Achizitie publica - Servicii de proiectare faza PT, DE si AT si lucrari executie ?Extindere retea de canalizare in comuna Boteni?
Detaliu pentru invitatia numarul 356938
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356938/15.01.2014
Denumire contract: Servicii de proiectare faza PT, DE si AT si lucrari executie ?Extindere retea de canalizare in comuna Boteni?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BOTENI (PRIMARIA COMUNEI BOTENI)Cod fiscal: 4318431, Adresa: Judetul Arges, comuna Boteni, sat Boteni, nr.548, cod postal 117130, Boteni, Telefon: 0248295299, Fax: 0248295299
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Judetul Arges, comuna Boteni, sat Boteni, nr.548, cod postal 117130, Boteni, Romania, cod postal: 117130, telefon: +40 0248295299, fax: +40 0248295299, persoana de contact: BOGDAN VIJAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Boteni , judetul Arges , comuna Boteni , Judetul Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare faza PT, DE si AT si lucrari executie ?Extindere retea de canalizare in comuna Boteni?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare faza PT, DE si AT si lucrari executie ?Extindere retea de canalizare in comuna Boteni?
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 414, 953 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 63000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Echivalenta leu/ alta valuta pentru garantiile de participare depuse in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO61TREZ0475006XXX001381, beneficiar: primaria comunei Boteni, cod fiscal: 4318431 ? se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta ? copia documentului sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Modul de constituire a garantiei de buna executie este sub forma: - unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006- prin depunerea la casierie a unor sume in numerar ( in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare);sau- retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 4 )3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Vasile Leau ? primar;Constantin Popescu ? viceprimar;Mares Dorina ? contabil;Valentin Ionut Bidilica ? secretar;Consilieri locali: Andreoiu Gheorghe, Arsene Nicolae, Banica Ion, Cretu Nicolae, Leau Ion, Mares Ion, Moldoveanu Vasile, Popescu dumitru, Rujan Ionela Giniola, Zarnescu Marian Florin Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de4222872 leiDocumente relevante: - bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente pentru ultimii 3 ani dupa caz, sau orice alte documente echivalente., In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind asocierea. Se va prezenta Acord de asociere daca este cazul. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze.In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire., Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani, inclusiv pana la data limita de depunere a ofertelor ca a executat cel putin un contract care sa fi avut ca obiect realizarea de lucrari similare in valoare de cel putin 4022872 lei fara TVA, iar pentru calculul echivalentei leu/ alta valuta se va lua in calcul cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Ofertantul va demonstra ca in ultimii 3 ani, inclusiv pana la data limita de depunere a ofertelor a executat cel putin un contract care sa fi avut ca obiect servicii de proiectare, valoarea contractului fiind de cel putin 160000 lei fara TVA, iar pentru calculul echivalentei leu/ alta valuta se va lua in calcul cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parteOfertantul va demonstra ca in ultimii 3 ani, inclusiv pana la data limita de depunere a ofertelor a executat cel putin un contract care sa fi avut ca obiect servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului, valoarea contractului fiind de cel putin 40000 lei fara TVA, iar pentru calculul echivalentei leu/ alta valuta se va lua in calcul cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar;
- certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari;, Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8A, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formular nr. 8B si Formular nr. 6., Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: - inginer/ subinginer instalatii in constructii sau inginer constructii hidrotehnice in pozitia de sef de santier;
- RTE atestat MPLAT conform Ordinului 777/2003 in domeniul IX - constructii edilitare si de gospodarie comunala;
- sef proiect cu studii studii superioare in domeniul constructilor;Ofertantii vor prezenta: angajamente de participare, CV personal tehnic/ diplome de studii/ atestate/ autorizatii, copii contracte de munca. Pentru RTE se prezinta atestatul si/ sau legitimatia si dupa caz, declaratia de disponibilitate Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Timp de executie a serviciilor de proiectare
15
Descriere:
Timp de executie a lucrarii
15
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.01.2014 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.01.2014 19:09