Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare faza asistenta tehnica din partea proiectatului si lucrari de executie pentru investitia ?Sistem centralizat de alimentare cu apa satul Cotmeana, comuna Cotmeana judetul Arges?


Detaliu pentru invitatia numarul 353572
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA COTMEANA (CONSILIUL LOCAL COTMEANA ARGES)
Numar invitatie: 353572/10.09.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare faza asistenta tehnica din partea proiectatului si lucrari de executie pentru investitia ?Sistem centralizat de alimentare cu apa satul Cotmeana, comuna Cotmeana judetul Arges?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA COTMEANA (CONSILIUL LOCAL COTMEANA ARGES)Cod fiscal: 4318377, Adresa: COM. COTMEANA, SAT COTMEANA, JUD. ARGES, Cotmeana, Telefon: 0248/242044, Fax: 0248/242044
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. COTMEANA, SAT COTMEANA, JUD. ARGES, Cotmeana, Romania, cod postal: 117305, telefon: +40 24242044, fax: +04 248242044, persoana de contact: GHINEA LILIANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI COTMEANA, SAT COTMEANA, JUDETUL ARGES
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare faza asistenta tehnica din partea proiectatului si lucrari de executie pentru investitia ?Sistem centralizat de alimentare cu apa satul Cotmeana, comuna Cotmeana judetul Arges?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Alimentare cu apa: infiintarea conductelor de alimentare cu apa;prevederea unor statii de pompare in cadrul sistemelor de alimentare cu apa;captarea apei;prevederea unor noi rezervoare pentru inmagazinarea apei;sistem de automatizare tip SCADA sau similarservicii de proiectare faza ATPonderea cheltuielilor diverse si neprevazute reprezinta 10% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute (4030856 lei fara TVA).Ponderea cheltuielilor diverse si neprevazute pentru serviciile de asistenta tehnica reprezinta 10% din 60000 lei, adica 6000 lei.Ponderea cheltuielilor diverse si neprevazute pentru lucrarile de executie reprezinta 10% din 3970856 lei, adica 397085 lei.Suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute este de403085 lei fara TVA (10% din4030856).
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 433, 941 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 60000 lei sau echivalent leu/alta valuta la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita de stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prev. art.86 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelorIn cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO88TREZ04624510271XXXXXdeschis la Trezoreria Pitesti, Beneficiar: primaria comunei Cotmeana, cod fiscal 4318377 - se prezinta OP confirmat de banca emitenta-copia documentului, sau- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 alin.(3)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Pentru a evita situatia in care este imposibila retinerea sumei prevazute la art.278^1 alin.(1) din OUG nr.34/2006, garantia de participare se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma fiind calculata conform prevederilor art. 278^1 alin.(1) din OUG nr.34/2006 si alin.(2) garantia de participare se va retine si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau retineri succesive din facturi.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4)/ Cazier judiciar al operatorului economic2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata ? in conformitate cu Ordinul 509/2006 ANRMAP.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Visan Ionel Dragos - Primar;Gabar Gheorghe - Viceprimar;Melcescu Cristina- Contabil;Ghinea Ionela Liliana ? Secretar;Consilieri locali: Bogatescu Doru, Musat Gheorghe, Vasicioiu Ilie, Mirica Ionut, Ducu Daniel, Tomoioaga Cornelia, Matei Marinel, Mirica Constantin, Priciu Vasile, Popa Vladimir; Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Certificatul constatator eliberat de ONRC in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de4030856 lei RONDocumente relevante: - bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente pentru ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), sau orice alte documente echivalente.In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat cel mult doua contracte care au valoarea cumulata de cel putin 3970856 lei fara TVA sau echivalent leu/alta valuta la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita de stabilita pentru depunerea ofertelor, respectiv echivalent lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse bun sfarsit, lucrari similare.Ofertantul va demonstra ca in ultimii 3 ani a executat cel putin un contract de prestari servicii proiectare faza asistenta tehnica pentru lucrari de alimentare cu apa, care are valoareade cel putin 60000 lei fara TVA sau echivalent leu/alta valuta la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita de stabilita pentru depunerea ofertelor, respectiv echivalent lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parteOfertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - certificari de buna executie/ certificate/documente care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executieilucrarilor/prestarilor de servicii avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impusInforma?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire.Informatii privind asocierea. Ofertantii au posibilitatea de a se asocia. Ofertantii vor prezenta informatii despre asociere si acordul de asociere Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Timp de executie a lucrarii
20
Descriere: COMPONENTA TEHNICA
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.09.2013 13:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer