Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si


Detaliu pentru invitatia numarul 332173
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BERESTI TAZLAU (CONSILIUL LOCAL BERESTI TAZLAU)
Numar invitatie: 332173/20.07.2012
Denumire contract: , ,Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru Refacere si modernizare drum comunal DC175, KM 0+000-3+850, L=3, 85 KM, in comuna Beresti Tazlau, judetul Bacau-afectat de inundatiile din anul 2010?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BERESTI TAZLAU (CONSILIUL LOCAL BERESTI TAZLAU)Cod fiscal: 4353005, Adresa: loc. BERESTI TAZLAU nr. 43, jud. BACAU, Beresti, Telefon: 0234353000, Fax: 0234353000
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: loc. BERESTI TAZLAU nr. 43, jud. BACAU, Beresti, Romania, cod postal: 607050, telefon: +40 0234353000, fax: +40 0234353000, persoana de contact: DUMITRU TULPAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Beresti Tazlau, loc. Beresti Tazlau, jud. Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru Refacere si modernizare drum comunal DC175, KM 0+000-3+850, L=3, 85 KM, in comuna Beresti Tazlau, judetul Bacau-afectat de inundatiile din anul 2010?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: , ,Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru Refacere si modernizare drum comunal DC175, KM 0+000-3+850, L=3, 85 KM, in comuna Beresti Tazlau, judetul Bacau-afectat de inundatiile din anul 2010?Proiectare: se va realiza proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire;Asistenta tehnica: se va realiza asistenta tehnica din partea proiectantului;Executie: refacerea sistemului rutier se va executa prin realizarea urmatoarelor lucrari: fundatie strat din balast - 20.00 cm ; strat superior de fundatie ? piatra sparta -15.00 cm; strat de legatura ? mixtura asfaltica tip BADPS25 - 6.00 cm; start de uzura ? mixtura asfaltica tip BAPC16 ? 4.00 cm
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 672, 847.13 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 93.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data depunerii ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante deschis la TREZORERIA MUNICIPIULUI MOINESTI, JUDETUL BACAU, cont RO67TREZ0632145020401XXX, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta si a efectuarii viramentului pana la termenul de deschidere a ofertelor (parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278¹ alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire. Daca ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar CNSC a respins contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278¹ din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor deconcesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, introdus prin Ordonanta de Urgenta Nr.76 din 30 iunie 2010 pentru modificarea si completarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire (conform art. 90 din HGR 925/2006): a) garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contractsau b) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. Garantia de buna executie a contractului, se va mentiona varianta dorita de constituire
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata Ofertantul (ofertantul asociat si/sau tertul sustinator) va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - completarea formularului F1.Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata Ofertantul (ofertantul asociat si/sau tertul sustinator - conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006) va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 -completarea formularului F2 si prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catrestat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, precum si a impozitelor si taxelor locale. Intrucat operatorul economic trebuie sadovedeasca situatia existenta la data depunerii ofertelor, certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celeiin care se depun oferteleNeincadrarea in prevederile art. 69¹(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata si calitatea de participant la procedura Ofertantul (ofertantul asociat, subcontractantii si/sau tertul sustinator) va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata - completarea formularului F3; Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri : - Tulpan Dumitru ? primar- Mihai Cornelia ? contabil- Lovin Ionel - secretar- Timiras Ionita - viceprimar- Consilieri: Balban Catalin, Berea C-tin, Cojocaru Ioan, Ghidibaca Mihai, Hrenovici Cristian, Ladaru Adrian, Lupu Gheorghe, Pintea Eugen, Pricop Nicu, Prisecaru Vasile, Stan Ion, Trofin Ion, Turluianu Ioan, Titaru Ioan.Ofertantul (ofertantul asociat, subcontractantii si/sau tertul sustinator) va prezenta o Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completarea formularului F 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Ofertantul va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010, formular F25 Informatii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Se solicita ca operatorul economic sa prezinte urmatoarele autorizari specifice: 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC (in cazul unei asocieri se va demonstra pentru partea sa care o va realiza in cadrul contractului, documentul va fi prezentat, la cerea autoritatii contractante, de ofertantul clasat pe primul loc inainte de comunicarea rezultatului proceduri2. Autorizatia Laboratorului de incercari in constructii gradul II; (conform - Legii 10/1995 privind calitatea in constructii; ORDIN Nr. 1497 din 13 mai 2011 pentru aprobarea Procedurii privind evaluarea laboratoarelor de analiza si incercari in activitatea de constructii in vederea autorizarii; HOTARARE Nr. 808 din 14 iulie 2005 pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii; SREN ? ISO CEI 17025, SREN ? ISO 17025/2005/AC: 2007 Cerinte generale pentru competenta laboratoarelor de incercari si etalonari);
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Se vor prezenta Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri?cuprinzand informatii privind cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) si bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani (2009, 2010, 2011). Valoarea minima a cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 20010, 2011) solicitata a fi indeplinita de catre ofertantitrebuie sa fie egala sau mai mare de: 9.345.694 leiOfertantii vor prezenta : - Bilanturi contabile 2009, 2010, 2011 vizat/inregistrat, Cerinta nr. 2: Declaratii bancare corespunzatoare: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a in valoare de minim 1.274.412, 85 lei pentru o perioada de 3 luni de derulare a contractului.Suma solicitata se va calcula dupa formula: (valoare estimata contract/perioada derulare contract) X perioada solicitata de autoritatea contractanta = SS = (4.672.847, 13 lei/11 luni) x 3 luni = 1.274.412, 85 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: .Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiPentru indeplinirea cerintei de experienta similara proiectare, ofertantii vor prezenta cel putin un contract executat si dus la buna sfarsit in ultimii 3 ani, in cadrul caruia sa fi executat , ,Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, pentru lucrari de drumuri, cu o valoare cel putin egala de 200.000 lei fara TVA.Pentru indeplinirea cerintei de experienta similara prestari servicii, ofertantii vor prezenta informatii relevante din contract, proces verbal de receptie/predare primire, recomandare/document constatator, Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari.Pentru indeplinirea cerintei de experienta similara executie lucrari, ofertantii vor prezenta cel putin un contract lucrari executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani, al carui obiect este similar celui ce urmeaza a se executa cu o valoare cel putin egala de 4.400.000 lei fara TVA.Pentru indeplinirea cerintei de experienta similara executie lucrari, ofertantii vor prezenta informatii relevante din contract, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/partiale/finala, recomandare/document constatator beneficiar., PersonalDeclaratie referitoare la efectivele medii ale personalului si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Informatii privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru proiectarea si executia lucrarilor: - 1 Coordonator/Manager de proiect, cu experienta profesionala in coordonarea a minim unui proiect similar-1 sef santier, cu studii superioare in domeniul constructiilor de drumuri cu experienta profesionala in coordonarea a minim unui proiect similar;
- 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat MDRL, domeniul II ;
- 1 Responsabil tehnic cu controlul calitatii, desemnat prin decizie interna;
- 1 Responsabil in materie de sanatate si securitate in munca, atestat- 1 Sef proiect constructii drumuri cu experienta in coordonarea a minim unui proiect similar- 1 inginer constructii drumuri, cu experienta in proiectarea a minim unui proiect similar- 1 inginer geodeziei / topometriei, Utilaje, instalatii, echipamente: Ofertantii vor prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Pentru indeplinirea contractului sunt necesare urmatoarele utilaje, instalatii, echipamente, softuri minime: cilindru compactor, autobasculante, buldoexcavatoare; autogreder, autobetoniera, pompa de beton, instalatie de mixturi asfaltice, statie de betoane, statie totala topometrica, soft specializat pentru profile drumuri, imprimanta, plotter, copiator, PC.Ofertantul va face dovada ca dispune de laborator autorizat gradul II.Ofertantii vor prezenta documentul (fisa mijlocului fix, contracte inchiriere/leasing, etc) care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului. Sistemul de Management al Calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract., Sistemul de Management al Mediului in conformitate cu standardul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se gaseste atasata la invitatia de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 20.07.2012 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer