Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare faza DTAC +PT+DE+DA pentru investitia ?Lucrari de interventii si extindere la sediul Curtii de Apel Targu Mures?


Detaliu pentru invitatia numarul 335068
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Curtea de Apel Tg-Mures
Numar invitatie: 335068/07.09.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare faza DTAC +PT+DE+DA pentru investitia ?Lucrari de interventii si extindere la sediul Curtii de Apel Targu Mures?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCurtea de Apel Tg-MuresCod fiscal: 17688240, Adresa: str. Justitiei nr. 1 Tg-Mures Jud.Mures, Targu Mures, Telefon: 0265-269223, Fax: 0265-269223, 0265-269199
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Justitiei nr. 1 Tg-Mures Jud.Mures, Targu Mures, Romania, cod postal: 540069, telefon: +40 265265908, fax: +40 265269199, persoana de contact: Dumbrava Adriana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Curtii de Apel Targu Mures, str. Justitiei nr. 1, Tg-Mures Jud.Mures, Romania, sala 57, etaj I.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare faza DTAC +PT+DE+DA pentru investitia ?Lucrari de interventii si extindere la sediul Curtii de Apel Targu Mures?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cladirea Currtii de Apel Targu Mures se afla pe Lista Monumentelor istorice din judetul Mures, avand numarul 320 Ms-II-m-B-15511Curtea de Apel Targu Mures autoritatea contractanta, intentioneaza sa execute pentru cladirea existenta lucrari la nivel de reparatii capitale, lucrari de consolidare aferente lucrarilor de reparatii capitale si lucrari de modernizare. De asemenea autoritatea contractanta intentioneaza sa extinda cladirea existenta pentru creerea de spatii suplimentare necesare pentru activitatea de baza si pentru asigurarea fluxurilor de circulatie.
II.1.6) CPV: 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 454, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In suma de 9.000 lei, se va prezenta sub forma unui instrument de garantare in original (se va folosi Form.3) in favoarea Curtii de Apel Tg Mures, prin OP contul RO65TREZ4765005XXX005316 deschis la Trez. Tg Mures, in conf. cu art. 86H.G. nr. 925/2006. Pt. ofertantii din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004), gar. de particip. se va constitui in procent de 50% din cuantumul precizat. Perioada de valabilitate a gar.de particip. este egala cu90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, gar. de particip. va fi constituita de catre liderul asociatiei.Ofertelecare nu sunt insotite de dovada constituirii gar. de particip. vor fi respinse.Restituirea se face in baza cererii Form.23 conform OUG 34/2006 depuse decatre ofertant la sediul A.C.In cazul in care un ofertant, nemultumit de rezultatul atribuirii procedurii, contesta rezultatul la CNSC, iar acesta din urma respinge contestatia, A.C. va retine contestatorului din gar. de particip., suma de 4233, 999 lei in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278^1 lit.b) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie, va fi de 10% din pretul contractului, fara TVA, se va constituifie prin retineri succesive din situatiile lunare de plata, sauprin depunerea la casierie a sumei in numerar.Prestatorul va deschide un cont la dispozitia A.C., la Trez., conform HG nr.1045/2011 pentru modificarea art.90 al.2 din HGnr.925/2006.Suma initiala sa fie 1% din pretul contractului. A.C. va putea emite pretentii asupra garantiei de buna executie, pe durataindeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat.Garantia de buna executie se va restitui catre prestator conf. art. 92 alin.3 lit.b) din HG925/2006.In cazul ofertantilor din categoria INM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/), garantia de buna executie se va constitui in procent de 50% din cuantumul precizat.In cazul asocierii unui IMM cu o societate comercialacare nu face parte din categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Certificat de participare la procedura cu oferta independenta.Form.4 Se va completare si prezenta Certificatul? prin care se certifica ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform O. 314/2010. b) Declaratie privind eligibilitatea Form. nr. 5 Se va completa si prezenta Declaratia si cazierul judiciar saucertificatele echivalente emise de autorit. Jud. din tara din care provine ofertantul. In situatia in care din doc. prezentate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura.c) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Form. 6 Daca un grup de op. Ec. depun oferta comuna, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. d) Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat si catre bugetul local, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (ex.: certificat de atestare fiscala eliberat de organul de adm. fiscala al unit. Adm.-teritoriale pe raza careia op. ec. isi are sediul social, certificat fiscal eliberat de Comp. Impozite si Taxe Locale al Unit. Adm.-Terit. pe raza careia op. ec. isi are sediul social.Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata saucopie conform cu originalul, in conformitate cu ordinul 509/2011 al ANRMAP, sau prezentarea de catre ofertant de inlesniri la plata de genul esalonarilor compesarilor, aprobate de organele competente in domeniu. In sit. in care din doc. prezent. reiese ca ofert. se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura. Autoritatea contractantaisi rezerva dreptul sa solicite in mod direct informatii de la autorit. competente ce emit doc. de natura celor prevazuteinForm. 6.e) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr.7 Se va completa si prezenta Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006. Pers. care detin functii de decizie in cadrul Curtii de Apel Targu Mures sunt: Florin Dima- presedinte si Ion Blanariu- director executiv Certificatul constatator eliberat de ORC de pe langa instanta competenta, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii Ofert. Original sauxerocopie certificata pentru conform. cu orig. , cu semnatura si stampila. In sit. in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certific. constatator in copie, la solicit. Autoritatii Contractante inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proced. va prezenta certificatul constatator inorig. sau copie legalizata.Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea L. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraCerinte obligatorii1) Valoarea minimaa cifrei medii de afaceri din activitatea de proiectare inconstructii , pe ultimii 3 ani este de908.000 lei .Fisa de informatii generale Form. 8 Pentru cursul leu/euro - se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR. Se va prezenta bilant contabil sau alte documente vizate de administratia financiara, la data de: 31.12.2009, 31.12.2010 si31.12.2011? in copie ?conform cu originalul? Ofertantii nerezidenti vor prezenta trad. autorizata si legalizata a doc. solicit.In cazul in care of. beneficiaza de sustinere fin.din partea unui tert sustinator, conf. art.186 art.2, din OUG 34/2006, tertul sustinator trebuie sa prezinte bil. Contab. sau orice alte doc. aferente anilor 2009, 2010 si 2011., Informatii privindprincipalii indicatori economico-financiari (riscul de firma)Cerinta obligatorie: Active circulante/Datorii curente x 100 = 100% -Formular nr.9In conformitate cu Reglementarile contab.conforme cu Directiva a IV-a a Com.Ec. Europ, parte componenta a Reglementarilor contab. conforme cu directivele europene, aprobate prin Ord. Min Fin Public nr. 3055/2009.Se va prezenta gradul in care disponibil. Fin. acopera platile scadente ptultimul an pentrucare exista exercitiul fin incheiatconfirmate de o banca agreata de ofertant; Lichiditatea generala trebuie sa fie cel putin 100%pentru anul fin. 2011. In cazul unei asocieri, indicatorulec-fin. ?lichiditate generala? trebuie indeplinit, in mod individual, de fiecare asociat in cuantumul stabilit de AC., Informatii privind situatia economico-financiaraIn cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, op.ec. nu are posibilitatea de a prezenta doc. Solicit. de AC, are dreptul de a-si demonstra situatia ec. si fin. si prin prezent. altor doc. pe care AC le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei ec.si fin. a ofert.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaa)Declaratie privind lista principalelor servicii de proiectare in constructii si amenajari la cladiri monumente istorice executate in ultimii 3 ani Form.10 Se va prezenta decl. insotita de certificari de buna executie pt cele mai import. servicii de proiectare , care vor contine valori, perioada, locul executiei, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiarii, indiferent daca acestia sunt AC sau clienti privati.Orice decl. referitoare la un contract incheiat cu un beneficiar/client trebuie sa fie insotita de o recomandarea din partea beneficiarului., b)Cerinta: Experienta similara in ultimii 3 ani de servicii de proiectare in constructii si amenajari la cladiri monumente istorice in valoare de 400.000 leiForm. 11Orice referire la servicii duse la bun sfarsit trebuie insotita de rec. de la acel beneficiar , cel putin 1 recomandare.Pentru cursul leu/euro - se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, Cerinta obligatoriec) Dotari: Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de serviciiForm 12., Capacitatea profesionalaCerinte obligatorii: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de cond. in ultimii 3 ani Form. 13 Decl. va contine informatii privind nr. mediu al pers. angajat, asig. cu pers. de specialitatepentru proiectare cladiri, monumente istorice, nr si pregatirea cadrelor de cond.si a pers. responsabile direct de indeplinirea contractului.Op. ec. vor face dovada ca dispun de personal tehnic de specialitate pentru fiecare dintre specialitatile cuprinse in contract: arhitect si specialist (ing. structurist) atestati de Mini.Culturii si Cultelor conform Legii nr.422/2001, ing. inst.? sanit., apa, canaliz., termice, climatiz., electrice, curenti slabiSe vor prezenta atestatele vizate la zi, pentru ?conformitate cu originalul?, semnate de reprez. legal si stampilate, C.V.-uri cuprinzand inf. despre studiile, preg. profes. si calif. pers. responsabile si particip. acestora in proiecte similare, diplomele de studii sup., Informatii privind asociatii / subcontractantiiCerinte obligatorii asociati: a) Acord de asociere sau o scrisoare preliminara de asociereForm. 14 Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, iar liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru indeplinirea contractului.. In cazul unei oferte depuse de un grup (asociere) de mai multi operatori economici fiecare asociat trebuie sa indeplin. cerintele de la punctul III.2.1) si va completa doc. aferente acestor puncte.In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de o asociere de mai multi operatori, acestia isi vor legaliza asociereainainte de semnarea contractului., Cerinte obligatorii subcontractanti: Lista cu subcontractantii si Acordul de subcontractareSe solicita completarea Lista cu subcontractantii Form.15 Acordul de subcontractare Form. 16Ofert. are oblig. de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, proc. din val. contract. de servicii care va fi indeplinit de catre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si specializarea acestora., Tertii sustinatoriCerinte obligatorii: -Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici Form. 17-Declaratie tertii sustinatori tehnic si profesional Form.18 si Form.19Conf. preved. art.190, alin(2) din HG34/2006, in cazul in care of. isi demonstreaza cap. tehnica si profes. invocand si sustinerea acordata, de catre o alta pers. atunci acesta are oblig. de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent. unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma ca va pune la dispozitia candidat. resursele tehnice si profes. invocate.Tertii sustinatori vor prezenta Decl. privind neincadrarea in sit. prevazute la art.181, conf. art.19 si art.20 din L279/2011, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conf. art. 180 din OUG 34/2006 si va face dovada existentei resurs. pe care le va pune la dispozitie ofertantilor, Informatii privind indeplinirea cerintelor minime de calificare: CerintePtdemonstrarea indeplinirii cerintelor minime de calificare, in conform. cu preved art. 11 alin (4) din HG 925/2006 ofert. are dreptul de a prezenta, initial doar o decl. pe propria raspundere Form. 20Model declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare, semnata de reprezent.sau legal. Decl. va fi insotita de Anexa 1 la Form. 20in care ofert. va mentiona succint dar precis modul de indeplinire a respectivelor cerinte de calificare solicitate in Docum.de atribuire, inclusiv, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care va uza de acest drept, ofert. are oblig. de a prezenta certific/doc. edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calific, la solicit. AC, in termen de 3 (trei) zile lucrat. Solicitat Certificat de atestare a sistemului de conducere si asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001Ofertantii vor prezenta Certificat de atestare a sistemului de conducere si asigurare a calitatii, . respectiv ISO 9001, valabil la data depunerii ofertelor ? in oricare din formele, original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea *conform cu originallul*., Informatii privind protectia munciiSolicitat Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Descarcare online de pe www.e-licitatie.ro sau sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.09.2012 15:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer