Achizitie publica - Servicii de proiectare, faza : DALI (PT + DDE + CS + DTAC + DTOE), Expertiza drum, Studiul geotehnic, Studiul topografic, banca de date rutiere ?i cadastru, documentatii pentru avize/acorduri la obiectivul ?Reabilitare si modernizarea retelei de strazi u
Detaliu pentru invitatia numarul 341889
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341889/18.01.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare, faza : DALI (PT + DDE + CS + DTAC + DTOE), Expertiza drum, Studiul geotehnic, Studiul topografic, banca de date rutiere ?i cadastru, documentatii pentru avize/acorduri la obiectivul ?Reabilitare si modernizarea retelei de strazi urbane a orasului Harsova, jud. Constanta?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul HarsovaCod fiscal: RO 7453165, Adresa: Piata 1 Decembrie 1918, nr. 1, Harsova, Telefon: +40 0241870300, Fax: +40 0241870301
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata 1 Decembrie 1918, nr. 1, Harsova, Romania, cod postal: 905400, telefon: +40 0241870300, fax: +40 0241870301, persoana de contact: Carmen Mihaela Cheran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinta a Consiliului Local din sediul Primariei Orasului Harsova, Piata 1 Decembrie 1918, nr. 1, Harsova, jud. Constanta, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare, faza : DALI (PT + DDE + CS + DTAC + DTOE), Expertiza drum, Studiul geotehnic, Studiul topografic, banca de date rutiere ?i cadastru, documentatii pentru avize/acorduri la obiectivul ?Reabilitare si modernizarea retelei de strazi urbane a orasului Harsova, jud. Constanta?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare, faza : DALI (PT + DDE + CS + DTAC + DTOE), Expertiza drum, Studiul geotehnic, Studiul topografic, banca de date rutiere ?i cadastru, documentatii pentru avize/acorduri la obiectivul ?Reabilitare si modernizarea retelei de strazi urbane a orasului Harsova, jud. Constanta?.
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 558, 768 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 11.000 lei. Cu declaratie tip IMM: 5.500 LEI.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in orig., in cuantumul si pentru perioada prevazuta in docum. de atrib.a) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - Formularul 14. Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, depreferinta cu corespondent in Romania;b) ordin de plata in contul autoritatii contractante.c) Un instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate de asigurariGarantia de participare se va vira in contul RO 38 TREZ 238500214X000279 deschis la Trez. Ors. HarsovaIn cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, AC va retine o suma cf art. 278¹ OUG 34/2006. AC are dr. de a retine garantia pentru participare, ofert. pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in situatiile : isi retrage oferta in perioada de valab. a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valab. a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contr.; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contr. de achizitie publica in perioada de valab. a ofertei; in cazul in care ofertantul depune contestatie privind procedura de atribuire, in baza prev. art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, in masura in care CNSC respinge contestatia, AC va retine contestatorului din garantia de participare. Cuantumul garantiei de participare va fi achitat in lei - la cursul de referinta a BNR ( conversia euro/lei) din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie (GBE): 10% din valoarea contr fara TVA.GBE a contr se constit de catre contractant in scopul asig. AC de indepl cant, calit si in per convenita a contr.GBE se constit printr-un instr de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig, care devine anexa la cont.AC are dr de a accepta constit GBE prin depunerea la casierie a unor sume in numerar. Daca partile convin, GBE se poate constit si prin retineri succesive. In acest caz, contractantul are oblig de a deschide la unit Trez H-va un cont la dispoz AC.Modul de restituire a GBE: conform art. 92, alin.4 din HG 925/2006Nota: In cazul ofert. care se incadreaza in categoria IMM, se aplica reduceri de 50% pentru GBE. Se va prez.? Formular nr. 15. In cazul in care ofert. este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza individual.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formularul nr. 3.Prezentare cazier judiciarsi cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabile la data deschiderii ofertelorCerinta 2 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181din OUG nr. 34/2006 -Formularul nr. 2. Tertii sustinatori vor depune Declaratie doar pentru lit a, c1 si d art. 181, in original. In asociere, fiecare asociat este oblig sa prezinte formularul.Cerinta 3 - Prezentare Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? Formularul nr. 1Cerinta 4 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Formular nr.4, privind faptul ca nu exista legaturi de rudenie, pana la gradul al IV inclusiv, sau relatii comerciale cu persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Tudor Nadrag; Bratianu George; Mosoianu Dragos C-tin; Popa Victorita; Cheran Carmen; Valcu Eugenia; Dominte Mihaela si consilierii locali: Bratianu George, Bucsan Maria, Bujenita Alexandru, Chirita Ionel, Dia Ionel, Fricatel Vladimir, Gae Ionel, Ionescu Viorel, Mihai Tudor, Moroianu Valerica, Popa Gheorghe, Radu Silvia, Radulescu Ion Cristian, Singeorzan Volumia, Toma Ionel, Topor Alexandra, Tromiadis Mircea, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.Nota: Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de catre tertul sustinator (daca este cazul).In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Cerinta 5 -Ofertantul nu inregistreaza datorii (la bugetul general consolidat si datorii la bugetul local) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentare certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Prezentare certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.(1) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. (2) Fiecare dintre documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , valabile la data deschiderii ofertelor, la care se va alatura traducerea legalizata acestora in lb romana.(3) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta prezentarea unei declaratii autentice data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.(4) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei. 1.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC . Prezentare certificat constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Nota : In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului castigator, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin 1.000.000 lei fara TVA sau echivalentul sumei in Euro la cursul mediu BNR aferent anilor 2012, 2011 si 2010: Anul 2010 - 1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011 - 1 euro = 4, 2379 leiAnul 2012 - 1 euro = 4, 4560 leiNota : Ofertantii vor depune orice document prin care sa sustina indeplinirea acestei cerinte., Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu indeplineste nivelul minim impus in ceea ce priveste cifra medie de afaceri, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului, Cerinta 2Prezentare Bilant contabil pe ultimii 3 ani, insotit de contul de profit si pierdere (vizat si inregistrat la organele competente).Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv., Cerinta 3In cazul ofertantilor care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, se aplica reduceri de 50% pentru nivelul minim al cifrei de afaceri.Se va completa o Declaratie privind incadrarea in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii ? Formular nr. 15, Cerinta 4Capacitatea ec. si fin. a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza sit. ec. si fin. invocand sustinerea acordata din partea unui tert, in conf. cu prev. art.186?alin.1 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana- prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf. prev. art. 180 din OUG 34/2006 si nici in situatia prevazuta la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au experienta, in ultimii 3 ani, in cel putin un contract sau maxim 3 (trei) contracte prin care sa se confirme prestarea de servicii de proiectare similare (elaborare documentatii tehnice similare), in valoare de cel putin 558.768lei, fara TVASe va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care au avut ca obiect prestarea de servicii de proiectare similare cu cele care fac obiectul acestei proceduri de achizitie, care sa contina valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Se vor prezenta copii ale contractului (partilor relevante din contract) sau recomandari din partea beneficiarului sauproceseverbale de receptie pentru cerinta nr. 1., Cerinta nr. 2Ofertantii trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului). Din personalul de specialitate propus de ofertanti pentru prestarea serviciilor care fac obiectul acestei proceduri de achizitie trebuie sa faca parte cel putin: 1. un sef de proiect ? inginer specialitatea drumuri si poduri;
- Studiisuperioare universitare in domeniul drumurilor si podurilor- Minim 5 ani experientagenerala- Participare la cel putin 1 lucrare faza Proiect Tehnic realizata2. cel putin un proiectant de specialitate drumuri si poduri;
-Studiisuperioare universitare in domeniul drumurilor si podurilor- Minim 5 ani experienta generala- Participare la cel putin 1 lucrare faza Proiect Tehnic realizata, 3.inginer devizist- Studiisuperioare universitare in domeniul drumurilor si podurilor- minim 5 ani experienta generala- Participare la cel putin 1 lucrare faza Proiect Tehnic realizata4.un inginer peisagist- Studiisuperioare universitare in domeniul arhitecturii peisagistice sau horticulturii- Experienta generalade minimum 2 ani.5. un inginer specialist topografie/cadastru/geodezie;
-Studiisuperioare universitare in domeniul topografie /cadastru /geodezie- Experienta generalade minimum 5 ani.6. un inginer specialist geologie;
-Studiisuperioare universitare in domeniu- Experienta generalade minimum 5 ani, Se va prezenta o declaratie care sa contina informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. -Formularele nr. 8 si 9Declaratia va fi insotita de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului. CV-urile vor avea numele in clar si semnatura in original a persoanei respective si vor avea mentiunea ?Declar pe proprie raspundere, cunoscand prevederile Codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii.?, Pentru fiecare persoana propusa se vor prezenta copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV, precum si copii ale recomandarilor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta indicata in CV si durata de lucru in domeniile cerute , copii dupaCartea de munca si/sau contr. de colaborare si traducerea in limba romana, daca este cazul.Se va prezenta pentru fiecare specialist propus o declaratie de disponibilitate pentru participare in cadrul acestui contract, pe toata durata derularii acestuia semnata in original.- Formular nr. 16, Cerinta nr. 3Pentru indeplinirea contractului ofertantii trebuie sa dispuna de urmatoarele dotari specifice si mijloace de transport: 1. o statie totala;2. calculatoare - PC;3. autoturisme;4. plotere ?A05. copiator color6. imprimanta7. licenta soft proiectare (Autocad/Autodesk sau echivalente)8.licenta soft devize9.licenta topografie-cadastru (Mapsys/Toposys sau echivalent) Cerinta nr. 1Ofertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, pentru servicii de proiectare tehnica in domeniul de activitate lucrari de geniu, constructii de drumuri si poduri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara : Punctajul pentru factorul de evaluare "pretul ofertei" (Pfinanciar) se acorda astfel: a)-pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor (fara TVA) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv - 60 puncte;b)-pentru alt pret (fara TVA), decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat, unde: P(n) ? punctajul ofertei care se evalueaza;pret minim=pretul cel mai mic (fara TVA)dintre ofertele depuse, pret(n)= pretul ofertei (fara TVA)care se evalueaza. Includerea in oferta financiara a unui pret, fara TVA, ce depaseste valorea estimata, comunicata in anuntul de participare, are drept consecinta respingerea ofertei ca inacceptabila conf. art. 36 alin. 1 lit e din H.G. 925/2006.
DURATA DE REALIZARE A DOCUMENTATIEI
40
Descriere: Alg de calc: Pfinal=Pfinancx60%+Pduratax40%, unde: pct max de 40 pct ptr.Drd se acorda: a)ptr cea mai scazuta Drd se acorda pct max aloc fact de eval-40 pct;b)ptr alta Drd pct se acorda: P(n)=(Drd min/Drd(n))xpct max aloc: P(n)?pct of care se eval, Drd min=cea mai mica Drd dintre of dep, Drd(n)=durata de realiz a doc ofertei care se eval.Durata ptr exec pr este de min. 30 zile si max 60 zile de la data emit ord de incep a serv de proiect.Dur min de realiz a doc, sub care oferta nu este pct suplim=30 zile.Durata max. de realiz a doc, peste care of este consid neconf=60 zile.Pct final se acorda cf alg: Pfinal=Pfinanx60%+Pduratax40%.NOTA: Ptr a putea fi realiz o cuantificare corecta a Drd care face ob achiz, durata trebuie sa fie exprim in zile calend.Aviz OCPI, intab drumuri se va face, in max 30 de zile, de la predarea PT catre benef.In cazul in care doi sau mai multi of au pct egale si se afla pe locul 1, AC va solic ofert o oferta financ in plic inchis. Ofert cu pretul cel mai mic va fi decl castig
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau la sediul autoritatii contractante - Oras Harsova, jud. Constanta, Piata 1 Decembrie 1918, nr. 1
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 17.01.2013 15:44