Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare faza PT+DE+DAAA, servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada derularii lucrarilor si executie de lucrari pentru proiectul ? Reabilitare drumuri forestiere in comuna Ilva Mica?


Detaliu pentru invitatia numarul 337143
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA ILVA MICA
Numar invitatie: 337143/11.10.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare faza PT+DE+DAAA, servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada derularii lucrarilor siexecutie de lucrari pentru proiectul ? Reabilitare drumuri forestiere in comuna Ilva Mica?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ILVA MICACod fiscal: 4427030, Adresa: ILVA MICA, STR PRINCIPALA, NR 200, Ilva Mica, Telefon: 0263-373683, Fax: 0263-373683
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ILVA MICA, STR PRINCIPALA, NR 200, Ilva Mica, Romania, cod postal: 427095, telefon: +4 0263373683, fax: +4 0263373683, persoana de contact: AUREL HOREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ILVA MICA, STR PRINCIPALA, NR 200, Ilva Mica, Romania, cod postal: 427095
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare faza PT+DE+DAAA, servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada derularii lucrarilor siexecutie de lucrari pentru proiectul ? Reabilitare drumuri forestiere in comuna Ilva Mica?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare faza PT+DE+DAAA, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada derularii lucrarilor si executie de lucrari pentru proiectul : ? Reabilitare drumuri forestiere in comuna Ilva Mica?
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 179, 942 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
123.000 lei. 1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor. 2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO10 TREZ 1035 0006X XX00 0573 ?Trezoreria Nasaud) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006. Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei. 3.In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator. 4.Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, declaratii IMM), in original, vor fi respinse
Garantie de buna executie
6% din valoarea contractului fara TVA 1.Garantia de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din transele de plata conform prevederilor legale (HG1045/2011). 2.Dupa receptia cu succes la terminarea lucrarilor, garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%. Pentru diferenta de 30%, contractantul va prelungi valabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord 314 /2010.Formular 6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69.1 din OUG34/2006 semnata de ofertant, asociati, subcontractanti si sustinatori, din care sa rezulte ca acestia nu se afla in situatiile de excludere prevazute de art 69.1 din OUG 34/2004 conform Ord AMRMAP 170/2012. Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Horea Aurel, Musina Ilie, Matei Ana, Partene Valerica, Prangate Octavian, Buhai Marinel, Nicoara Dorel- Ilie, Nechiti Vasile, Besa Emil, Muntean Lucian-Vasile, Singeorzan Aurel, Nechiti Dionisie Grigore, Benko Alexandru Simion, Pop Victor, Marcu Simion, Cioncan Valentin ValerFormular 7 Declaratie privind eligibilitatea.Formular 8 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006.Formular 9 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract, care sa confirme lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata. 1.Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat consatator ORC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si care prezinta obiecte de activitate necesare executarii contractului. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte acest cerificat in original/copie legalizata.2.Ofertantul este atestat pentru activitatea de proiectare a drumurilor forestiere conform Ord MAPDR 576/2009 in vederea prestarii serviciilor de proiectare solicitate, aspect dovedit prin Certificat de atestare pentru proiectarea de drumuri forestiere, valabil la data depunerii ofertelor3.Ofertantul este atestat in pentru activitatea de exploatari forestiere conform Ord MADR/MEF 223/1330/2008 in vederea executarii defrisarilor prevazute in documentatia tehnica (amenajarea terenului), aspect dovedit prin Certificat de atestare in activitatea de exploatare forestiera, valabil la data depunerii ofertei.4.Ofertantul este autorizat sa depoziteze, sa detina, sa transporte si sa foloseasca materii explozibile conform Legii 126/1995, in vederea executarii derocarilor prevazute in documentatia tehnica (terasamente), aspect dovedit prin Autorizatie pentru depozitare, detinere, transport si folosire a materiilor explozibile, in termen de valabilitate la data depunerii ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are cifra de afaceri globala pe 2011 de minim 12.300.000 lei, conform bilantului contabil sau altui document inregistrat la autoritatile competente, Ofertantul trebiue sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 4 de la data semnarii contractului luni in valoare de minim1.600.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor servicii similare relevante prestate in ultimii 3 ani. Ofertantul a prestat in ultimii 3 ani (perioada raportata la data limita a depunerii ofertei) un contract similarin valoare de minim 160.000 lei fara TVA si prezinta certificate/documente de confirmare emise sau semnate de o autoritate sau de beneficiarul privat.In cazul in care contractul prevede si servicii, bunuri sau lucrari altele decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta o detaliere a contractului, insusita de beneficiar, din care sa reiasa valoarea serviciilor similare solicitate (centralizatoare F1, procese verbale, devize). In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta si documentele de subcontractare sau asociere precum si documentele aferente contractului dintre proiectantul general si beneficiarul final. Toate documentele vor fi datate, semnate si stampilate., Lista principalelor lucrari similare relevante executate in ultimii 5 ani. Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data limita de depunere a ofertei)un contract similar (lucrari privind infrastructura de drumuri) in valoare de minim 6.000.000 lei fara TVA si prezinta certificate/documente de confirmare emise sau semnate de o autoritate sau de beneficiarul privat.In cazul in care contractul prevede si servicii, bunuri sau lucrari altele decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta o detaliere a contractului, insusita de beneficiar, din care sa reiasa valoarea serviciilor similare solicitate (centralizatoare F1, procese verbale, devize). In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta si documentele de subcontractare sau asociere precum si documentele aferente contractului dintre proiectantul general si beneficiarul final. Toate documentele vor fi datate, semnate si stampilate., Ofertantul dispune pentru prestarea serviciilor de proiectare aferente prezentului contract de calculatoare si softuri necesare, si pentru executia de lucrari aferente prezentului contract de utilaje, instalatii si echipamente care acopera necesarul conform extraselor de resurse si corelate cu graficului de executie propus. Ofertantul dispune pentru indeplinirea prezentului contract, corelate cu extrasele de resurse, de statii de betoane (min 40 mc/h cumulat), de statii de mixturi asfaltice (min 40 t/h cumulat) si de statie de sortare a agregatelor., Ofertantul dispune in vederea realizarii serviciilor de proiectare de minim 2 ingineri CFDP care dovedesc o experienta in activitatea de proiectare a drumurilor de minim 3 ani si minim 1 expert care detine Certificatul de atestare a persoanei fizice care efectueaza proiectarea drumurilor forestiere emis in baza Ord MAPDR 576/2009. Ofertantul dispune in vederea executiei de lucrari de responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul corespunzator obiectului contractului, nominalizeaza un sef de santier si un responsabil cu calitatea (CQ) si dispune de cel putin un inginer cu specialitatea CFDP, altul decat sef santier, CQ si RTE.Ofertantul dispune de personal perfectionat in operatii de derocare care prezinta documente in acest sens (diplome, certificate, etc) si dovedeste o experienta de minim 2 ani in aceste operatii.Ofertantul dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie. ISO9001:2001, ISO14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiaraDescriere criteriu: Componenta financiara : An=Pmin/Pn x 80 , Unde An = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare A, Pmin = Valoarea in lei fara TVA a ofertei cu pretul cel mai mic, Pn = Valoarea in lei fara TVA a ofertei n, 80 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare A.
Termen de executie
20
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de executie? se acorda astfel: Bn=Emin/En x 20 Unde: Bn = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare B Emin = cel mai scurt termen propus in luni, En = termenul propus de ofertantul n in luni, 20 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare B. Ofertele care propun termene mai mici de 5 luni nu vor fi punctate iar cele care propun termene de executie mai mari de 15 luni vor fi declarate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.10.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.10.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 15:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer