Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ,,Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si


Detaliu pentru invitatia numarul 332221
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA ODOBESTI (PRIMARIA COMUNEI ODOBESTI)
Numar invitatie: 332221/23.07.2012
Denumire contract: , ,Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru Modernizare drumuri de acces, drumuri agricole de exploatatie (DE 508, DE 1087, DE 1145), comuna Odobesti, judetul Bacau ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ODOBESTI (PRIMARIA COMUNEI ODOBESTI)Cod fiscal: 17538358, Adresa: COM.ODOBESTI, Odobesti, Telefon: 0234/220059, Fax: 0234/224610
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM.ODOBESTI, Odobesti, Romania, cod postal: 607060, telefon: +40 0234220059, fax: +40 0234224610, persoana de contact: Rapaila Lacramioara
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Odobesti, loc. Odobesti, jud. Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru Modernizare drumuri de acces, drumuri agricole de exploatatie (DE 508, DE 1087, DE 1145), comuna Odobesti, judetul Bacau ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: , ,Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru Modernizare drumuri de acces, drumuri agricole de exploatatie (DE 508, DE 1087, DE 1145), comuna Odobesti, judetul Bacau ?Proiectare: se va realiza proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire;Asistenta tehnica: se va realiza asistenta tehnica din partea proiectantului;Executie: refacerea sistemului rutier se va executa prin realizarea urmatoarelor lucrari: fundatie strat din balast - 20.00 cm ; strat de baza din piatra sparta ? piatra sparta -12.00 cm; strat de legatura- mixtura asfaltica tip BADPC25 - 5.00 cm ; strat de uzura ? mixtura asfaltica tip BA16 - 4.00 cm
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 808, 169.11 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 76.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data depunerii ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante deschis la TREZORERIA MUNICIPIULUI BACAU, cont RO86TREZ0702145020401XXX, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta si a efectuarii viramentului pana la termenul de deschidere a ofertelor (parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004 actualizata. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278¹ alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire (conform art. 90 din HGR 925/2006): a) garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contractsaub) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA.Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de buna executie,
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69¹ din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri: - Galatanu Ionel ? primar- Rapaila Lacramioara ? contabil- Grosu Ciprian - referent- Burca C-tin - consilier, Burca Ioan - consilier, Ghenade Ghe - consilier, Negrut Cristinel - consilierRapaila Ciprian-consilier, Neagu Neculai-consilier, Puscasu Ghe - consilier, Tarin Panfil-consilier, Boghian Livia-consilier, Bargu Petru-consilier, Herghelegiu Samuil-consilier Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Se solicita ca operatorul economic sa prezinte urmatoarele autorizari specifice: 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC (in cazul unei asocieri se va demonstra pentru partea sa care o va realiza in cadrul contractului);2. Autorizatia Laboratorului de incercari in constructii gradul II; (conform - Legii 10/1995 privind calitatea in constructii; ORDIN Nr. 1497 din 13 mai 2011 pentru aprobarea Procedurii privind evaluarea laboratoarelor de analiza si incercari in activitatea de constructii in vederea autorizarii; HOTARARE Nr. 808 din 14 iulie 2005 pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii; SREN ? ISO CEI 17025, SREN ? ISO 17025/2005/AC: 2007 Cerinte generale pentru competenta laboratoarelor de incercari si etalonari);
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Se vor prezenta Informatii generale cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) precum si bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani (2009, 2010, 2011). Valoarea minima a cifrei medii de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 20010, 2011) trebuie sa fie egala sau mai mare de: 7.616.338 lei, Cerinta nr. 2: Declaratii bancare corespunzatoare: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a , ,Servicii de proiectare in vederea realizarii contractului, in valoare de minim 1.038.591 lei pentru o perioada de 3 luni de derulare a contractului., Cerinta nr. 3: Asigurarea riscului profesional: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va asigura riscul profesional al proiectantului pentru obligatiile si raspunderile stabilite la art. 22 din Legea 10/1995 privind calitatea in constructii, in valoare de minim 1.000.000 lei pentru toata perioada de derulare a contractului (11 luni).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiPentru indeplinirea cerintei de experienta similara proiectare, ofertantii vor prezenta cel putin un contract executat si dus la buna sfarsit in ultimii 3 ani cu o valoare cel putin egala de 100.000 lei fara TVA.Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari.Pentru indeplinirea cerintei de experienta similara executie lucrari, ofertantii vor prezenta cel putin un contract lucrari executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani, al carui obiect este similar celui ce urmeaza a se executa cu o valoare cel putin egala de 3.700.000 lei fara TVA., Personal: Ofertantii vor prezenta declaratie rprivind efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru proiectarea si executia lucrarilor: - 1 Coordonator/Manager de proiect, cu studii superioare tehnice -1 sef santier, cu studiiin domeniul constructiilor de drumuri - 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat MDRL, domeniul II ;
- 1 Responsabil tehnic cu controlul calitatii, desemnat prin decizie interna;
- 1 Responsabil in materie de sanatate si securitate in munca, atestat si desemnat prin decizie interna ;
- 1 Sef proiect, cu studii in domeniul constructiilor de drumuri experienta in coordonarea a minim unui proiect similar ;
- 1 inginer, cu studii in domeniul constructiilor de drumuri, cu experienta in proiectarea a minim unui proiect similar ;
- 1 inginer, cu studii domeniul geodeziei / topometriei, Utilaje, instalatii, echipamente: Ofertantii vor prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Pentru indeplinirea contractului sunt necesare urmatoarele utilaje, instalatii, echipamente, softuri minime: cilindru compactor, autobasculante, buldoexcavatoare; autogreder, autobetoniera, pompa de beton, instalatie de mixturi asfaltice, statie de betoane, statie totala topometrica, soft specializat pentru profile drumuri, imprimanta, plotter, copiator, PC.Ofertantul va face dovada ca dispune de laborator autorizat gradul II. Sistemul de Management al Calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract., Sistemul de Management al Mediului in conformitate cu standardul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata integral prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 08:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer