Achizitie publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si e
Detaliu pentru invitatia numarul 332251
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332251/23.07.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru " Refacere si modernizarea drumurilor comunale locale, Comuna Faraoani, judetul Bacau"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FARAOANICod fiscal: 4670178, Adresa: COMUNA FARAOANI, NR 34, JUDETUL BACAU, Faraoani, Telefon: 0234/254152, Fax: 0234/254010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA FARAOANI, NR 34, JUDETUL BACAU, Faraoani, Romania, cod postal: 607170, telefon: +40 0234254152, fax: +40 0234254010, persoana de contact: ADRIAN SOLOMON
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Faraoani, loc. Faraoani, jud. Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru " Refacere si modernizarea drumurilor comunale locale, Comuna Faraoani, judetul Bacau"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: , ,Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru: Refacerea si modernizarea drumurilor comunale locale, Comuna Faraoani, Judetul Bacau?.Proiectare: se va realiza proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire;Asistenta tehnica: se va realiza asistenta tehnica din partea proiectantului;Executie: refacerea sistemului rutier se va executa prin realizarea urmatoarelor lucrari: fundatie strat din balast - 20.00 cm ; strat superior de fundatie ? piatra sparta -12.00 cm; strat de legatura- mixtura asfaltica tip BADPC25 - 5.00 cm ; strat de uzura ? mixtura asfaltica tip BAPC16 - 4.00 cm
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 755, 162 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 75.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante deschis la Trezoreria mun. Bacau , cod fiscal 4670178, cont RO15TREZ0615006XXX007452, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta sau printr-un instrument de garantare (model formular F23) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004 actualizata. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278¹ alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Daca ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar CNSC a respins contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278¹ din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire conform art. 90 din HGR 925/2006: a) garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contractsaub) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizataOfertantul va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006. formularul F1, sau certificat echivalent.2.Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizataOfertantul va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - formularul F2 si prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , precum si a impozitelor si taxelor locale.Intrucat operatorul economic trebuie sa dovedeasca situatia existenta la data depunerii ofertelor, certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3.Neincadrarea in prevederile art. 69¹(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata si calitatea de participant la proceduraOfertantul va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, -formularul F3; Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri: Solomon Adrian-primar, Farcas Gherghina Adrian-viceprimar, Farcas Ana-secretar, Jitaru Clara-contabil, Roca Emiliana-responsabil achizitii, Ciuraru Pal Cristina-administrator, consilieri: Antal Maria, Balint Ioan, Benchea Martin, Bulai Anton, Cancel Eusebiu, Ciceu Celestin, Cochiorca Petre, Duma Daniel, Farcas Petru, Farcas Ioan, Jusca Iulian, Pascaru Iosif, Patrascu Eugen, Sabau Cristian-AugustinOfertantul va prezenta o Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formularul F4.Ofertantul va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta- formular F25 Se solicita ca operatorul economic sa prezinte urmatoarele autorizari specifice: 1.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Documentul va fi transmis, la solicitarea autoritatii contractante, de ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC (in cazul unei asocieri se va demonstra pentru partea sa care o va realiza in cadrul contractului);2.Autorizatia Laboratorului de incercari in constructii gradul II; (conform - Legii 10/1995; ORDIN Nr. 1497 din 13 mai 2011; HOTARARE Nr. 808 din 14 iulie 2005; SREN ? ISO CEI 17025, SREN ? ISO 17025/2005/AC: 2007 Cerinte generale pentru competenta laboratoarelor de incercari si etalonari
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Pentru indeplinirea contractului sunt necesare urmatoarele utilaje, instalatii, echipamente, softuri minime: 1 cilindru compactor, 6autobasculante, 4 buldoexcavatoare;1 autogreder, 1 autobetoniera, 1 pompa de beton, 1 instalatie de mixturi asfaltice, 1 statie de betoane, 1 statie totala topometrica, soft specializat pentru profile drumuri, 1 imprimanta, 1 plotter, 1 copiator, 1 PCOfertantul va face dovada ca dispune de laborator autorizat gradul II., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze, Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privatiPentru indeplinirea cerintei de experienta similara proiectare, ofertantii vor prezenta cel putin un contract executat si dus la buna sfarsit in ultimii 3 ani, cu obiect servicii de proiectare in vederea realizarii PTH, DE, CS, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, pentru lucrari de drumuri, cu o valoare cel putin egala de 130.000 lei fara TVA.Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari.Pentrucerinta de experienta similara executie lucrari, ofertantii vor prezenta cel putin un contract-lucrari executat si finalizat in ultimii 5 ani cu obiect similar si cu o valoare cel putin egala de 3600000 lei fara tva., Ofertantii vor prezenta o declaratie ref.la efectivele medii anuale ale personalului angajat si cadrelor de cond.in ultimii 3 ani.Informatii ref. la studiile, pregat. profes.si calif. personal. de cond. si ale persoanelor responsabile pentru proiectarea si executia lucrarilor: 1 Manager de proiect, cu studii superioare tehnice, experienta in coordonarea a minim unui proiect similar; 1 sef santier, studii sup.-constr. de drumuri, experienta in coordonarea a minim unui proiect similar; 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat MDRL, domeniul II ;1 Responsabil tehnic cu controlul calitatii, desemnat prin decizie interna;1 Responsabil in materie de sanatate si securitate in munca, atestat si desemnat prin decizie interna ;1 Sef proiect, cu studii sup.-constr.drumuri, experienta in coordonarea a minim unui proiect similar ;1 inginer, cu studii sup.-constr. de drumuri, experienta in proiect. a minim unui proiect similar;1 inginer cu studii sup.geodezie/topometrie/cadastru Sistemul de Management al Calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract., Sistemul de Management al Mediului in conformitate cu standardul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata integral przentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 10:18