Achizitie publica - SERVICII DE PROIECTARE FAZA PT DE SI EXECUTIE PRIMA INFIINTARE A RETELEI PUBLICE DE APA IN SATUL BANEASA COMUNA BANEASA JUDETUL GIURGIU
Detaliu pentru invitatia numarul 341582
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341582/07.01.2013
Denumire contract: SERVICII DE PROIECTARE FAZA PT DE SI EXECUTIE PRIMA INFIINTARE A RETELEI PUBLICE DE APA IN SATUL BANEASA COMUNA BANEASA JUDETUL GIURGIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BANEASA (Consiliul Local Baneasa)Cod fiscal: 5182140, Adresa: Comuna Baneasa, judetul Giurgiu, Baneasa, Telefon: +40 0246285101, Fax: +40 0246285101
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Baneasa, judetul Giurgiu, Baneasa, Romania, cod postal: 087010, telefon: +40 0246285101, fax: +40 0246285101, persoana de contact: ELENA MARES
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Baneasa Judetul Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PROIECTARE FAZA PT DE SI EXECUTIE PRIMA INFIINTARE A RETELEI PUBLICE DE APA IN SATUL BANEASA COMUNA BANEASA JUDETUL GIURGIU
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE PROIECTARE FAZA PT DE SI EXECUTIE PRIMA INFIINTARE A RETELEI PUBLICE DE APA IN SATUL BANEASA COMUNA BANEASA JUDETUL GIURGIU
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 282, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 85.640 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este valabila 90 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor . In cazul ofertantilor car fac dovada ca sunt IMM-uri garantia se reduce la 50%.Garantia de participare poate fi constituita prin toate formele admise de lege.In masura in care un ofertant depune o contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor , in conditiile art. 278 1 din OUG 34/2006 suma retinuta va fi in cuantum de :7.988, 20 lei .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5% din valoarea de atribuire a contractului.In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri garantia de buna executie se va reduce la 50%.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin.(1)-(3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si HGnr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratieprivindcalitatea de participant la procedura - completata in conformitate cu Formularul 12 C din Sectiunea Formulare. In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat. Acord de asociere - Numai in cazul participarii la procedura in calitate de asociati. Se va prezenta in original.In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat. Declaratie privind neancdrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 -completata in conformitate cu Formularul 12 I -aceasta va fi depusa si de tertul sustinator daca este cazul . In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat. Declaratie privind eligibilitatea -completata in conformitate cu Formularul 12 A din Sectiunea Formulare. ?aceasta va fi depusa si de tertul sustinator daca este cazul. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 -completata in conformitate cu Formularul 12 B din Sectiunea Formulare. ?In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat.Acest document va fi solicitat si tertului sustinator daca este cazul .Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat; se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local; se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat. Certificat de participare cu oferta independenta- Se va completa Formularul 12 D din sectiunea Formulare conformOrdinuluiANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta . Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006 - Se va completa de catre ofertant in Formularul 12 F din Sectiunea Formulare ? in original Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritati contractante conform art. 69 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare :1. Rotaru Ion Viorel- primar ; 2. Martin Virgil Marian ? viceprimar - presedintele comisiei ; 3. Gasca Gheorghe ? membru ; 4. Talpeanu Dumitru ? membru , 5. Barascu Banica ? consilier local , 6. Tarpan Alexandru consilier local , 7. Buturuga Eugenconsilier local , 8. Moncea Florea consilier local , 9. Sararu Mares Adrian consilier local , 10. Albu Marian consilier local , 11. Ilie Vasile consilier local , 12. Popescu Marin consilier local , 13. Mardale Florica consilier local , 14. Tudorache Dorel consilier local , 15. Gogoreanu Costel Cristian consilier local , 16. Belicu Sandu Danut consilier local. Certificat constatator (original/copie legalizata/conform cu originalul), emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial.Nota : in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat initial cerificate in copie cu mentiunea "conform originalului" va avea obligatia, pe baza solicitarii autoritatii contractante, sa prezinte pana la incheierea raportului de atribuire, documentele in original sau copie legalizata .In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente - copie ;In cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat., completare formular B2cifra de afaceri medie globalape ultimii 3 ani minimum: 8.000.000 lei. In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM-uri, acest indicator se va reduce la jumatate.In cazul asocierii se va ompleta formularul B2 de catre fiecare asociat, astfel incat, in solidar, prin cumul, cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, sa fie de minimum 8.000.000 lei.Cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNRpentru cei 3 ani : Anul 2011 1 EURO =4, 2379 lei , Anul 2010 1 EURO = 4, 2099 lei , Anul 2009 1 Euro = 4, 2373 lei, Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare , disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit , prin care sa faca dovada ca detin acces la finantare in suma de 1.070.500 Leipentru o perioada de 2 luni.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani conform formularului 12F si Anexa la formularul 12F? In cazul asocierii conditia se va indeplini in mod cumulativ., Minim uncontract de lucrari, similar cu obiectul prezentei achizitii pubice a carei valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 3.800.000 fara TVA;Se solicita completarea Formularului 12F1, Minim un contract de proiectare, cu obiect similar cu obiectul prezentei achizitii pubice a carei valoare sa fie mai mare sau cel putin egala cu 250.000 fara TVA.Lucrarile similare vor fi demonstrate de documente doveditoare: contracte de executie si procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor.In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul va prezenta paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, pagina finala cu semna, Se solicita recomandarii distincte , atat pentru proiectare cat si pentru executie, vizate de beneficiarul lucrarii ? completare formular 12F2, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiPentru realizarea investitiei ofertantul va trebui saprezintelista cu urmatoareleutilaje si echipamente-Repartizator mixturi asfaltice ;
-Statie de sortare;
- Autobasculante ;
-Buldozer ;
-Buldoescavator ;
-Escavator ;
-Autogreder ;
-Cilindri compctori ;
-Incarcator WOLA ;
-Automacara ;
-Laborator de gradul II .Lista cu utilajele si echipamentele solicitate , va fi insotita de , documente care sa ateste detinerea acestora inproprieta sau contrate de inchiriere/comodat etc . Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/laborator etc, pe langa posibilitatea prezentarii unui contract de inchiriere/comodat etc , se va permite prezentarea altor documente care sa faca dovada punerii la dispozitie, Se va completa formularul 12G si anexa la formularul 12GIn cazul asocierii se va prezenta de catre fiecare asociat., Se va completa formularul 12I. Va fi insotita de CV-uri si copii alediplomelorpersonalului cheie pentru acest contract.Se va prezenta echipa de proiectare si executie, astfel: - 1 coordonator proiectare -inginer constructii ;
- 1 responsabil tehnic cu executia, atestat;
- 1 responsabil cu controlul calitatii ;
- 1 responsabil cu protectia muncii, sanatatea muncii si PSI.Pentru R.T.E. se vor prezenta: - autorizatie si legitimatie vizate la zi ? in copie;
- Declaratie pe propia raspundere privind relatia de colaborare;
- Declaratie de disponibilitate.In cazul asocierii se va prezenta de catre unul dintre asociati. Documente care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001, se solicita si pentru lucrari de proiectare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie saprezinte aceste documente, Documente care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management de mediu conform conditiilor din standardul ISO 14 001, Se solicita, pentru lucrarile de proiectare, documente care sa ateste ca ofertantulare implementat si mentine un sistem de management de mediu conform conditiilor din standardulISO 9 001 SI 14 001.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie saprezinte aceste documente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: punctajul pentru factorul de evaluare "pret" se acorda astfel: pentru cel mai scazut dintre preturi (justificat) se acorda punctajul maxim alocat pentru factorul de evaluare restectiv: pentru celelalte preturi punctajul se acorda astfel: P(n)=pret minim x nr. puncte alocate /pret (0). rezultatul inmultirii dintre pret minim si numar puncte alocate se imparte la pretul oferat unde: P(n)-punctajul ofertantului ; pret minim - pret cel mai mic ofertat; pret (0) - pretul aferent ofernatului pentru care se calculeaza punctajul
timp de executie a seriviciilor de proiectare
15
Descriere: punctajul pentru factorul de evaluare "timp de executie a serviciilor de proiectare" se acorda astfel : pentru cel mai scazut timp de executie al proiectarii (justificat) se acorda punctajul maxim alocat pentru factiorul d eevaluare restectiv. pentru celelalte durate de executie a proiectarii prezentate punctajul se acorda astfel: Tp (n) = timp minim x nr. puncte alocate /timp de eexecutie p(0). rezultatul inmultirii dintre timp minim si nr puncte alocate se imparte la timpul de executie ofertat unde : Tp (n) - punctajul ofertantului la proiectare ; ;timp minim - cel mai scazut timp de proiectare propus; timp (0)- timp de executie a proiectarii propus de ofernatul pentru care se calculeaza punctajul. nota: timp minim acceptat pentru realizarea serviciului de proiecatare 10 (zece) zile. timp maxim acceptat pentru realizare serivciului de proiecatre 20(douazeci) zile.
timp de executie al lucrarilor
15
Descriere: punctajul pentru factorul de evaluare "timp de executie al lucrarilor " se acorda astfel: pentru cel mai scazut timp de executie (justificat) se acorda punctajul maxim alocat pentru factorul de evaluare respectiv. pentru celelate durate de executie prezentate punctajul se acorda astfel: T(n) = timp minim x nr. puncte alocate / timp de executie (0); rezultatul inmultirii dintre timp minim si nr puncte alocate se imparte la timpul de executie oferatat unde: T(n)- punctajul oferatantului; timp minim- cel mai scazut timp de executie propus; timp (0) - timp de executie propus de ofertantul pentru care se calculeaza punctajul. Nota: timp minim acceptat pentru executia lucrarilor 2(doi) luni. timp maxim acceptat pentru executia lucrarilor 8(opt) luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.01.2013 08:01