Achizitie publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si e
Detaliu pentru invitatia numarul 336884
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336884/08.10.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: "CANALIZARE SI STATIE EPURARE ? SAT BALACITA, COMUNA BALACITA, JUD. MEHEDINTI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Balacita (Primaria Balacita)Cod fiscal: 6304246, Adresa: Comuna Balacita, Balacita, Telefon: 0252356444, Fax: 0252356444
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Balacita, Balacita, Romania, cod postal: 227040, telefon: +40 252356444, fax: +40 252356444, persoana de contact: Constantin Vladuti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Balacita, Comuna Balacita, Balacita, Romania, cod postal: 227040, telefon: +40 252356444, fax: +40 252356444, persoana de contact: Constantin Vladuti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: "CANALIZARE SI STATIE EPURARE ? SAT BALACITA, COMUNA BALACITA, JUD. MEHEDINTI?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, elaborare documentatie pentru avize, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatia de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru proiectul: " CANALIZARE SI STATIE EPURARE ? SAT BALACITA, COMUNA BALACITA, JUD. MEHEDINTI?, conform documentatii postate pe SEAP. Obiectivul Canalizare menajera Retele publice de apa uzata, in lungime de 12734, 50 m. Statie de epurare Q=175 mc/zi Statii de repompare 4 bucati Conducte refulare ape uzate din PEHD in lungime de 1590, 00 m. Servicii de proiectare si asistenta tehnica;
II.1.6) CPV: 45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 734, 111 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 114682, 00 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin virament in contul autoritatii contractante, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de catre o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (Formular 10). Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia cand ofertantul se afla in una din situatiile prevazute la art. 87 din HG 925/2006. In cazul unei contestatii respinse ca nefondata de catre CNSC, ofertantului caruia i s-a respins contestatia i se va retine suma conform art. 2781 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului. Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin (1) din HG 925/2006. Se vor avea in vedere prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1. In cazul in care oferta nu este semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului se va completa Formularul nr. 24 Imputernicire pentru semnatarul ofertei; 2. Formularul nr. 1 - Declaratie de eligibilitate; In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular. 3. Formularul nr. 2. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG34/2006. 4. Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos); 5. Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic nu are obligatii fiscale de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (cu respectarea indicatiilor din nota de mai jos); Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? , insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. 6. Formularul nr. 2A - Certificat de participare cu oferta independenta; 7. Formularul nr. 2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: Vladuti Constantin, Popa Constantin, Neo Buruiana Ioana, Lungu Gheorghe, Vatasoiu Irina Cosmina, Socol Stefan si consilierii locali: Balasoiu Constantin, Buga Marin, Buruiana Dorel, Calinoiu Paul, Ciobanu Iulian, Fota Constantin Dan, Graure Nicolae, Liciu Gheorghe, Daogaru Marin, Popa Constantin, Popa Mirel). 8. Formularul nr. 12 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Certificate inregistrare persoane juridice romane: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial Documentele vor fi valabile la data depunerii ofertelor. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. 2.Atestat ANRE ? de tip Bp pentru ?proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV?, in vederea executarii instalatiilor electrice. 3.Atestat ANRE ? de tip C1a pentru ?proiectare de linii electrice aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV÷20kV, si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV ?, in vederea executarii instalatiilor electrice cuprinse in cap. 2 din Devizul general. 4.Atestat ANRE ? de tip C2a pentru ?executare de linii electrice aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4 kV÷20kV, si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV ?, in vederea executarii instalatiilor electrice cuprinse in cap. 2 din Devizul general. Nota: In cazul unui grup de operatori econ.care depun oferta comuna, cerinta este considerata indepl.daca unul din asoc/subcontract.detine atestarea/autorizarea respectiva si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva. Certificate inregistrare persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii nerezidenti vor prezenta documentele in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Bilant.contab.vizate, inregist.de organele competente, pt anii 2009, 2010, 2011. Pt ofertantii nerezidenti, in cazul carora legisl.tarii de orig.nu prevede inregistr. bilant.Ofert.va prez.ultim.3 bilant.cont. anuale si anexele la acestea. Bilant.contab. in copie lizibila ?conform cu originalul ?. Ofert.nerezidenti vor prezenta trad.autorizate ale docum.solicitate mai sus. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste cerinte., Cerinta nr. 2 Cifra medie de afaceri glob.pe ultimii 3ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 11048792, 00 lei; Se vor prez.inform.pt ultimii 3 ani. Se solicita cifr.de afaceri care vizeaza activ.din ultimii 3 ani, in funct.de inform.si docum.disponib.ale oper.econom.In cazul unei asocieri, fiecare asoc.este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta min.se va considera indepl.in mod cumulativ. Pentru calcul cifr.de afaceri exprim.in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu com.de BNR pt.anii indicati An2009=4, 2373;An2010=4, 2099;An2011=4, 3197; Compl.Form 3. In cazul unei asocieri, fiecare asoc.este obligat sa prezinte aceste cerinte., Cerinta nr. 3 Scrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, tipul de capital, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul). Scrisoare bonitate bancara sau alte mijloace. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul din asociati prezinta acest document, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d). Completare Formular 8; Completare Formularul 3; Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010, 2011, in copie lizibila ?conform cu originalul?. Formularul nr. 2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 A. Lista serviciilor de proiectare executate in ultimii 3 ani Completare Formular nr.4B ? Lista principalelor servicii de proiectare, executate in ultimii 3 ani B. Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani Completare Formular nr.4 ? Lista principalelor lucrari, executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2 A. Informatii privind experienta similara (proiectare) Se solicita prezentarea unui contract de proiectare lucrari similare ? canalizare, statie epurare, prin care sa se confirme executarea in ultimii 3 ani, in valoare de minim 225738 lei/contract. Se solicita prezentarea unui contract de proiectare lucrari similare ? bransamente electrice, post transformare pentru canalizare, statie epurare, prin care sa se confirme executarea in ultimii 3 ani, in valoare de minim 51000 lei/contract. In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, autoritatea contractanta poate solicita informatii si documente suplimentare. Completare Formular nr. 4A Experienta similara. -proces verbal de receptie la predarea serviciilor, in copie lizibila ?conform cu originalul ?. -recomandare din partea beneficiarului, in copie lizibila ?conform cu originalul ?. -contract de proiectare, in copie lizibila ?conform cu originalul ?., Continuare cerinta 2 B.Inf priv exp sim (executie lucr) Cerinta oblig: Se solic prez unui contr de execu lucr sim, canal, st epurare, prin care sa se confir exec in ultimii 5 ani, in valoare de min 5435273 lei/contract. In cazul in care docum. prez.nu sunt relevante, autoritatea contractanta poate solicita informatii si documente suplim.-Completare Formular nr. 4A Experienta similara. -proces verbal de receptie partiala/la terminarea lucrarilor/finala, in copie lizibila ?conform cu originalul ?. -recomandare din partea beneficiarului, in copie lizibila ?conform cu originalul ?. -contract de executie lucrari, in copie lizibila ?conform cu originalul ?. In cazul unei asoc.liderul asoc.va prezenta numai documentele pentru serviciul de proiectare/executia lucrarii, care se va lua in considerare la indeplinirea cerintei obligatorii. Se accepta si contracte proioectare+executie, Cerinta nr. 3 A. Informatii referitoare la personal de proiectare (cerinte minime obligatorii): -Sef proiect, cu studii superioare tehnice de lunga durata, experienta in coordonarea a minim un proiect similar ; -minim 2 ingineri proiectanti, cu studii superioare tehnice de lunga durata, experienta in proiectare a minim un proiect similar; - minim 2 Ingineri proiectanti instalatii electrice autorizati ANRE. Studii superioare tehnice de lunga durata; - minim 1 inginer topograf, geodez, cu studii superioare tehnice, atestat ANCPI; Ofertantul dispune de personal de executie pe specialitati astfel dimensionat incat sa asigure executarea serviciilor conform graficului de executie propus si corelat cu echipamentele din dotare, cu resursele financiare proprii: , Continuare cerinta 3 B.Infor ref la pers de exec(cer min oblig: Manag de Proie/Reprez Contractor ? exper prof in functia de Manag/Reprez Contractor in contr de exec in cel putin un contr cu obiect sim. St super teh de lunga durata; - Responsabil cu controlul calitatii (CQ) numit prin decizie, in domeniul constructiilor edil si de gospodarie comunala, prod pentru constr, cu exper prof in acesta func prin particip la cel putin un contract cu obiect similar; -Respons teh cu executia(RTE), atest in dom constructiilor edil si de gospodarie comunala -Responsabilul tehnic cu exec lucr, specialist atest de Min Ec, Comer si Mediului de Afac in conf cu prev Ord ministrului Ec, Comert si Mediului de Afac nr.364/2010, L 440/2002 priv aprobOG 95/1999, Ordinelor ministrului Ec si Comertnr.323/2000, 88/20003 si324/2005., Continuare cerinta 3 - 1 Sef de santier: experienta profesionala in acesta functie prin participarea la cel putin un contract de executie cu obiect similar. Studii superioare tehnice de lunga durata in inginerie civila; -minim 2 Ingineri instalatii electrice autorizati ANRE, pentru executarea lucrarilor de bransamente electrice.Studii superioare tehnice de lunga durata; - 1 Inginer ? experienta profesionala in instalarea si punerea in functiune a echipamentelor: statii de epurare, statii de pompare.Studii superioare tehnice de lunga durata; -1 Inginer- specializarea topografie. Studii superioare tehnice de lunga durata;, Continuare cerinta 3 Ofert disp de pers de exec pe specialitati astfel dimensionat incat sa asig exec lucr cf graf de exec propus si corelat cu extrasele de manop, cu echip din dotare, cu resursele financiare proprii: - min 1 Electr autoriz ANRE; - min 1 Sudor autoriz PEHD; Compl Form 6 -?Infor refer la pers resp pt indeplinirea contr? In cazul unei asoc se va prez si form pe intreaga asoc(cer oblig). Compl Formu 7 ? Declaratie de disponbilitate Pt cei nominalizati se vor prezenta: - Curriculum vitae; - Certif de autoriz/Decizie interna, legit etc., valabile, in copie lizibila ?cf cu orig?; - Contract de munca/servicii/colaborare/angaj. de participare, in copie lizibila ?conform cu originalul ?; - Diplome/atestate/cursuri de calif din care sa reiasa ca sunt autoriz pt rolul pt care au fost propusi, in copie liz ?cf cu orig?. Nu se accepta prop.unor pers.de specialit.care sa ocupe doua sau mai multe poz.din cele ment., Cerinta nr. 4 A. Informatii referitoare pentru serviciile de proiectare: Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentru indeplinirea stricta a serviciilor Cerinta obligatorie: Ploter A0; Xerox A3; ScanerA3; Imprimanta A3; PC; Program informatic elaborare devize; Licenta pt. Program de proiectare retele apa si canalizare; statie totala+GPS;, Continuare cerinta 4 B. Informatii referitoare pentru executia de lucrari: Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si laboratoarele necesare pentru indeplinirea stricta a lucrarilor. Ofertantii trebuie sa-si dimensioneze resursele tehnice disponibilizate astfel incat sa faca dovada capacitatii de a acoperi integral executia lucrarilor (corelarea cu extrasele de resurse din oferta financiara), in functie de graficul de executie propus, cu luarea in considerare a punctelor critice evidentiate in grafic. Utilajele si echipamentele propuse acopera necesarul conform extrasului de utilaje ofertat corelat cu graficul de executie propus, cu personalul de executie alocat. Ofertantul va face dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a echipamentelor, utilajelor, instalatiilor, declarate de autoritatea contractanta in Formularul 5., Continuare cerinta 4 Cerinte obligatorii solicitate de autoritatea contractanta: Autoritatea contractanta solicita ofertantilor sa faca dovada ca detin sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a urmatoarelor: - Statie de preparare betoane, autorizata conform prevederilor legale; - Statie de sortare agregate si balastiera, autorizate conform prevederilor legale; - Laborator de incercari minim de gradul II autorizat pentru lucrarile care fac obiectul contractului. Documentele vor fi valabile la data limita a depunerii ofertei. In contract se va specifica exact utilajele inchiriate si disponibilitatea acestora pe tot parcursul lucrarii. Pentru utilajele, echipamentele si dotarile mai sus mentionate se vor prezenta rapoartele tehnice de inspectie a utilajelor, licentele de functionare, avize de mediu, autorizatii ISCIR ? dupa caz (in copie lizibila ?conform cu originalul?)., Continuare cerinta 4 Fiecare ofertant are obligatia de a prezenta lista utilajelor necesare la indeplinirea integrala a contractului cu respectarea conditiilor din caietele de sarcini, in functie de tehnologia proprie de executie propusa si in concordanta cu documentele prezentate in oferta tehnica si in oferta financiara (cerinta obligatorie). In cazul unei asocieri se va prezenta si formularul pe intreaga asociere (cerinta obligatorie). Completare Formular 5-?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice" Documente (in copie lizibila ?conform cu originalul?) privind dovada detinerii sub orice forma (proprietate/contract de inchiriere/leasing/angajament de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiile, echipamentele tehnice declarate in Formularul 5;, Cerinta nr. 5 Informatii privind subcontractantii Completare Formular 9 -?Declaratie subcontractanti? Completare Formular 12B -?Date recunoastere subcontractanti?, Cerinta nr. 6 Informatii privind asociatii Operatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna. Partenerii asociati nu pot participa la aceeasi procedura si ca ofertanti asociati si ca ofertanti individuali sau ca asociati in mai multe asociatii ori ca subcontractanti ai unui alt ofertant. In cazul in care oferta declarata castigatoare va fi o oferta depusa de catre o asociatie de operatori economici, autoritatea contractanta va solicita ca asocierea operatorilor economici sa fie legalizata ? cu desemnarea unui lider de asociatie ? fara obligatia ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica. Completare Formular 12A -?Acord de asociere?, Daca ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de alta persoana, se va dovedi sustinerea prin angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art.180 si 181 lit.a), c1), d) Completare Formular 28; Completare Formular 29 (dupa caz); Completare Formular 30 (dupa caz);Completare Formularul nr. 2B - Decl.pe propria rasp.privind neincadr.in prev.art. 691 din OUG 34/2006, In cazul asocierii fiecare asociat va prezenta propriile documente de calificare. Cerinta nr. 1 Cerinte privind certificarea sistemului de management al calitatii conform stadardului ISO9001, in domeniul aferent obiectului prezentului contract.. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001, in copie lizibila ?conform cu originalul?, Cerinta nr. 2 Cerinte privind certificarea sistemului de management de mediu conform stadardului ISO14001, in domeniul aferent obiectului prezentului contract.. Pentru ofertantii nerezidenti se vor accepta si certificate echivalente emise de organisme abilitate in alte state ale Uniunii Europene. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO14001, in copie lizibila ?conform cu originalul?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Componenta financiara Pretul total : Pentru cel mai mic pret total (Pretmin) ofertat se acorda maximul de punctaj Amax= 65; Pentru alt pret total (Pret n) An=Pretmin/Pret n x 65; Unde An = punctajul ofertei n pentru factorul de evaluare A, Pretmin = Valoarea in lei fara TVA a ofertei cu pretul cel mai mic, Pretn = Valoarea in lei fara TVA a ofertei n, 65 = punctajul maxim alocat factorului de evaluare A.
Termenul de finalizare(proiectare+executie)
15
Descriere: Ptru cel mai mic term.de exec.(Tmin) ofertat se acorda max.de punct.Bmax=15; Pentru alt termen de exec.(Tn) Bn=Tmin/Tn x 15; Unde: Bn = punctajul ofertei n pt.factorul de eval.B, Tmin = cel mai scurt termen prop.si acceptat in luni, Tn = termen propus de ofert.n in luni; 15 = puncta.max.aloc.fact.de eval. B. Tn va fi exprimat in luni. Tn maxim acceptat este de 12 luni. Ofertele cu un Tn mai mare de 12 luni vor fi considerate neconforme. Autoritatea contractanta considera ca durata minima realista sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 8 luni. Ofertantii vor prezenta in cadrul propunerii tehnice documente justificative cu privire la factorul de evaluare.
Costul operational total, calculat ca si cost operational anual maxim garantat(C), pentru STATIA DE EPURARE propusa de ofertant prin oferta tehnico-financiara
20
Descriere: Cost.operat.tot.St.epur.calcul.ca si cost operat.anual max.garant.(CO) se acorda astfel: Pt.cel mai mic cost operat. CO(min) ofert. se acorda max de punct.Cmax= 20; Pt alt cost operat CO(n) ofert.decat cel mai mic se acorda puncta.conf form.: Cn=[CO(min) / CO(n)] x 20; 20 = punct max alocat fact de eval C. Ofert.vor prez. in cadrul prop.tehn.doc.justif.cu priv.factorul de eval.Oferta decl.castig.este oferta care intruneste punct.cel mai mare V, pe baza formul: Vn = An + Bn + Cn. In cazul ofert.clas.pe primul loc cu punct.egale, crit.de depart.va fi oferta financ.cu pretul cel mai scazut. In caz.in care si ofert.fin.sunt egale, pt.deparataj.aut.contr.va solicita reofertarea prop.financ.in plic inchis. In acest caz oferta decl.castig.va fi of.cu pretucel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.10.2012 12:57