Achizitie publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii obiectivului de investitii ?Proiect integrat in comuna Tirsolt, jud. Satu Mare?, proiect finantat prin FEADR masura 322
Detaliu pentru invitatia numarul 356735
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356735/30.12.2013
Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii obiectivului de investitii ?Proiect integrat in comuna Tirsolt, jud. Satu Mare?, proiect finantat prin FEADR masura 322
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna TirsoltCod fiscal: 3896909, Adresa: Str. Principala nr. 85, Tarsolt, Telefon: +40 0261833820, Fax: +40 0261833822
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala nr. 85, Tarsolt, Romania, cod postal: 447315, telefon: +40 261833820, fax: +40 261833822, persoana de contact: Grigore Pop
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: localitatea Tirsolt, str. Principala, nr. 85, comuna Tirsolt, judetul Satu Mare - sala de sedinte a primariei
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii obiectivului de investitii ?Proiect integrat in comuna Tirsolt, jud. Satu Mare?, proiect finantat prin FEADR masura 322
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborarea serviciilor de proiectare faza proiect tehnic, detalii de executie, documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor faza PT (inclusiv finalizarea investitiei) si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata executiei lucrarilor in cadrul proiectului integrat ?Reabilitare si modernizare strazi in com. Tirsolt, jud. Satu Mare; Constructie gradinita si spatii anexe in com. Tarsolt, jud. Satu Mare; Dotari culturale la Caminul Cultural Tirsolt, jud. Satu Mare?, includ: ? Activitatile de proiectare fac referire la proiectul tehnic detaliat si va include printre altele toate documentele necesare (dupa cum ar fi memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectului Tehnic in conformitate cu legislatia nationala si orice documentatie necesara pentru obtinerea autorizatiilor de construire? Elaborarea detaliilor de executie? Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii autorizatiilor, avizelor, acordurilor necesare executiei? Elaborarea documentatiilor necesare obtinerii Autorizatiei de Construire? Asistenta tehnica din partea proiectantuluiDescrierea serviciilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini (cerintele beneficiarului) din cadrul prezentei documentatii de atribuire si in studiile de fezabilitate anexate.Valoarea estimata: 136.982, 12 lei fara TVA (din care total cheltuieli diverse si neprevazute: 1.114, 12 lei, reprezentand 0, 82%), respectiv 31.511, 87 euro fara TVA (la cursul BNR din data de 20.01.2009, adica 1 euro= 4, 3470 lei), din care: - ?Reabilitare si modernizare strazi in comuna Tirsolt, jud. Satu Mare? in suma de 107.720, 12 lei, fara TVA, conform deviz financiar cap. 3 si SF 2009, din care: * proiect tehnic: - 24.656 lei, conform deviz financiar Cap. 3.1.c* detalii de executie: - 49.313 lei, conform deviz financiar Cap. 3.1.d* documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor aferente obiectivului de investitii: - 24.656 lei, conform deviz financiar Cap. 3.2* asistenta tehnica- 8.219 lei, conform deviz financiar Cap. 6.2* cheltuieli diverse si neprevazute: - 876, 12 lei, reprezentand 0, 82%.- ?Constructie gradinita si spatii anexe in com. Tarsolt, jud. Satu Mare? in suma de 29.262 lei, fara TVA, conform deviz financiar cap. 3 si SF 2009;* proiect tehnic: - 6.698 lei, conform deviz financiar Cap. 3.1.c* detalii de executie: - 13.396 lei, conform deviz financiar Cap. 3.1.d* documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor aferente obiectivului de investitii: - 6.697 lei, conform deviz financiar Cap. 3.2* asistenta tehnica - 2.233 lei, conform deviz financiar Cap. 6.2* cheltuieli diverse si neprevazute: - 238 lei, reprezentand 0, 82%.
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 136, 982.12 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 2.700 lei, reprezentand 621, 12 euro.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Garantia de participare poate fi constituita in urmatoarele forme: a) Virament bancar-ordin de plata- in contul RO02TREZ5485006XXX000772 deschis la Trezoreria Negresti Oas, titular de cont Comuna Tirsolt, cod fiscal 3896909, insotit de un extras de cont;b) Scrisoare de garantie bancara (Formular nr. 8) in favoarea autoritatii contractante conform formularului anexat.c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada solicitata. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau- neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- Perioada de valabilitate a garantiei - va fi mai mare cu 15 zile decat perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 105 zile.NOTA: Garantiile de participare constituite in alta moneda se vor calcula la cursul BNR din data de 30.09.2013, www.bnro.ro.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10%din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG nr. 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Se va putea constitui prin una din urmatoarele modalitati: 1. ordin de plata;2. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (model orientativ Formular nr. 7) sau de o societate de asigurari.NOTA: Garantiile de buna executie constituite in alta moneda se vor calcula la cursul BNR din data de 30.09.2013, www.bnro.ro.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Conditia 1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.(In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens).Se va prezenta: ? Declaratie privind eligibilitatea sau prezentarea a orice document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, in original (Formularul 5.a).Conditia 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Se va prezenta: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal, in original (Formular nr.4.a).Nota: Daca autoritatea contractanta are suspiciuni cu privire la declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, are dreptul de a verifica si cere informatii organismelor competente.Conditia 3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in baza Ordinului 314/2010 intrat in vigoare la 20.10.2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurentaSe va prezenta: Declaratie pe proprie raspundere, in original (Formular nr. 3.a)Conditia 4: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica (inclusiv consilierii locali) sunt urmatoarele: primar: POP GRIGORE; viceprimar: ALEC VASILE; secretar: NAP ZORICA NICULINA; contabil: BLETAN VASILE; administrator public: SOLOMES VASILE; asistent social: SOLOMES MARIA RODICA; bibliotecar: SOLOMES ANA CORINA; sef serviciu SVU: BODEA ANCA CRINA; operator ROL: BUIE CLAUDIA ADRIANA; casier: NISTOR GHEORGHE; consilieri locali: ALEC GRIGORE, ALECVASILE, FANEA GHEORGHE, FANEA VASILE, HUJA VASILE RADU, MISCA GHEORGHE, PITI SIMION, SOLOMES IACOB, TORZ GHEORGHE.Se va prezenta: Declaratie pe proprie raspundere, in original (Formular nr. 6.a)Conditia 5: Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice ? ANAF (buget consolidat) sau echivalent.Conditia 6: Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de primaria pe raza careia ofertantul isi are sediul social (sau echivalent), precum si pentru toate sediile secundare si punctele de lucru.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea certificat in copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul", copie legalizata sau original.NOTA: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In situatia in care procedura de emitere acestora nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, ofertantii pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin. 4 din HG nr. 925/2006 actualizata. In aceasta situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. 3 din Ord. 509/2011.Conditia 8: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata si semnataa de catre reprezentantul legal al ofertantuluiSe va prezenta Formularul 1.a.Aplicabilitate: 1. In cazul in care se depune oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat.2. In situatia in care din documentele prezentate de catre ofertant sau asociatul acestuia, reiese ca acesta se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 art. 181 sau de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art. 181 din OUG 34/2006, respectiv ale art. 97^1 din HG nr. 925/2006.3. In situatia in care cele declarate in cadrul Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta ofertantul in cauza va fi descalificat in baza punctului II.2 din certificatul in cauza.Nota: In cazul persoanelor juridice straine, autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. - Pentru persoanele juridice romaneConditia 1: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca ofertantul este autorizat sa desfasoare activitatile specifice obiectului prezentei achizitii, respectiv in domeniile de activitate: proiectare lucrari de constructii a drumurilor, proiectare lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare.- Pentru persoanele juridice straine: - prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Modalitatea de indeplinire: copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul", copie legalizata sau original.Nota: Din informatiile furnizare in certificatul constatator trebuie sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, conform Ord. 509/2011.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ? Cerinta 1: Declaratie privind cifra de afaceri din care sa reiasa media cifrei de afaceri globale in domeniul de activitate aferent contractului, pe ultimii 3 ani, de cel putin 270.000 lei.Se va prezenta Fisa de informatii generale din care sa reiasa sediul si datele de identificare ale ofertantului, numarul de telefon, fax, contul deschis la Trezorerie si contul pentru restituirea garantiilor de participare la procedura, precum si media cifrei de afaceri globale in domeniul de activitate aferent contractului pe ultimii 3 ani.Se vor prezenta bilanturile pe anii 2010, 2011, 2012 vizate si inregistrate la organele competente, copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura, stampila si data.Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul leu/valuta comunicat de BNR la data de: ?31.12.2010 ; 31.12.2011; 31.12.2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: - O lista cu principalele servicii de proiectare pe ultimii 3 aniSe califica ofertantii care au realizat si dus la bun sfarsit: - servicii in ultimii 3 ani privind proiectare lucrari de infrastructura de drumuri similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri cu valoare cel putin de 106.844 lei fara TVA la nivelul unui contract, - servicii prestate in ultimii 3 ani privind proiectare lucrari de constructii civile (rezidentiale sau nerezidentiale) similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri cu valoare cel putin de 29.024 lei fara TVA la nivelul unui contract sau- servicii prestate in ultimii 3 ani la nivelul unui contract sau la nivelul a maxim doua contracte de servicii de proiectare similare in ultimii 3 ani cu o valoare totala cel putin egala cu suma de 135.868 lei fara TVA (proiectare drumuri cu valoare cel putin de 106.844 lei fara TVA, proiectare lucrari de constructii civile (rezidentiale sau nerezidentiale) cu valoare cel putin de 29.024 lei fara TVA)., Cerinta 2: - Ofertantul dispune de personal suficient si satisfacator, de specialitate, personalul cu sarcini cheie si personalul calificat pentru a asigura proiectare contractului.Vor fi nominalizate persoane pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele justificative.Se va prezenta: - Declaratie privind informatii de personal - Formularul 18.a;
- liderul asocierii va prezenta centralizator pe total asociere (daca este cazul)- Declaratie pe propria raspundere - Formularul 18.bSef proiectExperienta profesionala specifica obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit: Participarea la proiectarea a cel putin un proiect/contract similar (proiectare drumuri, si/sau constructii civile, si/sau industriale, si/sau agricole).ArhitectArhitect cu drept de semnatura (conform Legii nr. 184/2001 privind Organizarea si exercitarea profesiei de Arhitect. Legea profesiei de Arhitect).Proiectant in domeniul geodeziei / topometriei /cadastrului: minim 1 persoanaAtestat in domeniul geodeziei / topometriei /cadastrului, atestat ANCPI, conform Legii cadastrului si a publicitatii imobiliare nr. 7/1996.Proiectant instalatii electrice: minim 1 persoanaAtestat ANRE sau ELECTRICA, conform Legii energiei electrice si a gazelor naturale nr. 123 /2012., Proiectant drumuri si poduri: minim 2 persoanePregatire profesionala si aptitudini: Studii superioare absolvite cu diploma de licenta in specializarea drumuri si poduri.Experienta profesionala specifica obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit: Participarea la proiectarea a cel putin un proiect/contract similar (proiectare drumuri si poduri).Proiectant de constructii civile: minim 1 persoanaPregatire profesionala si aptitudiniStudii superioare absolvite cu diploma de licenta in specializarea constructii civile.Experienta profesionala specifica obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit: Participarea la proiectarea a cel putin un proiect/contract similar (proiectare constructii civile, industriale, agricole).Proiectant instalatii sanitare, termice: minim 1 persoanaPregatire profesionala si aptitudiniStudii superioare absolvite cu diploma de licenta in specializarea Inginerie instalatii sanitare, termiceExperienta profesionala specifica obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit: Participarea la proiectarea a cel putin un proiect/contract similar (proiectare instalatii pentru constructii civile, industriale, agricole)., Conditia 3: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, acordul acestuia/acestora, Cerinta 5: Acorduri/contracte de asociere (daca este cazul); Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formular 1.b*) a reprezentantului liderului asocierii din care sa rezulte ca in cazul in care asocierea va fi declarata castigatoare, pana la data semnarii contractului se va prezenta acordul de asociere in forma legalizata, conform Legii nr. 36/1995 - Legea Notarilor Publici, actualizata. 1) proiectare drumuri? certificat ISO 9001:2008 ? sistem de management al calitatii pentru proiectare lucrari de drumuri sau certificat echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor;? certificat ISO 14001:2005 - sistem de management de mediu pentru proiectare lucrari de drumuri sau certificat echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor;2) proiectare civile? Certificat ISO 9001:2008- sistem de management al calitatii pentru proiectare lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale sau certificat echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.? certificatul ISO 14001:2005 - sistemul de management de mediu pentru proiectare lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale sau certificat echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.01.2014 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.01.2014 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 24.12.2013 15:00