Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare faza proiect tehnic, detalii de executie, documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor faza PT (inclusiv finalizarea investitiei) si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata execu


Detaliu pentru invitatia numarul 356719
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA DRAGANESTI (PRIMARIA COMUNEI DRAGANESTI BIHOR)
Numar invitatie: 356719/24.12.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare faza proiect tehnic, detalii de executie, documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor faza PT (inclusiv finalizarea investitiei) si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata executiei lucrarilor pentru proiectul integrat privind ?INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE, EXTINDERE RETEA DE DISTRIBUTIE APA POTABILA, INFIINTARE GRADINITA SI MODERNIZARE CAMIN CULTURAL, COMUNA DRAGANESTI, JUDETUL BIHOR?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DRAGANESTI (PRIMARIA COMUNEI DRAGANESTI BIHOR)Cod fiscal: 5431675, Adresa: DRAGANESTI NR.37 JUDETUL BIHOR, Draganesti, Telefon: +40 259321729, Fax: +40 259231729
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DRAGANESTI NR.37 JUDETUL BIHOR, Draganesti, Romania, cod postal: 417250, telefon: +40 259321729, fax: +40 259231729, persoana de contact: GHEORGHE DANUT BOGDAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: localitatea Draganesti, str. Principala, nr. 37, comuna Draganesti, judetul Bihor, sala de sedinte-parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare faza proiect tehnic, detalii de executie, documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor faza PT (inclusiv finalizarea investitiei) si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata executiei lucrarilor pentru proiectul integrat privind ?INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE, EXTINDERE RETEA DE DISTRIBUTIE APA POTABILA, INFIINTARE GRADINITA SI MODERNIZARE CAMIN CULTURAL, COMUNA DRAGANESTI, JUDETUL BIHOR?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborarea documentatiei de proiectare faza proiect tehnic, detalii de executie, documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor faza PT (inclusiv finalizarea investitiei) si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata executiei lucrarilor pentru Proiectul Integrat privind ?INFIINTARE RETEA DE CANALIZARE, EXTINDERE RETEA DE DISTRIBUTIE APA POTABILA, INFIINTARE GRADINITA SI MODERNIZARE CAMIN CULTURAL, COMUNA DRAGANESTI, JUDETUL BIHOR?, includ: a) Activitatile de proiectare fac referire la proiectul tehnic detaliat si va include printre altele toate documentele necesare (dupa cum ar fi caiete de sarcini, memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic in conformitate cu legislatia nationala si orice documentatie necesara pentru obtinerea autorizatiilor de construireb) Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii autorizatiilor, avizelor necesare executieic) Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii Autorizatiei de Construired) Asistenta tehnica din partea proiectantuluiDescrierea serviciilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini (cerintele beneficiarului) din cadrul prezentei documentatii de atribuire si in studiile de fezabilitate anexate.Valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): 372.968, 60 lei fara T.V.A. (din care total cheltuieli diverse si neprevazute: 10.968, 60 lei, reprezentand 3, 03%), respectiv 98.491, 76 euro fara TVA (la cursul BNR din data de 16.10.2008, adica 1 euro= 3, 7868 lei), din care: - Infiintare retea de canalizare: 327.635, 40 lei fara T.V.A.* proiect tehnic: 318.000 lei* cheltuieli diverse si neprevazute: 9.635, 40 lei, reprezentand 3, 03%- Extindere retea de distributie apa potabila: 29.878, 70 fara T.V.A.* proiect tehnic: 29.000 lei;* cheltuieli diverse si neprevazute: 878, 70 lei, reprezentand 3, 03%- Infiintare gradinita: 14.424, 20 lei fara T.V.A.* proiect tehnic: 14.000 lei* cheltuieli diverse si neprevazute: 424, 20 lei, reprezentand 3, 03%- Modernizare Camin Cultural: 1.030, 30 fara T.V.A* proiect tehnic: 1.000 lei* cheltuieli diverse si neprevazute: 30, 30 lei, reprezentand 3, 03%.
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 362, 000 - 372, 968.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberatain numele ofertantului in cuantum de 7.000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei - va fi mai mare cu 15 zile decat perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 105 zile.Nota: Garantiile de participare constituite in alta moneda se vor calcula la cursul leu/valuta al BNR din data de 20.08.2013, www.bnro.ro.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 prin una din urmatoarele modalitati, devenind anexa la contractul incheiat: 1. ordin de plata; 2. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; (Formular nr. 7)Garantia de buna executie se va elibera/restitui, dupa cum urmeaza: ? valoarea garantiei de buna executie aferenta proiectului tehnic si/sau detaliilor de executie, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.NOTA: Garantiile de buna executie constituite in alta moneda se vor calcula la cursul leu/valuta al BNR din data de 20.08.2013, www.bnro.ro.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Conditia 1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie privind eligibilitatea sau prezentarea a orice document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, in original (Formular 5.a).(In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens).Conditia 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit (indiferent de cuantumul acestora); in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal, in original (Formular nr.4.a).Nota: Daca autoritatea contractanta are suspiciuni cu privire la declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, are dreptul de a verifica si cere informatii organismelor competente.Conditia 3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in baza Ordinului 314/2010 intrat in vigoare la 20.10.2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurentaModalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere, in original (Formular nr. 3.a)Conditia 4: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica (inclusiv consilierii locali) sunt urmatoarele: primar: Banda Adrian Ovidiu; viceprimar: Sala Florin; contabil: Belejan Dorina, Secretar: Horge Vasile; consilier: Horge Adrian Vasile, Consilieri locali: Balint Vasile Radu, Bota Ioan Viorel, Bozga Florin Cosmin, Bunta Gheza, Cata Nicolae, Ciolac Alexandru Stefan, Dan Vasile Stefan, Haiduc Vasile, Horgiu Miron, Oras Ionut.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere, in original (Formular nr. 6.a)Conditia 5: Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice ? ANAF (buget consolidat) sau echivalent.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea certificat in copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul", copie legalizata sau original.Conditia 6: Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de primaria pe raza careia ofertantul isi are sediul social (sau echivalent).Modalitatea de indeplinire: Prezentarea certificat in copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul", copie legalizata sau original.NOTA: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In situatia in care procedura de emitere acestora nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, ofertantii pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin. 4 din HG nr. 925/2006 actualizata. In aceasta situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. 3 din Ord. 509/2011.- Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.Conditia 7: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata si semnataa de catre reprezentantul legal al ofertantului - ofertantul va completa Formularul 1.a;Aplicabilitate: 1. In cazul in care se depune oferta comuna, declaratiile, cazierele, certificatele, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat.2. In situatia in care din documentele solicitate la capitolul III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, reiese ca acesta se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 art. 181 sau de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art. 181 din OUG 34/2006, respectiv ale art. 97^1 din HG nr. 925/2006.3. In situatia in care cele declarate in cadrul Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta ofertantul in cauza va fi descalificat in baza punctului II.2 din certificatul in cauza.Nota: In cazul persoanelor juridice straine, autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.Pentru persoanele juridice romaneConditia 1: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca ofertantul este autorizat sa desfasoare activitatile specifice obiectului prezentei achizitii.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Nota: Din informatiile furnizare in certificatul constatator trebuie sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, conform Ord. 509/2011.Conditia 2: Ofertantul este Atestat ANRE ? tip B pentru ?proiectarea instalatiilor electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV.Modalitatea de indeplinire: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra de afaceri din care sa reiasa media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010), de cel putin 724.000 lei.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR la data de: 31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012, www.bnro.ro.Se vor prezenta bilanturile pe anii 2010, 2011, 2012 vizate si inregistrate la organele competente, copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura, stampila si data.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- O lista cu principalele servicii de proiectare pe ultimii 3 ani. Se precizeaza calitatea in care a participat la indeplinirea contractului, care poate fi de: contractant unic sau contractant conducator (lider de asociere), contractant asociat sau subcontractant.Se califica ofertantii care au realizat si dus la bun sfarsit: - servicii in ultimii 3 ani privind proiectare lucrari de alimentare cu apa similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri cu valoare cel putin de 29.000 lei fara TVA la nivelul unui contract, servicii prestate in ultimii 3 ani privind proiectare lucrari de canalizare similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri cu valoare cel putin de 318.000 lei fara TVA la nivelul unui contract, servicii prestate in ultimii 3 ani privind proiectare constructii civile (rezidentiale sau nerezidentiale) similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri cu valoare cel putin de 15.000 lei fara TVA la nivelul unui contract sau servicii prestate in ultimii 3 aniu la nivelul unui contract sau servicii prestate in ultimii 3 ani la nivelul a maxim doua contracte de servicii de proiectare, pe fiecare tip de lucrare in parte din cele care fac obiectul procedurii, in ultimii 3 ani cu o valoare totala cel putin egala cu suma de 362.000 lei fara TVA (proiectare lucrari de alimentare cu apa similare cu valoare cel putin de 29.000 lei fara TVA, proiectare lucrari de canalizare cu valoare cel putin de 318.000 lei fara TVA, proiectare constructii civile (rezidentiale sau nerezidentiale) cu valoare cel putin de 15.000 lei fara TVA)., Cerinta nr. 2 - Ofertantul dispune de personal suficient si satisfacator, de specialitate, personalul cu sarcini cheie si personalul calificat si necalificat pentru a asigura proiectare si executarea contractului.Vor fi nominalizate persoane pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele justificative, dupa cum urmeaza: Sef proiectExperienta profesionala specifica obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit: Participarea la proiectarea a cel putin un proiect/contract similar (proiectare retele edilitare si de gospodarie comunala - alimentare cu apa si/sau canalizare -, si/sau constructii civile, si/sau industriale, si/sau agricole).ArhitectArhitect cu diploma in Arhitectura si drept de semnatura (conform Legii nr. 184/2001 privind Organizarea si exercitarea profesiei de Arhitect. Legea profesiei de Arhitect).Inginer in domeniul geodeziei / topometriei /cadastrului: minim 1 persoanaAtestat in domeniul geodeziei / topometriei /cadastrului, atestat ANCPI, conform Legii cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996.Inginer instalatii electrice: minim 1 persoanaAtestat ANRE sau ELECTRICA, conform Legii energiei electrice si a gazelor naturale nr. 123 /2012., Inginer constructii edilitare si de gospodarie comunala: minim 1 persoanaPregatire profesionala si aptitudiniInginer cu diploma de licenta in specializarea constructii edilitare si de gospodarie comunala (alimentare cu apa si/sau canalizare)Experienta profesionala specifica obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit: Participarea la proiectarea a cel putin un proiect/contract similar (proiectare retele edilitare si de gospodarie comunala - alimentare cu apa si/sau canalizare -).Inginer de constructii civile: minim 1 persoanaPregatire profesionala si aptitudiniInginer cu diploma de licenta in specializarea constructii civile, industriale, agricole.Experienta profesionala specifica obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit: Participarea la proiectarea a cel putin un proiect/contract similar (proiectare constructii civile, si/sau industriale, si/sau agricole).Inginer instalatii sanitare, termice: minim 1 persoanaPregatire profesionala si aptitudiniInginer cu diploma de licenta in specializarea Inginerie instalatii sanitare, termiceExperienta profesionala specifica obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit: Participarea la proiectarea a cel putin un proiect/contract similar (proiectare instalatii sanitare, termice pentru constructii civile, si/sau industriale, si/sau agricole)., Cerinta 3: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, acordul acestuia/acestora, Cerinta 4: Acorduri/contracte de asociere (daca este cazul); Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formular 1.b*) a reprezentantului liderului asocierii din care sa rezulte ca in cazul in care asocierea va fi declarata castigatoare, pana la data semnarii contractului se va prezenta acordul de asociere in forma legalizata, conform Legii nr. 36/1995 - Legea Notarilor Publici, actualizata. Cerinta nr. 11) proiectare apa si canalizare? certificat ISO 9001:2008 ? sistem de management al calitatii pentru proiectare retele utilitare pentru fluide sau certificat echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor;? certificat ISO 14001:2005 - sistem de management de mediu pentru proiectare retele utilitare pentru fluide sau certificat echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor;2) proiectare constructii civile? Certificat ISO 9001:2008- sistem de management al calitatii pentru proiectare lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale sau certificat echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.? certificatul ISO 14001:2005 - sistemul de management de mediu pentru proiectare lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale sau certificat echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 23.12.2013 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer