Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare faza PT, DE, documentatie obtinere avize, acorduri,autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru Sistem centralizat de alimentare cu apa, comuna Vedea, satele Dulceanca si Albesti, judetul Teleo


Detaliu pentru invitatia numarul 334440
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA VEDEA (PRIMARIA)
Numar invitatie: 334440/29.08.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare faza PT, DE, documentatie obtinere avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru Sistem centralizat de alimentare cu apa, comuna Vedea, satele Dulceanca si Albesti, judetul Teleorman
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA VEDEA (PRIMARIA)Cod fiscal: 6826851, Adresa: SAT VEDEA, COM. VEDEA, JUD. TELEORMAN, Vedea, Telefon: 0247337901, Fax: 0247337901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT VEDEA, COM. VEDEA, JUD. TELEORMAN, Vedea, Romania, cod postal: 147430, telefon: +4 0247337901, fax: +4 0247337901, persoana de contact: GEORGE RADU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI VEDEA din SAT VEDEA, COM. VEDEA, JUD. TELEORMAN, Romania, cod postal: 147430
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare faza PT, DE, documentatie obtinere avize, acorduri, autorizatii, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru Sistem centralizat de alimentare cu apa, comuna Vedea, satele Dulceanca si Albesti, judetul Teleorman
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sistem centralizat de alimentare cu apa, Comuna Vedea, Satele Dulceanca si Albesti, Judetul Teleorman
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 221, 158 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
80000 lei.1.Garantia poate fi constituita conform prevederilor art.86 din HG nr.925/2006.2. Contul Primariei Vedea : RO35TREZ6085006XXX001599 deschis la trezoreria Rosiori de Vede.c). Conform art. 16 alin.(2) intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, au obligatia de a face dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie, conform precizarilor din aceasta lege.d). Pentru a putea beneficia de prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea intreprinderile mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, este necesar ca toti asociatii sau subcontractantii sa faca dovada ca reprezinta o intreprindere mica sau mijlocie.e). Garantia de participare se va constitui numai in lei si va avea o perioada de valabilitate cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 7 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin depunerea sumei la casieria Primariei Vedea.Garantia de buna executie se va restitui dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie;Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006.Mod de dovedire: Se va atasa Anexa nr. 10- DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic completata.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006Mod de dovedire: i) Se va atasa Anexa nr. 10- DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic completata.ii) Se vor atasa certificate , eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale scadene in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.- certificat de participare cu oferta independenta cf. Ord. ANRMAP 314/2010- declaratie pe propria rasp. privind neincadrarea in prevederile art.69'1din OUG nr.34/2006. Persoane responsabile cu atribuirea contractului din partea Autoritatii Contractante suntde completat cu personalul din primarie responsabil cu aceasta licitatie sunt : Draghici Aurel-PRIMAR, Radu George-RESP ACHIZIT, BIBILOIU TATIANA- CONTABIL, PREDA ELENA- SECRETAR, PREDA IOAN, DIACONU IOAN, MILITARU FLORIAN, NITU FLORIAN, DUMITRU VALENTIN, NITU DUMITRU, FISCU VOICU, PIRVAN ILIE, ILIE STELIAN, PETRE TUDOREL, IEPURE IOAN- CONSILIERI LOCALI - Persoane juridice/fizice romane1a) Cerinta obligatorie;Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati, si sa aiba inregistrate domeniile de activitate ce urmeaza a fi realizate.Mod de dovedire: ) Cerinta obligatorie;Se va atasa Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.Acesta trebuie sa cuprinda urmatoarele date: a)denumirea operatorului economic si toate datele de identificare; b)codul unic de inregistrare; c)sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d)structura actionariatului; e)numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; f)domeniul de activitate principal; g)domeniile de activitate secundare;Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.- Persoane juridice /fizice straineSe solicita indeplinirea acelorasi cerinte ca la persoanele juridice romane, acestea trebuind sa prezinte documente echivalente celor solicitate persoanelor juridice romane, in copie si traducere certificata.Firma de proiectare va fi atestata in elaborarea documentatiilor pentru fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si autorizatiei degospodarire a apelor conform Ordinului nr. 1671/25.10.2007 sau va prezenta contract de asociere sau subcontractare cu o firma atestata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CIFRA DE AFCERI GLOBALA pe ultimii 3 ani, sa fiemai mare decat 4200000 lei .Valorile vor fi exprimate in lei, iar pentru echivalenta se sa va avea in vedere cursul mediu anul lei/euro comunicat de BNR/BCEDate privindsituatiile financiare anuale pe anii 2009, 2010 si 2011 (bilanturilecontabilela 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011 impreuna cu anexele la bilanturi, inregistrate la Administratia financiara).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Oferttreb sa disp de echipamente si bunuri necesare indepliniri contr.Decl pe propria rasp priv preg prof, calif si studiile pers responsabil pentru exec lucrarilor.Proiect: pers calif in intocmirea doc teh? ing instalatii pt constructii, ing hidrotehnician, arh/ing constructorExe: Sef de santier studii medii/superioare in domeniul constructiilor, Pers calif ? ptr. lucrarile specifice contr ? montatori conducte, sudori , etc.Persautorizat sudura PEHD ? 1 persoanaResp RTE in constructii edilitareAnexa nr. 13? DECL priv utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice completata.Anexa nr. 14 ? Decl priv efectivul mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conducere completat.Anexa nr. 17- Inf ref la pers de conducereCVpentru specialistii ang in contract din care trebuie sa reiasa pozitia propusa in cadrul contractului completat pentru fiecare pers.Decl de disponibilitateCopii dupa dipl, adev, autoriz/certif, contr de munca/prest serv, Experienta similara dupa cum urmeaza : -min un contr- max 3 contr de proiectare a caror valoare sa fie de minim 286000 lei si unul- max 3 contract de exe retea apa a caror valoare sa fie de minim 3914000 lei, ori prez min un contr ? max 3 contr de proiectare si executie a caror valoare sa fie de cel putin 4200000 leiAnexa nr. 16 - Decl priv lista princip LUCRARI EXE, contr de lucrari , contr de servicii, p-v de receptie (lucrari), p-v de predare?primire (proiectare). Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 valabil la data deschiderii ofertelorCertificat de atestare privind sistemul calitatii ISO-9001 valabil la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Pentru oferta admisibila cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 60 de puncte; Pentru o alta oferta admisibila decat cea cu cel mai mic pret punctajul se acorda astfel: PPO ?n? = (Cel mai mic pret oferit/ Pretul ofertei ?n?) x 60 de puncte
Durata de elaborare a proiectului tehnic (inclusiv Caiete de sarcini, Detalii de executie, Documentatii pentru avize, acorduri, autorizatii)
25
Descriere: Pentru oferta admisibila cu cea mai mica durata de elaborare a Proiectului tehnic se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 20 de puncte; Pentru o alta oferta admisibila dacat oferta cu cea mai mica durata de elaborare a Proiectului tehnic, punctajul se acorda astfel: DEPT ?n? = (Cea mai mica durata de elaborare a Proiectului tehnic/ Durata de elaborate a Proiectului tehnic a ofertei ?n?) x 20 de puncte. Durata maxima este de 60 zile calendaristice, iar ofertele cu o durata de elaborare a Proiectului tehnic mai mica decat 10 de zile calendaristice nu vor fi punctate suplimentar.
Durata de executie a lucrarilor
25
Descriere: Pentru oferta admisibila cu cea mai mica durata de executie se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 20 de puncte; Pentru o alta oferta admisibila dacat oferta cu cea mai mica durata de executie punctajul se acorda astfel: PDE ?n? = (Cea mai mica durata de executie/ Durata de executie a ofertei ?n?) x 20 de puncte. Durata maxima este de 24 luni, iar ofertele cu o durata de executie mai mica decat 6 luni nu vor fi punctate suplimentar.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer