Achizitie publica - ,,Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si
Detaliu pentru invitatia numarul 336091
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336091/25.09.2012
Denumire contract: , ,Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru Lucrari de corectarea torentilor pe albia paraului Seaca, in localitatea Agas, comuna Agas, judetul Bacau?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Agas (Consiliul Local Agas)Cod fiscal: 5002983, Adresa: comuna Agas, judetul Bacau, Agas, Telefon: 0234382620, Fax: 0234382348
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Agas, judetul Bacau, Agas, Romania, cod postal: 607005, telefon: +40 0234382036, fax: +40 0234382036, persoana de contact: Toma Marian Spoiala
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ofertele se vor deschide in sala de sedinte a Primariei Comunei Agas, judetul Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: , ,Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru Lucrari de corectarea torentilor pe albia paraului Seaca, in localitatea Agas, comuna Agas, judetul Bacau?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: , ,Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru Lucrari de corectarea torentilor pe albia paraului Seaca, in localitatea Agas, comuna Agas, judetul Bacau?.Proiectare: se va realiza proiectul tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire;Asistenta tehnica: se va realiza asistenta tehnica din partea proiectantului pe toat perioada de derulare a contractului;Executie: A. Lucrari longitudinale ? canale din pamant cu traverse pentru asigurarea sectiunii optime a scurgerii apelor si dirijarea lor pe un traseu rectificat; canale din beton cu rol de tranzitare a debitelor lichide la colector si racordari la podetele propuse. B. Lucrari transversale ? traverse, praguri si baraje din beton cu rolul de consolidare a patului albiilor, a malurilor si de retinere a aluviunilor si atenuarea undei de viitura.
II.1.6) CPV: 45246400-7 - Lucrari de prevenire a inundatiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 825, 849 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 76.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui fie prin virament bancar in contul autoritatii contractante deschis la DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A JUDETULUI BACAU ? ADMINISTRATIA FINANTELOR PUBLICE MOINESTI ? SERVICIUL TREZORERIE, cont RO67TREZ0632145020401XXX, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta a efectuarii viramentului pana la termenul de deschidere a ofertelor (parafa lizibila a bancii emitente si semnatura autorizata) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 278¹ alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire. Daca ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar CNSC a respins contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata conform art.278¹ din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire (conform art. 90 din HGR 925/2006 modificat prin HG 1045/2011): a) garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contractsaub) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie a contractului, se va mentiona varianta dorita de constituire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata- Ofertantul (ofertantul asociat si/sau tertul sustinator) va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - completarea formularului F1.Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata- Ofertantul (ofertantul asociat) si/sau tertul sustinator (numai conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006) va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completarea formularului F2 si prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, precum si a impozitelor si taxelor locale. Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Neincadrarea in prevederile art. 69¹(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata si calitatea de participant la procedura- Ofertantul (ofertantul asociat, subcontractantii si/sau tertul sustinator) va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata - completarea formularului F3;Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri: Primar: MERLUSCA DORUViceprimar: RATA FLORINELContabil: BINTU LAURASecretar: FRANT DOINAMembrii Consiliului Local: Acatincai Steluta, Bereczski Ladislau, Comanac Culita, Craciun Mariana, Dobritoiu Vasile Florin, Fulga Gheorghe, Maxim Mihai, Nicodim Ioan Marian, Nicodim Vania, Palaghiu Viorel, Popescu Ion, Rata Petre, Rata Toma, Ticanet Mirela.Ofertantul (ofertantul asociat, subcontractantii si/sau tertul sustinator) va prezenta o Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completarea formularului F 4vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Ofertantul va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.P. nr.314/2010, formular F25Note: a). Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din OUG nr. 34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica; Se vor prezenta, pentru a evita excluderea din procedura de atribuire: cererea de amanare, inregistrata la organul fiscal competent, decizia de amanare la plata si certificat de atestare fiscala prin care se individualizeaza sumele care vor face obiectul amanarii la plata; documentele se vor prezenta in original sau copie certificata cu ?conform cu originalul?. Lipsa certificatelor solicitate sau prezentarea acestora cu datorii sau perioada de valabilitate expirata sau prezentarea acestora intr-o forma ce nu corespunde cerintelor atrage repingerea ofertei. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Nerespectarea cerintei conduce la descalificarea ofertantului. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.b). In cazul asocierii mai multor executanti cerintele privind eligibilitatea, inregistrarea, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.c). Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.d). Pentru persoane fizice/juridice straine demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), emise de autoritati competente din tara respectiva. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante. Se solicita ca operatorul economic sa prezinte urmatoarele autorizari specifice: 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al respectivului operator economic se regaseste autorizat codul CAEN 4291 ? Constructii hidrotehnice; (in cazul unei asocieri se va demonstra pentru partea sa care o va realiza in cadrul proiectului, documentul va fi prezentat, la cererea autoritatii contractante, de ofertantul clasat pe primul loc inainte de comunicarea rezultatului procedurii)2. Certificatul de atestare emis de catre Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale pe nivelul de competenta executarea lucrarilor de constructii-montaj si instalatii-montaj (pentru executie lucrari) precum si elaborare de studii si documentatii tehnico-economice (pentru servicii de proiectare) - (conform Ordin 182/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice privind atestarea persoanelor fizice si juridice care isi manifesta intentia de a desfasura, pe terenuri din domeniul agricol, activitati de imbunatatiri funciare, studii, proiectare, executare de lucrari si servicii si/sau de fabricare a instalatiilor de irigat si Ghidul solicitantului Masura 125, submasura c)Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator sa prezinte pentru conformitate, Certificatul constatator emis de O.N.R.C. in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Autorizatia Laboratorului de incercari in constructii gradul II; (conform - Legii 10/1995 privind calitatea in constructii; ORDIN Nr. 1497 din 13 mai 2011 pentru aprobarea Procedurii privind evaluarea laboratoarelor de analiza si incercari in activitatea de constructii in vederea autorizarii; HOTARARE Nr. 808 din 14 iulie 2005 pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea laboratoarelor de analize si incercari in activitatea de constructii; SREN ? ISO CEI 17025, SREN ? ISO 17025/2005/AC: 2007 Cerinte generale pentru competenta laboratoarelor de incercari si etalonari);Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Pentru indeplinirea cerintei de experienta similara proiectare, ofertantii vor prezenta cel putin un contract executat in ultimii 3 ani, in cadrul caruia sa fi executat servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, pentru lucrari similare celor prezentate in anexa 2 la Ordinul 182/2009, cu o valoare cel putin egala de 65.000 lei fara TVA.Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari.Pentru indeplinirea cerintei de experienta similara executie lucrari, ofertantii vor prezenta cel putin un contract lucrari executat in ultimii 5 ani, al carui obiect este similar celor prezentate in anexa 2 la Ordinul 182/2009, cu o valoare cel putin egala de 3500000 lei fara TVA sau un contract care sa includa atat proiectare cat si executie, Personal: Ofertantii vor prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniInformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru proiectarea si executia lucrarilor: - 1 Coordonator/Manager de proiect, cu experienta profesionala in coordonarea a minim unui proiect similar;
-1 sef santier, avand studii superioare in domeniul constructiilor hidrotehnice/imbunatatirilor funciare cu experienta profesionala in coordonarea a minim unui proiect similar;
- 1 Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat MDRL, domeniul VII sau V ;
- 1 Responsabil tehnic cu controlul calitatii, desemnat prin decizie interna;
- 1 Responsabil in materie de sanatate si securitate in munca, atestat ;
- 1 Sef proiect, cu studii superioare in domeniul constructiilor hidrotehnice / imbunatatiri funciare / hidroenergetica, cu experienta, Utilaje, instalatii, echipamente: Ofertantii vor prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractuluiOfertantii vor prezenta documentul (fisa mijlocului fix, contracte inchiriere/leasing, etc) care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului Sistemul de Management al Calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001 sau echivalent in domeniul lucrarilor de imbunatatiri funciare sau constructii hidrotehnice, Sistemul de Management al Mediului in conformitate cu standardul ISO 14001 sau echivalent in domeniul domeniul lucrarilor de imbunatatiri funciare sau constructii hidrotehnice
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila gratuit in format electronic in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2012 08:44