Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare drumuri forestiere Racovita si Racovita Valea


Detaliu pentru invitatia numarul 355181
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 355181/29.10.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare drumuri forestiere Racovita si Racovita Valea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Iancu Jianu, 19, Craiova, Romania, cod postal: 200142, telefon: +40 2514213563, persoana de contact: secretariatulDirectiei Silvice Dolj
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Iancu Jianu, 19, Craiova, Romania, cod postal: 200142, telefon: +40 2514213563
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare drumuri forestiere Racovita si Racovita Valea
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectarealucrarilor de reabilitare a drumurilor forestiere Racovita si Racovita Valea din cadrul OS Filiasi, inclusiv asigurarea asistentei tehnice pe toata perioada executiei lucrarilor.Pentru detalii privind duratacontractului se va consulta modelul de contract si caietul de sarcini.Valoarea estimata nu cuprinde cheltuieli diverse si neprevazute (0% cheltuieli diverse si neprevazute)
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 77, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: -Lotul 1800 lei-Lotul 2200 lei- Data la care se va face echivalenta leu/valuta, pentru situatia in care se va depune garantia de participare in valuta este data publicarii anuntului de participare(curs BNR). Forma de constituire a garantiei de participare prevederea art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Se permite si modalitatea depunerii la casierie . In cazul unuivirament bancar acesta se va face pana la data deschiderii ofertelor in urmatoarul cont: RO24RZBR0000060002216605 deschis la Raiffeisen Bank Agentia N.Titulescu, Craiova . Dovada garantiei de participare in forma si cuantumul precizat mai sus(separat pentru fiecare lot) va fi prezentata pana cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei va fi de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii depuse in original, de catre ofertant, la sediul autoritatii contractante ( formularul ?Cerere de restituire a garantiei de participare? - formulare), conform art. 88 din H.G.925/2006.In conformitate cu prevederile Art. 87 din H.G.925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla, printre altele, in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5 % din valoarea fara tva a contractului. Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de maxim 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti. Garantia de buna executie va fi constituita cf. Art. 90, alin. (1), (2) sau (3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Restituirea se va face cf. art.92.alin.3 din OUG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Se vor depune documentele: - Informatii generale (conform formular anexat).Documente obligatorii: Se va completa formularul ?Informatii generale?Nota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare operator economic din cadrul asocierii va completa acest formular.In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din servicii, vor trebui sa completeze formularul ?Informatii generale? cu propriile date.Cerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati sau terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la Art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (incadrarea in situatiile prevazute la Art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contratului de achizitie publica).Se vor depune documentele: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (conform formular anexatCerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti sau ofertanti asociati nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la Art. 181 din OUG 34/2006 (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la Art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica).Operatorii economici participanti la procedura in calitate de terti sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform Art. 181 lit. a), c1) si d).Se vor depune documentele: - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (conform formular anexat).- Certificat de atestare fiscala care sa ateste obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidatsicertificat care atesta plata taxelor catre bugetul local. Din certificate trebuie sa reiasa faptul ca ofertantulnu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei incare este prevazut termenul limita dedepunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permiteconfirmareasituatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depuneo declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin 4 din HG925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin 3, din Ordinul 509/2011.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori sau subcontractanti nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la Art. 69.1 din O.U.G. nr. 34/2006 (incadrarea in situatiile prevazute la Art. 69.11 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contratului de achizitie publica).DECLARATIE PV. NEINCADRAREA IN PREV. ART.69 IND.1 DIN OUG 34/2006-completarea formularului, declaratie pv. neincadrarea in prev. art.69 ind.1 din OUG 34/2006, , din sectiunea FORMULARE.se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori.Persoanele cu putere de decizie in ceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: ing. Eugen GIOANCA ?director , director tehnic Dragos IGNAT -presedinte comisie evaluareec. Cristina BELETU ?director economicec. Nicoleta TOMA ? membru comisiecons juridic Stefan Alin Velea - membru comisieing. Marian STOENESCU-membru comisieing.Elena ANDREI ? membru comisie, ing Gheorghe FOLEA ?membru de rezerva comisieing.Nicolae PARVU?membru de rezerva comisie, ec. CorneliaSTANESCU- membru de rezerva comisie5)DECLARATIA PV. CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA-completarea formularului, ,declaratie pv. calitatea de participant la procedura, , din sectiunea FORMULARE6)CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA-completarea formularului , ,certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, , din sectiunea FORMULARE7)ACORD DE ASOCIERE Cerinta nr. 1Ofertantul are obligatia sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a presta serviciile solicitate prin prezenta documentatie. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Se vor depune documentele: - Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Datele prevazute in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa detina Atestat conform O.M. 576 /2009 pentru aprobarea Metodologiei, Criteriilor de atestare si a Comisiei de atestare a persoanelor fizice si juridice care realizeaza proiectarea de drumuri forestiere.Se vor depune documentele: -Atestatul de mai sus vizat pentru anul 2013.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de cel putin valoarea lotului pentru care oferteaza adica: Lot1( DF Racovita )=62 000lei, Lot2(DF Racovita Valea)=15 500 leiSe vor depune documentele: - Declaratie privind cifra de afaceri (conform formular anexat). Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual leu/alta valuta comunicat de BNR (in cazul euro acesta va fi: 2010 - 4, 2099 lei/euro, 2011 - 4, 2379 lei/euro, 2012 - 4, 4560 lei/euro).( Acelasi curs se va lua in calcul ?i pentru conversia altor valute)- angajament privind sustinerea finanaciara din partea unui tert- daca este cazulNota: Capacitate economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinutasi de o alta persoana juridica, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situaia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in funcie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta obligatorie : Ofertantul trebuie sa prezinte un contract prin care sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani servicii de proiectare drumuri (studiu de fezabilitate/documentatie de avizare a lucrarilor de interventii/proiect tehnic sau alte tipuri de documentatii )Documente obligatorii: Se vorprezenta: formularul?Lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani?.Lista poate cuprinde si contracte aflate in derulare. Se vor prezenta certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiardin care sa rezulte prestarea de servicii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.10.2013 18:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer