Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare drumuri forestiere


Detaliu pentru invitatia numarul 354777
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 354777/16.10.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare drumuri forestiere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare drumuri forestiere
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Intocmirea proiectului tehnic, caiet de sarcini, detalii de executie, documentatie valorica pentru: 1. Drum forestier Crasnita.Valoarea estimata totala a contractului de 19534 lei, fara TVA, din care: - valoarea estimata a serviciilor de proiectare :18604 lei, fara TVA, si- cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute (5%) 930 lei, fara T.V.A.2. Drum forestier Parcovaci Mal Stang (pod 33 m)Valoarea estimata totala a contractului de 16875 lei, fara TVA, din care: - valoarea estimata a serviciilor de proiectare :16071 lei, fara TVA, si- cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute (5%) 804 lei, fara T.V.A.Intocmirea studiului de fezabilitate / DALI, proiectului tehnic, caiet de sarcini, detalii de executie, documentatie valorica, documentatie in vederea obtinerii de avize, acorduri si autorizatie de construire pentru: 3.Drum forestier Prelungire Braiesti.Valoarea estimata totala a contractului de 23067 lei, fara TVA, din care: - valoarea estimata a serviciilor de proiectare :20970 lei, fara TVA, si- cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute (10%) 2097 lei, fara T.V.A.4.Drum forestier Prelungire Trei Parale.Valoarea estimata totala a contractului de 24013 lei, fara TVA, din care: - valoarea estimata a serviciilor de proiectare :21830 lei, fara TVA, si- cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute (10%) 2183 lei, fara T.V.A.5.Drum forestier Coasta Surii I.Valoarea estimata totala a contractului de 49379 lei, fara TVA, din care: - valoarea estimata a serviciilor de proiectare :44890 lei, fara TVA, si- cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute (10%) 4489 lei, fara T.V.A.
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 868 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este defalcat pe loturi conform Anexei B (Informatii privind loturile).Data de referinta pentru cursul de schimb, comunicat de BNR, ce va fi avuta in vedere la conversia valorii, aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda este: cu 3 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, - prin virament bancar, in conturile Directiei Silvice Iasi: RO36 BRDE 240S V511 7450 2400 (pentru lei) sau RO49 BRDE 240S V885 1342 2400 (pentru euro) deschise la BRD GSG Iasi, Cod fiscal RO1590120.- numerar la caseria Directie Silvice Iasi
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea fara TVA a contractului. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 10 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de minim 0, 5% din pretul contractului, - sau numerar la caseria Directie Silvice Iasi.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Fisa de informatii generale - Mod. indeplinire: Completarea Formularului nr. 1;2. Declaratie privind eligibilitatea - Mod. indeplinire: Completarea Formularului nr. 2;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Mod. indeplinire: Completarea Formularului nr. 3;4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Mod. indeplinire: Completarea Formularului nr. 4;5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - Mod. indeplinire: Completarea Formularului nr. 5;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Prascan Corneliu; Frasina Sava; Ciornea Gabriela; Paraschiv Anusa; Popa Daniela; Tirgovatu Cristian.6. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Mod. indeplinire: Completarea Formularului nr. 6;7. Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale si la bugetul statului - Mod. indeplinire: Se vor prezenta certificatele de atestare fiscala in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care trebuie sa cuprinda informatii reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Certificatul constatator va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul in forma "copie lizibila - conform cu riginalul" atunci, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita pentru conformitate, prezentarea certificatului in original / copie legalizata.2. Atestat conform OM 576/2009 pentru aprobarea Metodologiei, criteriilor de atestare si a Comisiei de atestare a persoanelor fizice si juridice care realizeaza proiectarea de drumuri forestiere, vizat pentru anul 2013
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa prezintein Lista privind principalele servicii prestate cel putin un contract prin care sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani servicii similare in valoare de cel putin: - Lot 1 ? D.F. Crasnita - 18000 lei;
- Lot 2 ? D.F. Parcovaci Mal Stang (pod 33 m) - 16000 lei;
- Lot 3 ? D.F. Prelungire Braiesti - 20000 lei;
- Lot 4 ? D.F. Prelungire Trei Parale - 21000 lei;
- Lot 5 ? D.F. Coasta Surii I - 44000 lei;Documente obligatorii: 1. Se va completa formularul Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3ani.2. Pentru contractul care sustine indeplinirea cerintei nr. 1 se va completaformularul ?Fisa de informatii privind experienta similara?. Experienta similara va fi dovedita prin existenta in cadrul Listei privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani a cel putin unui contract care este/nu este finalizat, dar pentru care se poate face dovada ca s-au efectuat, pana la data limita de depunerie a ofertei, servicii partiale potrivit cerintei 1. Pentru demonstrarea experientei similare solicitate se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catreclientul beneficiar(Ex: proces verbal de receptie, document constatator, recomandare ...). In cazul in care beneficiarul este un client privat si, dinmotive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii uneicertificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea serviciilor prestate serealizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Convertirea in lei/alta valuta se va realiza la cursul mediu stabilit de BNRpentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2013 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer