Achizitie publica - Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic si a detaliilor de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitie ?Accesibilizarea fondului forestier prin construirea si modernizarea de drumuri forest
Detaliu pentru invitatia numarul 338226
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338226/25.10.2012
Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic si a detaliilor de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitie ?Accesibilizarea fondului forestier prin construirea si modernizarea de drumuri forestiere la Ocoalele Silvice Cosava si Lugoj, din cadrul Directiei Silvice Timis?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic si a detaliilor de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitie ?Accesibilizarea fondului forestier prin construirea si modernizarea de drumuri forestiere la Ocoalele Silvice Cosava si Lugoj, din cadrul Directiei Silvice Timis?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic si a detaliilor de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitie ?Accesibilizarea fondului forestier prin construirea si modernizarea de drumuri forestiere la Ocoalele Silvice Cosava si Lugoj, din cadrul Directiei Silvice Timis?Principalul loc de prestare: Ocolul Silvic Cosava, din cadrul Directiei Silvice Timis - pentru drumurile forestiere Valea lui Liman, Valea Sesuta, Valea Begai, Obarsia Vaii Mici si Obarsia Sasei (km2+000-km3+000) - si Ocolul Silvic Lugoj, din cadrul Directiei Silvice Timis - pentru drumul forestier Valea Viroaga
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 68, 110 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1300 lei (IMM reducere la 50%). Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. sau- ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.conturi: (cont RO69RZBR0000060007701145 ? Raiffeisen Bank Timisoara cont RO94BRDE360SV29158003600 ? BRD Timisoara)Daca garantia de participare a fost constituita prin instrument de garantare emis in conditiile legii, atunci ofertantul va avea obligatia sa o depuna atat pe SEAP, cat si in original la sediul Directiei Silvice Timis pana la data deschiderii ofertelor. Daca CNSC respinge contestatie de pusa de catre ofertant, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma echivalenta cu prevederile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.Daca garantia de participare a fost constituita prin ordin de plata, atunci ofertantul va avea obligatia sa o depuna doar in SEAP.Garantia de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, care, pentru procedurile desfasurate prin mijloace electronice coincide cu data si ora limita de depunere a ofertelor.In cazul in care garantia de participare nu este prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in conditiile prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa la sedinta de deschidere.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din pretul fara TVA al contractului (IMM reducere la 50%). Modalitatea de constituire: conf.art.90 din H.G.nr.925/2006. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante(conf.art.90 alin.3 din H.G.nr.925/2006, modificat prin H.G.nr.1045/2011).Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor I. Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea unei declaratii privind situatia personala a operatorului economic (Formular 3); daca este cazul, acest document se va prezenta si de tertul sustinator, in acest caz declaratia fiind completata doar in ce privesteneincadrarea in art 180 si neincadrarea in art. 181 literele a), c 1) si d).2. Se solicita confirmarea efectuarii platii taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat prin prezentarea: - Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);
- Certificatului/certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul/ bugetele local(e), eliberate de administratia locala unde ofertantul isi are sediul si, daca e cazul, sediile secundare/punctele de lucru, si din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);3. Se solicita prezentarea Cazierului judiciar al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor;4. Se solicita prezentarea Cazierului fiscal al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor; II.Confirmarea participarii la procedura cu respectarea regulilor referitoare la concurenta: 1. Se solicita prezentarea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular 4).III. Neincadrarea in prevederile art. 69 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular 5). Acest document se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director: ing. Titu Nicusor, Director tehnic: ing. Oprea Ioan, Director economic ? ec. Tamas Mihaiela, jurist ? Garjoaba Eugen, Responsabil investitii ? ing. Bercia Valer, Birou RIM - ing. Dragu Marian. Comisia de evaluare: Oprea Ioan, Munten Aurel, Garjoaba Eugen, Bercia Valer, Dragu Marian.IV. Calitatea de participant la procedura: 1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind calitatea de participant la procedura (Formular 6). Forma de depunere a acestor documente: conform art. 5 din Ordinul nr. 509/2011.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor de mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: I. in cazul persoanelor juridice/fizice romane: Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, eliberat cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertei de catre ofertant; Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, acest document in original/copie legalizata.Ofertantul trebuie sa fie atestat in domeniul proiectarii de drumuri forestiere, conform Ordinului MAPDR nr.576/2009, Monitorul Oficial 639/2009. Se solicita prezentarea certificatului de atestare in domeniul proiectarii de drumuri forestiere, conform Ordinului MAPDR nr.576/2009MO639/2009, in copie ?Conform cu originalul?.II. in cazul persoanelor juridice/fizice straine: Se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitati de genul celor avute in vedere la procedura in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri: Declararea cifrei de afaceri globala care vizeazaactivitatea din cel mult ultimii trei ani (fara a fi luat in considerare anul in curs); Bilanturi contabile sau alte documente edificatoare;Media cifrei de afaceri (globala) pe ultimii 3 ani de minim: 136.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara (proiectare si asistenta tehnica): Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;Informatii relevante din contractele de servicii;Certificate privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale/recomandari.Experienta similara - prestarea, in ultimii 3 ani (raportat la data limita de depunere), de servicii similare celor de: - proiectare drumuri (proiect tehnic si detalii de executie), a caror valoare cumulata, fara TVA, a fost de cel putin 60.000 lei, (cerinta poate fi indeplinita din maximum 1 contract); - asistenta tehnica pentru drumuri, a caror valoare cumulata, fara TVA, a fost de cel putin 6.000 lei (cerinta poate fi indeplinita din maximum 1 contract).- se poate prezenta un contract cumulat pentru toate serviciile solicitate cu valoarea cumulata, Utilaje: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;Documente prin care ofertantul sa faca dovada disponibilitatii si functionalitatii utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului de lucrariUtilaje: 1 Desktop computer, 1 imprimanta A3, 1 soft proiectare cu licenta de tip Autocad sau echivalentDaca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/echipament/statie/laborator etc., pe langa posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere etc. se va permite si prezentarea unui angajament., Personal: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru realizarea proiectului tehnic, serviciilor de asistenta tehnica.Informatii referitoare la personalul muncitor de specialitate.- prezentarea de informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru realizarea proiectului tehnic, serviciilor de asistenta tehnica: CV (Formular 14), documente suplimentare prin care se confirma competentele si abilitarile declarate in CV-urile prezentate (diplome, certificate, atestate, etc, dupa caz), Experti: -1 Inginer proiectant atestat in domeniul proiectarii de drumuri forestiere, conform Ordinului MAPDR nr.576/2009;
- 2 Ingineri proiectanti drumuri;
- documente prin care sa se demonstreze relatia de munca pe care expertul o are cu ofertantul/ tertul sustinator Relatia de munca intre operator si expertii propusi se poate demonstra astfel: contracte de munca, contracte de colaborare, extras REVISAL, etc., valabile pe toata perioada de derulare a contractului de lucrari, declaratii de disponibilitate (Formular 15); pentru specialistii care nu sunt angajati ai ofertantului se permite si prezentarea de angajamente cu precizarea ca daca ofertantul este declarat castigator operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze: Declaratia privind subcontractantii;Daca este cazul, Acordul de subcontractare. Dovada implementarii standardelor de asigurare a calitatii pentru activitati ce implica proiectarea si asistenta tehnica, conform ISO 9001 sau echivalent., Dovada implementarii standardelor de asigurare a sistemului de management de mediu pentru activitati ce implica proiectarea si asistenta tehnica, conform ISO 14001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
65
Descriere: Descriere: Componenta financiaraAcest factor va fi punctat astfel: pentru cel mai mic pret , se va acorda punctajul maxim alocat: 65 puncte;pentru ofertele cu pret mai mare, punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: P p= (Tpmin./Tpn) x punctajul maxim alocat (65 p.), unde: P p?punctajul acordat pentru pretul ofretei;Tpmin?pretul cel mai scazut;Tpn?pretul precizat de ofertant.
Termenul de predare a proiectului
35
Descriere: Descriere: Acest factor va fi punctat astfel: pentru cel mai scurt termen de predare a proiectului, se va acorda punctajul maxim alocat: 35 puncte;pentru ofertele cu un termen de predare mai lung, punctajul se calculeaza dupa cum urmeaza: P tp= (Tpmin./Tpn) x punctajul maxim alocat (35 p.), unde: P tp?punctajul acordat pentru termenul de predare a proiectului;Tpmin?cel mai scurt termen de predare;Tpn?termenul de predare precizat de ofertant.Termenul de predare a proiectului va fi exprimat in zile calendaristice.Termenul de predare minim(sub care ofertele nu vor fi punctate suplimentar): 30 zile.Termenul maxim de predare peste care ofertele vor fi considerate neconforme: 90 zile.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2012 08:32