Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare documentatii tehnico-economice (fazele P.T.+C.S., D.E. si D.T.A.C.) pentru obiectivul de investitie ?Amenajare albie rau Trotus in zona municipiului Adjud, jud. Vrancea?.


Detaliu pentru invitatia numarul 356617
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Numar invitatie: 356617/19.12.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare documentatii tehnico-economice (fazele P.T.+C.S., D.E. si D.T.A.C.) pentru obiectivul de investitie ?Amenajare albie rau Trotus in zona municipiului Adjud, jud. Vrancea?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa SiretCod fiscal: RO 18264854, Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau, Telefon: +40 234541646, Fax: +40 234510050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea Apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare documentatii tehnico-economice (fazele P.T.+C.S., D.E. si D.T.A.C.) pentru obiectivul de investitie ?Amenajare albie rau Trotus in zona municipiului Adjud, jud. Vrancea?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare documentatii tehnico-economice (fazele P.T.+C.S., D.E. si D.T.A.C.) pentru obiectivul de investitie ?Amenajare albie rau Trotus in zona municipiului Adjud, jud. Vrancea?.Capacitati : -Regularizare si recalibrare albie minora Lungime= 3.500m;
-Aparare de mal din gabioane Lungime = 1.500m.-Dig de protectie mal drept din geocontainere Lungimea = 2.000mValoarea estimata pentru serviciile de proiectare = 158.000, 00 lei (fara T.V.A.) din care : - proiectare P.T.+C.S., D.E. si D.T.A.C. = 119.000, 00 lei;
- asistenta tehnica = 14.000, 00 lei;
- studii = 25.000, 00 lei;Valoare cap. 5.3 ?Cheltuieli divese si neprevazute? 0 lei (fara T.V.A.) reprezentand un procent de 0 % din valoarea estimata a contractului de achizitie publica.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 158, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este: 3.000, 00 lei sau echivalent in valuta la cursul de schimb BNR la data publicarii invitatiei de participare.Valabilitatea garantiei de participare: minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: ? virament bancar, scrisoare de garantie bancara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de societate de asigurari, in cuantumul si ptr. perioada de valabilitate mai sus solicitate, sau ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul ptr. garantii de participare, deschis la Trezoreria Bacau, cod IBAN: RO45TREZ0615005XXX003761, CIF: RO18264854, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschidere oferte. Dovada constituirii se va face astfel: 1.In cazul OP-urilor vor fi transmise in SEAP (copii scanate) in format electronic pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (cu semnatura electronica a reprezentantului legal/imputernicit);2.In cazul instrumentelor de garantare emise de societati bancare sau de societati de asigurari se vor transmite in original la sediul autoritatii contractante insotite de scrisoare de inaintare disponibila la sectiunea Formulare. In cazul in care un ofertant participant la procedura de atribuire inainteaza o contestatie la C.N.S.C. iar acesta respinge contestatia, se va retine contestatorului, din garantia de participare, o suma calculata conf. prevederi art. 278^1, alin. (1), lit. a) din OUG 34/2006 (*actualizata*). Scrisoarea de garantie se prezinta si in original la sediul autoritatii contractante precum si in SEAP conf. art.18 din HG 1660/2006. IMPORTANT: Netransmiterea acestor documente in SEAP sau la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor conduce la respingerea ofertelor respective, conf. art. 33, alin. (3), lit. b) din H.G. 925/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % (5% IMM) din valoarea (fara TVA) a contractului. Vor fi acceptate urmatoarele forme de constituire: ? garantia de buna executie se poate constitui si printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2)-(4) din H.G. nr.925/2006 se aplica in mod corespunzator. ? daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Avand in vedere calitatea juridica a autoritatii contractante, ofertantul va tine cont de prevederile HG.1045/2011 privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006. Garantia trebuie sa fie irevocabila
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;3. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei.4. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertei.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;6. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;7. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare.Acesta declaratie se va prezenta, in functie de caz, si de asociat/subcontractant/ tert sustinator.Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Director ? dr. ing. Emil VAMANUDirector Tehnic Dezvoltare Investitii? ing. Mihai TALPAUDirector Tehnic Avize si Autorizatii ? ing. Irina LUCAVETCHIDirector Tehnic Exploatare - ing. Nicolae BERINDEANDirector Economic ? ec. Camelia ARDELEANUSef Servicu Investitii - ing. Zenaida CRISTEACop. Juridic - c.j. Raluca POPA/c.j.Elena ANDRIESSef Comp. PIPPE - ing. Dana MANOLIUComp. PIPPE - ec. Octavian DIACONU Persoane juridice/fizice romane: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu anexele din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C.- copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice /fizice straine: 1.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional -copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.NOTA: 1.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.2.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.3.Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).Se colicit urmtoarele certificate: - Certificat de atestare eliberate de Ministerul Mediului si Padurilor Certificat conform ORDIN nr. 1613 din 28 iunie 2013 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea activitatii de atestare a institutiilor publice sau private specializate in elaborarea documentatiilor pentru fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor, art.11: d) elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizului/autorizatiei de gospodarire a apelor.Se va prezenta copia lizibila a certificatului de atestare cu mentiunea ?conform cu originalul?. Acesta va fi valabil la data limita a depunerii ofertelor.- Certificat de autorizare eliberat de O.N.C.G.C. conform Ordinului nr. 107/2010 emis de M.A.I.-Agentia Nationala de Cadastru si Publicitate Imobiliara pentru persoane fizice: categoria B sau C sau persoane juridice: clasa a II-a. Se va prezenta copia lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului valabil la data limita a depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declaratie privind cifra medie de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani. Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu: 310.000, 00 lei. In cazul conversiei lei/alte valute se va utiliza cursul anual de schimb comunicat de BNR pentru anii vizati.Completare formular Fisa de informatii generale din Sectiunea ?Formulare, 2.Bilanturile contabile pe ultimii trei.Se vor prezenta anexele la bilanturile contabile pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) respectiv anexa la bilantul contabil (F20-Contul de profit si pierderi).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista cu serviciile similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Aceasta va fi raportata la data limita de depunere a ofertelor. Completare formular conform modelului din Sectiunea ? Formulare, 2.Nivel minim impus pentru demostrarea experientei similare: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului (proiectare documentatie tehnico-economica fazele P.T, C.S, D.E. si D.T.A.C pentru realizarea de constructii hidrotehnice) in minim 1(un) contract si maxim 5 (cinci) contracte, a caror valoare cumulata este de minim 158.000, 00 lei, fara TVA, in ultimii 3 ani. In cazul conversiei lei/valuta se va utiliza cursul anual de schimb comunicat de BNR pentru anii vizati.Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar prezentate pentru dovedirea experientei similare(copii cu mentiunea ?conform cu originalul?) din care sa rezulte: obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului fara TVA, precum si pagina finala cu semnaturi Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.(procese verbale de receptie, certificate constatatoare, recomandari ? copii semnate si stampilate de beneficiar). In cazul in care operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari, acesta va depune o declaratie pe propria raspundere., 3.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Se solicita prezentarea formularului completat conform modelului din Sectiunea Formulare., 4. Informatii si cerinte privind personalul de conducere si a personalului tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii Se solicita urmatorul personal cheie: 1. sef de proiect o persoana cu studii superioare in domeniul constructii hidrotehnice cu experienta in proiectare de cel putin 3 ani; 2. specialist topograf/geodez autorizat ANCPI categoria B sau C. NOTA: Membrii personalului cheie pot fi angajati ai ofertantului sau persoana fizica/juridica a carui angajament de participare/contract de colaborare a fost obtinut de catre ofertant.Vor fi prezentate: - pentru seful de proiect copii cu mentiunea conform cu originalul dupa documentele edificatoareprivind studiile si CV-ul; - pentru specializtul topograf/geodez copie dupa atestat si/sau legitimatie., 5.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii - Se solicita , asigurarea (in dotare proprie, prin contracte, conventii de inchiriere ferme, sau orice forma de punere la disopozitie) cu echipamente tehnice pentru masuratori topografice, echipament informatic si de comunicare, mijloace de transport si alte dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii, in conformitate cu solicitarile formulate in Caietul de sarcini.Completare formular conform modelului din Sectiunea ? Formulare., 6.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Se solicita prezentarea formularului completat conform modelului din Sectiunea Formulare, respectiv partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca si datele de recunoastere ale acestuia/acestora. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Certificatul ISO 9001 sau echivalent pentru Sistemul de Management al Calitatii., Certificatul ISO 14001 sau echivalent pentru Sistemul de Management de Mediu.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.12.2013 13:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer