Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE PROIECTARE FAZA PT SI EXECUTIE EXTINDERE ALIMENTARE CU APA IN COMUNA PAUSESTI MAGLASI, JUDETUL VALCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 340127
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA PAUSESTI MAGLASI
Numar invitatie: 340127/26.11.2012
Denumire contract: SERVICII DE PROIECTARE FAZA PT SI EXECUTIE EXTINDERE ALIMENTARE CU APA IN COMUNAPAUSESTI MAGLASI, JUDETUL VALCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PAUSESTI MAGLASICod fiscal: 2540643, Adresa: JUDETUL VALCEA, LOCALITATEA PAUSESTI-MAGLASI, STR.PRINCIPALA, Pausesti-Maglasi, Telefon: 0250776541, Fax: 0250776541
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: JUDETUL VALCEA, LOCALITATEA PAUSESTI-MAGLASI, STR.PRINCIPALA, Pausesti-Maglasi, Romania, cod postal: 247470, telefon: +40 250776533, fax: +40 250776533, persoana de contact: ELENA BOJIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: JUDETUL VALCEA, LOCALITATEA PAUSESTI-MAGLASI, STR.PRINCIPALA, Pausesti-Maglasi, Romania, cod postal: 247470
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PROIECTARE FAZA PT SI EXECUTIE EXTINDERE ALIMENTARE CU APA IN COMUNAPAUSESTI MAGLASI, JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SERVICII DE PROIECTARE FAZA PT SI EXECUTIE EXTINDERE ALIMENTARE CU APA IN COMUNAPAUSESTI MAGLASI, JUDETUL VALCEA
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 633, 529 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 45.000, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este 90 de zile. In cazul ofertantilor din categoria IMM garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in condiitiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mentionate mai sus. Contul in care se poate depune garantia de participare este RO32TREZ6715006XXX006865, deschis la Trezoreria Ramnicu Valcea. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. De asemenea, in conformitate cu prevederile art. 2781 alin. 1 lit. b din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar acesta respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 8413, 53 lei (7980 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei) Restituirea garantiei de participare se realizeaza conform prevederilor art.88 din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta in afara coletului de oferta. Curs BNR din data publicarii anuntului de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului, fara TVA. in cazul ofertantilor din categoria IMM garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in condiitiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se constituie anexa la contract sau, daca partile convin, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conditiile prevazute de conform HG1045/2011. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Restituirea garantiei de buna executie - conf. prev. art. 92 alin. 4 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte minime obligatorii: 1. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Mod de dovedire: Completarea Formularului nr. 2 din Sectiunea a III-a - Declaratie privind eligibilitatea;Nota: in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.2. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest sens, se va prezenta o declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului. Va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de lucrari orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: a) Completarea Formularului nr. 3 din Sectiunea a III-a - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006;b) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul". Din certificatul fiscal prezentat trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.c) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul". Din certificatul fiscal prezentat trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul in original sau copie legalizata.Nota: in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.3. Prezentare declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta minima: Completarea Formularului nr. 4 din Sectiunea a III-a - Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Nota: in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.4. Operatorii economici participanti la procedura de atribuire in calitate de ofertant/ ofertant asociat/ subcontractant/ tert sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Mod de dovedire: Completarea Formularului nr. 23 din Sectiunea a III-a - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dediu Alexandru-Dorel - Primar; Birsan Antuza Larisa - Inspector principal; Popescu Mihaela -Secretar comuna;Stanca Petre Octavian -Inspector superior; Baiasu Mihail- Inspector principal;Huidu Carmen-inspector principal; Todor Olga -Expert contabil; Constantinescu Marian - Referent principal; Andrei Elena - Referent superior; Radi Ion - Viceprimar - consilier local; Carje Lidia - Inginer hidrotehnica - expert cooptat specialist;Branescu Petre- Consilier local; Oprea Ion-Consilier local;Hogea Ion-Consilier local; Oprescu Gheorghe - Consilier local; Popescu Mihai - Consilier local; Nimingeanu Maria-Consilier local;Raduca Ioana-Consilier local; Goran Nicolae-Consilier local;Petrescu Octavian-Consilier local;Vladulescu Marian- Consilier local;Nastase Nicolae-consilier local;Mihailescu Traian-Consilier localNota: in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.5. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta, in vederea asigurarii unei competitii reale. In acest sens, vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Mod de dovedire: Completarea Formularului nr. 22 din Sectiunea a III-a - Certificat de participare cu oferta independenta Nota: in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Indeplinirea tuturor acestor cerinte este obligatorie in vederea calificarii ofertantului 1. Cerinte minime obligatorii pentru persoane juridice/fizice romane: - Prezentarea unui Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", din care sa rezulte fapul ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea activitatilor in domeniul obiectului contractului si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, in situatia in care ofertantul clasat pe primul loc in urma evaluarii ofertelor a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", acestuia i se va solicita sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.Nota: in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document2. Cerinta minima obligatorie pentru persoane juridice/fizice straine: Prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri), valabil pentru anul calendaristic in curs.Note: 1. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre persoane autorizate si legalizate.2. in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. indeplinirea tuturor acestor cerinte este obligatorie in vederea calificarii ofertantului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.CA medie globala, pe ultimii trei ani, va fi cel putin 7.000.000lei (pe total in cazul societatilor mixte/ consortiilor/ asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant.In cazul ofertantilor care fac dovada ca sunt IMM acest indicator se va reduce la jumatate. Pentru op. ec. care nu au avut activitate in unul sau mai multi dintre anii 2009, 2010 si 2011 cifra de afaceri se va calcula ca medie doar a anilor in care au inregistrat activitate.Curs mediu anual lei/euro publicat de BNR pentru cei 3 ani: 2011-4, 2379lei/euro, 2010-4, 2099lei/euro, 2009=4, 2373lei/euroNota: in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular., 2. Prezentarea bil. cont. intocmite pentru ex. fin. 2009, 2010, 2011, vizate si inregistrate de organele competente, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea ec.-fin. - copie insotita de mentiunea ?Conform cu originalul", cu semnatura si stampila. Note: 1.Ofertatii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus;2.in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Prez. unei declaratii si a unei liste a lucrarilorexecutate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.2.Prez. unei declaratii si a unei liste a princ. servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, benef, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2. Se solicita prezentarea a cel putin unui document/contract/proces verbal de receptie din care sa rezulte finalizarea de lucrari similare a caror valoare sa fie de mimim 2.500.000 lei.Respectivele certificari indica beneficiariicertificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari care indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.- prezentarea a cel putin unui document/contract/proces verbal de receptie din care sa rezulte finalizarea de proiecte similare a caror valoare sa fie de mimim90.000 lei fara TVA.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., 3. Informatii privind resursele umane si structura managementului: declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Fiecare ofertant are obligatia de a asigura cel putin urmatoarele pozitii cheie: Pentru proiectare 1. Coordonator proiectare ? inginer constructii hidrotehnice; 2. Inginer topometrist Pentru executie 1.Coordonator de lucrare - experienta profesionala generala in domeniul constructiilor de minim 5 ani; 2.Responsabil tehnic cu executia lucrarilor - atestat profesional in domeniu, valabil la data deschiderii ofertelor 3.Responsabil privind calitatea - decizia de numire; 4. Responsabil de securitate si sanatate in munca (va fi responsabil cu mentinerea si actualizarea conventiei de securitate si sanatate in munca, a protocolului privind asigurarea masurilor de securitate si sanatate in munca, conform legislatiei in vigoare) - dovada ca poate desfasura activitatea de responsabil cu protectia muncii, Informatii privind dotarile specifice. a)Prezentare declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. b)Echipamentele de lucru din dotarea ofertantului trebuie sa asigure executia lucrarii in perioada de timp programata.Nota: in cazul asociatiilor, declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari trebuie sa fie completata de catre liderul asociatiei si sa cuprinda echipamentele de la toti partenerii asociati cu precizarea detinatorului., Informatii privind subcontractantii. Subcontractantii unor parti cheie din contract trebuie sa faca dovada indeplinirii cerintelor specifice de abilitare pentru acele parti1.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de pondere, si specializarea acestora, care se completeaza indiferent de ponderea valorica a partii subcontractate din totalul valorii ofertate Informatii privind asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, respective SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentul acestuia din seriile de standard europene relevante, Informatii privind asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului, respectiv SR EN ISO 14001:2005 sau echivalentul acestuia din seriile de standarde europene relevante
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Descriere: Componenta financiara. Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (50 puncte); b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (pret minim/pret(n)) x 50, unde: pret(n) = pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n). Daca e cazul, prevederile art. 202 alin (11) din OUG 34/2006 se vor aplica in mod corespunzator.
Durata de executie a serviciilor de proiectare
10
Descriere: Descriere: punctajul pentru factorul de evaluare ?durata de executie a serviciilor de proiectare?se acorda astfel: a) Pentru cea mai mica durata de executie (justificata cu grafic Gantt) se vor acorda 10 de puncte, b) pentru orice alta durata de executie a proiectarii decat cea prevazuta la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (durata de executie minima ofertata /durata de executie(n)) x 10 puncte, unde: durata de executie (n) = durata de executie a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).Nota: durata minima acceptata pentru realizarea serviciului de proiectare 15(cincisprezece)zile. Timp maxim acceptat pentru realizarea serviciului de proiectare 45(patruzeci) zile.Peste durata de executie maxima acceptata oferta va fi declarata neconforma, sub durata minima acceptata oferta nu va fi punctata suplimentar.
Durata de executie a lucrarilor
10
Descriere: Descriere: punctajul pentru factorul de evaluare ?durata de executie a lucrarilor? se acorda astfel: a)Pentru cea mai mica durata de executie (justificata cu grafic Gantt) se vor acorda 10 de puncte, b) pentru orice alta durata de executie a proiectarii decat cea prevazuta la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) = (durata de executie minima ofertata /durata de executie(n)) x 10 puncte, unde: durata de executie (n) = durata de executie a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).Nota: timp minim acceptat pentru executia lucrarii 9 (noua) luni. Timp maxim acceptat pentru executie lucrare 23(douazeci si trei)luni.Peste durata de executie maxima acceptata oferta va fi declarata neconforma, sub durata minima acceptata oferta nu va fi punctata suplimentar.
Durata de garantie a lucrarii
25
Descriere: Descriere: Durata minima acceptata pentru garantia lurarilor este de 2 ani. Ofertele care precizeaza o durata mai mica de 2 ani vor fi considerate neconforme. Durata maxima realista (in functie de normativele in vigoare) peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este 10 ani. Punctajul pentru factorul de evaluare ?Durata de garantie? se va acorda astfel: a) Pentru cea mai mare durata de garantie a lucrarilor se vor acorda 15 de puncte. b) pentru o durata de garantie a lucrarii mai mica se acorda punctajul astfel: P(n)=( durata de garantie (n)/ durata de garantie maxim ofertata) x 25 puncte
timp de mobilizare pentru constatare defectiuni in perioada de garantie
5
Descriere: Descriere: Timpul de mobilizare va fi exprimat in ore. Punctajul pentru factorul de evaluare ?timp de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie a lucrarilor? se va acorda astfel: a) pentru cel mai scurt timp de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie a lucrarilor se vor acorda 5 de puncte. b) pentru un timp de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie a lucrarilor mai mare se acorda punctajul astfel: P(n) = (timp de mobilizare pentru constatarea defectiunilor in perioada de garantie a lucrarilor (n) / timp de mobilizare pentruconstatarea defectiunilor in perioada de garantie a lucrarilor maxim ofertat) x 5 puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer