Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - SERVICII DE PROIECTARE ?I EXECU?IE LUCRARI REFACERE PROTECTIE MAL, DANA 23, PORT TULCEA


Detaliu pentru invitatia numarul 337706
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Compania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Maritime SA
Numar invitatie: 337706/18.10.2012
Denumire contract: SERVICII DE PROIECTARE ?I EXECU?IE LUCRARI REFACERE PROTECTIE MAL, DANA 23, PORT TULCEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala Administratia Porturilor Dunarii Maritime SACod fiscal: 11776466, Adresa: Str. Portului nr.34, Galati, Telefon: +40 236/460660/121, Fax: +40 236/460140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Portului nr.34, Galati, Romania, cod postal: 800025, telefon: +40 236460660-121, fax: +40 236460140, persoana de contact: Gabriela David
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CN APDM SA, Galati, str. Portului nr.34
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: SERVICII DE PROIECTARE ?I EXECU?IE LUCRARI REFACERE PROTECTIE MAL, DANA 23, PORT TULCEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de achizitie cuprinde urmatoarele: SERVICII DE PROIECTARE-intocmirea documentatiei tehnico-economice pentru executie de lucrari ?Refacere protectie de mal dana23 port Tulcea ?, cu respectarea prevederilor HGR 28/2008: -Proiect Tehnic (PT), -Caiet de Sarcini (CS), -Cantitati de lucrari pe fiecare obiect in parte, -Documentatie Detalii de Executie (DDE), -Mapa planuri, -Volum economic ? Deviz estimativ, in 4 exemplare: 4 exemplare in format hartie si 1 exemplar format soft CD-ROM (doc/ xls/ dwg)-Documentatia pentru obtinerea tuturor avizelor, acordurilor si autorizatiilor conform Certificatului de Urbanism, Proiect pentru Autorizatia de Construire si Proiect de urmarire a comportarii in timp a constructiei intocmita de ofertant care va include ?i Programul de intretinere si reparatii ?i cotele procentuale aferente-Obtinerea tuturor avizelor, acordurilor si autorizatiilor conform Certificatului de Urbanism, din partea tuturor autoritatilor, necesare executarii lucrarilor inclusiv obtinere Autorizatie de Construire. Se vor respecta prevederile Legii 50/1991 cu modificarile si completarile ulterioare .Taxele aferente avizelor si autorizatiilor prevazute in certificatul de urbanism si autorizatia de construiresunt in sarcina achizitorului .Proiectul tehnic va fi verificat prin grija proiectantului si pe cheltuiala sa, inainte de predare, pentru cerintele de calitate de specialistii atestati de cei in drept.EXECUTIE LUCRARI DE REFACERE PROTECTIE DE MAL DANA 23 PORT TULCEALucrarile propuse conform Referatului privind concluzii la expertiza tehnica efectuata (anexa la Caietul de Sarcini), constau din lucrari independente de protectia de mal existenta pentru a nu mai incarca prismul de anrocamente actual. Solutia tehnica propusa consta in realizarea unui parament vertical din beton armat prefabricat tip G prevazut cu barbacane .1. DESCRIEREA LUCRARILORConform expertizei tehnice efectuate , principalele lucrari constau din: ? Parament nou din din elemente joantive de beton armat prefabricat tip G, cu barbacane, care vor rezema la montaj pe o treapta decupata din zona de coronament radier si apoi monolitizata. Paramentul prefabricat va avea urmatoarele dimensiuni : inaltimea totala va fi de 1, 50 m., grosimea de 20 cm. grosime si o talpa superioara de 60 cm. latime totala cu grosime de 20 cm. cu barbacane din tuburi PVC cu ?110 mm la cote +2.70, si +0.50m. (etiaj local )? Lucrari de racordare amonte cu cheul existent.Proiectul tehnic si detaliile de executie vor respecta prevederile Referatului expertului tehnic, anexat la Caietul de Sarcini.
II.1.6) CPV: 45243300-5 - Lucrari de constructii de pereti de protectie a malurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.500 leiValabilitatea Garantiei de participare - 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelorForme de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare va fi constituita respectand prevederile articolului 86 din HG 925/2006, completata si modificata.In situatia in care se opteaza pentru constituirea garantiei de participare la licitatie prin scrisoare de garantie bancara, aceasta va fi emisa in numele Ofertantului care transmite oferta.In cazul unei asociatii, instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru liderul asocierii.Daca garantia de participare se constituie prin ordin de plata, confirmat de banca emitenta, viramentul se va face in conturile : ?BANCA TRANSILVANIA Galati : RO59BTRL01801202A11573XX RON?BRD Galati : RO92BRDE180SV03879201800 RONDovada constituirii garantiei de participare se poate prezenta pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor, cf. art. 86 alin 6 din HG 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire vor fi respinse.IMM- urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare.Conditii de retinere a garantiei de participare- Garantia de participare va fi retinuta respectand prevederile articolului 87 din HG 925/2006, completata si modificata.- Daca ofertantul depune contestatie, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia; autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 750 lei( 1%din valoarea estimata a contractului, in conformitate cu art. 278^1 din OUG 34/ 2006.)Conditii de restituire a garantiei de participare: Garantia de participare va fi restituita respectand prevederile articolului 87 din HG 925/2006
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului, exclusiv TVA.IMM beneficiaza de prevederile art.16 alin. (2) din Legea nr.346/ 2004, cu conditia de a face dovada ca indeplineste conditiile art.3 din Legea nr. 346 / 2004Modul de constituire a GBE: in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006.GBE se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin (1) -(3) sau, in functie de valoare, de la art 90 alin. (1) si alin (2).In conditiile impuse deHG 1045 /2011, privind modificarea art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006Autoritatea contractanta va elibera garantia de buna executie respectand prevederile articolului 92 din HG 925/2006, completata si modificata.Contractul de lucrari va intra in vigoare dupa constituirea garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul participant la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 si 181 lit. a), lit. C1) si lit. d) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In acest sens, se solicita completare si prezentare FORMULAR A1-Declaratie Privind Situatia Personala a Operatorului Economic.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art 180 si 181 lit. a), lit. C1) si lit. d) din OUG nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Ofertantul trebuie sa-si asume, pe propria raspundere veridicitatea si completitudinea continutul informatiilor din FORMULARUL 7, in conformitate cu prevederile Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.Completare si prezentare FORMULAR 7 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Pre?edintelui ANRMAPDaca ofertantul se prevaleaza de prevederile art. 11 al. 4 din HG nr. 925/2006 cu modificarile survenite prin Hotararea nr. 834 / 22 iulie 2009, - atunci are dreptul de a prezenta initial, doar o Declaratie Initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare (conditii de participare), astfel cum sunt acestea solicitate mai jos. Declaratia va fi insotita de o anexa in care se va mentiona succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor solicitate de autoritatea contractantaIn situa?ia in care ofertantul prezinta declara?ia prevazuta la art. 11 din HG 925/2006 modificata ?i completata, autoritatea contractanta va solicita, in etapa de evaluare a ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea rezultatului procedurii, prezentarea pentru conformitate, a certificatului constatator eliberat de ORC in original / copie legalizataOfertantul participant la procedura nu trebuie sa se incadrezeintr-una sau mai multe din situatiile prevazute laart.69?1 din OUG 34 / 2006.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: 1. Marius Luigi Ciubrei - Director general2. Carmen Costache - Director general adjunct3. Silviu Meterna ? Director Comercial4. Dumitrita Tichilesteanu - Director Economic5. Ion Lungeanu-consilier tehnic6. Gabriela David - Sef serviciu achizitii si aprovizionare7. Lucia Nita - Sef serv. investitii si infrastructura portuara8. Simona Cozma - Sef serviciu financiar - contabilitate9. Daniela Gina Lupea Iscu - Sef birou juridic10. Cezarina Dantis - serviciu financiar - contabilitate11. Corina Scarlat - birou juridic12. Cornel Plesu - serviciu achizitii si aprovizionare13. Sorina Gheorghita - serv. invest. si infrastruct. Portuara14. Viorel Simionescu - serviciu achizitii si aprovizionareDeclaratia va fi prezentata atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator.- completare si prezentare FORMULAR A2-Declaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691, din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006Ofertantul participant la procedura trebuie sa dovedeasca ca ?i-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale, exigibile in luna anterioara lunii de depunere a ofertelor.a) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, in conformitate cu prevederile legale, (copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata )b) Certificat privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul local in conformitate cu prevederile legale (copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata )In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: - o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrativ sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sensIn cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, aceasta trebuie sa cuprinda un acord de asociere.- completare si prezentare- FORMULAR K ? Model de acord de asociere.In acordul de asocierese va stipula ca toti asociatii trebuie sa-si asume raspunderea in mod solidar pentru executia contractului, liderul asocierii fiind imputernicit sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor si caliderul asocierii este responsabil pentru executia contractului, inclusiv pt. efectuarea platilor.Deasemenea, intelegerea trebuie sa prevada ca toti membrii din asociere sa fie aceiasi petoata durata a contractuluiIn situatia in care una sau mai multe parti din contract vor fi indeplinite de subcontractanti: ?ofertantul va completa FORMULARUL J din SECTIUNEA FORMULARE, cu denumirea subcontractantilor, proportia, respectiv procentele din valoarea ofertata, partea din contract pe care o va realiza, specificand nominal activitatile realizate in contractul care urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractati precum si specializarea si datele de recunoastere ale acestora.?fiecare subcontractant va completa cu propriile date FORMULARUL B si FORMULARUL 2 din SECTIUNEA FORMULARE.NOTA: In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea/asocierea, operatorul economic va face mentiunea ?nu este cazul? in cadrul formularului respectiv.Inainte de incheierea contractului de lucrari, ofertantul castigator trebuie sa prezinte contractele incheiate cu subcontractantii.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.In cazul in care, la data deschiderii ofertelor, ofertantul castigator nu a completat FORMULAR J, dar pe parcursul derularii contractului va aparea necesitatea subcontractarii unei parti din contract, acesta va solicita acceptul autoritatii contractante.Subcontractarea unei parti din contract nu diminueaza raspunderea operatorului economic in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica. Ofertantul participant la proceduratrebuie sa faca dovada ca nu se afla in procedura de lichidare judiciara (faliment) sau ca acesta nu se afla in incapacitate de plata.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ONRC.Va fi prezentat -Certificat constatator de la Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertelor, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura reprezentantului legal al ofertantului si stampila.Persoane juridice straine/fizice straine. Certificatul constatator va trebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Realizarea unei cifre medii de afaceri GLOBALE pe ultimii trei ani incheiati fiscal(2009, 2010 si 2011), cel pu?in egala cu 32.000 euroa) Fisa de Informatii Generale - prezentare FORMULAR B din sectiunea III- Formulare.b) prezentarea Situatiilor financiare aferente anilor 2009, 2010 ?i 2011, vizate ?i inregistrate de organele competente sau echivalent pentru persoanele nerezidente.Documentele de la punctele b) trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul.Pentru punctul a) ?i b), cursul lei/euro mediu este comunicatde BNR, dupacum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 leiAnul 2010:1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011:1 euro = 4, 2379 leiPentru punctul b), valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro men?ionat mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: dovadaindepl. in ultimii 3 ani cel putin un ctr. simil. cu o val. de min: ? 3.500 lei pentru proiectareDeclaratie privind Lista principalelor servicii de proiectare similare, efectuate in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunereaofertelor.Lista va contine denumirea serviciilor/ lucrarilorsimilare obiectului achizitiei, valori, perioade de prestare, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. (FORMULARUL C1).Prestarile de servicii similare se confirma prin prezentarea in copie a paginilor relevante (denumirea contractului, denumirea partilor, durata si valoarea contractului, garantii, semnaturi) ce includ aceste servicii prezentate in Lista, si a Proceselor-Verbale de receptie la finalizarea serviciilor sau orice alt document edificator care sa faca dovada serviciilor prestate, dovadaindepl. in ult. 5 ani a min. un ctr. simil. cu o val. de min: ? 71.500 lei pt. exec. lucr.Decl. priv. Lista lucr. simil. ob. achiz, exec. in ult. 5 ani, cu certif. de buna exec. pt. cele mai imp. lucr.Se vor indic. benef. (aut. Contr.sau privati, val., per. si locul exec. lucr. ?i se va preciz. daca au fost duse la bun sf. (FORM. C2).unctr. semn. si/sauinceput in urma cu mai mult de 5 ani, sa poata prez. exp. Sim. Realiz. in per. solic.Confirm. exec. - copii ale pag. relev. (den. ctr, den. parti, durata si val. ctr, garantii, semnaturi) si adov. final. lucr. conf. oblig. ctr., astfel: - lucr. recep. part. - plus PV de recep. part; sau- lucr. recep. plus PV la term. lucr.; sau- lucr. recep. plus PV de recep. finala.Cand ctr au fost semn. inainte de 5 ani, aut.ctr. va lua in consid. lucr. exec. ?i duse la bun sf. in per. solic.Min. o recom. pt.unul din ctr.de mai sus, in care benef. indic.modul de indepl. a obl. ctr., .Pentru executia lucrarilor : ?ofertantultrebuie sa faca dovada dispunerii sau inchirierii de utilaje , instalatii, mijloace de transport, echipamente tehnice, pe care se obliga a le utiliza pentru indeplinirea contractului de executie lucrari.?ofertantultrebuie sa faca dovada ca are asigurat accesul la un laborator corespunzator (de gradul 2), pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa, la statii de preparat si produs betoane.?completare si prezentare FORMULARUL D2 -DECLARATIE referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;? Se va prezenta documentul /documentele care atesta dispunerea (dotarea proprie/inchiriereasau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratorului (lor) implicate in executia contractului ., Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca dispune de personal de conducere si personal calificat in domeniul contractului pentru prestarea serviciilor de proiectare si executia lucrarilor pe toata durata contractului de achizitie publica.? completare si prezentare FORMULAR F -DECLARATIE privind asigurarea cu personal de specialitate pentru indeplinirea contractului? completare si prezentare FORMULAR F1 - CV-urile personalului implicat in proiectare si execu?ia lucrarilor - mentionat in Formularul F1- din care sa reiasa studiile, pregatirea profesionala, experienta profesionala si calificarea acestuiaPentru personalul cheie nominalizat se vor prezenta diplome, atestate, autorizatii, certificate profesionale in copie, semnate si stampilate?conform cu originalul?. Atestatele, autorizatiile vor fivalabile la data deschiderii ofertelor., Ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca, pe toata perioada de executie a contractului de proiectare si executie va aplica toate masurile de protectia mediului.DECLARATIE PRIVIND ASIGURAREA STANDARDELOR DE PROTECTIE A MEDIULUI(FORMULAR H).Institutia competenta de la care ofertantii pot obtine informatii privind reglementarile in vigoare, la nivel national, privind protectia mediului: Agentia Nationala pentru Protectia Mediului, Splaiul Independentei, nr.294, Sector 6, Bucuresti, Cod 060031 .Web site: http: //www.anpm.ro/E-mail: [email protected]: 021-207.11.01; 021-207.11.02Fax: 021-207.11.03 Standarde de asigurare a calitatiiOfertantul trebuie sa faca dovada asigurarii unui nivel calitativ corespunzator prin implementarea unui Sistem de management alcalitatii pentru domeniul contractului de achizitie publica.Certificatuldeatestare ISO 9001 :2008 sau echivalent emis pentru ofertant, pentru proiectare si executie.Certificatul va fi emis de un organism de acreditare si va fi prezentat in copie certificata ?conf. cu originalul?.In cazul unei oferte comune, depusa de o asociere dintre o firma de proiectare ?i o frma de construc?ii, fiecare dintre asocia?i va indeplini cerin?a doar pentru partea din contract pe care o realizeazaIn cazul in care un operator economic este in curs de certificare, va fi acceptat ?i ofertantul care dovede?te ca raportul de audit a fost finalizat ?i din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.In cazul unei asociatii, conditia trebuie indeplinita cumulativ, la nivelul asociatiei, Standarde de protec?ie a mediuluiOfertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca, pe toata perioada de executie a contractului va aplica toate masurile de protectia mediului.Certificatuldeatestare ISO 14001 :2008 sau echivalent emis pentru ofertant, pentru proiectare si executie.Certificatul va fi emis de un organism de acreditare si va fi prezentat in copie certificata ?conf. cu originalul?.In cazul unei oferte comune, depusa de o asociere dintre o firma de proiectare ?i o firma de construc?ii, fiecare dintre asocia?i va indeplini cerin?a doar pentru partea din contract pe care o realizeazaIn cazul in care un operator economic este in curs de certificare, va fi acceptat ?i ofertantul care dovede?te ca raportul de audit a fost finalizat ?i din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.In cazul unei asociatii, conditia trebuie indeplinita cumulativ, la nivelul asociatiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2012 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer