Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize si elaborare documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire pentru obiectivul ?Dezvoltarea comun


Detaliu pentru invitatia numarul 326941
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA DUMBRAVITA
Numar invitatie: 326941/17.05.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize si elaborare documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire pentru obiectivul ?Dezvoltarea comunitatilor romane si maghiare prin imbunatatirea facilitatilor de transport transfrontalierdintre Dumbravita si Balastya"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DUMBRAVITACod fiscal: 4663480, Adresa: Str.PETOFI SANDOR, Nr.31, Dumbravita, Telefon: 0256 214272, Fax: 0256 214399
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.PETOFI SANDOR, Nr.31, Dumbravita, Romania, cod postal: 307160, telefon: +40 256214272, fax: +40 256214399, persoana de contact: ROBERT KRISTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.PETOFI SANDOR, Nr.31, Dumbravita, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize si elaborare documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire pentru obiectivul ?Dezvoltarea comunitatilor romane si maghiare prin imbunatatirea facilitatilor de transport transfrontalierdintre Dumbravita si Balastya"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, studiu de fezabilitate, analiza cost-beneficiu, studii geotehnice, studii topografice, expertiza tehnica
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 521, 938.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 10.400 lei / 5.200 lei pt IMM (Formular L)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constit. a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmat. var.): - Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurarisau- O.P. (vizat de banca) in contul RO89TREZ62124510220XXXXX, deschis la Trezoreria Timisoara, cod fiscal 4663480.In masura in care Consiliul respinge contestatia, aut. Contract. va retine contestatorului din garantia de participare, conform art. 278^1, alin. 1, lit. (b) din OUG nr. 34/2006 suma de 4.301, 94 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie la alegere: - Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent in admin. acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia aut. contract. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie < de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplin. contrac., aut. contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil conform prevederilor legale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (neincadrarea in dipozitiile art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006) ? Formularul A2. Certificat de participare cu oferta independenta ? Formularul B3. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare (formular C). In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Szilagyi Geza ? PrimarViorica Muresan ? Manager de proiectMalac Victor - functia Viceprimar - presedinteKrista Robert - functia Insp.achizitii publice - secretarGal Ladislau - Inginer ? membru4. Certificat de atestare fiscal (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele de la pct. 4 si 5 se pot depune in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. In cazul in care sunt depuse in copie simpla, acestea se vor solicita in original ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii.Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata pentru persoane fizice / juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa se dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens ( traducere autorizata in limba romana) a) Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??.In cazul in care este depus in copie simpla, acesta se va solicita in original ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii.b) Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva , in original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul?? ( traducere autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici: min. 1.043.877 lei- Fisa de Informatii generale ? formular D- bilanturile contabile la finele anilor pentru care se prezinta cifra medie de afaceri, vizate de DGFP (copie stampilata si semnata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au experienta, in ultimii 3 ani, in cel putin un contract sau maxim 3 (trei) contracte prin care sa se confirme prestarea de servicii de proiectare similare (proiectarea de drumuri si/sau poduri - reabilitare, modernizare, etc), in valoare de cel putin 521.938, 50 lei, fara TVA.Se va prezenta Formularul E.Se vor prezenta copii "Conform cu originalul" ale contractului sau partilor relevante din contract, recomandari din partea beneficiarului (copii "conform cu originalul") si aprocesuluiverbal de receptie (copii "conform cu originalul") pentru contractele ce fac dovada experientei similare., Cerinta nr. 2: Pentru indeplinirea contractului ofertantii trebuie sa dispuna de urmatoarele dotari specifice si mijloace de transport, indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie, concesiune sau angajament): ? Scaner A2? ploter A0? o statie totala pentru ridicarile topografice de nivelment;? calculatoare;? autoturism 4x4 (pentru teren accidentat);? licenta soft specializat proiectare drumuri;? licenta soft devize;? minim 2 receptoare GPS dubla frecventa pentru ridicarile topografice de planimetrie.Se va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice?Formularul F., Cerinta 3: Ofert. trebuie sa disp.de res.umane consid. de Aut.contr. ca fiind strict nece.indepl.in bune cond.a contr.(pers. de specialit. si experticare vor avea roluri esentiale in indepl.contr.). Din pers. de specialit. propus de ofert.pentru prest.serv. care fac ob.acestei proced.de achiz. trebuie sa faca parte cel putin: ?un econimist pentru ACB; ?un sef de proiect?inginer specialit. drumuri si poduri; ?cel putin 2 proiectanti inginer de specialitate drumuri si poduri; ?un inginer specialist geologie/pedologie;?un inginer instalatii;?un verificator de proiecte atestat MLPAT; ?un expert tehnic atestat in domeniul drumuri; ?minim un inginer topograf autorizat ANCPI categoria C pentru ridicarile topografice necesare proiectului., Se va prezenta o declaratie care sa contina informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. -Formularele G si H, Declaratia va fi insotita de CV-urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului. CV-urile vor avea numele in clar si semnatura in original a persoanei respective si vor avea mentiunea ?Declar pe proprie raspundere, cunoscand prevederile Codului penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii.?Pentru fiecare persoana propusa se vor prezenta copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate in CV., Se permite, pe langa prezentarea de contracte de colaborare (copie ?conform cu originalul?) cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, si prezentarea de angajamente (original).Personalul de specialitate din domeniul topografiei, declarat de catre ofertant responsabil pentru prezentul proiect, trebuie sa fi participat la cel putin un proiect similar si sa aiba o experienta in domeniul topografiei / cadastru / geodezie de cel putin 3 ani.Personalul de specialitate din domeniul proiectarii de drumuri si poduri, declarat de catre ofertant responsabil pentru prezentul proiect, trebuie sa fi participat la cel putin un proiect similar si sa aiba o experienta in domeniul proiectarii de drumuri si/sau poduri de cel putin 3 ani pentru seful de proiect, respectiv 2 ani pentru ceilalti ingineri proiectanti de drumuri si poduri., Cerinta 4: Informatii privind subcontractantii Cerinta nr. 1: Ofertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent, pentru servicii de proiectare tehnica in domeniul de activitate lucrari de geniu, constructii de drumuri si poduri., Cerinta nr. 2: Ofertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management de mediu ISO 14001 sau echivalent, pentru servicii de proiectare tehnica in domeniul de activitate lucrari de geniu, constructii de drumuri si poduri.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fonduri Europene Transfrontaliere)
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer