Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire si asistenta tehnica din partea proiectantului si


Detaliu pentru invitatia numarul 334655
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA BICAZ CHEI (PRIMARIA BICAZ CHEI)
Numar invitatie: 334655/30.08.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitie ?Modernizare drum forestier Ivanes si drum forestier Ivanasel , comuna Bicaz Chei, judetul Neamt?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BICAZ CHEI (PRIMARIA BICAZ CHEI)Cod fiscal: 2614406, Adresa: BICAZ CHEI , NEAMT, Bicaz-Chei, Telefon: 0233255773, Fax: 0233255712
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BICAZ CHEI , NEAMT, Bicaz-Chei, Romania, cod postal: 617060, telefon: +40 0233255773, fax: +40 0233255712, persoana de contact: MARCELA-VIRGINIA ONIGA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Bicaz Chei, Bicaz Chei, judetul Neamt, cod postal 617060
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii ale administratiei publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitie ?Modernizare drum forestier Ivanes si drum forestier Ivanasel , comuna Bicaz Chei, judetul Neamt?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul: ?Modernizare drum forestier Ivanes si drum forestier Ivanasel, comuna BicazChei, judetul Neamt?
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 059, 358.72 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant.gar.de part.este 65.000 lei.Per.de valab.a gar.pt.part.este de 90 de zile de la data dep.of.Gar.de part.poate fi const.prin: 1.O.P (in care se spec.dest.): RO39TREZ4945006XXX000059, Trez. Bicaz, cod fiscal 2614406, Com.Bicaz Chei.2.Inst.de gar.emis in cond.lg de o soc.banc.sau de o soc.de asig..Inst.de gar.emis in cond.lg.de o soc.banc.sau de o soc.de asig.treb.: -prez.in orig.si anex.la plic.cu of.-sa cont.val.gar.care sa coresp.sumei fixe sol.prin doc.de atrib.;
-sa cont.parafa liz.a emit.si sem.aut.In caz.scris.de gar.este nec.compl.acest.conf.Form.nr. 14 in orig.Pt.IMM-uri se va tine cont si de facilit.oferite de lg.346/2004, incl.de Art. 16 alin (2) (Intrep.mici si mij.benef.de red.cu 50% pt.crit.leg.de cifra de af.gar.pt.part.si gar.de buna exec.cerute in achiz.pub.de prod.luc.si serv.)? Form.nr.34 ? Decl.IMM. Pt.a putea benef.de preved. art. 16 alin. (2) din Lg.346/2004 priv.stim.intrep.mici si mij.cu modif.si compl.ulter., in cazul asoc.este nec.ca toti asoc.sa faca dov.ca reprez.o intrep.mica sau mijl.Rest.si ret.gar.de part.se va real.in conf.cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006.In cazul asoc.gar.de part.poate fi const.de catre unul sau mai multi asoc.Gar.de part.nu poate sa fie const.de catre subcont.Gar.de part.se va const.numai in lei.Aut.contract.are dreptul de a retine gar. de part.of.pierz.astfel suma const., at. cand acesta din urma se afla in oricare din sit.urm.: -isi ret.of. in per.de valab.a acesteia-of. sa fiind stab.castig.nu const.gar. de buna exec.in per.de valab.a of. si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la sem.acesteia-of.sa fiind stab.castig. refuza sa sem.cont.de achiz.pub.in per.de valab.a of.Nota: In orice sit.gar.de part.treb.sa fie prez.cel mai tarz.la desc.of.? in sed.de deschid.a of.; In caz.in care op.ec.dep.contest.la CNSC si aceasta este resp.aut.contract.va ret.contestat.din gar.de part.suma stab.prin art. 278^1 din OUG 34/2006 actual.
Garantie de buna executie
Cuant.gar.de buna exec.este de 5% din val.cont.(fara TVA).Gar.de buna exec.poate fi const.prin: -Inst.de gar.emis in cond.lg.de o soc.banc.sau de o soc.de asig.pt.aut.cont.- Form.nr. 19 in orig.prin ret.suc.din sum.dat.pt.fact.part.In acest caz cont.are oblig.de a desc.un cont la disp. Auto. Cont.la Trez.Stat.Suma init.care se dep.de catre cont.in cont.ast.desc.este de0, 5% din pret.cont.Pe parc.indepl.cont.aut.cont.urm.sa alim.acest cont prin ret.suc.din sum.dat.si cuv.cont.pana la conc.sumei stab.drept gar.de buna exec.in docum.de atrib.Pt.IMM-uri se va tine cont si de facilit.of.de lg.346/2004, incl.de Art. 16 alin (2).? Form.nr. 34 ? Decl. IMM. Aut.cont.are drept.de a emite pret. asupra gar.de buna exec.in lim.prej.creat, daca cont.nu isi indepl.clauz.asum.prin cont.cu oblig. de a notif. Pret.preciz.clauz.ce nu au fost resp.Aut.cont..va elib.gar.de buna exec. in conf.cu art. 92 din HG 925/2006 modif.si compl.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Declaratii privind eligibilitatea-Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 -DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. Aceasta declaratie trebuie prezentata in mod obligatoriu, daca este cazul, si de tertul sustinator.Atentie! In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelor ofertantul/canditatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.II.Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea ofertantului in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 - DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic completat in original, datat, semnat si stampilat.2. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din urmatoarele situatii: -a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
-nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
-in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
-a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
-prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Cerinte obligatorii: -Cazier fiscal (original) sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? al societatii.-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate), in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in in luna anterioara celei de depunere a ofertei pentru participare la procedura de achizitie publica;
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate), in ), in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in in luna anterioara celei de depunere a ofertei pentru participare la procedura de achizitie publica;Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care, din documentele solicitate, reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Pentru persoanele juridice straine se solicita prezentarea certificatelor in original sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul in care, in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci ofertantul va redacta o declaratie pe propria raspundere prin care va specifica faptul ca nu se afla in una din situatiile de la punctul 2.Daca vor exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Aten?ie! In cazul neprezentarii declaratiei si certificatelor ofertantul/canditatul/concurentul va fi declarat inacceptabil.III.Declaratia privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 2 completat in original, datat, semnat si stampilat.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.IV.Declaratia privind neincadrarea ofertantului in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 modificata si completata-Formular-40;Declaratia privind neincadrarea ofertantului in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006 modificata si completata-se va completa Formular-40;
-Aceasta cerinta este obligatorie pentru fiecare membru al asociatieiPersoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru prezenta procedura privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: -Oniga Ghiorghe ?Primar;
-Birsan Mihai-Viceprimar;
-Pantir Toderica-Secretar;
-Oniga Marcela-Virginia-Consilier Contabilitate;
-Ing.Tepes Nica Ghiorghe- consilier U.A.T;
-Agape Dana ? inginer drumuri si poduri Consiliul Judetean-Soponari Dorian - consilier local-Moldovan Emil- consilier local-Dandu Emil-consilier localToti operatorii economici participanti la procedura indiferent de calitatea acestora (ofertant/ofertant candidat/ofertant asociat/subcontractant) vor trebui sa respecte art. 69¹ din OUG 34/2006 modificata si completata, conform caruia ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.? In acest sens ofertantii vor completa Formularul nr. 40 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atasat prezentei.V.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta-Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizrea Achizitiilor Publice nr.314/2010.Se va completa Formularul-41.Fiecare ofertant/candidat la procedura va prezenta certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta, completat conform Ordinului 314/2010 emis de A.N.R.M.A.P si atasat prezentei (Formular nr. 41) I.Persoane juridice /fizice romaneOperatorii economici ofertanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si sa aiba dreptul de a presta serviciile si de a executa lucrarile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta.Daca exista incertitudini referitoare la documentele prezentate de ofertanti, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii direct de la autoritatile competente.Modalitati de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: -prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte ca obiectul de activitate a ofertantului (codurile CAEN) ? trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie, in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?. Acesta se va solicita pentru conformitate, in original sau copie legalizata, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.II.Persoane juridice/fizice straineCerinte obligatorii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de traducator autorizat, la data deschiderii ofertei.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte cadomeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Se solicita prezentarea documentelor pentru fiecare asociat / subcontractant implicat in oferta.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -cash-flow pentru sust.0fin.a lucr.in cuantum de minim 1.200.000 lei-of.treb.sa demonst.ca, la momentul semn.contract.va avea acces la sau are res. reale, negrev.de dat.linii de credit conf.de banci ori alte mijl.financ.sufic.pt.a realiza un cash-flow de exec.a lucrarii. Suma solicitata este de minim 1.200.000 lei; fondurile proprii disponibilizate de mai sus vor asigura demararea contractuluiin vederea asigurarii resurselor umane si materiale pana la prima decontare pentru o perioada de 5 luni. Se solicita demonstrarea acestei cerinte in momentul semnarii contractului de lucrari pentru oferta castigatoare.In conf.cu prev.art. 186, alin. 2 si art. 190, alin. 2 din O.U.G nr. 34/2006 cu compl.si modif.ult.corob.de art.111 din HG 925/2006 modif.ofert.isi poate dovedi capacit.ec.- financ.si capacit.teh.-prof.invoc.sust.acord.de catre o alta pers., pe baza unui angaj.ferm inch.in forma aut.In cazul in care of.este dep.de o asoc.cash-flow-ul va fi indepl.de catre lider.asoc., -informatii generale privind societatea din care sa rezulte ca cifra medie de afaceri anuala globala pe ultimii 3 ani ? minim 12.000.000 lei.Pentru echivalenta lei/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BCE/BNRPentru unitatile economice noi infiintate se va lua in calcul cifra de afaceri din ultimul an.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerintele privind situatia economica si financiara pot fi indeplinite prin cumul de membrii asociatiei., -ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile (2009, 2010, 2011), vizate si inregistrate de catre organele competente; Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus, Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de Art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.) ? Formular nr. 34 ? Declaratie IMM.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerintele privind situatia economica si financiara pot fi indeplinite prin cumul de membrii asociatiei.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani; minim un contract de servicii de proiectare pentru executia structurilor asfaltice, servicii receptionate la sfarsitul prestarii cu o valoare cel putin egala cu 150.000 lei, fara TVA;, -declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
-minim un contract de lucrari receptionate insotit de proces verbal la terminarea lucrarilor, de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii in valoare de minim 3.000.000 lei, fara TVA;, - in ceea ce priveste experienta similara se vor prezenta certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari ce vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, conform prevederilor art. 188, alin. (3) lit. a) din OUG nr. 34/2006.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., -Lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului- pentru servicii de proiectare: echipamentele IT si programele informatice: copiator A3; soft de desen tip CAD cu licenta; soft devize cu licenta; licenta proiectare drum;laptop; calculator desktop cu documente de proprietate; pentru echipamentele IT si programele informatice in proprietate se vor anexa documentele de proprietate, respectiv facturi sau contracte de leasing, iar pentru cele asigurate de la terti se vor prezenta documentele privind inchirierea.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., -pt.exec.luc.: statie de prep.bet.-1 buc, statie de prep.mixt.asf.-1 buc;macara?1 buc; excav.?2 buc; buldoexcav.cu picon-2 buc; cil.vibrator terasier?2 buc; buldozer-1buc; autobasc.?10 buc; incarc.front.-2 buc; utilaj aster.asfalt? 1buc; autobet.?2 buc; autogreder?1buc; lab.de min. gr.II cu prof. coresp.pt.luc.de infrast.transp. rutier.Of.treb.sa prez.docum.care sa ateste fapt.ca utilaj.prez.in of.fac parte din patrim.firmei sau ca acesta are drept de folos.asupra lor. Daca op.ec.nu det.in prop.un utilaj/echip./lab.etc.treb.sa prez.un cont./precontract de inchi.un angaj.(Formular nr. 30) prin care o terta pers.conf.ca va pune la disp.of.utilaj./echipam. necesare. Pt.utilaj.mij.de transp.in prop.se vor anexa docum.de prop.respectiv fact.sau cont.de leasing, iar pt.cele asig. de la terti se vor prez.docum.priv.inchir.Se vor prez.dov.det. unui lab.de inc. Gr.II sau cont. de colab.inche.intre of.si lab.resp.si aut. lab. care treb.sa fie in vig.la data desch.of. - in copie conf.cu orig.., Inf.priv.pers.teh.de spec.si asig.calit.-1 ing.proiectant CFDP atest.de catre M.A.P.D.R.conf.Ord.MAPDR nr. 576/2009, cu exp.prof.de min.3 ani;
-1 ing.proiect.CFDP, cu exp.prof.in activ.de proiect.CFDP de min.3 ani;
-1 ing.aut.topo pt.luc.in sist.de proiect.Stereografic de min.3 ani;
-CV-uri pers.sol.datate si sem.in orig.-decl.de disp.pt.pers.sol.sem.in orig.-copii dupa part.relev.din cont./ele de munca viz.de ITM si/sau din carte de munca si/sau cont.de colab.in caz.PFA din care sa reiasa exp.in dom.solicit.pt.pers.sol.;
-dip.de studii pt.pers.de spec.impl.in realiz.contract.ce face ob.prez.proc.de atrib.din care sa reiasa spec.solic.pt. pers.de spec.;
-prez.unei copii liz.?conf.cu orig.? a certif.de atest.prof.emis de ?M.A.P.D.R?;
-prez.unei copii liz.?conf.cu orig.? a autoriz.emise de OCPI din care sa rez.capacit.ing.aut.topo de a realiza si verif.luc.de spec.in dom.cadast.pe terit. Romaniei;
-angaj.de part.conf.art.188, alin.2 din OUG 34/2006;, Pt.luc.de exec: 1manag.proiect, atest.CNFPA, ing.CFDP cu exp.gen.in dom.luc.de drum.si pod.de min.3ani;1manag.de proiect adj.ing.CFDP, cu exp.gen.in dom.luc.de drum.de min.3ani;1sef sant.CFDP, cu exp.in dom.luc.de drum. si pod.de min.3ani;1 ing.CFDP ? sef pct.de lucru, cu exp.in dom.luc.de drum.si pod.de min.3ani;1R.T.E.ing.CFDP;1 Resp.asig.calit.ing.CFDP cu min.3ani exp.spec;1 Resp.S.S.M;Of.treb.sa prez: Cv-uri dat.ate si semn.in orig;decl.de disp.sem.in orig.copii dupa art.relev.din cont./ele de munca viz.de ITM si/sau din C.M.si/sau cont.de colab.in caz.pers.fiz.auto.din care sa reiasa exp.in dom.solic.pt.pers.solic;copii dupa part.relev.din cont.de colab.pt.pers.care nu sunt angaj. perm.ai firm.dipl.de stud.din care sa reiasa spec.solic.pt.pers.de spec.copie liz.cu stamp.conf.cu orig;copii decizii int.de num.din part.angaj.pt.a desf.activ.de resp.cu cont.teh.de cal.in const.atest.CNFAP copie liz.cu stamp.conf cu orig.Pt.resp.cu verif.cal.se adm. si prez.dec.int. de num.in funct.conf lg., Informatii privind subcontractantii: , Informatii privind asocierea -?ACORD DE ASOCIERE in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica?. -certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent, aferent tuturor domeniilor necesare indeplinirii contractului in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor si pe toata perioada de valabilitate a ofertelor. Se va prezenta o copie legalizata dupa certificat sau o copie xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nu se accepta ofertantii in curs de certificare., -certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a protectiei mediului ISO 14001 sau echivalent, aferent tuturor domeniilor necesare indeplinirii contractului in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor si pe toata perioada de valabilitate a ofertelor. Se va prezenta o copie legalizata dupa certificat sau o copie xerox cu mentiunea ?conform cu originalul?. Nu se accepta ofertantii in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: a)Pentru cel mai scazut pret dintre oferte se acorda 60 de puncte;b)Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) punctajul se calculeaza astfel: P(O) = (Pretul minim/Pretul Oferteix) X 60
Durata de executie a proiectarii
20
Descriere: Durata de executie a serviciilor de proiectare este exprimata in luni.Mentionam faptul ca durata minima a serviciilor de proiectare sub care oferta nu va fi punctanta este de 1, 5 luni iar durata maxima de realizare a serviciilor de proiectare peste care oferta este neconforma este de 3 luni.Formula de calcul pentru durata de executie a proiectarii este: P (DP)= (durata minima/durata oferteix) x 20.
Durata de executie a lucrarilor
20
Descriere: .Durata de executie a lucrarlor este exprimata in luni.Mentionam faptul ca durata minima pentru executia lucrarii sub care oferta nu va fi punctanta este de9 luni, iar durata maxima de realizare a lucrarii peste care oferta este neconforma este de 21 luni.Formula de calcul pentru durata de executie a lucrarilor este: P (DL)= (durata minima/durata oferteix) x 20;pentru punctajul total maxim cumulat: 100 puncte.Punctaj maxim pret oferta: 60 puncte.Punctaj maxim durata de executie a proiectarii= 20 puncte;Punctaj maxim durata de executie a lucrarii= 20 puncte;Formula pentru punctajul final este: Ptotal = Ppret oferta + Pdurata proiectare + Pdurata executie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 30.08.2012 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer