Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare faza PT, DE, AT si lucrari executie ?Extindere retea de alimentare cu apa, infiintare retea de canalizare, modernizare drumuri comunale, reabilitare, modernizare si dotare camin cultural si infiintare si dotare centru de zi pentru c


Detaliu pentru invitatia numarul 349583
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA ULMI (CONSILIUL LOCAL ULMI)
Numar invitatie: 349583/02.07.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare faza PT, DE, AT si lucrari executie ?Extindere retea de alimentare cu apa, infiintare retea de canalizare, modernizare drumuri comunale, reabilitare, modernizare si dotare camin cultural si infiintare si dotare centru de zi pentru copii (pentru activitati de tip ?after school?) in comuna Ulmi. Judetul Dambovita?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ULMI (CONSILIUL LOCAL ULMI)Cod fiscal: 4344651, Adresa: STR: PRINCIPALA, Ulmi, Telefon: 0245631082, Fax: 0245631082
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR: PRINCIPALA, Ulmi, Romania, cod postal: 137455, telefon: +40 631082, fax: +40 631082, persoana de contact: Ulmi, jud.Dambovita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR: PRINCIPALA, Ulmi, Romania, jud.Dambovita, cod postal: 137455
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare faza PT, DE, AT si lucrari executie ?Extindere retea de alimentare cu apa, infiintare retea de canalizare, modernizare drumuri comunale, reabilitare, modernizare si dotare camin cultural si infiintare si dotare centru de zi pentru copii (pentru activitati de tip ?after school?) in comuna Ulmi. Judetul Dambovita?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - Servicii de proiectare - faza PT, DE, CS- Servicii de asistenta tehnica din parte proiectantului pe toata perioada de derulare a investitiei- Lucrari de alimentare cu apa si canalizare- Lucrari de constructii de cladiri- Lucrari de reabilitare- Lucrari de drumuri
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 981, 389 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 190.000 lei. Contestatorului caruia ia fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC i se va retine cuantumul sumei calculate conformprevederilor art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, din garantia de participare. Data la care se va face echivalenta din lei in valuta va fi data publicarii invitatiei de participare.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO63TREZ2715006XXX000261 deschis la Trezoreria Targoviste, Beneficiar: Primaria Ulmi;
- se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta ? copia documentului.- un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari;(Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier fiscal2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: ing. Varzaru Nicolae - primarul comunei Ulmi , Predescu Stefan ? viceprimar , Paduroiu Mirela? secretar, Popescu Lacramioara? contabil , Nicoleta Ivan-inspector, precum si urmatorii consilieri locali : Carstea Robert Irinel, Costache Florea, Ene Gheorghe, Florea Nicolae, Florea Sebastian Madalin, Marin Ion, Mindilica Erzsike Eszti, Muresan Florina Ramona, Petre Ioan Valeriu, Popescu Gheorghe, Predescu Stefan, Puchianu Ion, Sirbu Victor. 1.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.Observatie: autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.2.Ofertantul trebuie sa detina aviz emis de de catre Biroul Roman de Metrologie Legala, pentru executarea activitatii de montare mijloace de masurare sau contract cu societate abilitata, in baza art. 3 alin . (2) OG nr. 20/1992, privind activitatea de metrologie, aprobata cu modificari si completari prin Legea 11/1994; HG 1660/ 2005 privind aprobarea instructiunilor de metrologie legala I.M.L. 6-05 ?Avize? art. 18 si art. 19; HG 193/ 2002 privind functionarea Biroului Roman de Metrologie Legala art. 2 lit.d). Este necesar la gospodaria de apa. Se vor depune documente justificative (copii ?conform cu originalul?)Se vor prezenta autorizatiile sau contractele de prestari servicii cu o societate abilitata in copie ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie egala sau mai mare de: 18.000.000 lei. Cifra de afaceri solicitata este globala in conformitate cu art. 185 lit. c din OUG 34/2006. Conversia cifrei de afacere se va exprima in lei /euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupului. Neprezentarea sau prezentarea in alta forma a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Se solicita urmatoarele documente: - copii bilant contabil din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Daca bilantul pe anul 2012 nu fost depus spre avizare catre Administratia Financiara, atunci se vor prezenta documente concludente aferente anului 2012 dinc are sa reiasa cifra de afaceri.In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 3. Resurse materialea. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la principalele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari;In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Pentru realizarea investitiei ofertantul va trebui sa prezinte lista cu urmatoarele utilaje si echipamente: ? echipamente proiectare (calculator desktop/laptop cu soft operare cu licenta);? ofertantul sa dispuna de programele necesare pentru elaborarea si editarea documentatiei tehnice ;? plotter? copiator, ? imprimanta? betoniere? autobasculante? autocamioane? buldoexcavatoare? miniexcavatoare? incarcatoare ? frontale? automacarale? vibrocompactoare? masinifasonat fier beton? vibratoare betoane? mai compactoare? pompe beton? placi vibrante? instalatii de foraj orizontal? masini de sudura polietilena cap la cap? masini de sudura polietilena electrofuziune? tronsoneoze conducte? laborator de incercari? autogudronatoare? repartizori ? finisori mixturi asfaltice? perii mecanice de curatire fundatii? pompe bitum roti dintate? sisteme de semnalizare zi/ noapteLista cu utilajele si echipamentele solicitate , va fi insotita de, documente care sa ateste detinerea acestora in proprieta sau contrate de inchiriere/comodat etc. Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat etc, se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie.b. Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conf art. 190 din OUG 34/2006Se va prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se va completa Formularul nr.16Informatii privind asocierea. Se va prezenta Acord de asociere daca este cazul. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire., Se va prezenta declaratie privind personalul muncitor de specialitate de care ofertantul dispune , din care sa rezulte ca ofertantul dispune de cel putin urmatorul personal : -sudori PEHD autorizat ISCIR-instalatori apa-canal-operatori utilaje.-macaragii atestatati ISCIR-soferi-zidari/ muncitori-dulgheri-fierari ? betonisti-electriciani-lacatusi conf. metalice-tinichigii-parchetariImportant: Se va face dovada calificarii personalului nominalizat cu prezentarea in copie a certificatelor sau atestarilor prin care le sunt recunoscute competentele profesionale specifice.Ofertantul va prezenta in copie ?conform cu originalul? urmatoarele documente: - diplome privind specializarea personalului- autorizatii/ certificate de atestare profesionala- angajament de participareRaspunderea asociatilor este solitara.In cazul asociatilor resursele umane se vor lua in considerare prin punerea lor in comun, iar in cazulsubcontractantilor acestia vor raspunde in functie de partea din contract pe care operatorul economici-a subcontractat-o.Angajamentul ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane din cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei., Etapa II ? nivel minim de executieManager de proiect ? cu atestatSef de santier ?inginer CFDPSef santier ? inginer constructii hidrotehnice/ instalatiiSef santier ? inginer constructii civilecu experienta profesionala prin implicarea ca sef de santier intr-un proiect(indiferent de domeniul proiectului) si/sau-implicarea intr-un proiect contract cu obiect similar obiectului contractului(indiferent de pozitia detinuta). Aceasta cerinta asigura realizarea lucrarilor pe santier si urmarirea realizarii acestora conform proiectului.Responsabil cu sanatatea si securitatea in munca(SSM) cu experienta sipregatire profesionala relevanta in aceasta calitate. Persoana respectiva trebuie sa fie certificata, in conformitate cu legislatia in vigoare.Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul II ? Constructii rutiere, drumuri si poduri. Persoana respectiva trebuie sa fie atestata pentru lucrarile in cauza care fac obiectul achizitiei, in conformitate cu legislatia in vigoare ? solicitarea respectiva asigura nivelul de calitate al executiei, conform prevederile Legii 10\1995 privind calitatea in constructii.Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul IX ? Constructii civile, industriale, agrozootehnice. Persoana respectiva trebuie sa fie atestata pentru lucrarile in cauza care fac obiectul achizitiei, in conformitate cu legislatia in vigoare ? solicitarea respectiva asigura nivelul de calitate al executiei, conform prevederile Legii 10\1995 privind calitatea in constructiiResponsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul IX ? Constructii edilitare si de gospodarie comunala. Persoana respectiva trebuie sa fie atestata pentru lucrarile in cauza care fac obiectul achizitiei, in conformitate cu legislatia in vigoare ? solicitarea respectiva asigura nivelul Legii 10\1995 privind calitatea in constructiiResponsabil tehnic cu sudura (RTS) cu pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate, in conformitate cu prescriptiile tehnice ISCIR referitoare la PE-HD.Responsabil (manager) calitate: absolvent studii superioare cu licenta, cu decizie interna de numire. Persoana respectiva trebuie sa fie certificata, in conformitate cu legislatia in vigoare.Responsabil (manager) protectia mediului: absolvent studii superioare cu licenta. Solicitarea are in vedere respectarea cerintelor referitoare la protectia mediuluiimpuse de catre legislatia in domeniu in vigoare la momentul derularii contractului.Responsabil managementul deseurilor: persoana desemnata absolventa a cursurilor de specialitate care sa asigure indeplinirea obligatiilor prevazute de Legea 211/ 2011 privind regimul deseurilor .- Inginer electrician autorizat ANRE gradul II A, II B, 2. Resurse umanea. Ofertantul va prezenta informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani respectiv se va completa Formular nr.15 ? Resurse;b. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la pregatirea profesionala (studii si calificare) a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari;c. Se vor anexa CV si copii certificate ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari.d.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).e.Cerinta poate fi indeplinita si de un tert sustinator conf art. 190 din OUG 34/2006.Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Ofertant ca fiind strict necesara indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului).Se va prezenta declaratie privind personalul tehnic de specialitate de care ofertantul dispune , din care sa rezulte ca ofertantul dispune de cel putin urmatorii specialisti : Etapa I ? nivel minim de proiectare1) Inginer proiectare drumuri, absolvent de studii superioare tehnice, profilconstructii drumuri si poduri, cu experienta profesionala in cel putin o lucrare similara;2) Inginer proiectare, absolvent de studii superioare tehnice, profil constructii civile, cu experienta profesionala intr-un proiect similar;3) Inginer proiectare, absolvent de studii superioare tehnice, profil hidro/ instalatii, cu experienta profesionala intr-un proiect similar;4) Arhitect autorizat, absolvent de studii superioare tehnice, cu experienta profesionala intr-un proiect similar;, Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele: - Declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, inclusiv pana la data limita de depunere a ofertelor- Declaratie privind principalele prestari de servicii executate in ultimii 3 ani din care sa rezulte ca ofertantul a executat servicii de proiectare pentru investitii similare faza PT+DE+CS+ATExperienta similara: Cerinta 1 ? Alimentare cu apaPt. Executie: un contract avand ca obiect lucrari similare in valoare de minim 200.000 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani;Pt. Proiectare: un contract avand ca obiect servicii similare in valoare minima de 11.000 lei fara TVA realizatain ultimii 3 ani; Sau un contract proiectare + executie lucrari similare in valoare minima de 220.000 leifara TVA (care sa contina serviciile solicitate);Continuare Cerinta 1: - Retea canalizarePt. Executie: uun contract maxim 2 avand ca obiect lucrari similare a caror valoare cumulata de minim5.000.000 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani;Pt. Proiectare: un contract avand ca obiect servicii similare in valoare minima de 190.000 lei fara TVA realizatain ultimii 3 ani; Sau un contract proiectare + executie lucrari similare in valoare minima de 5.190.000 lei fara TVA (care sa contina serviciile solicitate);Continuare Cerinta 1: - DrumPt. Executie: un contract avand ca obiect lucrari similare in valoare de minim 2.100.000 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani;Pt. Proiectare: un contract avand ca obiect servicii similare in valoare minima de 16.000 lei fara TVA realizatain ultimii 3 ani; Sau un contract proiectare + executie lucrari similare in valoare minima de 2.116.000 lei fara TVA (care sa contina serviciile solicitate);Continuare Cerinta 1: - Reabilitare camin culturalPt. Executie: un contract avand ca obiect lucrari similare in valoare de minim 500.000 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani;Pt. Proiectare: un contract avand ca obiect servicii similare in valoare minima de 18.000 lei fara TVA realizatain ultimii 3 ani; Sau un contract proiectare + executie lucrari similare in valoare minima de 518.000 lei fara TVA (care sa contina serviciile solicitate);Continuare Cerinta 1: - Centru de zi pentru copiiPt. Executie: uun contract maxim 2 avand ca obiect lucrari similare a caror valoare cumulata este de minim 900.000 lei fara TVA executata in ultimii 5 ani;Pt. Proiectare: un contract avand ca obiect servicii similare in valoare minima de 37.000 lei fara TVA realizatain ultimii 3 ani; Sau un contract proiectare + executie lucrari similare in valoare minima de 937.000 lei fara TVA (care sa contina serviciile solicitate);Pentru acest/aceste contract/contracte se vor prezenta: - certificate/documente care sa confirme executia lucrarilor din partea beneficiarilor fiecarui contract prezentat ca experienta similara in scopul indeplinirii cerintei nr. 1.Ofertantul va prezenta declaratia si lista principalelor lucari similare executate in ultimii 5 ani , respectiv 3 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent ca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul., Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
120
Descriere: Componenta financiara
Timp de executie serviciilor de proiectare
16
Descriere:
Timp de executie a lucrarii
24
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2013 09:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer