Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare faza PT, DE, AT si lucrari de executie ?Retea publica de canalizare a apelor uzate menajere si statie de epurare in localitatile Icoana, Floru si Ursoaia, comuna Icoana, judetul Olt?


Detaliu pentru invitatia numarul 356555
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA ICOANA (PRIMARIA)
Numar invitatie: 356555/17.12.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare faza PT, DE, AT si lucrari de executie ?Retea publica de canalizare a apelor uzate menajere si statie de epurare in localitatile Icoana, Floru si Ursoaia, comuna Icoana, judetul Olt?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ICOANA (PRIMARIA)Cod fiscal: 5139795, Adresa: COMUNA ICOANA, JUDETUL OLT, Icoana, Telefon: 0249/483021, Fax: 0249/483011
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA ICOANA, JUDETUL OLT, Icoana, Romania, cod postal: 237225, telefon: +40 249483021, fax: +40 249483021, persoana de contact: DANIEL FLORIN DOROBANTU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Icoana, comuna Icoana, judetul Olt, strada Principala nr.42, sala de sedinte a Consiliului Local Icoana
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare faza PT, DE, AT si lucrari de executie ?Retea publica de canalizare a apelor uzate menajere si statie de epurare in localitatile Icoana, Floru si Ursoaia, comuna Icoana, judetul Olt?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dupa caz, fara a se limita la: Execu?ie canalizare: - execu?ie re?ele de canalizare;
- execu?ie sta?ie epurare;
- execu?ie sta?ii de pompare a apei uzate;
- execu?ie subtraversari, camine;
- servicii de proiectare faza PT, DE, AT;Ponderea cheltuielilor diverse ?i neprevazute reprezinta 10% din valoarea estimata a contractuluifara diverse ?i neprevazute(10068337 lei fara TVA).Suma aferenta cheltuielilor diverse ?i neprevazute este de 1006834 lei fara TVA (10% din 10068337 lei).
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 077, 719 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 150000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 . Echivalenta leu/ alta valuta pentru garantiile de participare depuse in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta ? copia documentului;Cont bancar: RO97TREZ5065006XXX003703sau- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Pentru a evita situatia in care este imposibila retinerea sumei prevazute la art.278^1 din OUG nr.34/2006, garantia de participare se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma fiind calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr.34/2006 si alin.(2) garantia de participare se va retine si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Perieteanu Gheorghe ? primar;Ancuta Gabriela ? viceprimar;Dorobantu Daniel ? secretar;Consilieri locali: Coman Ionut, Stavre Cristea, Popescu Daniela, Mandache Maria, Stefanescu Ioana, Zaharia Constantin, Rosioru Laurentiu, State Gheorghe, Radulescu Ilie, Sandulescu Valina Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Candidatul poate invoca si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006)pentru demonstrarea situatiei economico-financiare., Cerinta nr. 2Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu suma de20136674 leiDocumente relevante: - bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente pentru ultimii 3 ani dupa caz, sau orice alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare, Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat? lucrari de executie care sa fi avut ca obiect realizare lucrari similare in valoare cumulata de cel putin 9589604 lei;? ofertantul va demonstra ca in ultimii 3 ani a executat servicii de proiectare similare in valoare de cel putin 478733 lei fara TVA.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - certificari de buna executie (pentru lucrari), respectiv certificate/documente (pentru servicii) care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executieilucrarilor/prestarilor de servicii avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus, respectiv copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: - responsabil tehnic cu executia cu atestat MDRT conform Ordinului 777/2003 in domeniul IX ? Constructii edilitare si de gospodarie comunala;
- sef santier - studii superioare de lunga durata in domeniul ingineresc (constructii hidrotehnice sau instalatii in constructii) finalizate prin diploma de licenta sau echivalent si o experienta in domeniul studiilor- inginer instalatii in constructii sau inginer constructii hidrotehnice in pozitia de sef proiect servicii de proiectare;Ofertantii vor prezenta: angajamente de participare, CV personal tehnic, copii contracte de munca, diplome de studii, atestate, autorizatii. Pentru RTE se prezinta atestatul si/ sau legitimatia si dupa caz, declaratia de disponibilitate.3. Resurse materialea. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la principalele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari;In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Pentru realizarea investitiei ofertantul va trebui sa prezinte lista cu utilaje conform documentatiei economice din documenattia de atribuire.Lista cu utilajele si echipamentele solicitate , va fi insotita de, documente care sa ateste detinerea acestora in proprieta sau contrate de inchiriere/comodat etc. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat etc, se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie.b. Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conf art. 190 din OUG 34/2006Se va prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se va completa Formularul nr.16Informatii privind asocierea. Se va prezenta Acord de asociere daca este cazul. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire. Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Pret aferent ofertant
Timp de executie a serviciilor de proiectare faza PT, DE
15
Descriere: Timp executie PT, DE
Timp de executie a lucrarii
15
Descriere: Perioada executie lucrari
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.01.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.12.2013 09:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer