Achizitie publica - ,,Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si
Detaliu pentru invitatia numarul 332262
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332262/23.07.2012
Denumire contract: , ,Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: Refacere si modernizare DC 76 si DC 77, Comuna Pancesti, Judetul Bacau?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PANCESTI (CONSILIUL LOCAL PANCESTI)Cod fiscal: 4455552, Adresa: COMUNA PANCESTI, JUDETUL BACAU, Pancesti, Telefon: 0234/288080, Fax: 0234/288388
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA PANCESTI, JUDETUL BACAU, Pancesti, Romania, cod postal: 607415, telefon: +40 0234/288080, fax: +40 0234/288388, persoana de contact: LENUTA DAVID
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Pancesti, loc. Pancesti, jud Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: Refacere si modernizare DC 76 si DC 77, Comuna Pancesti, Judetul Bacau?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: , ,Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: Refacere si modernizare DC 76 si DC 77, Comuna Pancesti, Judetul Bacau?.Proiectare: se va realiza proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire;Asistenta tehnica: se va realiza asistenta tehnica din partea proiectantului;Executie: refacerea sistemului rutier pe o lungime de 4, 1 km se va executa prin realizarea urmatoarelor lucrari: fundatie strat din balast - 30.00 cm ; strat de legatura- mixtura asfaltica tip BADPC 25 - 5.00 cm ; strat de uzura ? mixtura asfaltica tip BAPC 16 - 4.00 cm
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 733, 359.65 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 54.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv90 de zile de la data depunerii ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul autoritatii contractante deschis la TREZORERIA MUNICIPIULUI BACAU, cont RO20TREZ0612145020401XXX, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta si a efectuarii viramentului pana la termenul de deschidere a ofertelor (parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata) sau printr-un instrument de garantare (model formular F23) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278¹ alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire. Daca ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar CNSC a respins contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278¹ din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor deconcesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, introdus prin Ordonanta de Urgenta Nr.76 din 30 iunie 2010 pentru modificarea si completarea Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire: a) garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, b) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA. Modul de restituire: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69¹ din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata Ofertantul (ofertantul asociat si/sau tertul sustinator) va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - completarea formularului F1.Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata Ofertantul (ofertantul asociat si/sau tertul sustinator - conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006) va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 -completarea formularului F2 si prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catrestat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, precum si a impozitelor si taxelor locale. Intrucat operatorul economic trebuie sadovedeasca situatia existenta la data depunerii ofertelor, certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celeiin care se depun ofertele.Neincadrarea in prevederile art. 69¹(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata si calitatea de participant la procedura Ofertantul (ofertantul asociat, subcontractantii si/sau tertul sustinator) va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata - completarea formularului F3; Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri: -Motoc Ioan ? primar-Tirlea Marghioala ? secretar-David Eugeniu - contabil- Hirdea Gica viceprimarconsilieri: Chiscop Emanuel, Copcea Ion, Fodor Costica, Ghiorghies Vasilica, Petrea Ilie, Poanca Florin, Arvinte Eugeniu, Gradinaru Visinel, Sturzu Maria, Tiganila Vasile, Florea VasileOfertantul (ofertantul asociat, subcontractantii si/sau tertul sustinator) va prezenta o Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completarea formularului F4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Ofertantul va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.P. nr.314/2010, formular F25 Se solicita ca operatorul economic sa prezinte urmatoarele autorizari specifice: 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC (in cazul unei asocieri se va demonstra pentru partea sa care o va realiza in cadrul contractului);2. Autorizatia Laboratorului de incercari in constructii gradul II; (conform - Legii 10/1995 privind calitatea in constructii; ORDIN Nr. 1497 din 13 mai 2011 pentru aprobarea Procedurii privind evaluarea laboratoarelor de analiza si incercari in activitatea de constructii in vederea autorizarii; HOTARARE Nr. 808 din 14 iulie 2005 pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii; SREN ? ISO CEI 17025, SREN ? ISO 17025/2005/AC: 2007 Cerinte generale pentru competenta laboratoarelor de incercari si etalonari);
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati prezentand cel putin un contract executat si dus la buna sfarsit in ultimii 3 ani, in cadrul caruia sa fi executat servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, pentru lucrari de drumuri, cu o valoare cel putin egala de 60.000 lei fara TVA., Personal: Ofertantii vor prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului : - 1 Coordonator/Manager de proiect, cu studii superioare tehnice cu experienta profesionala in coordonarea a minim unui proiectsimilar;
-1 sef santier, cu studii superioare in domeniul constructiilor de drumuri cu experienta profesionala in coordonarea a minim unui proiect similar;
- 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat MDRL, domeniul II ;
- 1 Responsabil tehnic cu controlul calitatii, desemnat prin decizie interna;
- 1 Responsabil in materie de sanatate si securitate in munca, atestat si desemnat prin decizie interna ;
- 1 Sef proiect, cu studii superioare in domeniul constructiilor de drumuri, cu experienta in coordonarea a, Utilaje, instalatii, echipamente: Ofertantii vor prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;Pentru indeplinirea contractului sunt necesare urmatoarele utilaje, instalatii, echipamente, softuri minime: cilindru compactor, autobasculante, buldoexcavatoare; autogreder, autobetoniera, pompa de beton, instalatie de mixturi asfaltice, statie de betoane, statie totala topometrica, soft specializat pentru profile drumuri, imprimanta, plotter, copiator, PC. Ofertantul va face dovada ca dispune de laborator autorizat gradul II., Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari.Pentru indeplinirea cerintei de experienta similara executie lucrari, ofertantii vor prezenta cel putin un contract lucrari executat si dus la bun sfarsit in ultimii 5 ani, al carui obiect este similar celui ce urmeaza a se executa cu o valoare cel putin egala de 2.600.000 lei fara TVA. Sistemul de Management al Calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract., Sistemul de Management al Mediului in conformitate cu standardul ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata integral prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.08.2012 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 10:54