Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare drum forestier auto Trei Ocoale -DS Tulcea


Detaliu pentru invitatia numarul 353355
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 353355/03.09.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare drum forestier auto Trei Ocoale -DS Tulcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.ISACCEI NR.25, Tulcea, Romania, cod postal: 820166, telefon: +40 240517712, fax: +40 240517712, persoana de contact: compartiment achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Silvica Tulcea, Tulcea, Str.Isaccei nr.25
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare drum forestier auto Trei Ocoale -DS Tulcea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in achizitia de servicii de proiectare a drumului forestier Trei Ocoale din cadrul DS Tulcea, conform Caietului de sarcini, pentru o valoare de 77000 lei, din care diverse si neprevazute o lei.
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 77, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 1500 lei.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: -Scrisoare de garantie bancara, -Instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate de asigurari, -Ordin de plata sau fila CEC cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor(cont RO 80 RZBR 0000 0600 0035 2809-Raiffeisen Bank-sucursala Tulcea)-prin depunere de numerar la casieria DS Tulcea, Str.Isaccei nr.25.Dovada achitarii garantiei de participare va fi prezentatata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
5%din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art.90 alin.1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care va fi prezentat A.C. in original, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor completa urmatoarele formulare: Informatii generaleDeclaratiwe privind eligibilitateaDeclaratie prind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G nr.34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 -conflictul de interese din O.U.G 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare-Persoane cu functii de decizie din cadru autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: ing.Enescu Paula-director, ing.Petcu Costel-director tehnic, ec.Benga Carmen-director economic, consilier juridic Apahidean Felicia si ing.Lupu Paul-responsabil achizitii publiceCertificat de participare cu oferta independentaCertificat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidatCertificat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania. Cerinta 1.Se solicita prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte, pentru conformitate acest document in original/copie legalizata.Cerinta 2.Ofertantul trebuie sa fie atestat in domeniul proiectarii de drumuri forestiere, conform Ordinului MAPDR nr.576/2009 publicat in Monitorul Oficial 639/2009.Se va prezenta certificatul de atestare vizat pentru anul 2013.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va completa formularul de informatii generale: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani-minim 140000lei.Se va declara cifra de afaceri pe anii 2010, 2011 si 2012 atat in lei cat si in euro.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR.Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional , in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a deous oferta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor)minim(e)necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani servicii similare in valoare de cel putin 70000 lei.Documente obligatorii: 1.Se va completa formularul: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.Pentru contractul care sustine indeplinirea cerintei nr.1se va completa formularul"Fisa de informatii privind experienta similara".Experienta similara va fi dovedita conform art.188, alin.2, lit.a din O.U.G 34/2006.Cerinta nr.2 Ofertantul va completa formularul: Declaratie privind personalul de specialitate implicat in derularea contractului si certificarile detinute.Se vor depune CV-urile personalului responsabil pentru indeplinirea contractului.Cerinta nr.3 Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual intentia sa o subcontracteze.Documente obligatorii: -Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Cerinta nr.4 Daca este cazul unei asocieri ofertantii trebuie sa prezinte un acord de asociere in conformitate cu modelul din documentatie.In cazul in care oferta depusa de o asociere de mai multi operatori economici va fi declarata castigatoare, contractul de asociere va fi legalizat si va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului. Certificatul ISO 9001 sau echivalent.Se vor accepta dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorului exista un audit de certificare, urmand a se elibera certificatul.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are implementat un sistem de management de mediu, in domeniul ca face obiectul contractului(ISO 14001).Documente obligatorii: -Certificatul ISO 14001 sau echivalent.Se vor eccepta si dovezi din care sa rezulte ca la nivelul operatorului exista un audit de certificare, urmand a se elibera certificatul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.09.2013 18:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer