Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii obiectivului de investitii ?PROIECT INTEGRAT PENTRU INFRASTRUCTURA, CULTURA SI SERVICII SOCIALE IN COMUNA BOGDAND, JUD. SATU MARE?, proiect finantat prin FEADR masura 322


Detaliu pentru invitatia numarul 357224
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BOGDAND
Numar invitatie: 357224/31.01.2014
Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii obiectivului de investitii ?PROIECT INTEGRAT PENTRU INFRASTRUCTURA, CULTURA SI SERVICII SOCIALE IN COMUNA BOGDAND, JUD. SATU MARE?, proiect finantat prin FEADR masura 322
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BOGDANDCod fiscal: 3896623, Adresa: STRADA PRINCIPALA, NR. 310/A, Bogdand, Telefon: 0261/828201, Fax: 0261/828201
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PRINCIPALA, NR. 310/A, Bogdand, Romania, cod postal: 447060, telefon: +40 0261828201, fax: +40 0261828201, persoana de contact: AUREL BOJAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA PRINCIPALA, NR. 310/A, Bogdand, Romania, cod postal: 447060
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii obiectivului de investitii ?PROIECT INTEGRAT PENTRU INFRASTRUCTURA, CULTURA SI SERVICII SOCIALE IN COMUNA BOGDAND, JUD. SATU MARE?, proiect finantat prin FEADR masura 322
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborarea serviciilor de proiectare faza proiect tehnic, detalii de executie, documentatii necesare pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor faza PT (inclusiv finalizarea investitiei) si asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata executiei lucrarilor in cadrul.Valoarea estimata: 187.580, 11 lei fara TVA (din care total cheltuieli diverse si neprevazute: 8.523, 11 lei, reprezentand 4, 76%), respectiv 44.410, 27 euro fara TVA (la cursul BNR din data de 13.07.2009, adica 1 euro= 4, 2238 lei), din care: - ?Canalizare menajera, statie de epurare in loc Babta, com. Bogdand, jud. Satu Mare? in suma de 41.148, 68 lei, fara TVA, CDF cap. 3 si SF nr. 2-6800-00-08, din care: * PT: - 31.794 lei, CDF Cap. 3.1.c* DE: - 5.000 lei, CDF Cap. 3.1.d* AT - 2.485 lei, CDF Cap. 6.2* CDN: 1.869, 68 lei, reprezentand 4, 76%.- ?Alimentare cu apa a loc. Babta, in com Bogdand, jud. Satu Mare? in suma de 23.497, 67 lei, fara TVA, CDF cap. 3 si SF nr. 2-6702-00-08, din care: * PT: - 18.000 lei, CDF Cap. 3.1.c* DE: - 2.840 lei, CDF Cap. 3.1.d* AT - 1.590 lei, CDF Cap. 6.2* CDN: 1.067, 67 lei, reprezentand 4, 76%.- ?Reabilitare camin cultural localitatea Bogdand, jud. Satu Mare? in suma de 7.738, 62 lei, fara TVA, CDF cap. 3 si SF nr. 160-1/2009, din care: * PT: - 3.220 lei, CDF Cap. 3.1.c* DE: - 2.150 lei, CDF Cap. 3.1.d* documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor aferente obiectivului de investitii: - 350 lei, CDF Cap. 3.2* AT - 1.667 lei, CDF Cap. 6.2* CDN: 351, 62 lei, reprezentand 4, 76%.- ?Infiintare si dotare centru de batrani in loc. Babta, com Bogdand, jud. Satu Mare? in suma de 12.115, 49 lei, fara TVA., CDF cap. 3 si SF nr. 160-2/2009;* PT: - 6.520 lei, CDF Cap. 3.1.c* DE: - 2.810 lei, CDF Cap. 3.1.d* documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor aferente obiectivului de investitii: - 350 lei, CDF Cap. 3.2* AT - 1.885 lei, CDF Cap. 6.2* CDN: 550, 49 lei, reprezentand 4, 76%.- ?Modernizare drum comunal DC 11154 Bogdand-Babta? in suma de 103.079, 65 lei, faraTVA, CDF cap. 3 si SF nr. 160-3/2009, din care: * PT: - 60.500 lei, CDF Cap. 3.1.c* DE: - 17.646 lei, CDF Cap. 3.1.d* documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor, autorizatiilor aferente obiectivului de investitii: - 550 lei, CDF Cap. 3.2* AT - 19.700 lei, CDF Cap. 6.2* CDN: 4.683, 65 lei, reprezentand 4, 76%.PT = PROIECT TEHNICDE = DETALII EXECUTIEAT = ASISTENTA TEHNICACD = CHELTUIELI DIVERSE SI NEPREVAZUTECDF = CONFORM DEVIZ FINANCIAR
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 179, 057 - 187, 580.11 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 3.500 lei.Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare trebuie sa fie valabila 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul respingerii unor contestatii ca nefondate, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, sume stabilite conform prevederilor art.278^1 din OUG 34/2006, respectiv suma de 1.790, 57 lei.NOTA: Garantiile de participare si de buna executie constituite in alta moneda se vor calcula la cursul afisat de BNR din data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG nr. 925/2006 prin una din urmatoarele modalitati: 1. ordin de plata;2. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (model orientativ Formular nr. 7) sau de o societate de asigurari.Garantia de buna executie aferenta proiectului tehnic si/sau detaliilor de executie, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza proiectului respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Conditia 1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.(In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens).Se va prezenta: ? Declaratie privind eligibilitatea sau prezentarea a orice document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care candidatul este stabilit, in original (Formularul 5.a).Conditia 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Se va prezenta: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal, in original (Formular nr.4.a).Nota: Daca autoritatea contractanta are suspiciuni cu privire la declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, are dreptul de a verifica si cere informatii organismelor competente.Conditia 3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in baza Ordinului 314/2010 intrat in vigoare la 20.10.2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se va prezenta: Declaratie pe proprie raspundere, in original (Formular nr. 3.a)Conditia 4: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica (inclusiv consilierii locali) sunt urmatoarele: Primar: Bojan Aurel; Viceprimar: Kallay Sandor; Contabil: Nagy Margareta; Secretar: Nagy Stefan; Responsabilul pentru Achizitii Publice: Temian Simona; Consilierii locali: Antal Maria, Bede Eva-Adela, Blidar Ioan, Campan Dorin, Dragos Nicolae-Teodor, Dumuta Patritiu, Kis-Kasza-Szasz Gabor-Kalman, Kurti Sandor, Nagy Iuliana, Zaharie Ioan; Asistent social: Bojan Elisabeta; Agent fiscal: Bede Andrei; Sef SVSU: Perse Laura-Simona.Se va prezenta: Declaratie pe proprie raspundere, in original (Formular nr. 6.a)Conditia 5: Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice ? ANAF (buget consolidat) sau echivalent.Prezentarea certificat in copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul", copie legalizata sau original.Conditia 6: Certificat privind plata impozitelor si taxele locale - eliberat de primaria pe raza careia ofertantul isi are sediul social (sau echivalent), precum si pentru toate sediile secundare si punctele de lucru.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea certificat in copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul", copie legalizata sau original.NOTA: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Din Certificatele fiscale trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011Conditia 7: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, acordul acestuia/acestora.Ofertantul va completa Formularul 18;Conditia 8: Acorduri/contracte de asociere (daca este cazul) Ofertantul va completa Formularul 1.b; Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formular 1.b*) a reprezentantului liderului asocierii din care sa rezulte ca in cazul in care asocierea va fi declarata castigatoare, pana la data semnarii contractului se va prezenta acordul de asociere in forma legalizata, conform Legii nr. 36/1995 - Legea Notarilor Publici, actualizata.Conditia 9: ?Angajament ferm? (daca este cazul) ? in situatia in care ofertantul este sustinut in conformitate cu prevederile art. 186 si art. 190 din OUG nr. 34/2006 actualizata ? se va face dovada resurselor invocate, prin depunerea de documente justificative.Prezentarea angajamentului ferm conform art. 11^1 din HGR nr. 925/2006 actualizata ? Formulare 19, 19.a, ,20, 21, 22.Conditia 10: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata si semnataa de catre reprezentantul legal al ofertantului ofertantul va completa Formularul 1.aAplicabilitate: 1. In cazul in care se depune oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat.2. In situatia in care din documentele prezentate de catre ofertant sau asociatul acestuia, reiese ca acesta se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 art. 181 sau de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art. 181 din OUG 34/2006, respectiv ale art. 97^1 din HG nr. 925/2006.3. In situatia in care cele declarate in cadrul Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta ofertantul in cauza va fi descalificat in baza punctului II.2 din certificatul in cauza.Nota: In cazul persoanelor juridice straine, autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. - Pentru persoanele juridice romaneConditia 1: Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic (proiectare lucrari de constructii a drumurilor, proiectare lucrari de constructii alimentare cu apa, proiectare lucrari de canalizare, proiectare lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale conform Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN, cu modificarile si completarile ulterioare) , iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC conf ORDINULUI 509/2011 al ANRMAP- Pentru persoanele juridice straine: - prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs. copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul", copie legalizata sau original.Nota: a) Certificatul va fi solicitat in original/copie legalizata ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii.b) Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.c) In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia prezentarii documentelor solicitate, cerinta minima de calificare fiind indeplinita daca fiecare asociat are autorizate activitatiile pentru partea din contract pe care o va derula. Cerinta se va fi indeplinita prin cumul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Declaratie privind media cifrei de afaceri globala, pe ultimii 3 ani, de cel putin 358.000 lei. Media cifrei de afaceri globala in valuta, se va calcula la cursul mediu anual pentru valuta comunicat de BNR pentru anii 2011, 2012, 2013. In ceea ce priveste prezentarea bilantului contabil inregistrat pe anul 2013, vor fi admise si alte documente in sustinerea mediei cifrei de afaceri globalaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: - O lista cu principalele servicii de proiectare pe ultimii 3 aniSe califica ofertantii care au realizat si dus la bun sfarsit: - serviciiprivind proiectare infrastructura de drumuri similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri cu valoare cel putin de 98.396 lei fara TVA. prestate la nivelul unui cntract, servicii privind proiectare lucrari alimentare cu apa similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri cu valoare cel putin de 22.430 lei fara TVA. prestate la nivelul unui contract, servicii privind proiectare lucrari canalizare menajera, statie de epurare, similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri cu valoare cel putin de 39.279 lei fara TVA. prestate la nivelul unui contract, servicii privind proiectare lucrari de constructii civile (rezidentiale sau nerezidentiale) similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri cu valoare cel putin de 18.952 lei fara TVA prestate la nivelul unui contract, sau servicii de proiectare lucrari similare cu cele care fac obiectul procedurii, in ultimii 3 ani, cu o valoare totala cel putin egala cu suma de 179.057 lei fara TVA. prestate la nivelul unui contract, Cerinta 2: - Ofertantul dispune de personal, de specialitate, personalul cu sarcini cheie si personalul calificat pentru a asigura proiectare contractului.Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea specifica obiectului contractului. Vor fi nominalizate persoane pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele justificative., Sef proiectExperienta profesionala specifica obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit: Se solicita demostrarea participarii in cadrul a cel putin un proiect/contract in cadrul caruia sa fi desfasurat activitati similare cu cele care constituie obiectul prezentei achizitii (proiectare drumuri, retele edilitare si de gospodarie comunala - alimentare cu apa si canalizare -, constructii civile, industriale, agricole)., Arhitect - 1 persoana
Arhitect cu diploma in Arhitectura si drept de semnatura (inregistrat Ordinul Arhitectilor din Romania), Inginer drumuri si poduri: minim 1 persoanaPregatire profesionala si aptitudini:
Inginer cu diploma de licenta in specializarea drumuri si poduri.
Experienta profesionala specifica obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit:
Participarea la proiectarea a cel putin un proiect similar (proiectare drumuri si poduri).Inginer de constructii civile: minim 1 persoana
Pregatire profesionala si aptitudini
Inginer cu diploma de licenta in specializarea constructii civile.Experienta profesionala specifica obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit:
Participarea la proiectarea a cel putin un proiect similar (proiectare constructii civile, industriale, agricole)., Inginer constructii edilitare si de gospodarie comunala: minim 1 persoana
Pregatire profesionala si aptitudini
Inginer cu diploma de licenta in specializarea constructii edilitare si de gospodarie comunala (alimentare cu apa si canalizare)
Experienta profesionala specifica obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit:
Participarea la proiectarea a cel putin un proiect similar (proiectare retele edilitare si de gospodarie comunala - alimentare cu apa si canalizare -)., Inginer in domeniul geodeziei / topometriei /cadastrului ? 1 persoana, Inginer instalatii sanitare, termice: minim 1 persoanaPregatire profesionala si aptitudiniInginer cu diploma de licenta in specializarea Inginerie instalatii sanitare, termiceExperienta profesionala specifica obiectului contractului ce urmeaza a fi atribuit: Participarea la proiectarea a cel putin un proiect similar (proiectare instalatii pentru retele edilitare si de gospodarie comunala - alimentare cu apa si canalizare -, proiectare instalatii pentru constructii civile, industriale, agricole)., Subinginer sau inginer cu diploma de licenta in domeniul instalatiilor electrice, atestat ANRE. - 1 persoana 1) proiectare drumuri? certificat ISO 9001:2008 ? sistem de management al calitatii pentru proiectare lucrari de drumuri sau certificat echivalent, in perioada de valabilitate;? certificat ISO 14001:2005 - sistem de management de mediu pentru proiectare lucrari de drumuri sau certificat echivalent, in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;, 2) proiectare apa si canalizare? certificat ISO 9001:2008 ? sistem de management al calitatii pentru proiectare retele utilitare pentru fluide sau certificat echivalent, in perioada de valabilitate;? certificat ISO 14001:2005 - sistem de management de mediu pentru proiectare retele utilitare pentru fluide sau certificat echivalent, in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;, 3) proiectare civile? Certificat ISO 9001:2008- sistem de management al calitatii pentru proiectare lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale sau certificat echivalent, in perioada de valabilitate.? certificatul ISO 14001:2005 - sistemul de management de mediu pentru proiectare lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale sau certificat echivalent, in perioada de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2014 09:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer