Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare faza PT+DE+DAAA, servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada derularii lucrarilor si executie de lucrari pentru proiectul ?Lucrari de amenajare a cursurilor de apa necadastrate din comuna Tirlisua, judetul Bi


Detaliu pentru invitatia numarul 351602
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ComunaTarlisua (Consiliul local Tarlisua)
Numar invitatie: 351602/31.07.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare faza PT+DE+DAAA, servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada derularii lucrarilor si executie de lucrari pentru proiectul ?Lucrari de amenajare a cursurilor de apa necadastrate din comuna Tirlisua, judetul Bistrita Nasaud?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComunaTarlisua (Consiliul local Tarlisua)Cod fiscal: 4512356, Adresa: nr. 217, Tarlisua, Telefon: 0263352193, Fax: 0263352161
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: nr. 217, Tarlisua, Romania, cod postal: -, telefon: +4 0263352193, fax: +4 0263352161, persoana de contact: Stefan Perhaita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: nr. 217, Tarlisua, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare faza PT+DE+DAAA, servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada derularii lucrarilor si executie de lucrari pentru proiectul ?Lucrari de amenajare a cursurilor de apa necadastrate din comuna Tirlisua, judetul Bistrita Nasaud?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Proiectare si executie de lucrari de imbunatatiri funciare in domeniul agricol. Valoarea conform devizului general pentru cheltuieli diverse si neprevazute este de0leiOptiuni: Aplicarea prevederilor art 122 lit j din OUG 34/2006.
II.1.6) CPV: 45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 348, 520 - 7, 618, 224 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
120.000 lei. (pentru garantiile prezentate in valuta se va considera cursul BNR din data publicarii anuntului), 1. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere cel putin perioada minima de valabilitate a ofertelor;2. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (RO58 TREZ 1025 006X XX00 0062 ?Trezoreria Beclean) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, trebuie sa fie irevocabila si sa prevada ca plata garantiei sau retinerea partiala a unor sume se va executa conform art 87 din HG 925/2006 si art 278.1 din OUG 34/2006 (8.194, 85 lei). Ofertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei;3. In cazul asocierilor, garantia de participare va fi depusa de partenerul conducator;4. Ofertele care nu prezinta garantia de participare conform punctelor 1-3, inclusiv documentele justificative aferente (adrese bancare, polite, declaratii IMM), in original, vor fi respinse.
Garantie de buna executie
6% din valoarea contractului fara TVA (pentru garantiile prezentate in valuta se va considera cursul BNR din data primirii comunicarii privind rezultatul procedurii).1. Garantia de buna executie: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din transele de plata conform prevederilor legale (HG1045/2011);2. Dupa receptia cu succes la terminarea lucrarilor, garantia de buna executie se va returna in proportie de 70%. Pentru diferenta de 30%, contractantul va prelungi valabilitatea pana la efectuarea receptiei finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Formular 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord 314 /2010.2. Formular 6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69.1 din OUG34/2006 semnata de ofertant, asociati, subcontractanti si sustinatori, din care sa rezulte ca acestia nu se afla in situatiile de excludere prevazute de art 69.1 din OUG 34/2004 conform Ord AMRMAP 170/2012. Persoanele implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Purja Vladut Axente, Olariu Ludovica, Recan Teodor, Horoba Viorica, Negreanu Stefan Antonel, Pop Floare, Valean Dorut, Bodea Ioan, Horoba Domnita Firuca, Horoba Maria, Nistor Senia Paraschiva, , Nicula Ioan Mircea, Curtusan Gheorghe, Cocean Aurel, Catuna Grigore, Largean Alexandru, Pop Florin3. Formular 7 Declaratie privind eligibilitatea.4. Formular 8 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG34/2006.5. Formular 9 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.6. Certificate de atrestare fiscala emise de DGFP si de primariile pe raza carora ofertantul isi are sediul social si punctele de lucru implicate in contract, care sa confirme lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii, ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte aceste cerificate in original/copie legalizata. 1. Ofertantul este inregistrat ca persoana juridica si are domeniul de activitate necesar executarii contractului dovedit prin Certificat consatator ORC cu date valabile la data limita de depunere a ofertelor, si care prezinta obiecte de activitate necesare executarii contractului. Inainte de comunicarile privind rezultatul procedurii ofertantului clasat pe locul 1 i se va solicita sa prezinte acest cerificat in original/copie legalizata.2. Ofertantul este atestat sa desfasoare, pe terenuri din domeniul agricol, activitati de imbunatatiri funciare, proiectare si executare de lucrari conform Ord MADR 182/2009, si prezinta Certificatul de atestare valabil la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul are cifra de afaceri globala pe 2012 de minim 12.000.000 lei, conform contului de profit si pierdere sau altui document inregistrat la autoritatile competente, Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la surse financiare in vederea sustinerii lucrarilor pe o durata de minim 5 luni de la data ordinului de incepere a lucrarilor in valoare de minim 1.500.000 lei, prin scrisoare de confirmare a fondurilor (disponibil negrevat sau valoarea creditului obtenabil) sau alt document, in original, care sa prevada ca suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Formular 10S - Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Ofertantul a prestat in ultimii 3 ani (perioada raportata la data limita de depunere a ofertelor) servicii similare (proiectare in domeniul imbunatatirilor funciare) si dovedeste acest aspect printr-un contract sau maxim 3 contracte a caror valoare / valoare cumulata sa fie minim 180.000 lei fara TVA si pentru care prezinta certificate / documente de confirmare emise sau semnate de o autoritate sau de beneficiarul privat.2. Formular 10L - Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani. Ofertantul a executat in ultimii 5 ani (perioada raportata la data limita de depunere a ofertelor) lucrari similare (lucrari de amenajari de desecare si drenaj, lucrari de combatere a eroziunii solului si de ameliorare a terenurilor afectate de alunecari, lucrari de barare, indiguiri si regularizari ale cursurilor de apa, aparari de maluri, poduri, podete, lucrari costiere, amenajare porturi) si dovedeste acest aspect printr-un contract sau maxim 3 contracte a caror valoare / valoare cumulata sa fie minim 6.000.000 lei fara TVA si pentru care prezinta certificate de buna executie emise sau semnate de o autoritate sau de beneficiarul privat.3. Cerinta poate fi indeplinita si printr-un contract sau maxim 3 contracte care cuprind(e) atat serviciile cat si lucrarile similare solicitate executate in ultimii 5 ani (perioada raportata la data limita de depunere a ofertelor) a caror valoare / valoare cumulata sa fie minim 6.180.000 lei fara TVAsi pentru care se prezinta certificate de buna executie emise sau semnate de o autoritate sau de beneficiarul privat.4. In cazul in care contractul prevede si servicii, bunuri sau lucrari altele decat cele solicitate ca experienta similara, se va prezenta o detaliere a contractului, insusita de beneficiar, din care sa reiasa valoarea serviciilor sau lucrarilor similare solicitate (centralizatoare F1, procese verbale, situatii de plata). In cazul contractelor de subcontractare sau in asociere, se prezinta si documentele de subcontractare sau asociere precum si documentele aferente contractului dintre contractantul general si beneficiarul final. Toate documentele vor fi datate, semnate si stampilate., Formular 11 (Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a prezentului contract) insotit de documente privind proprietatea, inchirierea, sau alte forme de detinere.Ofertantul dispune pentru prestarea serviciilor de proiectare aferente prezentului contract de calculatoare si softuri de proiectare necesare, corelate cu personalul alocat, si pentru executia de lucrari aferente prezentului contract de utilaje, instalatii si echipamente care acopera necesarul conform extraselor de resurse si corelate cu graficului de executie propus. Ofertantul dispune pentru indeplinirea prezentului contract de statii de betoane care functioneaza in conditiile legii., 1. Ofertantul dispune in vederea realizarii serviciilor de proiectare de minim 3 ingineri Imbunatatiri Funciare / Constructii Hidrotehnice (din care minim 2ingineri Imbunatatiri Funciare) care fie dovedesc experienta in activitatea de proiectare in domeniul imbunatatirilor funciare prin participarea la cel putin un proiect similar faza PT, fie detin Certificatul de atestare a persoanei fizice care efectueaza, in domeniul agricol, activitati de imbunatatiri funciare -proiectare conform Ord MADR 182/2009 valabil la data limita de depunere a ofertelor.2. Ofertantul dispune in vederea executiei de lucrari de responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul corespunzator obiectului contractului, nominalizeaza un sef de santier si un responsabil cu calitatea (CQ) si dispune de cel putin un inginer Imbunatatiri Funciare / Constructii Hidrotehnice, altul decat sef santier, CQ si RTE.3. Ofertantul va prezenta CV-urile expertilor propusi (cu exceptia RTE) insotite de contract de munca sau angajament de participare autentificat, diplome, certificate, adeverinte, atestate sau alte documente care confirma datele prezentate in CV.4. Ofertantul dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea lucrarilor conform graficului de executie. Formular 12 (Declaratie privind personalul implicat in indeplinirea prezentului contract). ISO9001:2001, ISO14001:2005 sau echivalente, aferente domenilor necesare, valabile la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara: An = Pmin / Pn x 80, unde An = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare A, Pmin = Valoarea in lei fara TVA a ofertei cu pretul cel mai mic, Pn = Valoarea in lei fara TVA a ofertei n, 80 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare A (aferent pretului cel mai mic). Punctajul se va stabili prin rotunjire prin lipsa la 2 zecimale.
Termen de executie
20
Descriere: : Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de executie? se acorda astfel: Bn = Emin / En x 20, unde Bn = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare B, Emin = cel mai scurt termen propus in luni, En = termenul propus de ofertantul n in luni, 20 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare B (aferent termenului cel mai scurt). Punctajul se va stabili prin rotunjire prin lipsa la 2 zecimale. Oferta care propun un termen mai mic de 8 luni nu va fi punctata iar cea care propune un termene de executie mai mare de 20 de luni va fi declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.07.2013 16:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer