente relevante., Lista cu echipamente tehnice, soft-uri, instalatii de care dispune operatorul economic (in dotare proprie, prin inchiriere, leasing, contract de comodat sau servicii, sau alte forme de punere la dispozitie) si pe care urmeaza a le utiliza in vederea indeplinirii corespunzatoare a contractului de servicii.Ofertantul va face o declaratie din care sa rezulte ca dispune de cel putin: echipament de masurare si licenta software ce va fi utilizata pentru calculul performantei energetice a cladirilor si apartamentelor.Completare Formular 12H., Prezentare lista persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de prestari servicii ? completareFormular 12I-2., Personal minim obligatoriu solicitat: 1 lider de contract, ce va avea calitatea de consultant de specialitate responsabil cu intocmirea cererii de finantare si a documentatiei tehnico-economice corespunzatoare solicitarii de finantare nerambursabila care sa poata face dovada experientei specifice anterioare prin prezentarea a minim 1 contract in care a indeplinit rolul de consultant pentru realizarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare nerambursabila din fonduri structurale .Documente doveditoare: - CV format european, cu informatii actualizate, datat si semnat- diploma de studii superioare (copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?)- carti munca / contr. individ. munca / extras REVISAL / contract colaborare/angajament sau acord de participare (copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?)- dovada realizarii a minim 1 contract in care a indeplinit rolul de consultant pentru realizarea documentatiilor necesare obtinerii de finantare nerambursabila din fonduri structurale (copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa documente relevante in acest sens)- declaratie de disponibilitate Formular 12 I -3., Personal minim obligatoriu solicitat: 1 arhitect, membru OAR cu drept de semnatura conform Legii nr.184/2001, modificata si completata cu Legea nr.43/2004 cu experienta in realizarea a minim unui proiect similar.Documente doveditoare: -documente privind dovada ca este membru OAR cu drept de semnatura (copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?)- CV format european, cu informatii actualizate, datat si semnat- diploma de studii superioare de specialitate (copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?)- carti munca / contr. individ. munca / extras REVISAL / contract colaborare/angajament sau acord de participare (copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?)- dovada realizarii unui proiect similar (copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa documente relevante in acest sens;
- declaratie de disponibilitate Formular 12 I -3., Personal minim obligatoriu solicitat: expert/experti tehnic atestat tehnico-profesional pentru domeniile: 1) rezistenta si stabilitate la solicitari statice si dinamice, inclusiv la cele seismice pentru constructii civile cu structura de rezistenta din beton armat si zidarie; 2)izolatie termica, hidrofuga si economie de energie pentru toate domeniile; 3)siguranta la foc pentru toate domeniile; 4) protectie impotriva zgomotului pentru toate domeniile. Documente doveditoare: - dovada atestarii pe domeniul cerut, in valabilitate- carti munca / contr. individ. munca / extras REVISAL / contract colaborare/angajament sau acord de participare (copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?)- declaratie de disponibilitate Formular 12 I -3. NOTA: Pentru domeniile 1, 2, 3 si 4 nu se solicita experti distincti pe fiecare domeniu in parte ci doar acoperirea tuturor domeniilor solicitate, astfel indeplinirea cerintei privind atestarea pe domenii a expertilor fiind considerata indeplinita si prin cumul, Personal minim obligatoriu solicitat: 1 inginer constructor specialitatea constructii civileDocumente doveditoare: - CV format european, cu informatii actualizate, datat si semnat- diploma de studii superioare de specialitate (copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?)- carti munca / contr. individ. munca / extras REVISAL / contract colaborare/ angajament sau acord de participare (copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?)- declaratie de disponibilitate Formular 12I- 3, Personal minim obligatoriu solicitat: verificator/verificatori tehnici atestati in domeniul constructii si arhitectura, cerintelerezistenta si stabilitate pentru constructii civile, siguranta la foc in constructii, impotriva zgmotului si izolatie termica, hidrofuga si economie de energie in constructii pentru toate domeniileDocumentedoveditoare: - dovada atestarii pe domeniul cerut, in valabilitate- declaratie de disponibilitate Formular 12I- 3, Personal minim obligatoriu solicitat: 1 auditor energetic atestat ca auditor energetic pentru cladiri, gradul I, in conformitate cu reglementarea tehnica ?Regulament privind atestarea auditorilor energetici pentru cladiri?, aprobata prin Ordinul ministrului dezvoltarii regionale si turismului nr. 2237/2010, cu modificarile si completarile ulterioare, fara a se impune conditii de vechime, respectiv de experienta generala si/sau specifica sau implicarea acestuia intr-un proiect similar.Documente doveditoare: - copie cu mentiunea ?conform cu originalul? atestat auditor energetic cladiri, valabil.- carti munca /contr. individ. munca/extras REVISAL/contract colaborare/ angajament sau acord de participare (copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?)- declaratie de disponibilitate Formular 12I- 3., Informatii despre asociati - daca este cazul - Prezentare Formular Acordde asociere (Anexa 5), in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare se solicita legalizarea asocierii.Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana, Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze - daca este cazul- Prezentare Formular 12 G si Acordurile de subcontractare(Anexa 6) incheiate cu fiecare subcontractant. Ofertantii sunt obligati sa precizeze: - partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; si - datele de recunoastere a subcontractantilor propusi. Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana Certificat ISO 9001 sau echivalent ? Se va prezenta certificatul privind implementarea sistemului calitatii aplicat pe baza standardelor SR EN ISO 9001 sau echivalenteliberat de un organism de certificare a sistemului calitatii acreditat in tara sau in strainatate. In cazul in care operatorul economic nu detine un asemenea certificat va prezenta orice alt certificat echivalent care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru partea de contract pe care o realizeaza. Se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Valabilitatea certificatelor se va raportala data limita a depunerii ofertei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.04.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 09:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer