Achizitie publica - Servicii de proiectare drumuri auto forestiere la Directia Silvica Caras-Severin
Detaliu pentru invitatia numarul 348389
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348389/12.06.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare drumuri auto forestiere la Directia Silvica Caras-Severin
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Petru Maior, Nr. 69 A, Resita, Romania, cod postal: 320100, telefon: +40 255216533, fax: +40 255222645, persoana de contact: Secretariatul unitatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Silvica Caras-Severin, Str. Petru Maior, Nr. 69 A, Loc. Resita, Jud Caras-Severin, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA SI EXPLOATARI FORESTIERE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare drumuri auto forestiere la Directia Silvica Caras-Severin
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in achizitia de servicii de proiectare la drumurile auto forestiere din cadrul Directiei Silvice Caras-Severin, conform Caietului de sarcini, pentru o valoare de 359689 lei, din care diverse si neprevazute 0 lei.
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 359, 689 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare, constituita prin scrisoare de garantie bancara, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, prin ordin de plata cu viza bancii emitente in contul RO88BRDE110SV01383761100 sau numerar la casieria unitatii pana la data deschiderii ofertelor. Garantia de participare se retine in urmatoarele situatii: a) ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de depunere al ofertelor. Cuantumul garantiei de participare este urmatorul: Lot 1 Reabilitare drum auto forestier Higeg 60 lei, Lot 2 Reabilitare drum auto forestier Raul Lung 1400 lei, Lot 3 Reabilitare drum auto forestier Culmea Mosului 1600 lei, Lot 4 Reabilitare drum auto forestier Prislop-Vadu Rau 700 lei, Lot 5 Construire drum auto forestier Sele?tiu?a 180 lei, Lot 6 Reabilitare drum auto forestier Micosul Mare 480 lei, lot 7 Construire drum auto forestier Marcula 130 lei, Lot 8 Reabilitare drum auto forestier Beiul Sec 1400 lei, Lot 9 Construire drum auto forestier Prelungire Gasca 800 lei, Lot 10 Construire drum auto forestier Deviere Izvor si pod 10 lei. Pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro/alta valuta, echivalenta se va face la data publicarii invitatiei de participare, la cursul comunicat de BNR
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Modul de constituire a garantiei de buna executie : Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art.90 , alin.1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigursri (in original - Formular nr.13) care va fi prezentat autoritatii contractante in original, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz executantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Trezoreria statului din cadrul organului fiscal competent, in termen de 5 zile lucratoare de la data incheierii contractului. In contul deschis se va depune o suma initiala de 0, 5% din valoarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa prezinte dovezi prin care sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani servicii similare in valoare de cel putin: Lotul 1 - minim 3500, 00 lei; Lotul 2 - minim 71800, 00 lei; Lotul 3 ? minim 84880, 00 lei; Lotul 4 - minim 35800, 00 lei; Lotul 5 ?minim 9600, 00; Lotul 6 minim 24400 lei, Lotul 7 minim 7000 lei, Lotul 8 minim 72397 lei; Lotul 9 minim 44544 lei; Lotul 10 minim 5768 lei. Documente obligatorii: 1. Se va completa formularul Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. 2. Pentru documentele care care sustin indeplinirea cerintei nr. 1 se va completa formularul ?Fisa de informatii privind experienta similara?. Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, dar pentru care se poate face dovada ca s-au efectuat, pana la data limita a depunerii ofertei, servicii receptionate partial sau integral potrivit cerintei 1....).Daca un ofertant depune oferta la mai multe loturi, cerinta se considera indeplinita daca este indeplinita pentru lotul cu cea mai mare valoare., Cerinta nr.2-Inginer proiectant atestat in domeniul proiectarii de drumuri forestiere, conform Ordinului MAPDR nr.576/2009;
- documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care expertulo are cu ofertantul/ tertul sustinator Relatia de munca intre operator siexpertii propusi se poate demonstra astfel: contracte de munca, contractede colaborare, extras REVISAL, etc., valabile la data limita de depunere a ofertei pentru contractul de servicii, declaratii de disponibilitate; pentru specialistii care nu sunt angajati ai ofertantului se permite si prezentarea de angajamente cu precizarea ca daca ofertantul este declarat castigatoroperatorul va incheia contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
Termenul de realizare a serviciilor de proiectare
25
Descriere: Termenul de realizare a serviciilor de proiectare, respectiv durata, in zile , de la semnarea contractului si pana la predarea catre benefiair a proiectului tehnic, impreuna cu caiete de sarcini si detalii de executie.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2013 09:26