Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare faza proiect tehnic, detalii de executie, documentatie tehnica autorizare constructie, documentatie de licitatie executie, verificare proiect asistenta tehnica, consultanta, actualizare devize, documentatie urmarire in timp pentru c


Detaliu pentru invitatia numarul 331182
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 331182/05.07.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare faza proiect tehnic, detalii de executie, documentatie tehnica autorizare constructie, documentatie de licitatie executie, verificare proiect asistenta tehnica, consultanta, actualizare devize, documentatie urmarire in timp pentru constructie Cabana de Vanatoare Gosman - OS Brates
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.V.A.Urechia, nr.24, Piatra Neamt, Romania, cod postal: 610100, telefon: +40 233211696, fax: +40 233212736, persoana de contact: Pahoni Florin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Directiei Silvice Neamt, str.V.A.Urechia, nr.24, Piatra Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare faza proiect tehnic, detalii de executie, documentatie tehnica autorizare constructie, documentatie de licitatie executie, verificare proiect asistenta tehnica, consultanta, actualizare devize, documentatie urmarire in timp pentru constructie Cabana de Vanatoare Gosman - OS Brates
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare - faza proiect tehnic, detalii de executie, documentatie tehnica autorizare constructie, documentatie de licitatie executie, verificare proiect asistenta tehnica, consultanta, actualizare devize, documentatie urmarire in timp pentru constructie Cabana de Vanatoare Gosman - OS Brates
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 49, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este stabilit conform prevederilor art.43^1, alin.2, lit.a din OUG nr.34 / 2006 si este de 980 lei.In masura in care un ofertant inainteaza o contestatie si Consiliul respinge contestatia ca fiind nefondata autoritatea contractanta nu va retine contestatarului din garantia de participare, deoarece valoarea estimata este sub 63000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: A) Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se depune in original la sediul Directiei Silvice Neamt pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor mentionata in invitatia de participare. Garantia de participare trebuie sa fie in cuantumul si pentru perioada prevazuta in invitatia de participare. Se va completa formularul nr.15 sau nr.16, functie de cum prevede daca plata garantiei de participare se va executa conditionat sau neconditionat. B) Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor. C) Plata in numerar la casieria autoritatii contractante pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor.Cont: RO 47 BRDE 280 SV 02378682800 ? BRD Piatra Neamt.In situatia in care I.M.M.-urile beneficiaza de prevederile Legii nr.346 / 2004 ofertantii au obligatia de a depune odata cu oferta dovada ca sunt I.M.M.(formularul nr.3).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; prin depunerea la casierie sau daca partile convin, prin retineri succesive din facturi partiale, caz in care depunerea se face intr-un cont deschis la Trezoreria Statului in conformitate cu HG 1045 / 2011. In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM ? urilor ( facand dovada in acest sens prin prezentarea documentatiei prevazute in Legea nr.346 / 2004 ) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare formulare: Declaratie privind eligibilitatea(se va prezenta atat de ofertanti cat si de ofertanti asociati; terti sustinatori daca este cazul);Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34 / 2006 - se va prezenta atat de ofertanti, cat si de ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: ing.Gherghel Doru - director; ing.Maftei Simion ? sef ocol; ec.Matrescu Radu ? director economic; ing.Gorghiu Mircia ? director tehnic; ing.Bota Viorel ? birou investitii; Ing.Strugaru Carmen ? birou investitii; ing.Pahoni Florin ? responsabil achizitii publice; jr.Romaniuc Camelia? comp.juridic;jr.Chindea Iulian ? comp.juridic; ec.Pana Doina ? birou financiar contabil.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181(se va prezenta de ofertanti si daca este cazul de ofertanti asociati; terti sustinatori.Tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.181, lit.a, c^1 si d din OUG nr.34 / 2006);Prezentare: Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat;certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de primaria locala.Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in unadin situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34 / 2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata ( amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente, nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu maximum 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa faptul ca obiectul de activitate principal sau secundar contine obiectul procedurii. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original / copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta.Persoane juridice/fizice straine - Respectarea prevederilor art.182 din OUG nr. 34 / 2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani sa fie de cel putin 70000 lei. Se va declara cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani, atat in lei, cat si in euro. Se va lua in calcul cursul mediu anual(lei/euro) comunicat de BNR, respectiv: Anul 2009 ? un euro = 4, 2373 lei; Anul 2010 ? un euro = 4, 2099 lei; Anul 2011 ? un euro = 4, 2379 lei. Cursul mediu anual comunicat de BNR se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.Se va completa formularul "Informatii generale".
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani servicii similare 45000 lei, fara TVA. Cerinta privind nivelul impus pentru experienta similara poate fi realizata din cumulul a cel mult doua contracte de servicii similare.Prestarea de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Se vor prezenta urmatoarele formulare: ?Declaratie privind principalele servicii similare prestate in ultimii 3 ani?. -?Experienta similara?., Informatii privind subcontractarea. Completarea formularului Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Ofertantul are obligatia de a preciza partea / partile din contract care urmeaza sa le subcontracteze, procentul de subcontractare si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Domeniul de activitate al subcontractantului trebuie sa corespunda cu obiectul procedurii., Informatii privind asocierea.Completarea formularului ?Acord de asociere?. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (70 puncte);b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat.
Durata de prestare a serviciului de proiectare
30
Descriere: a) Pentru o durata de prestare cuprinsa in intervalul 10 ? 15 zile se acorda 30 puncte;b) Pentru o durata de prestare cuprinsa in intervalul 16 ? 20 zile se acorda 20 puncte;c) Pentru o durata de prestare cuprinsa in intervalul 21 ? 25 zile se acorda 10 puncte;d) Pentru o durata de prestare mai mare de 25 de zile oferta va fi declarata neconforma;e) Pentru o durata de prestare mai mica de 10 zile oferta nu va fi punctata suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.07.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.07.2012 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer