Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatii pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si


Detaliu pentru invitatia numarul 339005
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Ghimes-Faget (Consiliul Local Ghimes-Faget)
Numar invitatie: 339005/06.11.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectuluitehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatii pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul: Reabilitare drum comunal DC141, Comuna Ghimes Faget, judetul Bacau
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Ghimes-Faget (Consiliul Local Ghimes-Faget)Cod fiscal: 4277870, Adresa: Sat Faget, com. Ghimes-Faget, jud. Bacau, Faget, Telefon: 0234385850, Fax: 0234385850
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Faget, com. Ghimes-Faget, jud. Bacau, Faget, Romania, cod postal: 607209, telefon: +40 234385850, fax: +40 234385850, persoana de contact: Vilmos Garbea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Ghiems - Faget, judetul Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectuluitehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatii pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul: Reabilitare drum comunal DC141, Comuna Ghimes Faget, judetul Bacau
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectuluitehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatii pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul: Rrabilitare drum comunal DC141, Comuna Ghimes Faget, judetul Bacau
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 407, 919.01 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
128.000 lei.Valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia pentru participare se va constitui: - ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul nr. RO67TREZ0632145020401XXX, cod fiscal 4277870deschis la Trezoreria Moinesti;
- printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile).Garantia sa fie irevocabila. Instrumentul nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate si trebuie sa prevada daca plata se va executa conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate (Formular 11). Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;
- in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma de 8.200, 79 Lei, conform art.278?1 lit. c) din OUG nr.34/2006.In cazul in care garantia se constituie in Euro, se va utiliza cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertei cu 5 zile.
Garantie de buna executie
10%din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: - instrument de garantare emis de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pt perioada cel putin egala cu durata contractului. (Formularul 19).sau- Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive, contractantul deschizand la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea lui un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante in care depune cel putin 0, 5% din pretul contractului.La prezentarea ofertei, operatorul economic va opta pentru una din variantele de mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii si sustinatorii ofertantilor (daca exista) vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1.b) Cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor, inclusiv pentru tert sustinator.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat/tert sustinator) din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr. 2Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior .Operatorul economic/fiecare membru dintr-un grup de operatori economici/tertul sustinator, daca exista, pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d), trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2, la care se vor anexa: b) - Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica a ofertantului / sustinatorului pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d).Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Cerinta nr. 3Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 3.Cerinta nr.4Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul 4 .Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conformart. 691*)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Ghimes - Faget, dupa cum urmeaza: 1. GARBEA VILMOS? primarul comunei2. HAINEALA VALENTIN - VASILE ? viceprimarul comunei3. RUSU MARIA ? secretarul comunei4. NASTASA IULIANA ? contabil sef5. LASCAR CRISIAN? responsabil urbanism6. BALCAN DUMITRU ? consilier local7. GORBE OTTO ? consilier local8. IESAN IOAN-GHEORGHE ? consilier local9. CRACIUN AUGUSTIN ? consilier local10. BILIBOC CSABA-PETRU ? consilier local11. BARSAN IOSIF ? consilier local12.OLTEAN CAROL-VICTOR ? consilier local13. TANKO PETRU-TIBERIU ? consilier local14. OLTEAN PETER ? consilier local15. SUCIU LADISLAU ? consilier local16. KARACSONY GEZA ? consilier local17. NEAGU PETRICA ? consilier local18. HAINEALA VALENTIN-VASILE ? consilier local19. OLTEAN VIOREL ? consilier local20. ANTAL ATILA ? consilier localCerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economicva completa Formular 5Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta 1Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractuluiDocument care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana., Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 186. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006., Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceriMedia Cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 12.800.000, 00 lei.Orice documente care sa dovedeasca indeplinirea cerintei de calificare (de exemplu bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, vizate si inregistrate la organele competente/rapoartele de audit/ rapoartele cenzorilor/echivalent).Conversia cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluise va exprima in lei / euro mediu comunicat de BNR pentru anul 2011 ? 1 euro=4, 2379 lei.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si se va specifica ratele utilizate in oferta depusa., Cerinta nr.2Prezentarea de documente pentru a demonstra capacitatea ofertantului/asocierii de a derula contractul de proiectare si executie lucrari care face obiectul prezentei proceduri.Operatorul economic va demonstra ca, la data semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in valoare de 1.200.000, 00 lei pentru a realiza cash-flow-ul de executie al lucrarii, pe o perioada de 3 luni de derulare a contractului.Fondurile proprii disponibilizate de mai sus vor asigura demararea contractului, in vederea asigurarii resurselor umane si materiale pana la prima decontare., Continuare cerinta nr.2Ofertantii care nu vor prezenta documentul solicitat mai sus pentru a dovedi ca detine disponibilitati banesti in cuantumul solicitat mai sus, in mod expres pentru lucrarea propusa in prezenta documentatie, vor fi descalificati!In cazul unei asocieri, liderul asociatieieste obligat sa prezinte acest document de unde sa reiasa ca poate asigura intreaga suma singur sau impreuna cu asociatii.In cazul sustinerii conform art.186 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ?scrisoarea angajanta? din partea unei banci, va fi anexa la ?angajamentul ferm?, prezentat in forma autentica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 190. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 190, alin (2) din OUG 34/2006., Cerinta nr. 1ProiectareDeclaratie privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani conform Formular 7 si anexa 1 la Formular 7.ExecutieDeclaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani conform Formular 6 si anexa 1 la Formular 6., Cerinta nr. 2.1.Experienta similaraProiectarePrezentarea unei liste a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiar (completarea formularului 7 si anexa 1 la formularul7) insotita de fisa de experienta similara (completarea Formularului anexa 2 la formularul 7), copii dupa certificate/documente care sa confirme prestare serviciilor respective, procese verbale de receptie la predarea - primirea proiectelor si certificari de buna executie de la beneficiari.Detinerea experientei specifice privind proiectarea de drumuricu fazele: Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie, in valoare totalaminima de200.000, 00 lei fara TVA.Pentru confirmarea indeplinirii cerintei se va avea in vedere un contractcare sa confirme prestarea de servicii similare., Cerinta nr. 2.2.Experienta similaraExecutieDetinerea experientei specifice privind realizarea de lucrari similare de drumuri, investitii noi sau modernizarein valoare minima de 6.200.000, 00 lei fara TVA.Pentru confirmarea indeplinirii cerintei se va avea in vedere un contract executat si finalizat in ultimii 5 ani (perioada determinata prin raportare la data limita de depunere a ofertelor).Prezentarea unei liste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formularul nr.6 si anexa 1 la formularul nr.6).Dovada experientei similare se va face si prin: -fisa de experienta similara (completarea anexa 2 la formularul n.6).- copie dupa informatiile relevante din contractul de lucrari sau alte documente relevante privind experienta similara, - proces verbalde receptie la terminarea lucrarilor/partiala/ finala, - recomandare, document constatator de la beneficiar., Cerinta nr. 3.1.Inform. ref.la res.umane propuse pt.a fi implicate in proiect.a) Decl. ref. la ef. medii anuale ale pers. angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Formularul 8.b) Inform. ref.la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (anexa 1 la Formularul 8), Personalul minim propus pentru proiectare sa aiba experienta dupa cum urmeaza: Pentru proiectare - personal cu experienta in domeniu: -sef proiect ? cu studii superioare in domeniul constructiilor de drumuri si poduri, cu experienta profesionala in coordonarea a minim unui proiect similar? 1 persoana;
-inginer- cu studii superioare in domeniul constructiilor de drumuri si poduri, cu experienta profesionala in proiectare de drumuri dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar? 1 persoana;
-inginer- cu studii superioare in domeniul geodeziei / topometriei / cadastrului ? 1 pers.;, Continuare: Se vor depune: - CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original (Formular 9);
- Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract;
- copii dupa diplome de absolvire conform cerintelor solicitate;
- Doc. incheiate cf. preved.legale, din care rezulta modul de colaborare cu pers. implicate in contract (contracte de munca, colaborare, servicii, angajamentele obtinute pt participarea la procedura, conf art 188, alin 3 lit.b din OUG34/06, din care sa reiasa exp.in domeniu pentru personalul propus etc);
- pt.doved.exp.prof., of.clasat pe locul I, i se va solicita prezentarea de recomandari pt. specialistii propusi in oferta.Ofertantii vor face dovada specializarii si atestarii persoanei juridice in ceea ce priveste: Elaborareadoc. pt.fundamentarea solic. avizului de gospod. a apelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor, cf. Ord. M.M.G.A. nr. 589/2005 si Ord.MMP nr.3298/2012., Cerinta nr. 3.2.Pers. min. propus pt. exec. sa aiba exp. dupa cum urmeaza: A. Pers. resp. de indepl. contr.: Pt. executie- Sef de santier, ing. cu studii de lunga durata, in domeniul constr. de drumuri si poduri, cu experienta profesionala in constr. de infrastructura de transport rutier dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar? 1 persoana;
- sef de punct de lucru, diploma de inginercu studii de lunga durata, in domeniul constructii de drumuri si poduri, cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar- Responsabil cu controlul calitatii, desemnat prin decizie interna ? 1 persoana;
-Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat MDRL, domeniul II? 1 persoana;
- Responsabil in materie de sanatate si securitate in munca, atestat si desemnat prin decizie interna ? 1 persoana;Se vor nominaliza persoane diferite pentru diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus., Pe langa formularele precizate mai sus se vor depune si- CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original (Formular 9);
- Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract;
- copii dupa diplome de absolvire conform cerintelor solicitate;
- Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, colaborare, servicii, angajamentele obtinute pt participarea la procedura, din care sa reiasa experienta in domeniu pentru personalul propus etc);
- Decizie de numire pentru Responsabilul cu controlul calitatii, valabila la data depunerii ofertelor;
- Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru Responsabilul Tehnic cu Executia, in domeniul lucrarilor de drumuri, valabila la data depuneriiofertelor;, - Atestat/Autorizatie in conformitate cu prevederile legale pentru Responsabilul in materie de sanatate si securitate in munca, valabila la data depunerii ofertelor.- pentru dovedirea experientei profesionale, ofertantului clasat pe locul I, i se va solicita prezentarea de recomandari pt. specialistii propusi in oferta, Cerinta nr. 3.3.Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.B. Personal de executie de specialitateSe va prezenta o lista cu personal de executie, nominalizat pe specializari, conform tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractului in cauza - anexa 2 la Formularul 8., Cerinta nr. 4.1.Informatii despre dotarile specifice: Pentru proiectareOperatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate sau prin contracte/ conventii de inchiriere/ leasing/alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie), de urmatoarele urmatoarele : - 1 statie totala topometrica- soft specializat pentrudrumuri- 1 imprimanta- 1 plotter- 1 copiator- 1 PCSe va indica daca : - echipamentul respectiv este propriu sau inchiriat.Pentru cele inchiriate se vor prezenta copii dupa contractele de inchiriere.Pentru activitatea de proiectare se va prezenta dovada existentei licentelor legale pentru utilizarea programelor de calculator atat pentru cele de baza cat si pentru cele de proiectare.Se solicita: copii dupa licente pentru program proiectare, soft specializat pentrurealizarea si intocmirea listelor de cantitati de lucrari, imprimanta format A0 sau A3, mijloace de transport si alte mijloace fixe., Cerinta nr. 4.2.Informatii despre dotarile specifice: Pentru executieOperatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (proprietate, leasing sau prin contracte/ conventii de inchiriere alte documente care sa faca dovada punerii la dispozitie), de urmatoarele urmatoarele utilaje si echipamente tehnice: - laborator gradul II autorizat I.S.C. sau contract cu un laborator, autorizat de analize si verificari in constructii avand minim grad II, in conf cu HG 808/2005, Legea 10/1995, Ordinul 1497/2011.- buldoexcavator- autogreder- cilindru compactor- pompa de beton- autobasculante-autobetoniere- repartizator mixturi asfaltice- instalatie de mixturi asfaltice- statie de betoane, Continuare: Pentru utilajele, mijloacele de transport in proprietate se vor anexa documentele de proprietate respectiv, fisa mijlocului fix, facturi, contracte de leasing, iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea ? in copie., Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii / asociatii /furnizoriiSe va prezenta - formularul 11, anexa la formularul 11 si acordul de subcontractare (formularul D3.1).Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica.In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora., In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere(formularul D3), care va trebui legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnarea contractului, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.In cazul asocierii mai multor executanti cerintele privind eligibilitatea siinregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Liderul partenerului va desemna Seful punctului de lucru, care va fi selectat din randul personalului sau., Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator(i) se va prezenta in original, incheiat in forma autentica, in fata unui notar.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Cerinta nr. 1Informatii privind standardelede asigurare a calitatiiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sauechivalent pentru domeniile de activitate al contractului? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie (proiectare si executie)precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiOperatorul economic trebuie sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalentSe solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent ? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie ( proiectare si executie) precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Propunere financiara P 1 = (pret minim / pret ofertat X 60 puncte), in care : ? pret minim este pretul cel mai scazut din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 60 de puncte; ? pret ofertat este pretul ofertei evaluate.
Durata de finalizare a proiectului tehnic
20
Descriere: Durata de finalizare a proiectului tehnic (zile)P 2 = (t minim / t ofertat X 20 puncte), in care : ? t minim este duratade finalizare a proiectului tehnic cel mai mic ofertat . ? t ofertat este durata de finalizare a proiectului tehnic ofertat. Pentru termenul minim de prestare a proiectului tehnic se va acorda punctajul maxim de 20 puncte. Durata maxima acceptata (peste care oferta va fi considerata neconforma) este de 60 zile, iar durata minima realista este de 10 zile. Sub durata minima, oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
Duratade garantie acordata lucrarii
20
Descriere: Durata de garantie acordata lucrarilor(luni) P3 = (g ofertat / g max X 20 puncte), in care: ? g maxim este durata de garantie cea mai mare, din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 20 de puncte; ? g ofertat este durata de garantie aofertei evaluate. Durata minima acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 24 luni, iar durata maximarealista este de 60 luni. Peste durata maxima, oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 06.11.2012 16:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer