Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare faza PT, DE si lucrari executie ?Extinderea si reabilitarea sistemului de alimentare cu apa sat Valeni comuna Salatrucu?


Detaliu pentru invitatia numarul 340162
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SALATRUCU (CONSILIUL LOCAL)
Numar invitatie: 340162/27.11.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare faza PT, DE si lucrari executie ?Extinderea si reabilitarea sistemului de alimentare cu apa sat Valeni comuna Salatrucu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SALATRUCU (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 4122027, Adresa: SALATRUCU, Salatrucu, Telefon: 0248-545013 ; , Fax: 0248-545145
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SALATRUCU, Salatrucu, Romania, cod postal: 117635, telefon: +40 0248545013, fax: +40 0248545145, persoana de contact: EMILIAN BARBU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Salatrucu, judetul Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare faza PT, DE si lucrari executie ?Extinderea si reabilitarea sistemului de alimentare cu apa sat Valeni comuna Salatrucu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extinderea si reabilitarea sistemului de alimentare cu apa: captare in satul Valeni;rezervoare de inamagazinare;conducta de aductiune;statie de clorinare;grup de exploatare;inlocuire retele de distributie;extindere retele de distributie;recuperare retea de otel pentru utilizarea la constructii de podete;refacerea drumurilor pe care s-a montat conducta de distributie prin pietruirea drumurilor;montare trotuare pe drumul judetean pe ambele parti ale drumului;montare sistem de monitorizare si achizitie de date tip SCADA pentru asigurarea mentenantei sistemului
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 207, 566 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 42000 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 din OUG nr. 34/2006 Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO 44TREZ0485006XXX001043 deschis la Trezoreria Curtea de ARGES, cod fiscal: 4122027 ? se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta ? copia documentului. - instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari (Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) / Cazier judiciar al operatorului economic 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) 3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 ) 4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 ) Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Langer Nicolae ? primar; Olteanu Constantin ? viceprimar; Apostolescu Georgeta ? contabil; Ghinescu Gheorghe ? secretar; Barbu Emilian ? consilier juridic; Consilieri locali: Apostu Nicolae, Ciolovan Alexandru, Iancu Ion Adrian, Nita Constantin Viorel, Ograda Constantin, Mutu Doru, Radulescu Vasilica, Popa Gheorghe Viorel, Gavan Ion, Tudose Nicolae Catalin. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Pentru persoanele juridice straine Documente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do) - Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului in suma de4207566 leiDocumente relevante: - bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente., cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani pentru lucrari si ultimii 3 ani pentru servicii a executat urmatoarele: ? cel putin un contract similar de executie alimentare cu apa in valoare de 3700000 lei? cel putin un contract similar de executie sisteme de monitorizare si achizitie tip SCADA sau similar in valoare de 210000 lei;? cel putin un contract de servicii de proiectare in valoare de 230000 lei care sa fi avut ca obiect servicii proiectare faza PT, DE pentru retele de distributie, aductiune, captare, inmagazinare si sistem de monitorizare si achizitie tip SCADA sau similar pentru lucrarile de alimentare cu apa., Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor; - procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.- recomandare certificata de beneficiar; - certificate buna executie pentru lucrari si /sau servicii in care sa se mentioneze lucrarile executate in cadrul contractului de lucrari si/sau servicii semnate de beneficiar., Informa?ii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, inten?ia sa o subcontracteze. In cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situa?ia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanc?iunea excluderii din procedura de atribuire., Ofert trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului: - Inginer constructii hidrotehnice sau inginer instalatii in constructii ? studii superioare de lunga durata in domeniul ingineresc (constructii hidrotehnice sau instalatii in constructii), participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie alimentare cu apa in pozitia de sef de santier;
- Inginer Inginer constructii hidrotehnice sau inginer instalatii in constructii ? studii superioare de lunga durata in domeniul ingineresc (constructii hidrotehnice sau instalatii in constructii), participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie alimentare cu apa in pozitia de responsabil tehnic cu executia, - Inginer instalatii electrice, electronica sau automatizari? studii superioare de lunga durata in domeniul ingineresc (instalatii in constructii, electronica sau automatizari) si atestat ANRE tip B, participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de executie alimentare cu apa in pozitia de inginer instalatii electrice si automatizare SCADA- Personal de executie: muncitori necalificati si calificati - Inginer instalatii in constructii studii superioare de lunga durata in domeniul ingineresc (instalatii in constructii), participarea pe parcursul profesional la cel putin un contract de proiectare alimentare cu apa in pozitia de sef de proiectOfertantii vor prezenta : angajamente de participare in forma autentica, copii contracte de munca, CV personal tehnic, insotite de diplome de studii, atestate, autorizatii si certificari ale beneficiarilor pentru dovedirea experientei similare. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara. Punctajul pentru factorul pret se acorda astfel: Pentru cel mai scazut dintre preturi (justificat) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. Pentru celelalte preturi punctajul se acorda stfel: P(n)=Pret minim x nr.puncte alocate /pret(0) unde: P9n)- punctajul ofertantului, Pret minim - pretul cel mai mic ofertat, Pret(0) - pretul aferent ofertantului pentru care se calculeaza punctajul
Timp de executie serviciilor de proiectare
15
Descriere: Punctajul se acorda astfel: Pentru cel mai scazut timp de executie a proiectarii (justificat)se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. Pentru celelalte durate de executie a proiectarii prezentate punctajul se acorda astfel: T(n)= Timp minim x nr. puncte alocate/Timp de executie p(0) unde: Tp(n) - punctajul ofertantului la proiectare, Timp minim - cel mai scazut timp de proiectare propus, Timp(0) - Timp de executie la proiectare propus de oferatntul pentru care se calculeaza punctajul. Nota: Timpul minim de proiectare sub care oferta nu va fi puncatata suplimentar este de 20 zile si timpul maxim acceptat de proiectare, peste care oferta va fi declarata neconforma este de 60 de zile.
Timp de executie a lucrarii
15
Descriere: Punctajul se acorda astfel: Pt cel mai scazut timp de executie( justificat) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv. Pt celelalte durate de executie punctajul se acorda asfel: T(n) = Timp minim x numar de puncte alocate/Timp de executie (0) unde: T(n) - punctajul ofertantului, Timp minim - cel mai scazut timp de executie propus, Timp(0) - Timp de executie propus de ofertantul pentru care se calculeaza punctajul. Nota: Timpul minim de executie sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 120 zile si timpul maxim acceptat de executie, peste care oferta va fi declarata neconforma este de 365 de zile
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 18:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer