Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - servicii de proiectare faza PT, DE si executie ?Modernizare prin asfaltare a drumurilor comunale in satele Gostinari si Mirosenesti din comuna Gostinari, judetul Giurgiu?


Detaliu pentru invitatia numarul 337775
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GOSTINARI
Numar invitatie: 337775/19.10.2012
Denumire contract: servicii de proiectare fazaPT, DE si executie ?Modernizare prin asfaltare a drumurilor comunale in satele Gostinari si Mirosenesti dincomuna Gostinari, judetul Giurgiu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GOSTINARICod fiscal: 5182132, Adresa: Soseaua Principala, Sat Gostinari, Gostinari, Telefon: +40 0246259368, Fax: +40 0246259367
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Principala, Sat Gostinari, Gostinari, Romania, cod postal: 087105, telefon: +40 0246259368, fax: +40 0246259367, persoana de contact: Georgica Ene
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Gostinari
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: servicii de proiectare fazaPT, DE si executie ?Modernizare prin asfaltare a drumurilor comunale in satele Gostinari si Mirosenesti dincomuna Gostinari, judetul Giurgiu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: servicii de proiectare fazaPT, DE si executie ?Modernizare prin asfaltare a drumurilor comunale in satele Gostinari si Mirosenesti dincomuna Gostinari, judetul Giurgiu?
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 982, 540 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 199.650, 8 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este valabila 90 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor . In cazul ofertantilor car fac dovada ca sunt IMM-uri garantia se reduce la 50%.Garantia de participare poate fi constituita prin toate formele admise de lege.In masura in care un ofertant depune o contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor , in conditiile art. 278 1 din OUG 34/2006 suma retinuta va fi in cuantum de :8.558, 25 lei .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5% din valoarea de atribuire a contractului.In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri garantia de buna executie se va reduce la 50%.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin.(1)-(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si HGnr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratieprivindcalitatea de participant la procedura - Formularul 12 C;In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat. Acord de asociere - Numai in cazul participarii la procedura in calitate de asociati. In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat . Declaratie privind eligibilitatea - Formularul 12 A .In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat. Declaratie privind neancdrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 -Formularul 12 I-aceasta va fi depusa si de tertul sustinator daca este cazul . In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat . Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 -Formularul 12 B - aceasta va fi depusa si de tertul sustinator daca este cazul, numai pentru literele a, c1 si d.In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat; se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local; se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat. Certificat de participare cu oferta independenta- Formularul 12 DconformOrdinuluiANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta . Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006 - Formularul 12 F? in original Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritati contractante conform art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : Marin Ion ? primar Dragan Gheorghe ? viceprimar ? presedinte , Ene Giorgica ? contabil ? membru , Voicu Mihai ? consilier - membru , Popescu Costel ? consilier , Nastatse Ion ? consilier , Vladescu Stefan ? consilier , Stretenie Dumitru ? consilier , Calin Ion ? consilier , Tanase Gheorghe ? consilier , Enache Gheorghe ? consilier. Certificat constatator (original/copie legalizata/conform cu originalul), emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.Nota : in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat initial cerificate in copie cu mentiunea "conform originalului" va avea obligatia, pe baza solicitarii autoritatii contractante, sa prezinte pana la incheierea raportului de atribuire, documentele in original sau copie legalizata. In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantulse angajeaza , ca in momentulsemnari contractului cu autoritatea contractanta sa faca dovada ca aredisponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim , ,2, , luniin valoare de 1.996.508 Lei, Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente - copie ;In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat., completare formular B2cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani minimum: 18.000.000 lei. In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri, acest indicator se va reduce la jumatate.In cazul asocierii se va ompleta formularul B2 de catre fiecare asociat, astfel incat, in solidar, prin cumul, cifra de afaceri medieglobala pe ultimii 3 ani, sa fie de minimum 18.000.000 leiIn cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea , prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita, completarea Formularului 12F1, minim uncontract de lucrari, similara carei valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 9.000.000 fara TVA se vor prezenta copi ale contrutului sau parti relevante de pe acesta , procese verbale de receptie ;completarea Formularului 12F1, minim uncontract de proiectare, cu obiect similara carei valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 300.000 fara TVA , se vor prezenta copi ale contrutului sau parti relevante de pe acesta , procese verbale de receptie ., Pentru realizarea investitiei ofertantul va trebui saprezintelista cu urmatoareleutilaje si echipamente : Statie preparare mixturi asfaltice ;
-Repartizator mixturi asfaltice ;
-Statie de sortare;
- Autobasculante ;
-Buldozer ;
-Buldoescavator ;
-Escavator ;
-Autogreder ;
-Cilindri compctori ;
-Incarcator WOLA ;
-Automacara ;
-Laborator de gradul II. , Repartizator finisor mixturi asfaltice , Repartizator beton .Lista cu utilajele si echipamentele solicitate , va fi insotita de , documente care sa ateste detinerea acestora inproprieta sau contrate de inchiriere/comodat etc . Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat etc , se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie, Se solicita recomandari distincte , atat pentru proiectare cat si pentru executie, vizate de beneficiari ? completare formular 12F2, Se va completa formularul 12G si anexa la formularul 12GIn cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat, Se va completa formularul 12I. Va fi insotita de CV-uri si copii alediplomelorpersonalului cheie pentru acest contract.Se va prezenta echipa de proiectare si executie, astfel: - 1 coordonator proiectare -inginer constructii drumuri ;
- 1 responsabil tehnic cu executia, atestat;
- 1 responsabil cu controlul calitatii ;
- 1 responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI.Pentru R.T.E. se vor prezenta: - autorizatie si legitimatie vizate la zi ? in copie;
- Declaratie pe propia raspundere privind relatia de colaborare;
- Declaratie de disponibilitate.In cazul asocierii se va prezenta de catre unul dintre asociati. Documente care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001, atat pentru executie cat si pentru proiectare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie saprezinte aceste documente, Documente care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management de mediu conform conditiilor din standardul ISO 14 001, Se solicita, pentru lucrarile de proiectare, documente care sa ateste ca ofertantulare implementat si mentine un sistem de management de mediu conform conditiilor din standardulISO 9 001 SI 14 001.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie saprezinte aceste documente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pentru factorul de evaluare pret punctajul se acosra astfel : pentru cel mai scazut dinte preturi (justificate) se acorda punctajul maxim alocat pentru factorul de evaluare respectiv.pentru celelalte preturi punctajul se acorda astfel: P(n) = pret minim x nr. puncte alocate /pret (0) . rezultatul inm, ultiriidintre pret minim si nr. puncte alocate se imparte la pretul ofertat unde : P(n) - punctajul ofertantului. pret minim - pretul cel mai mic ofertat. pret(0) - pretul aferent ofernatului pentru care se calculeaza punctajul.
Termenul de ezecutie a proiectari
15
Descriere: Punctajul pentru factorul" termen de executieproiectare " seacorda astfel : pentru cel mai scazut timp proiectare (justificat) se acorda punctajul maxim alocat pentru factorul respectiv. pentru celelate durate punctajul se acorda astfel: tp (n) = timp P minim x nr. puncte alocate / timp de executie p(0) . rezsultatul inmultirii dintre timp minim si nr. puncte alocate se imparte la timp de executie ofertat unde: tp(n) punctajul ofertantului la proiectare timp p minim - cel mai scazut timp de executie propus, timp (0) - timp de executie la proiectare propus de ofertnatul pentru care se calculeaza punctajul. timp minim acceptat pentru executie 10(zece) zile. timp maxim acceptat pentru executie 20 (douazeci) zile. durata ce depaseste perioada maxim acceptata oferta va fi neconforma. o durata sub cea minima realista nu se va puncta suplimentar, punctajul acordandu-se porportional cu celelate oferte.
timp de executie lucrare
15
Descriere: punctajul pentru factorul de evaluare timp de executie al lucrarilor se acorda astfel: pentru cel mai scazut tip de executie (justificat) se acorda punctajul maxim alocat pemtru factorul de evaluare respectiv. pentru celelate durate de executie punctajul se acorda asftel: T(n) = timp minim x nr. puncte alocate / timp de executie (0). rezultatul inmultirii dintre timp minim si nr. puncte alocate se imparte la timp de executie ofertat unde : T(n) - punctajul ofertantului , timp minim - cel mai scazut timp de executie propus , timp(0)- timp de executie propus de ofertantul pentru care se calculeaza punctajul. timp minim acceptat pentru executia lucrarilor 4 (patru) lunitimp maxim acceptat pentru executia lucrarilor 10 (zece) luni. o durata de excecutie ce depaseste perioada maxim acceptata , oferta va fi neconforma. o durata sub cea minim realista nu se va puncta suplimentar. punctajul va fi acordat proportional cu celelate oferte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer