Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare drumuri auto forestiere la Directia Silvica Caras-Severin


Detaliu pentru invitatia numarul 355641
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 355641/12.11.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare drumuri auto forestiere la Directia Silvica Caras-Severin
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro, Resita, Romania, cod postal: 320100, telefon: +40 255216533, fax: +40 255222645, persoana de contact: Biroul Investitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA SI EXPLOATARI FORESTIERE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare drumuri auto forestiere la Directia Silvica Caras-Severin
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de servicii consta in prestarea, de catre proiectant(i) a serviciilor de proiectare pentru un numar de 7 drumuri auto forestiere din cadrul Direc?iei Silvice Caral-Severin, conform cerintelor din Caietul de sarcini.Valoarea totala a estimata este de 547544 lei fara T.V.A., defalcata astfel: Lotul 1-30870, Lotul 2- 157499 lei, Lotul 3-100019, Lotul 4-92988 lei, Lotul 5-41328 lei, Lotul 6-81622 lei, Lotul 7-43218 leiCuantumul de diverse si neprevazute este 0%.
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 547, 544 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare, constituita conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Contul D.S. Caras-Severin este RO88BRDE110SV01383761100 deschis la BRD Resita. De asemenea, garantia de participare poate fi constituita si prin numerar la casieria unitatii pana la data limitade depunere a ofertelor. Garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante, cel ma tarziu la la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor si copie in SEAP. Perioada de valabilitate este cel pu?in perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul ce se va retine se va stabilii in conditiile art. 278 indice 1 alin.1, lit.b din O.U.G. nr. 34/2006. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 87 din H.G.925/2006. Modul de restituire a garantiei de participare: in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3, din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4 din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE. Cuantumul garantiei de participare este urmatorul: Lot 1-600 lei, Lot 2-3000 lei, Lot 3-2000 lei, Lot 4-1800 lei, Lot 5-800 lei, Lot 6-1600 lei, lot 7-810 lei. Pentru operatorii economici care constituie garantia de participare in euro/alta valuta, echivalenta se va face la data publicarii invitatiei de participare, la cursul comunicat de BNR.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de participare: 5 % din valoarea fara TVA a contractului. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie de buna executie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original , sau Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de minim 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor completa urmatoarele formulare: Informatii generale, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificat de participare cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006.Persoanele care semneaza documentele aferente procedurii sunt: Ing. Stanescu stefan, Ec. Monica Musa, Ing. Mocanu Radu, Ing. Valcu Lauren?iu, Ing. Brumar Miodrag, Ing. Rotariu Stejarel, Jr. Zaberca Nicoleta.-Se va prezenta Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat sanatate, pensii, somaj), eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat. Din certificatul fiscal trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv are datorii la bugetul de stat, va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ca urmare a faptului ca oferta este inacceptabila, nu indeplineste cerintele de calificare si selectie (Art. 36, alin (1) lit. b) din H.G.925/2006).Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, compensari, etc.) de catre organele competente in domeniu, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: I. in cazul persoanelor juridice/fizice romane: Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatatortrebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, acest document in original/copie legalizata.Ofertantul trebuie sa fie atestat in domeniul proiectarii de drumuri forestiere, conform Ordinului MAPDR nr.576/2009, Monitorul Oficial 639/2009. Se solicita prezentarea certificatului de atestare in domeniul proiectarii de drumuri forestiere, conform Ordinului MAPDR nr.576/2009MO639/2009.II. in cazul persoanelor juridice/fizice straine: Se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitati de genul celor avute in vedere la procedura in cauza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Ofertantul trebuie sa prezinte dovezi prin care sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani servicii similare in valoare de cel putin: Lotul 1 -minim 30870 lei; Lotul 2 - minim 157499 lei; Lotul 3 ? minim 100019 lei; Lotul 4 - minim 92988 lei; Lotul 5 ?minim 41328 lei; Lotul 6 minim 81622 lei, Lotul 7 minim 43218 lei, Documente obligatorii: 1. Se va completaformularul Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. 2. Pentrudocumentele care care sustin indeplinirea cerintei nr. 1 se va completa formularul ?Fisa de informatii privind experienta similara?. Experienta similara va fi dovedita prin prezentarea de certificate/documente emise saucontrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar, dar pentru care se poate face dovada ca s-au efectuat, pana la data limita a depunerii ofertei, servicii receptionate partial sau integral potrivit cerintei 1. ...).Daca un ofertant depune oferta la mai multe loturi, cerinta se considera indeplinita daca este indeplinita pentru lotul cu cea mai mare valoare.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Cerinta nr.2-Inginer proiectant atestat in domeniul proiectarii de drumuri forestiere, conform Ordinului MAPDR nr.576/2009;
- documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care expertul o are cu ofertantul/ tertul sustinator Relatia de munca intre operator si expertii propusi se poate demonstra astfel: contracte de munca, contracte de colaborare, extras REVISAL, etc., valabile la data limita de depunere aofertei pentru contractul de servicii, declaratii de disponibilitate; pentruspecialistii care nu sunt angajati ai ofertantului se permite si prezentarea deangajamente cu precizarea ca daca ofertantul este declarat castigator operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.11.2013 15:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer