Achizitie publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire si asistenta tehnica din partea proiectantului pe
Detaliu pentru invitatia numarul 330248
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330248/22.06.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitie ?Modernizare drum forestier Ivanes si drum forestier Ivanasel , comuna Bicaz Chei, judetul Neamt?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BICAZ CHEI (PRIMARIA BICAZ CHEI)Cod fiscal: 2614406, Adresa: BICAZ CHEI , NEAMT, Bicaz-Chei, Telefon: 0233255773, Fax: 0233255712
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BICAZ CHEI , NEAMT, Bicaz-Chei, Romania, cod postal: 617060, telefon: +40 233255773, fax: +40 233255712, persoana de contact: MARCELA-VIRGINIA ONIGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Comunei Bicaz Chei, Comuna Bicaz Chei, judetul Neamt
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitie ?Modernizare drum forestier Ivanes si drum forestier Ivanasel , comuna Bicaz Chei, judetul Neamt?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul: ?Modernizare drum forestier Ivanes si drum forestier Ivanasel, comuna BicazChei, judetul Neamt?
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 162, 039.89 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant.gar.de part.este 1.700 leiPerioada de valab.a gar.de part. este de 90 de zile de la data limita de dep.a ofertei.Gar.de part. poate fi const. prin: 1. O.P. (in care se specifica destinatia): RO39TREZ4945006XXX000059, Trezoreria Bicaz, cod fiscal 2614406, Comuna Bicaz Chei.2. Inst.de gar.emis in cond.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari.Inst.de gar.emis in cond.lg.de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari trebuie: - Prez.in orig.si anexata la plicul cu oferta;
- sa cont.val.gar.care sa coresp.sumei fixe sol.prin doc.de atrib.;
- sa cont.parafa lizibila a emit.si sem.aut.In cazul scrisorii de gar.este necesara compl.acesteia conform Form.nr. 14 in orig.Pt.IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de Art. 16 alin (2)? Form.nr. 34 ? Decl.IMM. Pt.a putea beneficia de prev.art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stim.IMM-urilor, in cazul asociatiilor este nec.ca toti asoc.sa faca dov. ca reprez. o intrep.mica sau mij.Rest.si ret. Gar.de part.se va realiza in conf.cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006.In cazul asoc. Gar. de part.poate fi const.de catre unul sau mai multi asoc.Gar.de part.nu poate sa fie const.de catre subcont..Gar.de part.se va const.numai in lei.Aut.cont.are dreptul de a ret.gar.de part.ofert.pierzand astfel suma const., at.cand acesta din urma se afla in oricare din sit.urm.: ? isi retrage oferta in peri.de valab.a acesteia? of.sa fiind stab.castig.nu const.gar.de buna exec.in per.de valab.a of.si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la sem.acesteia? of.sa fiind stab.castig.ref.sa sem.cont.de achiz.pub.in per.de valab.a of.Nota: In orice sit.gar.de part.treb.sa fie prez.cel mai tarziu la desch.of.? in sed.de desch.a of.;In caz.in care op.ec.dep.cont.la C.N.S.C. si aceasta este resp.aut.cont.va ret.contest.din gar.de part.suma stabilita prin art. 278^1 din OUG 34/2006 act.
Garantie de buna executie
Cuant.gar.de buna exec.este de 5% din val.cont. (fara TVA).Gar.de buna exec.poate fi consti.prin: -Inst.de gar.emis in cond.lg.de o soc.banc.sau de o soc.de asig.pt.aut.cont.- Form.nr. 19 in orig.-prin ret.succ.din sumele dat.pt.fact.part.In acest caz cont.are oblig.de a desc.un cont la disp. Auto.contract.la Trez.Statului. Suma init.care se dep.de catre cont.in cont.astfel desc.este de0, 5% din pret.cont.Pe parc.indepl.cont.aut.cont.urm.sa alim.acest cont prin ret.succ.din sumele dat.si cuv. cont.pana la conc.sumei stab.drept gar.de buna exec.in docum.de atrib.Pt.IMM-uri se va tine cont si de facilit.of.de legea 346/2004, incl.de Art. 16 alin (2) ? Form.nr. 34 ? Decl.IMM. Aut.cont.are drept.de a emite pret.asupra gar.de buna exec. in lim.prej.creat, daca contrac.nu isi indepl.clauz.asum.prin cont.cu oblig.de a notif.pret. preciz.clauz.ce nu au fost respec.Aut.cont.va elib.gar.de buna exec.in conf.cu art. 92 din HG 925/2006 mod.si comp.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 - DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.Atentie! In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelor ofertantul/canditatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.Cerinte obligatorii: 1. Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea ofertantului in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 - DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic completat in original, datat, semnat si stampilat.2. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: -a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
-nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
-in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
-a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
-prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinte obligatorii: -Cazier fiscal (original) sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? al societatii.-Cazier judiciar (original) sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? al societatii.-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul/punctele de lucru implicte in derularea contractului(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in in luna anterioara celei de depunere a ofertei pentru participare la procedura de achizitie publica;
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in ), in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in in luna anterioara celei de depunere a ofertei pentru participare la procedura de achizitie publica;Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care, in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in una din situatiile de la punctul 2.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Aten?ie! In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelor ofertantul/canditatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.Declaratia privind calitatea de participant la procedura: Cerinta obligatorieDeclaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 2 completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionatDeclaratia privind neincadrarea ofertantului in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 modificata si completata-Formular-40;Declaratia privind neincadrarea ofertantului in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 modificata si completata-se va completa Formular-40;Aceasta cerinta este obligatorie pentru fiecare membru al asociatieiPersoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru prezenta procedura privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Oniga Ghiorghe ?Primar;Birsan Mihai-Viceprimar;Pantir Toderica-Secretar;Oniga Marcela-Virginia-Consilier Contabilitate;Ing.Tepes Nica Ghiorghe- consilier U.A.T;Agape Dana ? inginer drumuri si poduri, Sopnari Dorian-consilier local, Dandu Emil-consilier Local, Moldovan Emil-consilier local.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta: Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizrea Achizitiilor Publice nr.314/2010.Se va completa Formularul-41. Persoane juridice /fizice romane: prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului (codurile CAEN) ? trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie, in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?. Acesta se va solicita pentru conformitate, in original sau copie legalizata, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, la data deschiderii ofertei.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte cadomeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare asociat / subcontractant implicat in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani? din care sa reiasa ca ofertantul a elaborat si finalizat in ultimii 3 ani: -maxim 2 proiecte tehnice similare, din care unul cu o valoare de minim 153.000 lei;
-copii dupa contracte de pestare servicii sau copie dupa informatiile relevante din acestea;
-procese verbale de predare?primire care sa contina prestatorul, beneficiarul, perioada si modul de indeplinire a obligatiilor pentru contractele de servicii;
-recomandari din partea beneficirilor pentru contractele prezentate ca experienta similara., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic? pentru serviciile de proiectare .Operatorii economici trebuie sa detina in vederea prestarii serviciilor de proiectare urmatoarele echipamentele IT si programele informatice: -copiator A3;
-soft de desen tip CAD cu licenta;
-soft devize cu licenta;
-licenta proiectare drum;
-laptop+desktop.Se vor anexa documentele de proprietate., Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate pentru serviciile de proiectare: -1 sef proiect specializarea drumuri si poduri?inginer, proiectant CFDP, cu experienta in proiectare de minim 3 ani;
-3 ingineri specialitatea CFDP;
-1 inginer de inginerie si protectia mediului.-CV-urile personalului de specialitate implicat in realizarea contractului;
-declaratii de disponibilitate pentru personalul de specialitate implicat in realizarea contractului;
-copii dupa contractul/ele de munca si copie dupa carte de munca, contract de colaborare in cazul PFA (persoana fizica autorizata) din care sa reiasa experienta in domeniu mai sus solicitata pentru personalul de specialitate implicat in realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri de atribuire, datate si semnate in original;
-diplome de studiu pentru personalul de specialitate implicat in realizarea contractului.-angajament de participare conform art. 188, alin. 2 din OUG 34/2006, Informatii privind subcontractantii: -declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti, indiferent de ponderea si specializarea acestora;
-lista cuprinzand subcontractantii si lucrarile realizate de acestia, insotite de acordurile de subcontractare ., Informatii privind asocierea : -?ACORD DE ASOCIERE in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?. -certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent, aferent tuturor domeniilor necesare indeplinirii contractului in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor si pe toata perioada de valabilitate a ofertelor. Se va prezenta o copie legalizata dupa certificat sau o copie xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nu se accepta ofertantii in curs de certificare., -certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a protectiei mediului ISO 14001 sau echivalent, aferent tuturor domeniilor necesare indeplinirii contractului in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor si pe toata perioada de valabilitate a ofertelor. Se va prezenta o copie legalizata dupa certificat sau o copie xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
45
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a proiectarii
55
Descriere: Mentionam faptul ca durata minima a serviciilor de proiectare sub care oferta nu va fi punctanta este de 1, 5 luni iar durata maxima de realizare a serviciilor de proiectare peste care oferta este neconforma este de 3 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 14:48