Achizitie publica - ?Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatii pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si
Detaliu pentru invitatia numarul 342479
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342479/07.02.2013
Denumire contract: ?Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectuluitehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatii pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul: Modernizare drumuri de interes local in comuna Dranceni, judetul Vaslui?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Dranceni (Primaria comunei Dranceni)Cod fiscal: 3394333, Adresa: Sat Ghermanesti, comuna Dranceni, judetul Vaslui, Ghermanesti (Dranceni), Telefon: 0235/482345, Fax: 0235/482220
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sat Ghermanesti, comuna Dranceni, judetul Vaslui, Ghermanesti (Dranceni), Romania, cod postal: 737223, telefon: +40 235482345, fax: +40 235482220, persoana de contact: Gelu Pecheanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA DRANCENI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administratiilor publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectuluitehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatii pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul: Modernizare drumuri de interes local in comuna Dranceni, judetul Vaslui?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectuluitehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatii pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul: Modernizare drumuri de interes local in comuna Dranceni, judetul Vaslui?Valoarea estimata a contractului de lucrarii se constituie din urmatoarele componente :1. Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si asistenta tehnica din partea proiectantului = 132.721, 00lei fara TVA2. Executie lucrari = 4.069.841, 00 lei fara TVAValoarea estimata a contractului fara suma aferenta procentului de diverse si neprevazute = 4.202.562, 00 lei fara TVA3. Valoare diverse si neprevazute ? 120.291, 00 lei fara TVA ( 3% din valoarea estimata C+M fara TVA)
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 322, 853 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
84.000 lei.Valabilitate 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia pentru participare se va constitui: - ordin de plata sau fila CEC cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul nr. RO15TREZ6585006XXX001866 , cod fiscal 3394333deschis la TrezoreriaHusi;
- printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (90 zile).Garantia pentru participare sa fie irevocabila. Instrumentul nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate si trebuie sa prevada daca plata se va executa conditionat, dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate (Formular 11). Daca instrumentul prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarii contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;
- in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie suma de 7.980, 25 Lei, conform art.278?1 lit. c) din OUG nr.34/2006.Pentru situuatia in care garantia de participare s eva depune in valuta echibalenta leu/valuta se va face la cursul BNR la data publicarii Invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
10%din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: - instrument de garantare emis de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum si pt perioada cel putin egala cu durata contractului. (Formularul 19).sau- Daca partile convin, garantia se poate constitui si prin retineri succesive, contractantul deschizand la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea lui un cont de disponibil distinct la dispozitia Autoritatii Contractante in care depune cel putin 0, 5% din pretul contractului.La prezentarea ofertei, operatorul economic va opta pentru una din variantele de mai sus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele solicitate se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 180 din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru al asocierii vor depune urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular nr.1.b) Cazier fiscal al operatorului economic (in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) al societatii, in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru statele in care nu se elibereaza astfel de documente (cazier) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere in acest sens.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanata de Urgenta nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului (operator economic unic/lider/asociat) din procedura si respingerea ofertei.Cerinta nr. 2Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic va dovedi ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006, modificat si completat ulterior .Operatorul economic/ fiecare membru al asocierii, trebuie sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in luna anterioara depunerii ofertelor, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic/fiecare membru din asociere va prezenta urmatoarele: a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2, la care se vor anexa: b) - Certificat de atestare fiscala (privind plata contributiilor la Bugetul consolidat general) eliberat de ANAF sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de administratia locala din zona administrativ-teritoriala in care operatorul / operatorii economici isi are / au sediul sau echivalent, din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Cerinta nr. 3Declaratii privind calitatea de participant la proceduraOfertantul nu are dreptul: - sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 3.Cerinta nr.4Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Completarea, semnarea si prezentarea declaratiei privind evitarea conflictului de interese - Formularul 4 .Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator este obligat sa prezinte acest formular.Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conformart. 691*)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul primariei Comunei Dranceni, dupa cum urmeaza: 1. PECHEANU GELU ? PRIMAR2. STOICA CORNEL ? VICEPRIMAR3. VIZETIU SANDA ? SECRETAR4. LEMNARU ION ? CONTABIL5. VIZITIU OVIDIU ? MANAGER PROIECT6. AVARM COSTEL CATALIN ? CONSILIER LOCAL7. BEJAN IONEL ? CONSILIER LOCAL8. CRISTEI FANICA ? CONSILIER LOCAL9. LUPU ROMICA ? CONSILIER LOCAL10. MIHAI FANEL- CONSILIER LOCAL11. MISTREANU ALEXANDRU ? CONSILIER LOCAL12. MOISANU GHEORGHE ? CONSILIER LOCAL13. MURARASU MIHAI ? CONSILIER LOCAL14. URSAN ATENA ? CONSILIER LOCAL15. VASILACHE DUMITRU ? CONSILIER LOCAL16. VIZITIU DOINA ? CONSILIER LOCALCerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economicva completa Formular 5Neindeplinirea unuia din criteriile de mai sus vor conduce automat la excluderea Ofertantului si respingerea ofertei.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit Ofertantul, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de operatorul economic individual si pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/unui grup de operatori economici.Orice document solicitat va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta 1Persoane juridice/fizice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, iar obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: nume complet, sediul, starea societatii, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota: In cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conforma cu originalul, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/ copie legalizata.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit si faptul ca obiectul de activitate corespunde cu obiectul contractuluiDocument care dovedeste forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa reiasa informatii privind sediu, stare societate, persoane imputernicite, administrator, obiectul de activitate, mentiuni referitoare la insolventa. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator prezentat de ofertant (operator economic unic) sau de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Document care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, in conformitate cu legislatia tarii, nu se utilizeaza stampila, se va accepta o declaratie pe propria raspundere din partea operatorului economic in acest sens., Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 186. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 186, alin (2) din OUG 34/2006.
Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea tertului susutinatot din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conformart. 691*)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Se va prezenta Formularul D5 - Angajament privind sustinerea financiara, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele financiare invocate.
Pentru sustinerea nivelului minim al indicatorului cifra de afaceri, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze ca in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractual prin implicarea sa directa.
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita tertului sustinator, documentele prin care acesta face dovada existentei resurselor pe care le va pune la dispozitie conform angajamentului propus.
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana., Cerinta nr. 1
Informatii privind cifra de afaceri
Orice documente care sa dovedeasca indeplinirea cerintei de calificare (bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor etc.;)
Pentru calculul echivalentei leu/valuta se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Cerinta nr.2Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni de la semnarea contractului.Se va demonstra detinerea de resurse financiare pentru aceasta lucrare, in valoare de minim 900.000, 00 lei, realizata prin scrisoare angajanta din partea unei banci sau alte institutii finantatoare, sau orice alt document edificator care poate dovedi indeplinirea cerintei, pentru realizarea contractului?Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectuluitehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatii pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul: Modernizare drumuri de interes local in comuna Dranceni, judetul Vaslui?, pentru o perioada de 3 luni de la semnarea contractului.Suma va fi imobilizata si destinata necesitatilor prezentului contract, indiferent de obligatiile ce ii revin Ofertantului in cadrul altor contracte.Prezentarea de documente pentru a demonstra capacitatea ofertantului/asocierii de a derula contractul de proiectare si executie lucrari care face obiectul prezentei proceduri.Atentie: Ofertantii care nu vor prezenta documentul solicitat mai sus pentru a dovedi ca detine disponibilitati banesti in cuantumul solicitat mai sus, in mod expres pentru lucrarea propusa in prezenta documentatie, vor fi descalificati!In cazul unei asocieri, liderul asociatieieste obligat sa prezinte acest document de unde sa reiasa ca poate asigura intreaga suma singur sau impreuna cu asociatii.In cazul sustinerii conform art.186 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ?scrisoarea angajanta? din partea unei banci, va fi anexa la ?angajamentul ferm?, prezentat in forma autentica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, in conformitate cu prevederile din OUG 34/2006, art. 190. In acest caz, Ofertantul va respecta prevederile art. 190, alin (2) din OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si art. 181 pentru situatiile prevazute la lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea tertului sustinatot din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conformart. 691*)din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita tertului sustinator, documentele prin care acesta face dovada existentei resurselor pe care le va pune la dispozitie conform angajamentului propus., Cerinta nr. 1ProiectareDeclaratie privind Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani conform Formular 7 si anexa 1 la Formular 7.ExecutieDeclaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioada si locul de executie, beneficiar conform Formular 6 si anexa 1 la Formular 6., Cerinta nr. 2.1.Experienta similaraProiectareO lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati beneficiar (completarea formularului 7 si anexa 1 la formularul7) insotita de fisa de experienta similara (completarea Formularului anexa 2 la formularul 7)-prezentarea cel putin a unui document/contract/parti relevante contract/proces-verbal de receptie etc. care sa confirme prestarea de servicii similare a carui valoare sa fie de cel putin 130.000lei fara TVA., Cerinta nr. 2.2.
Experienta similara
Executie
Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, care sa contina cel putin a unui document/contract/parti relevante contract/proces-verbal de receptie etc.de lucrari similare obiectului contractului executat in ultimii 5 ani pana la data limita a depunerii ofertelor, a carui valoare sa fie de cel putin 4.000.000, 00 lei fara TVA. Se permite indeplinirea cerintei in conformitate cu art 14 / Ordinul 509/2011.Prezentarea unei liste a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formularul nr.6 si anexa 1 la formularul nr.6)., Se permite indeplinirea cerintei si prin prezentarea a cel putin un document/parti relevante contract/proces verbal de receptie etc. care sa aiba ca obiect prestarea de servicii de proiectare si executie de lucrari similare cu cele presupuse de prezenta procedura, a carui valoare sa fie de minim 4.130.000, 00 lei fara TVA din care proiectarea trebuie sa fie de cel putin 130.000, 00 lei fara TVA , iar executia de cel putin 4.000.000, 00 lei fara TVA., Cerinta nr. 3.1.
Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.
a)Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? Formularul 8.
b)Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (anexa 1 la Formularul 8),
Personalul minim propus pentru proiectare sa aiba experienta dupa cum urmeaza:
Pentru proiectare - personal cu experienta in domeniu:
-sef proiect ? cu studii superioare in domeniul constructiilor de drumuri si poduri, cu experienta profesionala in coordonarea a minim unui proiect similar? 1 persoana;
-inginer/subinginer- in domeniul constructiilor de drumuri si poduri, cu experienta profesionala in proiectare de drumuri dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar? 1 persoana;
-inginer/subinginer- in domeniul geodeziei / topometriei / cadastrului ? 1 persoana;
Pe langa cele precizate mai sus se vor depune si:
- CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original (Formular 9);
- Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract;
- Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca sau colaboraresau servicii / angajamente obtinute pt participarea la procedura) conf art 188, alin 2/OUG34/2006., Cerinta nr. 3.2.
Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.
Personalul minim propus pentru executie sa aiba experienta dupa cum urmeaza:
A. Personal responsabil de indeplinirea contractului:
Pentru executie
- Sef de santier, inginer/subinginer , in domeniul constructii de drumuri si poduri, cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar? 1 persoana;
- sef de punct de lucru, diploma de inginer/ subinginer, in domeniul constructii de drumuri si poduri, cu experienta profesionala in constructii de infrastructura de transport rutier dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar
- Responsabil cu controlul calitatii, desemnat prin decizie interna valabila la data limita a depunerii ofertelor ? 1 persoana;
-Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat MDRL, domeniul II valabil la data limita a depunerii ofertelor ? 1 persoana;
- Responsabil in materie de sanatate si securitate in munca, atestat valabil la data limita a depunerii ofertelor ? 1 persoana;
Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus.Pe langa formularele precizate mai sus se vor depune si
- CV-urile personalului de specialitate, datate si semnate in original (Formular 9);
- Declaratie de disponibilitate in care se prezinta acordul scris al fiecarei persoane pentru participarea in contract;
- Documente incheiate conform prevederilor legale, din care rezulta modul de colaborare cu persoanele implicate in contract (contracte de munca sau colaboraresau servicii / angajamente obtinute pt participarea la procedura) conf art 188, alin 2/OUG34/2006., Cerinta nr. 3.3.
Informatii referitoare la resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect.
B. Personal de executie de specialitateSe va prezenta o lista cu personal de executie, nominalizat pe specializari, conform tehnologiilor de lucru propuse pentru realizarea contractului in cauza - anexa 2 la Formularul 8., Cerinta nr. 4.1.
Informatii despre dotarile specifice:
Pentru proiectareOperatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie), de urmatoarele urmatoarele :
?1 statie totala topometrica
?soft specializat pentrudrumuri
?1 imprimanta
?1 plotter
?1 copiator
?1 PCSe va indica daca :
- echipamentul respectiv este propriu sau inchiriat sau pus la dispozitie prin alte forme.
Pentru cele inchiriate se vor prezenta copii dupa contractele de inchiriere.
Pentru activitatea de proiectare se va prezenta dovada existentei licentelor legale pentru utilizarea programelor de calculator atat pentru cele de baza cat si pentru cele de proiectare.
Se solicita: copii dupa licente pentru program proiectare, soft specializat pentrurealizarea si intocmirea listelor de cantitati de lucrari, imprimanta format A0 sau A3, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentruindeplinirea contractului., Cerinta nr. 4.2.Informatii despre dotarile specifice: Pentru executieOperatorii economici trebuie sa faca dovada ca au in dotarea lor sau dispun (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie), de urmatoarele urmatoarele utilaje si echipamente tehnice: -laborator gradul II autorizat I.S.C. . Autorizatiile laboratoarelor trebuie sa fie valabile la data limit a depunerii ofertei.- buldoexcavator- autogreder- cilindru compactor- autobasculante- autobetoniere- repartizator mixturi asfaltice- instalatie de mixturi asfaltice, Cerinta nr. 5Informatii privind subcontractantii / asociatiiSe va prezenta - formularul 11, anexa la formularul 11 si acordul de subcontractare (formularul D3.1).Ofertantul a carui oferta a fost declarata castigatoare are obligatia de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta, inaintea semnarii contractului de achizitie publica.In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si acordul acestora.In cazul unei asocieri se va prezenta un Acord de asociere(formularul D3), care va trebui legalizat de asocierea castigatoare inainte de semnarea contractului, in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.In cazul asocierii mai multor executanti cerintele privind eligibilitatea siinregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar celelalte cerinte privind capacitatea tehnica si capacitatea economico-financiara trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Liderul partenerului va desemna Seful punctului de lucru, care va fi selectat din randul personalului sau., Documentele solicitate vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila, cu exceptia documentelor intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de lucrari, care se vor prezenta in original. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Cerinta nr. 1Informatii privind standardelede asigurare a calitatiiOp ec tb sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitate cu Standardul de Asigurare a Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent (standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului), de catre un organism independent, acreditat in domeniu, conform cu legislatia comunitara sau cu standardele europene sau internationale privind certificarea.Se solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sauechivalent pentru domeniile de activitate al contractului? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie (proiectare si executie) pentru lucrari de constructii de drumuri ?i poduri , precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare., Cerinta nr. 2Standarde de protectie a mediuluiOp ec tb sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al mediului in conformitate cu cerintele ISO 14001 sau echivalentSe solicita prezentarea Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent ? cu domeniile de activitate solicitate pentru aceasta investitie ( proiectare si executie) pentru lucrari de constructii de drumuri ?i poduri , precizate in cadrul certificatului, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se accepta adeverinte din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Propunere financiara P 1 = (pret minim / pret ofertat X 60 puncte), in care : ? pret minim este pretul cel mai scazut din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 60 de puncte; ? pret ofertat este pretul ofertei evaluate.
Durata de finalizare a proiectului tehnic
20
Descriere: Durata de finalizare a proiectului tehnic (zile)P 2 = (t minim / t ofertat X 20 puncte), in care : ? t minim este duratade finalizare a proiectului tehnic cel mai mic ofertat? t ofertat este durata de finalizare a proiectului tehnic ofertat Durata maxima acceptata (peste care oferta va fi considerata neconforma) este de 60 zile, iar durata minima realista este de 10 zile. Sub durata minima, oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
Duratade garantie acordata lucrarii
20
Descriere: Durata de garantie acordata lucrarilor(luni) P3 = (g ofertat / g max X 20 puncte), in care: ? g maxim este durata de garantie cea mai mare, din ofertele considerate admisibile si conforme din punct de vedere tehnic si i se va acorda maximul de puncte, respectiv 20 de puncte; ? g ofertat este durata de garantie aofertei evaluateDurata minima acceptata (sub care oferta va fi considerata neconforma) este de 24 luni, iar durata maximarealista este de 60 luni. Peste durata maxima, oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 06.02.2013 14:50