Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare faza PT+DE+DAAA, servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada derularii lucrarilor si executie de lucrari pentru proiectul ? Modernizare drumuri forestiere in comuna Livezile, judetul Bistrita Nasaud


Detaliu pentru invitatia numarul 342880
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA LIVEZILE (PRIMARIA COMUNEI LIVEZILE- BISTRITA NASAUD)
Numar invitatie: 342880/19.02.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare faza PT+DE+DAAA, servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada derularii lucrarilor si executie de lucrari pentru proiectul ? Modernizare drumuri forestiere in comuna Livezile, judetul Bistrita Nasaud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LIVEZILE (PRIMARIA COMUNEI LIVEZILE- BISTRITA NASAUD)Cod fiscal: 4347445, Adresa: COMUNA LIVEZILE, STR. CAMINULUI, NR. 161, Livezile, Telefon: 0263/270220, Fax: 0263/270034
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA LIVEZILE, STR. CAMINULUI, NR. 161, Livezile, Romania, cod postal: 427120, telefon: +40 263270220, fax: +40 263270034, persoana de contact: RUS ALIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA LIVEZILE, STR. CAMINULUI, NR. 161, Livezile, Romania, cod postal: 427120, telefon: +40 263270220, fax: +40 263270034, persoana de contact: RUS ALIN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare faza PT+DE+DAAA, servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada derularii lucrarilor si executie de lucrari pentru proiectul ? Modernizare drumuri forestiere in comuna Livezile, judetul Bistrita Nasaud
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de constructii drumuri forestiere, Proiect tehnic, Detalii de executie , Documentatii obtinere acorduri, avize si autorizatii, Asistenta tehnica din partea proiectantului.Valoarea estimata conform devizului general: - pentru servicii de proiectare este de 135.845 lei;
- pentru executia de lucrari estede 5.492.415lei;Valoarea estimate a contractuluifara TVA: 5.628.260lei.Diverse si neprevazute, raportat la valoarea estimata a contractului, in procent de 9, 75%: 549.241 lei.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 177, 501 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 112.560 lei(curs BNR din 18.01.2013 1 Euro=4, 3373 lei) .1.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor.2.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare poate fi constituita printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari (formular sau echivalent), fie prin virament bancar in contul autoritatii contractante, CIF 4347445Comuna Livezile, deschis la Trezoreria Bistrita : RO18TREZ1015006XXX000165.3. In cazul asociatiilor garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator.4. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006 cand contestatia a fost respinsa ca nefondata de CNSC.5. Ofertele care nu prezinta garantie de participare conform punctelor 1-3 , inclusiv documentele justificative aferente(adrese bancare, declaratii IMM), in original , anexate scrisorii de inaintare , nu vor fi deschise nici sub pretextul ca garantia de participare si/sau alte documente doveditoare se afla in interiorul coletului sigilat.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului fara TVA.1.Garantia de buna executie : Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din transele de plata conform prevederilor legale (OG1045/2011).2. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din transele de plata , contractorul este obligat sa deschida un cont la dispozitia autoritatii contractante la Trezoreria Municipiului Bistrita.3.Dupa receptia cu succes la terminarea lucrarilor , garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%.pentru diferenta de 30%, contractantul va prelungi valabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010 nu se incadreze in situatiile prevazute la art. 69.1 , art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, declara calitatea de participant la procedura si nu are datorii catre bugetul general si catre bugetul local scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei la procedura.Mod de dovedire: Formular 4- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ORDINULUI PRESEDINTELUI ANRMAP 314 /2010 semnat si stampilat.Formular 5- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 691 din OUG34/2006 semnat si stampilat .Persoane implicate in organizarea, derularea, si finalizarea procedurii sunt: Simionca Traian, Verdes Ovidiu, Haruta Ana-Maria, Dan AndreaBurcutean Alin, Trisca Marius, Dobra Adrian, Doci Petru, Simionca Ioan, Gordon Nicoleta, Puscas Mihai, Oltean Alexandru, Moldovan Mihai, Irimie Gladin, Boca Florin, Zagrean Florin, Nutu Gheorghe.Formular 6- Declaratie privind eligibilitatea semnat si stampilat .Formular 7- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG34/2006 semnat si stampilat.Formular 8- Declaratie privind calitatea de participant la procedura semnat si stampilat.-Certificat de atestare fiscala emise de Directia Generala a Finatelor Publice si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract.Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantul clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste certificate in original/copie legalizata.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente. Cerinta nr.1-Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat constatator ORC, care sa contina date reale si valabile la data limita de depunere a ofertei , si care prezinta obiecte de activitate necesare conform contractului. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantul clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste certificate in original/copie legalizata.Cerinta nr.2- Ofertantul este atestat pentru activitatea de proiectare a drumurilor forestiere conform Ord MAPDR 576/2009 in vederea prestarii serviciilor de proiectare solicitate, aspect dovedit prin Certificat de atestare pentru proiectarea de drumuri forestiere, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are cifra de afaceri pe anul2011 deminim 11.256.520 LEI ., Ofertantul detine surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 4 luni in valoare de: - minim 1.876.086lei., Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinireacontractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul declara eventualii subcontractanti, Lista principalelor servicii similare relevante prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul a prestat in ultimii 3 ani (perioada raportata la data limita de depunere a ofertei) un contract similar in valoare de minim 135.845lei fara TVA si prezinta certificate/documente de confirmare emise sau semnate de o autoritate sau de beneficiarul privat In cazul in care contractul prevede si servicii, bunuri sau lucrari altele decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta o detaliere a contractului, insusita de beneficiar, din care sa reiasa valoarea serviciilor similare solicitate (centralizatoare F1, procese verbale, devize). In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta si documentele de subcontractare sau asociere precum si documentele aferente contractului dintre proiectantul general si beneficiarul final. Toate documentele vor fi datate, semnate si stampilate., Lista principalelor lucrari similare relevante executate in ultimii 5 ani. Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data limita de depunere a ofertei)un contract similar (lucrari privind infrastructura de drumuri) in valoare de minim 5.492.415 lei fara TVA si prezinta certificate de buna executie emise sau semnate de o autoritate sau de beneficiarul privat. In cazul in care un contract prevede si bunuri, servicii sau lucrari altele decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta un document official privind detalierea contractului, din care sa reiasa valoarea lucrarilor similar solicitate (centralizatoare F1, F2, procese verbale, devize). In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta si documentele de subcontractare sau asociere precum si documentele aferente contractului dintre antreprenorul general si beneficiarul final. Toate documentele vor fi datate, semnate si stampilate., Ofertantul dispune pentru prestarea serviciilor de proiectare aferente prezentului contract de calculatoare si softuri necesare, si pentru executia de lucrari aferente prezentului contract de utilaje, instalatii si echipamente care acopera necesarul conform extraselor de resurse si corelate cu graficului de executie propus. Ofertantul dispune pentru indeplinirea prezentului contract, corelate cu extrasele de resurse: - statie de betoane- statie de sortare a agregatelor- mijloace de transport- utilaje terasiere., Ofertantul dispune in vederea realizarii serviciilor de proiectare de minim 2 ingineri CFDPsi minim 1 expert care detine Certificatul de atestare a persoaneifizice care efectueaza proiectarea drumurilor forestiereemis in baza Ord MAPDR 576/2009. Se solicita nominalizarea sefului de proiect dintre persoanele nominalizate mai sus.Ofertantul dispune in vederea executiei de lucrari de responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul corespunzator obiectului contractului, nominalizeaza un sef de santier si un responsabil cu calitatea (CQ) si dispune de cel putin un inginer cu specialitatea CFDP, altul decat sef santier, CQ si RTE. Ofertantul va prezenta CV-urile expertilor propusi.Ofertantul dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie.Ofertantul va prezenta efectivele medii de personal din ultimii 3 ani si lista cu utilajele necesare., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinireacontractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. ISO9001:2001, ISO14001:2005 sau echivalent .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Durata deexecutie a contractuluiexprimata in luni.
20
Descriere: Componenta Tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 18.02.2013 14:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer