Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare, executie lucrari si achizitie dotari pentru proiectul ?Infiintare Centru de informare si promovare turistica Comuna Dambovicioara, Judetul Arges?


Detaliu pentru invitatia numarul 323706
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA DAMBOVICIOARA (PRIMARIA DAMBOVICIOARA)
Numar invitatie: 323706/09.04.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare, executie lucrari si achizitie dotari pentru proiectul ?Infiintare Centru de informare si promovare turistica Comuna Dambovicioara, Judetul Arges?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DAMBOVICIOARA (PRIMARIA DAMBOVICIOARA)Cod fiscal: 5010200, Adresa: PRIMARIA COMUNEI DAMBOVICIOARA, Dambovicioara, Telefon: 0248/544204, Fax: 0248/544204
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA COMUNEI DAMBOVICIOARA, Dambovicioara, Romania, cod postal: 117355, telefon: +40 248544204, fax: +4 0248544204, persoana de contact: DUMITRU SECAREANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI DAMBOVICIOARA, Dambovicioara, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare, executie lucrari si achizitie dotari pentru proiectul ?Infiintare Centru de informare si promovare turistica Comuna Dambovicioara, Judetul Arges?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul este impartit in trei loturi: Lotul 1: Proiect Tehnic, Detalii de Executie, Caietele de Sarcini ale lucrarii, Memorii tehnice pe specialitati, Planse si Documentatii tehnice pentru avizare;Lotul 2: Executie lucrari de constructii;Lotul 3: Achizitie dotari
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 536, 825 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lotul 1:220 lei;Lotul 2:8.700 lei;Lotul 3:1.700 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (60 zile).Garantia de participare se constituie sub forma de: a) scrisoare de garantie, conform Formularului G.1 care se prezinta in original si va fi anexata / atasata la coletul cu oferta;b) ordin de plata , confirmat de banca emitenta, in contul Primariei Dambovicioara nr. RO13TREZ04724510271XXXXX, deschis la Trezoreria Campulung. Ordinul de plata trebuie sa contina confirmarea transferului sumei catre Primaria Dambovicioara si procedura de achizitie publica pentru care s-a efectuat operatiunea. Documentul justificativ va fidepus la sediul primariei cu cel putin 3 zile lucratoare inainte de data deschiderii pentru a putea fi verificata tranzactia.c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In acest caz se impune ca la data si ora de deschidere a ofertelor documentul sa fie semnata de asigurat, asigurator si beneficiar (autoritatea contractanta).Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare se va prezenta cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), valoarea garantiei de participarese reduce la 50% din cuantumul prezentat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui: *prin scrisoare de garantie bancara de buna executie sau*prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (H.G. 1045 / 19.10.2011). Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in Documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular A.1 ? Declaratie privind eligibilitatea operatorilor economici ? neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular semnat si stampilat;Formularul va fi prezentat si de sustinatorul financiar sau tehnic (daca e cazul).Formular A.2 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art. 181 ? formular semnat si stampilat.Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre Bugetul general consolidat de stat eliberate de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat ? original, copie legalizata sau copie lizibila certificata de ofertant ?conform cu originalul? cu stampila si semnatura;Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local (pentru fiecare punct de lucru) ? original, copie legalizata sau copie lizibila certificata de ofertant ?conform cu originalul? cu stampila si semnatura;Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc. la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare a autenticitatii documentelor depuse.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse autorizat in limba romana.Formular A.3 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului? formular semnat si stampilat;Formular A.4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular semnat si stampilat;Formular A.5 ? Declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Primariei Dambovicioara sunt urmatoarele: 1. Secareanu Dumitru ? Primarul comunei Dambovicioara2. Dobrin Ion ? Viceprimarul comunei Dambovicioara3. Avram Marian ? Secretarul comunei DambovicioaraFormularul A.5 se va prezenta de catre toti ofertantii, ofertantii asociati cat si de catre subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului. Certificat constatator emis de ONRC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului ? original, copie legalizata sau copie lizibila certificata de ofertant ?conform cu originalul? cu stampila si semnatura.Obiectul lotului ofertat trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC. In cazul unei asocieri, se va urmari corespondenta dintre codul CAEN si activitatile din contract care ii vor reveni in cadrul asocierii.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, similare celor cerute de autoritatile din Romania.Se vor prezenta documentele solicitate sauechivalente celor solicitate din tara unde sunt inregistrati respectivii ofertanti.Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator autorizat si legalizate, conform legii romane.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.NOTA: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata (in cazul in care nu a fost prezentat in aceasta forma).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre operatorul economic.Pentru Lotul 1: Media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani va fi egala sau mai mare de 22.000 lei.Pentru Lotul 2: Media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani va fi egala sau mai mare de 878.000 lei.Pentru Lotul 3: Media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani va fi egala sau mai mare de 160.000 lei.Autoritatea contractanta accepta pentru demonstrarea situatiei economice si financiare, centralizarea situatiilor economice si financiare ale ofertantilor, asociati sau sustinerea contractului de catre o alta persoana in conditiile legii., Situatiile financiare anuale din ultimii trei ani pentru care acestea au fost incheiate si inregistrate la organele competente., Lotul 1: Asigurarea riscului profesional.Asigurarea trebuie sa acopere inclusiv valoarea lucrarilor de constructii eligibile care in urma unor erori de proiectare pot fi declarate neeligibile sau pot genera cheltuieli neeligibile, conform contractului de finantare a lucrarii., Lotul2: Declaratii bancareOfertantul lotului 2 trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in valoare de minim 260.000, 0 lei, pe o perioada de 3 luni de la inceperea lucrarilor, destinate realizarii cash-flow-ului de executie a contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Documente care sa confirme prestarea de servicii similare in ultimii 3 ani.Lotul 1: Se solicita ca unul din contractele de proiectare prestate in ultimii 3 ani sa fie similar serviciilor solicitate in prezenta documentatie, in valoare de minim 11.000 lei.Lotul 2: Se solicita ca unul din contractele de lucrari de constructii executate in ultimii 5 ani sa fie similar lucrarilor de constructii din prezenta documentatie, in valoare de minim 430.000 lei.Lotul 3: Se solicita contracte de furnizare din ultimii 3 ani care sa contina produse similare celor din prezenta documentatie., Informatii referitoare dotari tehnice., Informatii referitoare la personalul de conducere implicat in contract., Informatii privind personalul de specialitate., Lotul 1: Dovada disponibilitatii pentru acest proiect de personal tehnic specializat ? propriu sau cooptat - pentru partea de proiectare. Vor fi nominalizati si se vor prezenta documente pentru: ** Arhitect cu drept de semnatura ? membru OAR - cu experienta profesionala in constructii civile dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar.** Inginer specialist instalatii pentru constructii cu experienta in profesionala in constructii civile dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar.** Inginer specialist instalatii electrice cu experienta in profesionala in constructii civile dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar.** Inginer specialist instalatii termice cu experienta in profesionala in constructii civile dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar., Lotul 2: Dovada disponibilitatii pentru acest proiect de personal tehnic specializat ? propriu sau cooptat - pentru partea de executie lucrari de constructii. Vor fi nominalizati si se vor prezenta documente pentru: ** Responsabil tehnic cu executia ? specialitatea constructii civile, atestat, cu experienta profesionala in constructii civile dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar.** Responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul constructii civile, atestat sau cu decizie interna de numire din partea angajatorului, cu experienta profesionala in constructii civile dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar.** Sef santier ? Inginer/subinginer constructii cu experienta profesionala in constructii civile dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar., Lotul 3: Dovada disponibilitatii pentru acest proiect de personal tehnic specializat ? propriu sau cooptat - pentru partea de dotari. Va fi nominalizat si se vor prezenta documente pentru minim un specialist / PFA / societate specializata care va avea ca responsabilitate punerea in functiune si mentenanta echipamentelor IT livrate, in perioada de garantie., Informatii privind subcontractantii Standarde de asigurare a calitatii serviciilor., Lotul 2: Standarde privind sistemul de management al protectieimediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Termen de executie
15
Descriere: Termen de executie al contractului
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer