Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare in vederea reabilitarii consolidarii reamenajarii imobil cu destinatia de sediu social al CNCIR SA


Detaliu pentru invitatia numarul 328768
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CNCIR - COMPANIA NATIONALA PENTRU CONTROLUL CAZANELOR, INSTALATIILOR DE RIDICAT SI RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE S.A.
Numar invitatie: 328768/06.06.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea reabilitarii consolidarii reamenajarii imobil cu destinatia de sediu social al CNCIR SA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCNCIR - COMPANIA NATIONALA PENTRU CONTROLUL CAZANELOR, INSTALATIILOR DE RIDICAT SI RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE S.A.Cod fiscal: 27787860, Adresa: Str. Promoroaca, Nr. 9-11, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213167921, Fax: +40 214119870
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Promoroaca, Nr. 9-11, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014013, telefon: +40 213167921, fax: +40 214119870, persoana de contact: MARTHA CRISTINA CHIRVASE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Promoroaca, Nr. 9-11, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014013
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Realizarea de testari si analize tehnice (cod CAEN 7120 ? ed. Rev. 2/2008) in scopul efectuarii de verificari tehnice in vederea autorizarii functionarii si de verificari tehnice in utilizare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea reabilitarii consolidarii reamenajarii imobil cu destinatia de sediu social al CNCIR SA
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LOT 1 - Contract de achizitie publica ce are ca obiect servicii de proiectare pentru executarea lucrarilor de reabilitare, consolidare, modernizare si reamenajari interioare la cladire S+P+4E+M, str. Fluviului, nr. 16, Sector 1, Bucuresti?LOT 2 ? ?Amenajare, modernizare si extindere sediu CNCIR Sucursala Suceava?LOT 3 ? ?Construire scara interioara si expertiza de structura la sediul CNCIR Tg. Mures?
II.1.6) CPV: 79930000-2 - Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1 ?1.000 lei, LOT 2 ? 600 lei, LOT 3 ? 160 lei. Per.de valab.a GP: 90 de zile de la termenul limita de dep.a ofert. GP se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare (OP sau scris. de gar.bancara) emis in cond.legii de o soc.bancara/de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pt.per.prevaz.in docum.de atrib. In cazul constituirii GP prin plata ?on-line?, docum.prin care se atesta efect.tranzactiei va fi semnat si stampilat de reprezentantul legal al op.ec., pt confirmarea platii. In cazul constituirii GP prin instrumente de garantare emise de societati bancare/de asigurari, acestea se prezinta in original, in cuantumul si pt.per.prevaz.in docum.de atrib. In cazul constituirii GP prin OP, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pt.confirmare. Conf. art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, in masura in care op.ec. depune contestatie iar Consiliul respinge contestatia, aut.contr.va retine contestatorului din GP 1% din val.estim.a contractului.Conf. art. 16 din L. nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului GP stabilit in Docum.de atrib. Pt.demonstrarea incadrarii in categ. IMM, op.ec. au obligatia de a prezenta la data si ora stablite pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM conf.anexei 8 sau pot prezenta alte docum.din care sa rezulte incadrarea acestora in categ.IMM. Dovezile privind calit.de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a val.pt.criteriile legate de GP si de gar.de buna executie.ATENTIE! Op.ec.are obligatia sa prezinte la data si ora deschiderii ofertei, dovada ce reprezinta constit.GP, in caz contrar oferta op.ec.va fi respinsa.Sumele prezentate ce constituie valoarea GP vor fi depuse in CONTUL DE GARANTII AL CNCIR SA: RO68BRDE426SA42597514260, BRD Sucursala Mosilor.
Garantie de buna executie
Gar. de buna exec. (GBE) va fi de 5 % din val. totala a contractului, in lei fara TVA. GBE se poate constitui printr-un instrument de garantare (OP sau scris. de gar. de buna exec. ? conf. Anexei 9) emis in cond. legii de o soc. bancara/de asigurari (SBSA) si devine anexa la contract. Daca scrisoarea este emisa de catre o SBSA din alt stat, op.ec. va face dovada posibilitatii retinerii sumei in cazurile prevaz. de lege. Per. de valabilitate ? pe toata perioada contractului. Mod de constit.: GBE se va constitui in 5 (cinci) zile de la semnarea contractului de catre ambele parti dar nu mai tarziu de 15 zile. Data de referinta a semnarii contractului este data inreg. acestuia la sediul autorit. contractante. Instrum. de garantare bancara tb. sa prevada cum se va executa plata GBE, conf. art. 86, alin. (3) din HG nr. 925/2006.Contul de garantii al CNCIR: RO68BRDE426SA42597514260, BRD Sucursala Mosilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea: Completare formular anexa 1. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: Completare formular anexa 2.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie public. Ofertantului potential castigator i se va solicita, inainte de declararea sa ca si castigator, sa prezinte urmatoarele documente: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv a celor locale, (Original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta , emise de: - Directia de Taxe si Impozite Locale;
- Directia Generala a Finantelor Publice;Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Daca din certificatele sus mentionate rezulta ca operatorul economic nu si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara (are restante neachitate catre bugetul de stat sau local) oferta acestuia va fi respinsa.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180 si 181.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 sau 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.- Informatii generale: Se completeaza fisa de informatii generale: Anexa4- Declaratie privind evitarea conflictului de interes completata, se prezinta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator). Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este compusa din: Director general ?Mircea Vasile Zegrean, Director economic- Alina Staiculescu si comisia de evaluare formata dinDulau Marius, Chirvase Martha Cristina, Nicu Ileana. (Anexa 7)- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Fiecare ofertant/candidat la orice forma de licitatie, in sensul prevederilor OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu cu modificarile si completarile ulterioare, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. ? conform Anexei 11 (conform Ordinului nr. 314/2010)- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: completarea Anexei 6. Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ONRC) (Original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor). Din certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, daca operatorul economic desemnat castigator a prezentat acest Certificat constatator in copie lizibila, i se va cere sa prezinte acest document si in original.Persoane fizice romane: Autorizatia de functionare (Copie legalizata sau copie conform cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in copie legalizata, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011). Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu: LOT 1 ? ?Reabilit., consolid., moderniz.si reamen.int.la cladire S+P+4E+M, str. Fluviului, nr. 16, Sector 1, Buc. ? 60.000 lei, LOT 2 ? ?Amenaj., moderniz.si extind.sediu CNCIR Sucursala Suceava ? 40.000 lei, LOT 3 ? ?Construire scara interioara si expertiza de structura la sediul CNCIR Tg. Mures?- 10.000 leiSe va prezenta ANEXA 4 ? Informatii generale.Daca un ofertant depune oferta pt.mai multe loturi, cond.de calif.se vor lua in considerare prin raportare la lotul cu val.cea mai mare la care participa. In cazul ofertantilor din categ.IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea docum.prevaz.in L.nr.346/2004), cifra de afaceri este in procent de 50% din cuantumul mai sus precizat. Echivalentul in euro al val.exprim.in lei se va determina corespunzator cursului mediu al pietei valutare, comunicat de BNR, valabil pt.anul resp., Operatorul economic va prezenta o scrisoare de bonitate din partea unei banci, din care sa rezulte situatia incidentelor de plati inanii de activitate ?original., Operatorul economic va depune bilantul contabil pentru anii precedenti 2009, 2010, 2011 (copie conform cu originalul) vizat si inregistrat de organele competente conform legislatiei in vigoare si/sau documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate indeplini capacitatea economica financiara.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie prin care Ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii. Informatii detaliate privind reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, se pot obtine de la Inspectia Muncii sau de pe site-ul: http: //www.inspectmun.ro/Legislatie/legislatie.html (conform Anexa 18 Sanatate si protectia muncii), Ofertantul va prezenta Anexa 19 ? Declaratie de acceptare a conditiilor contractuale.In cazul unei asocieri, aceasta declaratie va fi prezentata in numele asocierii de catre asociatul desemnat lider., Declaratie referitoare la echipamentele tehnice ( calculatoare, imprimante plottere) si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., La Declaratia privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Se va anexa o lista care sa cuprinda valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati( Anexa 5). Se va prezenta cel putin un contract sau un proces verbal de receptie care sa confirme prestarea serviciilor a carei valoare sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a lotului/loturilor pentru care depune oferta operatorul economic (copie conform cu originalul) .Se va anexa cel putin o recomandaredin care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile contractuale (Anexa 14). In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii serviciului se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic - semnata si stampilata de ofertant in original., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii+ declaratii de disponibilitate din partea personalului responsabil de indeplinirea contractului, conform Caiet de Sarcini si Tema de proiectare., In cazul in care ofertantul are incheiate acorduri de asociere/subcontractare cu alti agenti economici in vederea indeplinirii prezentului contract, se vor prezenta in oferta lista cu subcontractanti, datele de identificare ale acestora si informatiile privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractant, specializarea acestora si acordul acestora pentru partea sau partile din contract ce urmeaza sa le execute (Anexa 15) - semnata si stampilata de ofertant in original. SR EN ISO 9001:2008 care confirma certificarea sistemului de management al calitatii simanagement de mediu echivalentISO 14001, sau echivalent.Informatii privind masurile de protectie a mediului respectiv SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, in domeniul aferent obiectului prezentului contract.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Anexele caietului de sarcini se vor procura de la sediul CNCIR SA , sau prin e-mail, in urma solicitarii, la adresa [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.06.2012 12:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer