Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare in vederea intocmirii proiectului tehnic (PT) , detalii de execu?ie (DE), caiet de sarcini, documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire ( DTAC ) si executie lucrari pentru ? Sistem de alimentare cu apa, canaliza


Detaliu pentru invitatia numarul 321860
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Dragomiresti (Consiliul Local al Comunei Dragomiresti)
Numar invitatie: 321860/14.03.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea intocmirii proiectului tehnic (PT) , detalii de execu?ie (DE), caiet de sarcini, documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire ( DTAC ) si executie lucrari pentru ? Sistem de alimentare cu apa, canalizare si epurare a apelor uzate menajerein comuna DRAGOMIRESTI, Jud NEAMT?Satele DRAGOMIRESTI SI VAD
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Dragomiresti (Consiliul Local al Comunei Dragomiresti)Cod fiscal: 2613001, Adresa: loc. Dragomiresti, Jud. neamt, Dragomiresti, Telefon: 0233292616, Fax: 0233292876
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Decebal nr. 35, bl.I4, parter, Piatra Neamt, Romania, cod postal: 610076, telefon: +40 233232390, fax: +40 233232390
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bursa Romana de Marfuri Terminal Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 35, bl.I4, parter, Piatra Neamt, Romania, cod postal: 610076, telefon: +40 233232390, fax: +40 233232390
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea intocmirii proiectului tehnic (PT) , detalii de execu?ie (DE), caiet de sarcini, documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire ( DTAC ) si executie lucrari pentru ? Sistem de alimentare cu apa, canalizare si epurare a apelor uzate menajerein comuna DRAGOMIRESTI, Jud NEAMT?Satele DRAGOMIRESTI SI VAD
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea intocmirii proiectului tehnic (PT) , detalii de execu?ie (DE), caiet de sarcini, documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire ( DTAC ) si executie lucrari pentru ? Sistem de alimentare cu apa, canalizare si epurare a apelor uzate menajerein comuna DRAGOMIRESTI, Jud NEAMT?Satele DRAGOMIRESTI SI VAD
II.1.6) CPV: 45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 751, 262 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 47000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participarea : Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original; sau - Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO 42 TREZ 49124510220 XXXXX ? deschis la Trezoreria Municipiului Piatra Neamt; sau - Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: ...00 ? ...00);
- pentru IMM conform Legii nr.346/2004.Conform prevederilor art. 278^1 din O.UG. nr. 34/2006, (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: c) intre 4.200.001 lei si 42.000.000 lei inclusiv - 7.980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4.200.001 lei;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul contractului, fara TVA.Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data incheierii contractului.sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia deschiderii unui cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala depusa fiind de 0, 5% din pretul contractului, conform prevederilor HGR nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr. 4; Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? formular nr. 5. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? formular nr. 6. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati / subcontractant/ tert;Primar Panaite Vasile, Viceprimari Alistar Ion, Secretar Amariei Emilia, Contabil sef Gendaoanu Mariana.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? formular nr. 7. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati si eventualele persoane care vor asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 modificate prin Legea nr. 279/07.12.2011;Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5. 5.1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 8. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati si eventualele persoane care vor asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 modificate prin Legea nr. 279/07.12.2011.Pentru terti - conform noilor modificari aduse OUG34/2006 prin L279/2011-art 19, 20- se solicita din declaratia conform art 181-art a, c indice1 si d;Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5.2. Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.5.3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatDin certificatele solicitate la punctele 5.2. si 5.3, sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalulDaca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerin?a trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerin?a trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Autoritatea contractanta va solicitaofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 9.000.000 leiConversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte., Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), vizate si inregistrate de catre organele competente., Se solicita prezentarea unui angajament din partea unei banci propriu lucrarii supuse licitatiei, valabil pentru o perioada de 3 luni, din care sa rezulte ca respectivul ofertant detine/beneficiaza, in cazul in care este declarat cistigator , in perioada derularii contractului de executie, de : lichiditati, credite, linii de credit sau alte mijloace financiare a caror valoare este egala sau mai mare cu valoarea de 1.150.000 lei, independent de angajamentele pentru alte contracte.Acest lucru se solicita in scopul sustinerii din resurse proprii a lucrarilor, de catre ofertantul declarat cistigator (pentru o perioada de maxim de 3 luni).pana la decontarea facturilor de catre beneficiar.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similaraSe solicita prezentarea a cel putin unui contract de prestare similara efectuata in ultimii 3 ani de la data depunerii ofertelor, . de valoare minima 200.000 lei, exclusiv T.V.A. de natura si complexitate similara cu a celui pentru care se oferteaza.Serviciile de proiectare, similare efectuate se confirma prin prezentarea de recomandari (certificate de buna executie) din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiarSe solicita prezentarea a cel putin un contract de lucrari similare, executate in ultimii 5 ani de la data depunerii ofertelor, de valoare minima 4.500.000 lei , exclusiv tva.Se vor prezenta copii dupa contractele de lucrari din care sa rezulte partile contractante, obiectul, durata si pretul contractelor, procese verbale de receptie la terminarea lucrarii si certificate de buna executie(recomandare), Informatii privind personalul de specialitateinginer proiectant(constructii civile si industriale) cu experienta in elaborarea proiectelor tehnice si a detaliilor de executie.- inginer proiectant instalatii, cu experienta in elaborarea proiectelor de instalatii in constructii civile.1 responsabil tehnic cu executia-specializare: lucrari edilitare, 2 Ingineri constructori ?minim 3 ani experienta, 1 Inginer instalator ?minim 3 ani experienta, Informatii privind utilajeleOfertantul va face dovada ca are in dotare proprie sau contract de colaborare;autocamioane transport-2 buc ;buldoexcavator-1buc;automacara-1 buc;; cilindru compactor-1 buc., Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea certificat prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul SR EN ISO 9001 :2008 (ISO 9001 :2000), sau echivalent in termen de valabilitate mentionat de emitent;Nu se acceptasisteme de management in curs de certificare .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
DURATA DE EXECUTIE A LUCRARII
20
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2012 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer