Achizitie publica - SERVICII DE PROIECTARE FAZA DTAC+PT+DE+DA PENTRU INVESTITIA "LUCRARI DE INTERVENTII SI EXTINDERE LA SEDIUL TRIBUNALULUI MURES"
Detaliu pentru invitatia numarul 334186
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334186/23.08.2012
Denumire contract: SERVICII DE PROIECTARE FAZA DTAC+PT+DE+DA PENTRU INVESTITIA "LUCRARI DE INTERVENTII SI EXTINDERE LA SEDIUL TRIBUNALULUI MURES"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL MURESCod fiscal: 4323110, Adresa: str.Bolyai nr.30, Targu Mures, Telefon: 0265-260323, Fax: 0265-260323
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Bolyai nr.30, Targu Mures, Romania, cod postal: 540067, telefon: +40 0265260323, fax: +40 0265250858, persoana de contact: GUSTAV VIRLICS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tribunalul Mures, Departamenul economic financiar si administrativ, cam 27, parter, in cladirea Curtii de Apel Mures, str. Justitiei nr. 1, mun. Tg. Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PROIECTARE FAZA DTAC+PT+DE+DA PENTRU INVESTITIA "LUCRARI DE INTERVENTII SI EXTINDERE LA SEDIUL TRIBUNALULUI MURES"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cladirea Tribunalului Mures se afla pe Lista Monumentelor istorice din judetul Mures, avand numarul 284 MS-II-m-B-15485.Tribunalul Mures, autoritatea contractanta, intentioneaza sa execute pentru cladirea existenta lucrari la nivel de reparatii capitale, lucrari de consolidare aferente lucrarilor de reparatii capitale si lucrari de modernizare. De asemenea autoritatea contractanta intentioneaza sa extinda cladirea existenta pentru creerea de spatii suplimentare necesare pentru activitatea de baza si pentru asigurarea fluxurilor de circulatie.
II.1.6) CPV: 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 147, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaIn suma de 2.900 lei, se va prezenta sub forma unui instrument de garantare in original (se va folosi Form.3) in favoarea Tribunalului Mures, prin OP contul RO47TREZ4765005XXX000208 deschis la Trez. Tg Mures, in conf. cu art. 86H.G. nr. 925/2006. Pt. ofertantii din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004), gar. de particip. se va constitui in procent de 50% din cuantumul precizat. Perioada de valabilitate a gar.de particip. este egala cu90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, gar. de particip. va fi constituita de catre liderul asociatiei.Ofertelecare nu sunt insotite de dovada constituirii gar. de particip. vor fi respinse.Restituirea se face in baza cererii Form.23 depuse decatre ofertant la sediul A.C.In cazul in care un ofertant, nemultumit de rezultatul atribuirii procedurii, contesta rezultatul la CNSC, iar acesta din urma respinge contestatia, A.C. va retine contestatorului din gar. de particip., suma de 1474 lei in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art.278^1 lit.b) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
DaGarantia de buna executie, va fi de 10% din pretul contractului, fara TVA, se va constitui fie prin retineri succesive din situatiile lunare deplata, sau prin depunerea la casierie a sumei in numerar.Prestatorul va deschide un cont la dispozitia A.C., la Trez., conform HG nr.1045/2011 pentru modificarea art.90 al.2 din HGnr.925/2006.Suma initiala sa fie 1% din pretul contractului. A.C. va putea emite pretentii asupra garantiei de buna executie, pe durataindeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat.Garantia de buna executie se va restitui catre prestator conf. art. 92 alin.3 lit.b) din HG925/2006.In cazul ofertantilor din categoria INM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/), garantia de buna executie se va constitui in procent de 50% din cuantumul precizat.In cazul asocierii unui IMM cu o societate comercialacare nu face parte din categoria IMM-urilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a)Certificat de participare la procedura cu oferta independenta.Form.4 Se va completa si prezenta Certificatul? prin care se certifica ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform O. 314/2010. b) Declaratie privind eligibilitatea Form. nr. 5 Se va completa si prezenta Declaratia si cazierul judiciar sau certificatele echivalente emise de autorit. Jud. din tara din care provine ofertantul. In situatia in care din doc. prezentate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura.c) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Form. 6 Daca un grup de op. Ec. depun oferta comuna, cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. d) Dovada indeplinirii obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat si catre bugetul local, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (ex.: certificat de atestare fiscala eliberat de organul de adm. fiscala al unit. Adm.-teritoriale pe raza careia op. ec. isi are sediul social, certificat fiscal eliberat de Comp. Impozite si Taxe Locale al Unit. Adm.-Terit. pe raza careia op. ec. isi are sediul social.Certificatele fiscale se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, in conformitate cu ordinul 509/2011 al ANRMAP, sau prezentarea de catre ofertant de inlesniri la plata de genul esalonarilor compesarilor, aprobate de organele competente in domeniu. In sit. in care din doc. prezent. reiese ca ofert. se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul sa solicite in mod direct informatii de la autorit. competente ce emit doc. de natura celor prevazute in Form. 6.e) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular nr.7 Se va completa si prezenta Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006. Pers. care detin functii de decizie in cadrul Curtii de Apel Targu Mures sunt: Sonia Deaconescu- presedinte si Dana Suteu- manager economic, comisia de evaluare : Virlics Gustav, Sipos Ecaterina, Evelina Buzea. a) Certificatul constatator eliberat de ORC de pe langa instanta competenta, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii Ofert. Original sau xerocopie certificata pentru conform. cu orig. , cu semnatura si stampila. In sit. in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certific. constatator in copie, la solicit. Autoritatii Contractante inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proced. va prezenta certificatul constatator in orig. sau copie legalizata.Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea L.85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.b)Documente edificatoare pentru dovedirea apartenentei la categoria. pofesionala impusa de indeplinirea contractului, Cerinte obligatorii conform Legii nr.422/2001.Doc. edificatoare care dovedesc o forma de inreg. ori apartenenta d.p.v. profesional, in conform. cu preved. legale din tara in care ofert.este rezident, legalizate si traduse in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit doc. de natura celor mai sus mentionate sau respectivele doc. nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, AC are obligatia de a accepta o decl. pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la aceasta, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati admin. sau judiciare sau a unei asoc. profesionale care are competente in acest sens. Toate doc. oficiale depuse de pers. jurid. straine, precum si doc. depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre op. Ec. romani, vor fi prezen. in orig. sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate de catre traducatori autorizati. Toate certific. depuse trebuie sa fie in mod obligatoriu valabile la data deschiderii doc. de calificare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara Cerinte obligatorii1) Valoarea minima a cifrei medii de afaceri din activitatea de proiectare in constructii , pe ultimii 3 ani este de 294.800 lei .Fisa de informatii generale Form. 8 Ofertantii nerezidenti vor prezenta trad. autorizata si legalizata a doc. solicit. Pt evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la cifra medie de afaceri se va utiliza cursul mediu anual dintre leu si moneda tarii de origine a ofertantului stabilit de BNRSe va prezenta bilant contabil sau alte documente vizate de administratiafinanciara, la data de: 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011? in copie?conform cu originalul?In cazul in care of. beneficiaza de sustinere fin.din partea unui tertsustinator, conform art.186 art.2, din OUG 34/2006, tertul sustinator trebuiesa prezinte bil. Contab. sau orice alte doc. aferente anilor 2009, 2010 si2011., nformatii privind principalii indicatori economico-financiari (riscul de firma) Cerinta obligatorie: Active circulante/Datorii curente x 100 = 100% -Formular nr.9 In conformitate cu Reglementarile contab.conforme cu Directiva a IV-a a Com.Ec. Europ, parte componenta a Reglementarilor contab. conforme cu directivele europene, aprobate prin Ord. Min Fin Public nr. 3055/2009.Se va prezenta gradul in care disponibil. Fin. acopera platile scadente pt ultimul an pentru care exista exercitiul fin incheiat confirmate de o banca agreata de ofertant; Lichiditatea generala trebuie sa fie cel putin 100%pentru anul fin. 2011. In cazul unei asocieri, indicatorul ec-fin. ?lichiditate generala? trebuie indeplinit, in mod individual, de fiecare asociat in cuantumul stabilit de AC., Informatii privind situatia economico-financiaraIn cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, op.ec. nu are posibilitatea de a prezenta doc. Solicit. de AC, are dreptul de a-si demonstra situatia ec. si fin. si prin prezent. altor doc. pe care AC le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei ec.si fin. a ofert.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaa) Declaratie privind lista principalelor servicii de proiectare in constructii siamenajari la cladiri monumente istorice executate in ultimii 3 ani Form.10 Seva prezenta decl. insotita de certificari de buna executie pt cele mai import.servicii de proiectare , care vor contine valori, perioada, locul executiei, servicii duse la bun sfarsit, beneficiarii, indiferent daca acestia suntAC sau clienti privati. Orice decl. referitoare la un contract incheiat cu unbeneficiar/client trebuie sa fie insotita de o recomandarea din parteabeneficiarului.Certificatul de inregistrare fiscala - eliberat de ORC certificat, pentru?conform. cu originalul?, semnat de reprezen. legal si stampilat.Atentie! Ofertantul este obligat sa informeze AC despre orice modificare cuprivire la sit. certificate prin doc. solicitate mai sus, in termen de maxim 7zile lucr.de la producerea lor sau, de la luarea la cunostinta asupra acestormodificari., b) Cerinta obligatorie: Experienta similara incheierea si indeplinirea inultimii 3 ani de servicii de proiectare in constructii si amenajari la cladirimonumente istorice in valoare de 140.000 leiExperienta similara Form. 11Orice referire la un contract incheiat trebuie insotita de rec. de la acelbeneficiar , cel putin 1 recomandare.Pentru cursul leu/euro - se va tine cont de cursul mediu anual comunicat deBNR pentru fiecare an in parte, Cerinta obligatoriec) Dotari: Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurileaplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si daca este cazul, laresursele de studiu si cercetare de care dispune operatorul economic pentruindeplinirea corespunzatoare a contractului de serviciiForm 12., Informatii privind capacitatea profesionalaCerinte obligatorii: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 aniAceasta declaratie va contine informatii privind nr. mediu al pers. angajat, asig. cu pers. de specialitate pentru efectuarea luc. de proiectare pentrucladiri, monumente istorice si extindere la cladiri monumente istorice , nr sipregatirea cadrelor de cond. precum si pers. responsabile direct de servicii duse la bun sfarsit.Ofertantii vor face dovada ca dispun de personal tehnic de specialitatepentru fiecare dintre specialitati pentru serviciile care fac obiectulcontractului.In acest sens se vor prezenta atestatele vizate la zi, pentru ?conformitate cuoriginalul?, semnate de reprezentantul legal si stampilate cu respectareaLegii nr.422/2001 privind protejarea monumentelor istorice., Informatii privind asociatii / subcontractantii Cerinte obligatorii asociati: a) Acord de asociere sau o scrisoare preliminara de asociere Form. 14 Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, iar liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru servicii duse la bun sfarsit. In cazul unei oferte depuse de un grup (asociere) de mai multi operatori economici fiecare asociat trebuie sa indeplin. cerintele de la punctul III.2.1) si va completa doc. aferente acestor puncte.In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de o asociere de mai multi operatori, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului., Cerinte obligatorii subcontractanti: Lista cu subcontractantii si Acordul de subcontractareSe solicita completarea Lista cu subcontractantii Form.15 Acordul desubcontractare Form. 16Ofert. are oblig. de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sale subcontracteze, proc. din val. contract. de servicii care va fi indeplinit decatre subcontractanti, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusisi specializarea acestora.Atunci cand, pentru indeplinirea contract. deservicii, nu este necesara subcontractarea, in cadrul Form 15 se va faceprecizarea ?Nu este cazul? in conform. cu preved. art.11 alin. (7) din H.G.925/2006, pt eventualii subcontractanti declarati , se iau in considerareresursele mat. si umane pt partea lor de implicare in contract, daca suntprezentate doc. relevante in acest sens., nformatii privind tertii sustinatori Cerinta obligatorie: - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici- Declaratie tertii sustinatori tehnic si profesionalCerinte obligatorii: In conf. cu preved. art. 190, alin (2) din HG 34/2006, in cazul in care of. isi demonstreaza cap. tehnica si profes. invocand si sustinerea acordata, de catre o alta pers. atunci acesta are oblig. de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent. unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidat. resursele tehnice si profesionale invocate va prezenta Form. 17 Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de op. ec, Form.18 si Form.19 Declaratie Tert sustinator tehnic si profesional., Informatii privind indeplinirea cerintelor minime de calificare: Cerinte Pt demonstrarea indeplinirii cerintelor minime de calificare, in conform. cu preved art. 11 alin (4) din HG 925/2006 ofert. are dreptul de a prezenta, initial doar o decl. pe propria raspundere Form. 20 Model declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare, semnata de reprezent.sau legal. Decl. va fi insotita de Anexa 1 la Form. 20 in care ofert. va mentiona succint dar precis modul de indeplinire a respectivelor cerinte de calificare solicitate in Docum.de atribuire, inclusiv, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care va uza de acest drept, ofert. are oblig. de a prezenta certific/doc. edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calific, la solicit. AC, in termen de 3 (trei) zile lucrat. Solicitat Certificat de atestare a sistemului de conducere si asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001Ofertantii vor prezenta Certificat de atestare a sistemului de conducere si asigurare a calitatii, . respectiv ISO 9001, valabil la data depunerii ofertelor ? in oricare din formele, original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea *conform cu originallul*., Informatii privind protectia munciiSolicitat Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, in vigoare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2012 11:38